Over restaurant De Werf

Betaalbare luxe

Wanneer je denkt aan een exclusieve locatie aan het water, aan heerlijke gerechten met lokale gerechten, dan denk je aan De Werf. Dineren maar ook het nuttigen van wijn zul je hier niet snel vergeten. Voor zowel kleine als grote groepen kunnen hier goed terecht. Zelf geven ze aan te focussen op betaalbare luxe. Adem de luxe in en geniet!

Meer informatie over restaurant De Werf

Maandag 11:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
v.a. 26 okt woensdag gesloten (behalve in de herfst en kerstvakantie )
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
W B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goed gastheerschap, klassiek voorbeeld van hoe het hoort.
Topligging, Vlotte en oprechte bediening, Lekker menuutje. Voor herhaling vatbaar.
Corst49 S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het AH menu was uitstekend! Zowel het vis- als het vleesmenu was mooi opgemaakt. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en attent, en gaf een duidelijke uitleg over de gerechten. Een mooi en sfeervol interieur op een top locatie. Zeker een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met de AH-actie hier met 4 personen gegeten.
Mooie inrichting, perfecte stoelen en tafel met mooi uitzicht.
Vriendelijke en attente bediening !
De prijs voor het AH-menu was 42 euro en dit is aan de hoge kant.
Werd ook niet gezegd en stond nergens vermeld.
Het menu was zeer goed: mooi opgemaakt en perfect van smaak.

En miste ik de amuse !
Max E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We zijn geweldig in de watten gelegd door de mensen van De Werf. De bediening was top ("veel liefde voor jullie!") en het eten meer dan goed. De sfeer is fantastisch: gelegen aan het water en met een inrichting om u tegen te zeggen. Goede kunst ook! Ik kom niet vaak in Zeeland, maar bij mijn volgende bezoek staat De Werf zeker weer op de agenda.
Niwre .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Toprestaurant met prima gerechten, prachtige locatie en dito interieur. Bediening oprecht vriendelijk en alert.
Borden keurig opgemaakt.
Conny L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima plek om uit eten te gaan. Mooie ambiance, prettig personeel, lekker eten. Een aanrader.
Juhu10 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Werkelijk fantastische gerechten, geweldige kwaliteit, mooie opmaak en zeer fijne bediening.
Wij hebben 1 verrassingsmenu via en 1 verrassingsmenu vlees gegeten. Alle 3 -de gangen waren heerlijk.
Henkenjosee .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bijzondere locatie, goed eten met attente en vriendelijke bediening!
Inrichting is modern met een paar stille hoekjes maar mooi design.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zijn al aantal keren geweest en kunnen zeggen dat alle keren werd voldaan aan de geschetste verwachtingen. Verse ingrediënten, mooie presentatie in goed tempo door alerte en prettige bediening. Alsof je bij vrienden bent, zeer gastvrij. Fijn.
Marie T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer smaakvol ingericht restaurant in het historische Veere. We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurant- actie en konden hierbij kiezen tussen een vlees of een vis 3 gangen- menu. De derde persoon in het gezelschap koos voor a la carte. De gerechten waren allemaal met zorg bereid en zeer smakelijk.
Kseenb .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
heerlijk gegeten, benieuwd naar de rest van de kaart. Wij zaten in een soort erker/kamer daar keek de helft uit op een blinde muur wat ik niet zo leuk vond. Door de half open keuken beetje rumoerig, ligt waarschijnlijk ook erg aan de plaats waar je zit. Ik wil nog wel terug om op andere plaats andere gerechten te proberen.
Jan-Ria L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
AH verrassings menu was heerlijk. In een woord super.
Goede bediening met aandacht.
We komen hier zeker terug als we met de boot langs komen.
Coltje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima service prima diner, sfeer goed.
Ontvangst heel persoonlijk.
Voor herhaling vatbaar.
3 gangen menu zeer smakelijk.
Tirsa Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bediening is erg vriendelijk, de locatie is prachtig en het eten was erg goed. Enig minpuntje was dat ze op het laatste moment van tafel hadden geruild. De nieuwe tafel die we kregen was prima, maar het kwam een beetje slordig over. Ik miste ook een uitleg over de verschillende wijnen. Om de eerder genoemde pluspunten komen we toch zeker weer eens terug.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
De lokatie is super, het menue was uitstekend en de bediening was ook heel goed . We komen zeker nog een keer terug ! We waren erg tevreden
Karel P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
We hebben gegeten met AH-actie. Lekker gegeten. Verrassend voorgerecht: tonijn met 5-spices. Mooie omgeving. Zeer vriendelijke bediening.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De werf is een mooie lokatie en de bediening was sehr goed , we hadden bij elke menuegang een uitgebreide uitleg. We komen zeker terug!
Zahra2 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
verrassend ! eenvoudig dicht bij het product gebleven, weinig zout wat wij zeer prettig vinden, en het zag er zo mooi uit, de borden waren kleurrijk gevuld en het smaakte verrukkelijk. Een prachtige locatie, uitzicht op de haven, en op de pitorischtishe winkelstraat , met prachtige verlichting, hebben enorm genoten. Zelfs toen het flink drukker werd was de bediening nog steeds vlot ,tactvol en gezellig.
Een aanrader voor iedereen!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
dit is een elegant restaurant op een prachtige lokatie in het stadje Veere met terras aan het water, en een mooi uitzicht over de jachthaven en de eeuwenoude gevels. naast het terras is er een loungezone buiten met lekkere grote banken waar je heerlijk zit als het lekker weer is , het eten is vers en goed bereid en de wijnen vinden we zelfs zeer goed. een fijne plek om te genieten en uit te gaan, met vrienden of zakenpartners, ook voor romantiek is de Werf een geschikte setting