De Werelt

Wijngaardstraat 53 4461 DB Goes Nederland Kaart

Over restaurant De Werelt

Een spektakel aan tafel

Let op, vleesliefhebber! Alle gerechten worden hier bereid op de Braziliaanse barbecue, de Churrascaria, die de gaucho’s aan tafel komen serveren vanaf het zwaard of de spies. Ze vertellen je graag alles over hun producten. Ladiesnight, disco avond of een pubquiz? Een avondje bij de Werelt is als een reisje dat je liever niet ziet eindigen.

Meer informatie over restaurant De Werelt

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dominique H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij zijn op een zaterdagavond beland bij restaurant 'De Werelt'. Het is een verrassend, Bourgondisch concept waarbij de carnivoor zeker aan zijn trekken komt.
Het personeel is uitermate vriendelijk en past bij de Zeeuwse gastvrijheid. Een aanrader als u van lang en Bourgondisch tafelen houdt.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Op maandag 2e Pinksterdag heerlijk gegeten bij de Werelt , het nieuwe concept met de lavasteen . Duidelijke uitleg vwb . de menukaart. Keuze uit vlees en visgerechten.
Ruime porties . Vriendelijke bediening . Nagerechten zijn een maaltijd op zich !
John D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Een uniek restaurant met een uniek concept. Als je iets nieuws wilt proberen is dit zeker een aanrader. Stukken vlees over het algemeen van goede kwaliteit. Sommige stukjes zaten teveel kruiden op om hierover te kunnen oordelen. Maar desalniettemin heerlijke stukken vlees!
De gamba's waarmee men langskwam waren simpelweg vies. Te lang warm gehouden waardoor ze stoffig proefden. Dit was echt een minpunt.
De specialiteit van het huis 'ananas met kaneel' was goddelijk. Zelf ben ik normaal gesproken geen fan van ananas maar dit was goed gedaan.
Al met al een restaurant waar ik wel terug ga komen maar niet te vaak. Een service waar menig restaurant in Goes wat van kan leren!
Kim2407 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten.
Leuk ontvangst en vriendelijk personeel.
Doordat er elke keer wat tijd tussen de gerechten door zit, heb je een leuk vullende avond. Alle gerechten waren heerlijk. Zeker een aanrader.
Anjah .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisterenavond hebben mijn partner en ik, voor het eerst, gegeten in restaurant De Werelt.
Een leuk concept en heerlijk eten. Het personeel verdient een grote pluim. Ontzettend gastvrij, vriendelijk en spontaan. Ook de goochelaar, aan tafel, vonden wij erg leuk.
Al met al een heerlijke, relaxte avond met voortreffelijk eten en drinken.
Wij komen zeker nog eens terug
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten in restaurant de Werelt in Goes. Een gemoedelijke sfeer met goede vriendelijke bediening. Eten was van uitzonderlijk goede kwaliteit, vragen over de bereiding werden uitgebreid beantwoord. Een verademing in deze jachtige wereld. Even snel een hapje doen is er niet bij, hier ben je lekker relaxed een aantal uur aan het genieten. Een must voor de (vlees) genieter.
Charlot V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Bij "de Werelt" in Goes heerlijk gegeten. Heel apart en mooie bereidingen van de gerechten. Om te beginnen keuze uit 3 soepen met stokbrood. Dan mag je zelf je salade samenstellen uit de saladebar. Zeer ruime keuze en erg lekker. Salades die je in een ander restaurant niet tegen komt. Dan komt de kok met een spies aan tafel en legt uit wat het is en uit welk werelddeel het komt en met heerlijk sausje. Er is keuze uit verschillende rondes van vlees en vis en er is zelfs een vegetarisch menu. Mooie biersoort en heerlijke cocktails en dit alles voor een zeer mooie schappelijke prijs. Men gaat niet met een lege maag van tafel!
Personeel erg vriendelijk en alles word heel netjes uitgelegd. Zeer de moeite waard om er te gaan eten! !
Cis K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Jammer van de slechte recensies die hier te lezen zijn, want dat vind ik totaal niet verdiend! Soep vooraf is heerlijk en afwisselend, saladebuffet ook heerlijk. Zijn er nu twee keer geweest en vind het een erg leuk concept. Heerlijke stukken vlees en vis en erg divers, kortom een echte aanrader. Ook mensen uit mijn omgeving zijn er zeer over te spreken.
Essie22 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gisteravond bij de Werelt gegeten. Bij binnenkomst was ik enthousiast, we werden hartelijk ontvangen en het zag er gezellig ingericht uit! Wij mochten mee naar boven, jammer dat viel tegen een stuk minder gezellig... We werden aan een tafeltje gezet precies naast het buffet en onder de hard blazende airco. Op ons verzoek of de airco niet wat minder kon, kwam de eigenaar mededelen dat hij hem niet uit ging zetten en dat het nu eenmaal zo was. Pardon? Als eigenaar / gastheer van een restaurant verwacht ik toch een andere reactie. Echter aangezien we al een drankje hadden besloten we die maar op te drinken en te zien. Uiteindelijk gebleven, maar achteraf spijt van. De soep kun maak je thuis beter en het saladebuffet leek uit een bakje te komen. Het vlees was op zich smakelijk, maar in het begin kwam alles razendsnel achter elkaar waardoor we meteen volzaten en daarna moesten we superlang wachten. Ook waren ondertussen verschillende grote groepen binnengekomen, waardoor ik en mijn vriendin door de herrie totaal geen gesprek meer met elkaar konden voeren. Nee dit was 1e en laatste keer.
Robin83 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Lekker gegeten! Goede prijs kwaliteit verhouding, en goede bediening. De afwisseling van de verschillende vlees en vis was gerechten was ook goed en alles was erg lekker en had de goede cuisio Top komen zeker terug
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
gisteravond bij de werelt wezen eten. werden zeer gastvrij ontvangen door jose. super lekker gegeten en alles werd goed uitgelegd. de gaucho's waren ook super vriendelijk. echt voor herhaling vatbaar.
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Als je niks dan goeds en lof leest ga je toch met een vol verwachting kloppend hart en maag naar binnen. Eigenlijk is het gewoon een soort all you van eat formule met eneenenkel visje en goedkoop vlees en gevogelte. Wordt aan tafel aangeboden wat je dan met een knijpertje mag aanpakken. Om ons heen zaten vooral mensen met kortingsbonnen, die voor 19 euro 'klaar' waren, inclusief drank! Dan ben je wel goedkoop van huis en verwacht je niet zo veel wellicht. Wij betaalden de volle mep. Niet erg, maar voor bijna 50 euro per persoon ken ik veel betere restaurants. Voor groepen misschien wel geinig.
Vhoog .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Vandaag gegeten bij de Werelt met 4 personen. Het begon al direct goed met een zeer hartelijk ontvangst. We hadden een arrangement dat bestond uit een goedgevuld soepje (tomaat of vis), salade bar en daarna vlees, vis, ananas, etc allemaal van de gril. Alles was erg lekker en werd aan de tafel gebracht en veelal geserveerd vanaf grote spiezen. Op de tafel stond continu frietjes en deze werden ook telkens aangevuld. Na het eten zaten we zo vol dat we besloten om als desert een lekkere koffie te nemen. keuze genoeg.

Al met al een zeer gezellige en lekkere avond gehad!
Sonjaenwim .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Vanavond 3 juli 2014 voor de eerste keer gaan eten in dit restaurant met een bon van Sweetdeal. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar die regelmatig een praatje kwam maken en vroeg of alles naar wens was. het restaurant had een gezellige inrichting. De soep smaakte voortreffelijk, het salade buffet zag fris en smakelijk uit, veel variatie. Het vlees was geweldig van smaak en mals van af het worstje tot en met de rundspicanha. Ook de gegrilde ananas en de champignon smaakten geweldig. al met al een geweldige avond en zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader! Een Wereltse avond gehad
RvanBeusekom .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Leuk concept. Met z'n tienen gegeten van 18:30 tot 23:00. Heerlijk relaxed. Lekkere spies met vlees en vishapjes afgewisseld met ananas spies met kaneel. Volop frietjes en een uitgebreid buffet. Vriendelijke bediening en juiste regelmaat van serveren van de hapjes, maken een avondje tot een succes.
Metiesje .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Bekend met dit concept vanuit Brazilië was ik blijverrast een dergelijk restaurant in Goes te vinden, dus een reservering gemaakt. Vriendelijk ontvangen aan de deur door de gastheer zette dat de toon voor onze avond met een gezelschap van vier: het restaurant ademt door de kleurstelling een warme sfeer, vriendelijke gastvrouw legt aan degenen die niet bekend zijn met het concept uit hoe de avond zal verlopen en houdt in de gaten dat de glazen niet te lang leeg blijven. Mocht een "gewoon" pilsje niet bevallen is er een leuk assortiment speciale bieren die prima passen bij het eten. Van te zout vlees niks gemerkt gelukkig. Geluidsnivo dusdanig dat gewoon converseren nog steeds mogelijk is. Puntje van verbetering zou het afvalbakje kunnen zijn dat wat minder makkelijk open gaat, maar we kwamen voor het eten en niet voor de afvalbakjes.
Zeker aan te bevelen.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Niet nog een keer
Op de menukaart staan lekkere vlees soorten maar wat je werkelijk de eerste 2 uur krijgt is beenham, ham, varkensvlees , pas na 2,5 uur krijg je een stukje zalm of entrecote of stukje biefstuk maar dan zit je al goed vol ...de afwisseling van vlees klopt gewoon niet.
Het betekent ook dus als je niet van varkensvlees hou dat je zeker 2 uur moet wachten op een stukje vlees.. Beetje vreemd voor 29 euro
Nee ik zal niet snel meer naar de restaurant gaan als ik goed stuk wereld vlees wil ga ik wel naar de Argentijn
Leon F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Doordat we uitgenodigd waren zijn we bij De Werelt terecht gekomen. De eerste indruk was een leuk restaurant met een verrassend concept voor Zeeuwse begrippen. Bij De Werelt heb je keuze uit twee soepen nl. vissoep en champignonsoep die jezelf mocht gaan halen, kwaliteit voldoende. Daarna kon je zelf een salade creëren middels de aanwezige saladebar.

Uiteindelijk krijg je te maken met het verrassende concept en dat is dat ze langs komen met stukken vlees op een grote spies waarvan je dan een deel kreeg. Deze manier moet er toe leiden dat je een hele avond vermaakt wordt met vanaf het begin met een bbqworstje tot uiteindelijk topkwaliteitvlees. Echter na 2 uur aan tafel gezeten te hebben waren we nog niet verder gekomen dan de beenham. Het varkensvlees was echter zeer zout waardoor je meer dronk dan je gewoonlijk doet tijdens het eten. De drankjes waren, bleek achteraf, behoorlijk aan de prijs voor de B merken die geschonken werden zoals Bier ( keizerskroon ), Water ( chaufantaine) en klaarblijkelijk was de wijn net tafalazijn volgens mijn partner.
Bij het vragen aan de vleesserveerder, of er nog biefstuk kwam werd er gezegd dat dat er niet kwam, maar er werd ook niet gezegd wat er wel nog aankwam van de koe.
Als je bord erg vies moest je deze afdoen met een servetje en in een afvaldoosje doen. En als je te lang je vuil op de bord liet liggen werd op een onderwijzende manier gezegd dat je je bordje schoon moest maken. Ipv dat je vraagt of iemand een schoon bord wilt. Voor het leggen van het afval bakje moest dat wel twee maal gevraagd worden voordat gebeurde. Iemand van de bediening voelde met haar handen of de friet nog warm was en haalde omdat het koud was weg. Wat nu als de frieten nog warm waren, had ze de friet dan laten staan?
De kinderen vroegen of er curry of ketchup was en het antwoord was dat ze geen friettent waren. Nou een restaurant is het ook niet, want ik heb wel eens beter gegeten in een friettent.

Wat ik ook onsmakelijk vond dat iemand van de bediening van onder de armen naar zweet rook.

Tip: Geef de klant 3 a 4 goede stukken vlees die je niet snel thuis zal eten. En laat het niet langer duren dan 2,5 uur tot 3 uur. Zeker als er kinderen in het gezelschap zijn. En verschoon de borden af en toe ipv van laten afdoen met een servetje. En schenk goede kwaliteit dranken.
Het is omdat ik uitgenodigd was door mijn vader anders had ik het terplaatsen verteld. Sorry Pa mocht je dit lezen.
RichardvG .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Nee, dit is het niet. Leuk concept, ook te vinden in Den Haag. Maar hier echt duur voor het gebodene. Misschien leuk met een groep, maar dan wel afspraken maken over het gebodenen. Beetje stuntelen aan tafel met spiezen en lekbakjes en vooraf is er een saladebuffet en soepen en goedkope vleessoorten, die zich eigenlijk niet voor grillen lenen. En voor 29 euro (nog geen drank en geen dessert!), moet het toch kunnen om een beter vleesje te bieden. En wees eens creatief voor vegetariers.
Monique61 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Vernieuwend concept en sfeervol en gezeelig ingericht.
Je kan op deze manier veel verschillende vlees en visgerechten eten. Vegetarisch mag wat meer variatie in zitten. Aanrader