Over het restaurant De Werf

Zitten op één van het mooiste terras van Zeeland! Aanschuiven aan een tafel op één van de intieme plekjes op het terras aan het water met uitzicht over de oude haven van Veere. Genieten van een goed glas wijn, cocktail of een heerlijke maaltijd. U bent welkom voor de lunch, borrel of diner. In de winter neemt u plaats in ons in 2015 mooi verbouwde restaurant bij de haard en laat u zich verwennen door het lekkers wat uit de keuken komt. Graag tot ziens bij De werf

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Werf

Vanaf 1 april t/m 31 oktober is de keuken dagelijks geopend van 11:30U tot 21:00U
Heeft u zin om te borrelen dan bent u de hele dag door welkom.

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Werf

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Geen amuses . Beperkte en moeilijk leesbare kaart
Bea W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was ons eerste bezoek. Eerder bekend met De Gespleten Arend in Middelburg waren we erg benieuwd. Het is een andere, ruimere setting. Smaakvol ingericht, maar ook wel gericht op wat Veere drijft: het toerisme. Desondanks goede kwaliteit van produkten met een creatieve, vakkundige bereiding. Er was één aspect in het bestelde hoofdgericht dat ons tegen viel. Dit is openhartig besproken en opgelost met een subliem, overtuigend dessert van het huis. Hulde en veel succes. Tot een volgende keer.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Een super restaurant met hele vriendelijke bediening.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heel lekker gegeten en goed verzorgd door de bediening. Uitstekende vis, mooi en vers bereid. Desert overtrof de opgebouwde verwachtingen. Naast het eten zijn locatie en atmosfeer ook nog eens uitzonderlijk. Hier gaan we nog zeker terugkomen, hopelijk wordt het niet te druk :) Als we twee verbeterpunten zouden willen zoeken 1) hoofdgerecht mag minder complex, 2 ) de gerechten verdienen een uitgebreidere en betere (witte) wijnkaart.
Trix D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een top avond!
Marije J.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een aanrader! Prachtige gerechten, in goede porties met heerlijke smaaksensaties. Een fijne avond uit. Mooie locatie in dito omgeving.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een sfeervol restaurant, met vriendelijke attente bediening. Heerlijk genoten van ons diner. Mooie smaakvolle gerechten en lekkere bijpassende wijnen. Komen zeker nog een keer terug.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Super gastvrij en heerlijk gegeten!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima restaurant met goede gerechten, en lekker gegeten. Maar als ongepast ervaren om geserveerd te worden door ober die zijn stem kwijt is en voortdurend in zijn hand rondloopt te hoesten, hoe vriendelijk dan ook.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Alles was naar wens,goede vriendelijke bediening, gezellig, top aanrader, zeer mooie rustige ligging, prijs/kwaliteit lekker eten
Christophe E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten, goed voorstel menu 3 gangen, prijs kwaliteit dik in orde! goede vriendelijke bediening. En heel gezellig en rustig in Veere in deze tijd van het jaar.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Alles perfect !!!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het restaurant gekozen op basis van de zoekopdracht nabij een hotel waar we verbleven en de algemene beoordeling van 8.8 en zeker geen spijt van gehad. Vriendelijk personeel en de ober die ons het grootste deel van de avond bediende had een rustige uitvoering van Pierre Wind kunnen zijn. Enthousiast, veel kennis en veel belangstelling voor ons als gasten. Heerlijk gegeten, een top avond.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het was de derde keer dat we gingen eten bij restaurant De Werf. Ook nu was het weer zeer goed verzorgd en het eten was lekker. Leuke avond gehad tgv ons 32 jarige huwelijksdag.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
super bediening en heerlijk brood het eten was buitengewoon
Ortwin B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Uitstekende wijnkeuzes , great food en zeer persoonlijke bediening !
Prima ervaring en dus raden we deze plek sterk aan !
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke, verrassende gerechten. Mooi opgemaakt in een mooie omgeving, zowel binnen als buiten. Vriendelijke en goede bediening.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij voelden ons welkom en hebben heerlijk gegeten, in een fijne omgeving met prachtig uitzicht (aan het raam).
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk 3 gangendiner genoten ineen zeer goede ambiance. Kwaliteit van het eten heerlijk en de bijpassen wijnen waren van uitstekende kwaliteit. Rekening gehouden met glutenintolerantie van mijn echtgenote. Ook superbediening. Een kleine opmerking: Twee tafelgenoten wilde het 3 gangendiner en een a la carte. De bediening gaf aan dat het diner alleen per tafel besteld kon worden. Je kon dan wel deze gerechten bestellen maar betaalde je meer. Dit is slecht uit te leggen omdat in dat geval geen extra werkzaamheden of inkoopvoordeel geldt. Dit zou ik voor zo'n toprestaurant veranderen. Verder meer dan uitstekend.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Als nederlander wil je graag wat klagen, maar bij De Werf wordt dat heel lastig ! Wat een top tent, met top eten en top bediening op een top lokatie !