Over het restaurant De Werf

Betaalbare luxe

Wanneer je denkt aan een exclusieve locatie aan het water, aan heerlijke gerechten met lokale gerechten, dan denk je aan De Werf. Dineren maar ook het nuttigen van wijn zul je hier niet snel vergeten. Voor zowel kleine als grote groepen kunnen hier goed terecht. Zelf geven ze aan te focussen op betaalbare luxe. Adem de luxe in en geniet!

Meer informatie over restaurant De Werf

Maandag 11:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
v.a. 26 okt woensdag gesloten (behalve in de herfst en kerstvakantie )
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
brigdamme .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Beetje formele benadering door personeel. Past meer bij een eetfabriek. Anderzijds was het eten heel lekker. De huiswijn was helaas een beetje van laag, gemiddeld niveau.
Het was op deze winteravond niet aangenaam van temperatuur in het restaurant. Bij vertrek vertelde de ober dat de verwarming deels defect was. Men had geen moeite gedaan om alternatieve verwarming te regelen.
Op mooie zomer avond gaan we nog eens proeven.
bertone .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heel mooie locatie, vriendelijke ontvangst en mooie zeer lekkerre gerechten. Zeer leuk opgediend met goede uitleg over het gerecht en de bij passende wijnen en tijd voor een gesprekje. Al met al een geslaagd "etentje"
Kwadijk .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De keuze van het AH menu was vlees of vis. Voor vis gekozen. Geweldig gegeten, hoge kwaliteit, met mijn vrouw haar allergie werd volop rekening gehouden, zelfs bij het nagerecht.
Bediening vriendelijk maar ook tijd voor een gezellig gesprek, leuke tent op een toplocatie!
Lars R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De Werf is een absolute aanrader! De smaak en uitstraling van de gerechten zijn voortreffelijk. Op de service is niets aan te merken: Het personeel is vriendelijk en rustig, waarbij je niet telkens aan je tafel wordt 'gestoord'. De klassiek-moderne inrichting is niet onze smaak, maar dat maakt De Werf wel tot een unieke en fantastische belevenis!
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer goed gegeten. Creatief menu met vis of vlees keuze. AH actie was niet van invloed op kwaliteit eten en bediening. Locatie restaurant prachtig in Veere. Parkeerplaats achter het restaurant wat moeilijk te vinden.
W B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goed gastheerschap, klassiek voorbeeld van hoe het hoort.
Topligging, Vlotte en oprechte bediening, Lekker menuutje. Voor herhaling vatbaar.
Corst49 S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het AH menu was uitstekend! Zowel het vis- als het vleesmenu was mooi opgemaakt. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en attent, en gaf een duidelijke uitleg over de gerechten. Een mooi en sfeervol interieur op een top locatie. Zeker een aanrader.
Max E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We zijn geweldig in de watten gelegd door de mensen van De Werf. De bediening was top ("veel liefde voor jullie!") en het eten meer dan goed. De sfeer is fantastisch: gelegen aan het water en met een inrichting om u tegen te zeggen. Goede kunst ook! Ik kom niet vaak in Zeeland, maar bij mijn volgende bezoek staat De Werf zeker weer op de agenda.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met de AH-actie hier met 4 personen gegeten.
Mooie inrichting, perfecte stoelen en tafel met mooi uitzicht.
Vriendelijke en attente bediening !
De prijs voor het AH-menu was 42 euro en dit is aan de hoge kant.
Werd ook niet gezegd en stond nergens vermeld.
Het menu was zeer goed: mooi opgemaakt en perfect van smaak.

En miste ik de amuse !
Niwre .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Toprestaurant met prima gerechten, prachtige locatie en dito interieur. Bediening oprecht vriendelijk en alert.
Borden keurig opgemaakt.
Conny L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima plek om uit eten te gaan. Mooie ambiance, prettig personeel, lekker eten. Een aanrader.
Juhu10 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Werkelijk fantastische gerechten, geweldige kwaliteit, mooie opmaak en zeer fijne bediening.
Wij hebben 1 verrassingsmenu via en 1 verrassingsmenu vlees gegeten. Alle 3 -de gangen waren heerlijk.
henkenjosee .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bijzondere locatie, goed eten met attente en vriendelijke bediening!
Inrichting is modern met een paar stille hoekjes maar mooi design.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zijn al aantal keren geweest en kunnen zeggen dat alle keren werd voldaan aan de geschetste verwachtingen. Verse ingrediënten, mooie presentatie in goed tempo door alerte en prettige bediening. Alsof je bij vrienden bent, zeer gastvrij. Fijn.
Marie T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer smaakvol ingericht restaurant in het historische Veere. We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurant- actie en konden hierbij kiezen tussen een vlees of een vis 3 gangen- menu. De derde persoon in het gezelschap koos voor a la carte. De gerechten waren allemaal met zorg bereid en zeer smakelijk.
kseenb .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
heerlijk gegeten, benieuwd naar de rest van de kaart. Wij zaten in een soort erker/kamer daar keek de helft uit op een blinde muur wat ik niet zo leuk vond. Door de half open keuken beetje rumoerig, ligt waarschijnlijk ook erg aan de plaats waar je zit. Ik wil nog wel terug om op andere plaats andere gerechten te proberen.
Jan-Ria L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
AH verrassings menu was heerlijk. In een woord super.
Goede bediening met aandacht.
We komen hier zeker terug als we met de boot langs komen.
coltje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima service prima diner, sfeer goed.
Ontvangst heel persoonlijk.
Voor herhaling vatbaar.
3 gangen menu zeer smakelijk.
Tirsa Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bediening is erg vriendelijk, de locatie is prachtig en het eten was erg goed. Enig minpuntje was dat ze op het laatste moment van tafel hadden geruild. De nieuwe tafel die we kregen was prima, maar het kwam een beetje slordig over. Ik miste ook een uitleg over de verschillende wijnen. Om de eerder genoemde pluspunten komen we toch zeker weer eens terug.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
De lokatie is super, het menue was uitstekend en de bediening was ook heel goed . We komen zeker nog een keer terug ! We waren erg tevreden