De Wereld van Jansje

Grote Houtstraat 45 2011 SC Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Wereld van Jansje

In De wereld van Jansje is ruimte voor iedereen. Alle gasten vinden hier hun weg, naar de lunchroom die verborgen ligt achter de cadeauwinkel. Niet dat deze parel lang onopgemerkt zal blijven. Wat een goede sfeer en wat een lekker eten. En alles biologisch en zoveel mogelijk huisgemaakt. Wat ze niet zelf kunnen, wordt geleverd door lokale ondernemers. Het enthousiaste personeel helpt je graag. Ondanks hun beperking krijgen zij hier de kans om te stralen. En dat doen ze! De wereld van Jansje is een werkplek voor mensen met verschillende talenten en mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant De Wereld van Jansje

De wereld van Jansje is 2 min. lopen vanaf bushalte Centrum/Verwulft, Haarlem. Vanaf station Haarlem centrum is het 10 min. lopen.
  • Kom je met de auto?
    De wereld van Jansje ligt in het centrum van Haarlem is zeer goed bereikbaar, te voet, met de fiets, de bus of met de auto. U vindt ons midden in de Grote Houtstraat op nr. 45, tussen De Gedempte Oude gracht en de Grote markt in.
  • : Er zijn 3 parkeergarages, allen op ongeveer 5 min. lopen. Pakeergarage De Kamp, parkeergarage Raaks of parkeergarage Appelaar.

Maandag 12.00 - 16.30
Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 16:30
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Wereld van Jansje

deborakanproeven .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Oke je wordt geholpen door mensen met een beperking. Maar deze mensen doen wel hun best en zijn beleefd. Prijs kwaliteit verhouding prima. Dit etablissement verdiend het om te bestaan en bezocht te worden.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Wat een onwijs leuk restaurant met een geweldig concept en heerlijk eten. Ik had samen met een vriendin de vegan burger op lekker glutenvrij brood en een burger op gewoon bruid brood met geitenkaas. Zo lekker! Als vegatarier heb ik niet altijd veel keus maar bij Jansje is er genoeg aanbod voor iedereen en was het nog lastig kiezen. Er zijn niet heel veel tafeltjes dus als je met een groter groepje bent zou ik eventjes reserveren want het is zonde als je geen plekje hebt in dit leuke restaurant. Dikke aanrader!
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Hartstikke leuke plek in Haarlem om eens te lunchen en de leuke bijbehorende winkel te bekijken. De bediening wordt gedaan door mensen met een beperking, echt een super leuk initiatief! De broodjes smaakte ook prima. Aanrader!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Jansje is top! De vega pompoenburger noemen ze niet voor niets de allerlekkerste. Bediening bestaat uit minderbegaafde mensen, maar deze doen het uitstekend of worden goed ondersteund door de begeleiders. Soms zit je wat langer te wachten, maar ik vind dat hier geen probleem.
MichelleKimberley .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Afgelopen weekend heb ik met mijn zussen hier iets gegeten en gedronken. In de bediening werken mensen met een beperking en je wordt geweldig geholpen. Het eten is ook heerlijk, de worteltaart is een aanrader. Geweldige biologische producten en tegelijkertijd ook nog eens een leuke cadeauwinkel. Erg leuk!