De Wereld van Jansje

Grote Houtstraat 45 2011 SC Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Wereld van Jansje

In De wereld van Jansje is ruimte voor iedereen. Alle gasten vinden hier hun weg, naar de lunchroom die verborgen ligt achter de cadeauwinkel. Niet dat deze parel lang onopgemerkt zal blijven. Wat een goede sfeer en wat een lekker eten. En alles biologisch en zoveel mogelijk huisgemaakt. Wat ze niet zelf kunnen, wordt geleverd door lokale ondernemers. Het enthousiaste personeel helpt je graag. Ondanks hun beperking krijgen zij hier de kans om te stralen. En dat doen ze! De wereld van Jansje is een werkplek voor mensen met verschillende talenten en mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant De Wereld van Jansje

De wereld van Jansje is 2 min. lopen vanaf bushalte Centrum/Verwulft, Haarlem. Vanaf station Haarlem centrum is het 10 min. lopen.
  • Kom je met de auto?
    De wereld van Jansje ligt in het centrum van Haarlem is zeer goed bereikbaar, te voet, met de fiets, de bus of met de auto. U vindt ons midden in de Grote Houtstraat op nr. 45, tussen De Gedempte Oude gracht en de Grote markt in.
  • : Er zijn 3 parkeergarages, allen op ongeveer 5 min. lopen. Pakeergarage De Kamp, parkeergarage Raaks of parkeergarage Appelaar.

Maandag 12.00 - 16.30
Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 16:30