Over het restaurant De Werf

Zitten op één van het mooiste terras van Zeeland! Aanschuiven aan een tafel op één van de intieme plekjes op het terras aan het water met uitzicht over de oude haven van Veere. Genieten van een goed glas wijn, cocktail of een heerlijke maaltijd. U bent welkom voor de lunch, borrel of diner. In de winter neemt u plaats in ons in 2015 mooi verbouwde restaurant bij de haard en laat u zich verwennen door het lekkers wat uit de keuken komt. Graag tot ziens bij De werf

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Werf

Vanaf 1 april t/m 31 oktober is de keuken dagelijks geopend van 11:30U tot 21:00U
Heeft u zin om te borrelen dan bent u de hele dag door welkom.

Jouw recensie over het restaurant De Werf

Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een sfeervol restaurant, met vriendelijke attente bediening. Heerlijk genoten van ons diner. Mooie smaakvolle gerechten en lekkere bijpassende wijnen. Komen zeker nog een keer terug.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super gastvrij en heerlijk gegeten!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima restaurant met goede gerechten, en lekker gegeten. Maar als ongepast ervaren om geserveerd te worden door ober die zijn stem kwijt is en voortdurend in zijn hand rondloopt te hoesten, hoe vriendelijk dan ook.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Alles was naar wens,goede vriendelijke bediening, gezellig, top aanrader, zeer mooie rustige ligging, prijs/kwaliteit lekker eten
Christophe E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten, goed voorstel menu 3 gangen, prijs kwaliteit dik in orde! goede vriendelijke bediening. En heel gezellig en rustig in Veere in deze tijd van het jaar.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Alles perfect !!!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het restaurant gekozen op basis van de zoekopdracht nabij een hotel waar we verbleven en de algemene beoordeling van 8.8 en zeker geen spijt van gehad. Vriendelijk personeel en de ober die ons het grootste deel van de avond bediende had een rustige uitvoering van Pierre Wind kunnen zijn. Enthousiast, veel kennis en veel belangstelling voor ons als gasten. Heerlijk gegeten, een top avond.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het was de derde keer dat we gingen eten bij restaurant De Werf. Ook nu was het weer zeer goed verzorgd en het eten was lekker. Leuke avond gehad tgv ons 32 jarige huwelijksdag.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
super bediening en heerlijk brood het eten was buitengewoon
Ortwin B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Uitstekende wijnkeuzes , great food en zeer persoonlijke bediening !
Prima ervaring en dus raden we deze plek sterk aan !
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke, verrassende gerechten. Mooi opgemaakt in een mooie omgeving, zowel binnen als buiten. Vriendelijke en goede bediening.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij voelden ons welkom en hebben heerlijk gegeten, in een fijne omgeving met prachtig uitzicht (aan het raam).
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk 3 gangendiner genoten ineen zeer goede ambiance. Kwaliteit van het eten heerlijk en de bijpassen wijnen waren van uitstekende kwaliteit. Rekening gehouden met glutenintolerantie van mijn echtgenote. Ook superbediening. Een kleine opmerking: Twee tafelgenoten wilde het 3 gangendiner en een a la carte. De bediening gaf aan dat het diner alleen per tafel besteld kon worden. Je kon dan wel deze gerechten bestellen maar betaalde je meer. Dit is slecht uit te leggen omdat in dat geval geen extra werkzaamheden of inkoopvoordeel geldt. Dit zou ik voor zo'n toprestaurant veranderen. Verder meer dan uitstekend.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Als nederlander wil je graag wat klagen, maar bij De Werf wordt dat heel lastig ! Wat een top tent, met top eten en top bediening op een top lokatie !
fijnproever-veluwe .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Onlangs bij De Werf gegeten met een groep van zeven personen. We reserveerden voor wat later op de avond. De ontvangst was gastvrij, mooie locatie, prima inrichting, mooi uitzicht.

Het gerecht vooraf was gerookte zalm met aardappelsalade en groene asperges. Prima voorgerecht, maar zeker niet spannend of verrassend. En heel erg machtig, teveel dus. Daarna kregen we kabeljauwfilet (smaakte behoorlijk flauw, waterig) op citroenrisotto. De risotto was te gaar (geen bite), het leek meer rijstepap. Het afsluitend frambozendessert was prima. Een plaatje, goede smaken. Niet iedereen nam een dessert, een aantal personen kreeg koffie. Voor degenen die wel een dessert namen, werd daarna geen koffie meer aangeboden.

Wijnadvies was matig, wijn viel niet bij iedereen in de smaak; de dame die bediende wist er ook niet alles van en kwam haar advies later corrigeren.

Het tempo van de gerechten lag te hoog. Alles leek erop gericht om de gasten tijdig het restaurant te laten verlaten. De serveerster vertelde bij een andere tafel ook zonder gene dat bepaalde gasten soms weggekeken werden als ze te lang bleven zitten. Zij wilde immers ook op tijd naar huis.

Tja, mooie locatie, maar gezien alle andere recensies hier toch een wat mindere ervaring. Wie weet gaan we het nog eens proberen...
josien D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
net erg lekker gegeten in dit restaurant. Een van ons moest glutenvrij eten. Hier werd goed op ingespeeld. (Behalve bij het kopje koffie. Daar zat een 'gewoon' koekje bij.)
We kozen drie hoofdgerechten. Heerlijke op de huid gebakken zeebaars filet en gebakken kabeljauw met de lekkerste risotto. Prima witte wijn. Vriendelijke bediening. Kortom we hebben genoten.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heel vriendelijk personeel en verrassende gerechten mooie locatie
Meindert K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Toplocatie met een uitstekende kaart en prima bediening. Verschillende terrasjes met een mooie zichtlijn. Prima voor kleine (intiem) en grote (ruim) gezelschappen.
Maddy S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het onthaal was hartelijk en attent. De ober, die ons bediende, kende zijn vak. Wij kregen de mooiste tafel van het hele restaurant.......we hadden een prachtig uitzicht over de haven van Veere. Geweldig!
Wij kozen voor de zeevruchtenschotel. De producten waren heel erg lekker. Ik stoorde mij echter aan de manier van serveren. Het vroeg heel wat tijd om te genieten van al die zeevruchten . Het ijs onder de oesters begon te smelten en de gegrilde gamba's lagen in het ijswater. Voor mij moet de manier waarop de producten geserveerd worden, aangepast worden en dan is het genieten op zeer hoog niveau.
Het dessert was een sublieme afsluiter. De ober verwende ons nog met heerlijke pralientjes bij de koffie. Op weg naar onze avond hebben wij nog genoten van een romantisch zicht op de haven.
Huibert-Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
na het ten huwelijk vragen van mijn vriendin, hebben we in 'De oude Werf' gegeten ik had gevraagd om de tafel aan te kleden in de liefdessfeer, dit was netjes gebeurd; super service! Het eten was vers en mals. De bediening was super gezellig en snel. Voor ons is het een restaurant om zeker weer eens terug te komen!