Over het restaurant De Werf

Zitten op één van het mooiste terras van Zeeland! Aanschuiven aan een tafel op één van de intieme plekjes op het terras aan het water met uitzicht over de oude haven van Veere. Genieten van een goed glas wijn, cocktail of een heerlijke maaltijd. U bent welkom voor de lunch, borrel of diner. In de winter neemt u plaats in ons in 2015 mooi verbouwde restaurant bij de haard en laat u zich verwennen door het lekkers wat uit de keuken komt. Graag tot ziens bij De werf

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Werf

Vanaf 1 april t/m 31 oktober is de keuken dagelijks geopend van 11:30U tot 21:00U
Heeft u zin om te borrelen dan bent u de hele dag door welkom.

Jouw recensie over het restaurant De Werf

Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij voelden ons welkom en hebben heerlijk gegeten, in een fijne omgeving met prachtig uitzicht (aan het raam).
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk 3 gangendiner genoten ineen zeer goede ambiance. Kwaliteit van het eten heerlijk en de bijpassen wijnen waren van uitstekende kwaliteit. Rekening gehouden met glutenintolerantie van mijn echtgenote. Ook superbediening. Een kleine opmerking: Twee tafelgenoten wilde het 3 gangendiner en een a la carte. De bediening gaf aan dat het diner alleen per tafel besteld kon worden. Je kon dan wel deze gerechten bestellen maar betaalde je meer. Dit is slecht uit te leggen omdat in dat geval geen extra werkzaamheden of inkoopvoordeel geldt. Dit zou ik voor zo'n toprestaurant veranderen. Verder meer dan uitstekend.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Als nederlander wil je graag wat klagen, maar bij De Werf wordt dat heel lastig ! Wat een top tent, met top eten en top bediening op een top lokatie !
fijnproever-veluwe .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Onlangs bij De Werf gegeten met een groep van zeven personen. We reserveerden voor wat later op de avond. De ontvangst was gastvrij, mooie locatie, prima inrichting, mooi uitzicht.

Het gerecht vooraf was gerookte zalm met aardappelsalade en groene asperges. Prima voorgerecht, maar zeker niet spannend of verrassend. En heel erg machtig, teveel dus. Daarna kregen we kabeljauwfilet (smaakte behoorlijk flauw, waterig) op citroenrisotto. De risotto was te gaar (geen bite), het leek meer rijstepap. Het afsluitend frambozendessert was prima. Een plaatje, goede smaken. Niet iedereen nam een dessert, een aantal personen kreeg koffie. Voor degenen die wel een dessert namen, werd daarna geen koffie meer aangeboden.

Wijnadvies was matig, wijn viel niet bij iedereen in de smaak; de dame die bediende wist er ook niet alles van en kwam haar advies later corrigeren.

Het tempo van de gerechten lag te hoog. Alles leek erop gericht om de gasten tijdig het restaurant te laten verlaten. De serveerster vertelde bij een andere tafel ook zonder gene dat bepaalde gasten soms weggekeken werden als ze te lang bleven zitten. Zij wilde immers ook op tijd naar huis.

Tja, mooie locatie, maar gezien alle andere recensies hier toch een wat mindere ervaring. Wie weet gaan we het nog eens proberen...
josien D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
net erg lekker gegeten in dit restaurant. Een van ons moest glutenvrij eten. Hier werd goed op ingespeeld. (Behalve bij het kopje koffie. Daar zat een 'gewoon' koekje bij.)
We kozen drie hoofdgerechten. Heerlijke op de huid gebakken zeebaars filet en gebakken kabeljauw met de lekkerste risotto. Prima witte wijn. Vriendelijke bediening. Kortom we hebben genoten.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heel vriendelijk personeel en verrassende gerechten mooie locatie
Meindert K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Toplocatie met een uitstekende kaart en prima bediening. Verschillende terrasjes met een mooie zichtlijn. Prima voor kleine (intiem) en grote (ruim) gezelschappen.
Maddy S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het onthaal was hartelijk en attent. De ober, die ons bediende, kende zijn vak. Wij kregen de mooiste tafel van het hele restaurant.......we hadden een prachtig uitzicht over de haven van Veere. Geweldig!
Wij kozen voor de zeevruchtenschotel. De producten waren heel erg lekker. Ik stoorde mij echter aan de manier van serveren. Het vroeg heel wat tijd om te genieten van al die zeevruchten . Het ijs onder de oesters begon te smelten en de gegrilde gamba's lagen in het ijswater. Voor mij moet de manier waarop de producten geserveerd worden, aangepast worden en dan is het genieten op zeer hoog niveau.
Het dessert was een sublieme afsluiter. De ober verwende ons nog met heerlijke pralientjes bij de koffie. Op weg naar onze avond hebben wij nog genoten van een romantisch zicht op de haven.
Huibert-Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
na het ten huwelijk vragen van mijn vriendin, hebben we in 'De oude Werf' gegeten ik had gevraagd om de tafel aan te kleden in de liefdessfeer, dit was netjes gebeurd; super service! Het eten was vers en mals. De bediening was super gezellig en snel. Voor ons is het een restaurant om zeker weer eens terug te komen!
brigdamme .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Beetje formele benadering door personeel. Past meer bij een eetfabriek. Anderzijds was het eten heel lekker. De huiswijn was helaas een beetje van laag, gemiddeld niveau.
Het was op deze winteravond niet aangenaam van temperatuur in het restaurant. Bij vertrek vertelde de ober dat de verwarming deels defect was. Men had geen moeite gedaan om alternatieve verwarming te regelen.
Op mooie zomer avond gaan we nog eens proeven.
bertone .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel mooie locatie, vriendelijke ontvangst en mooie zeer lekkerre gerechten. Zeer leuk opgediend met goede uitleg over het gerecht en de bij passende wijnen en tijd voor een gesprekje. Al met al een geslaagd "etentje"
Kwadijk .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De keuze van het AH menu was vlees of vis. Voor vis gekozen. Geweldig gegeten, hoge kwaliteit, met mijn vrouw haar allergie werd volop rekening gehouden, zelfs bij het nagerecht.
Bediening vriendelijk maar ook tijd voor een gezellig gesprek, leuke tent op een toplocatie!
Lars R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De Werf is een absolute aanrader! De smaak en uitstraling van de gerechten zijn voortreffelijk. Op de service is niets aan te merken: Het personeel is vriendelijk en rustig, waarbij je niet telkens aan je tafel wordt 'gestoord'. De klassiek-moderne inrichting is niet onze smaak, maar dat maakt De Werf wel tot een unieke en fantastische belevenis!
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer goed gegeten. Creatief menu met vis of vlees keuze. AH actie was niet van invloed op kwaliteit eten en bediening. Locatie restaurant prachtig in Veere. Parkeerplaats achter het restaurant wat moeilijk te vinden.
W B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goed gastheerschap, klassiek voorbeeld van hoe het hoort.
Topligging, Vlotte en oprechte bediening, Lekker menuutje. Voor herhaling vatbaar.
Corst49 S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het AH menu was uitstekend! Zowel het vis- als het vleesmenu was mooi opgemaakt. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en attent, en gaf een duidelijke uitleg over de gerechten. Een mooi en sfeervol interieur op een top locatie. Zeker een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met de AH-actie hier met 4 personen gegeten.
Mooie inrichting, perfecte stoelen en tafel met mooi uitzicht.
Vriendelijke en attente bediening !
De prijs voor het AH-menu was 42 euro en dit is aan de hoge kant.
Werd ook niet gezegd en stond nergens vermeld.
Het menu was zeer goed: mooi opgemaakt en perfect van smaak.

En miste ik de amuse !
Max E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We zijn geweldig in de watten gelegd door de mensen van De Werf. De bediening was top ("veel liefde voor jullie!") en het eten meer dan goed. De sfeer is fantastisch: gelegen aan het water en met een inrichting om u tegen te zeggen. Goede kunst ook! Ik kom niet vaak in Zeeland, maar bij mijn volgende bezoek staat De Werf zeker weer op de agenda.
Niwre .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Toprestaurant met prima gerechten, prachtige locatie en dito interieur. Bediening oprecht vriendelijk en alert.
Borden keurig opgemaakt.
Conny L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima plek om uit eten te gaan. Mooie ambiance, prettig personeel, lekker eten. Een aanrader.