De Weme

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Weme

Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Geen verkeerd woord over het eten want dat was prima. De bediening echter laat te wensen over. Jonge serveersters komen op de tafels af zonder netjes te begroeten maar vragen alleen of je iets te drinken wil. Hangen onnodig lang met elkaar aan de bar terwijl wij lang op opname van onze bestelling zaten te wachten. Komen niet halverwege het diner vragen of alles naar wens is. Puntjes van verbetering lijkt mij.
Meindert T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Slechte kwaliteit. Karig met garnituur. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Onvriendelijk in bejegening na indiening klacht. Erg ontevreden.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Over het eten kan ik kort zijn, dat was goed en lekker.
Maar dan de rest... voor 4 personen een heel klein schaaltje rauwkost en brocoli. Verwachtte dat er tussendoor wel drinken besteld kon worden en wat extra groenten en aardappeltjes, helaas niemand die ook maar een blik onze kant op deed. (TV stond wel aan met voetbal erop....) , speciaal nog lege flesjes op een andere tafel gezet, maar niemand die reageerde, eindelijk kwamen ze om te vragen of we uitgegeten waren, alle schalen waren leeg, dus nee geantwoord en gezegd dat we graag nog wat groente en rauwkost wilden.
Waarschijnlijk was dat het verkeerde antwoord, we hebben het gekregen, maar weer niet de vraag of misschien iemand nog iets wilde drinken, daarna ook niemand meer gezien om af te ruimen of te vragen of we nog iets wilden.
Na 20 min. Wachten helaas geen toetje meer genomen, maar naar de bar gegaan om af te rekenen, ook dat ging niet van ganzer harte, als we zo naar buiten gelopen waren was het waarschijnlijk niet eens opgevallen.
Dus eindoordeel is een zware onvoldoende voor de bediening
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zelden zo'n uitstekend bereide entrecote gegeten! Prima salade, heerlijk allemaal! We komen terug.

Fred van der Gragt en Marijke Wieringa
Jacob F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De Weme is verbouwd. En is mooi geworden. Het eten was redelijk goed. Echter de bediening is nors en weinig klantgericht. Met name de eigenaresse. Daarnaast lukt het hen niet om flexibel om te gaan met de kaart.
Riob G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Na drie uur gezeten te hebben, word er gevraagd of we iets besteld hebben. Dat was het geval. Was niet bekent en de keuken gaat dicht. Het was leuk weer maar de bediening was waardeloos. Echt niet netjes zoals ze dit afgehandeld hebben. We konden vertrekken met een lege maag en ook niks met de drankrekening geregeld.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Na de verbouwing wezen eten: wij vonden het eten saai, simpel en niet lekker. Enorm uitgedroogde saté is een voorbeeld. Bediening erg vriendelijk.
ARBNJR .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten was als het weer op deze dag: druilerig, grijs, bedroevend eigenlijk. De bediening had iets meer vrolijkheid mogen uitstralen, al snap ik dat ook het personeel moeite heeft om te lachen bij het serveren van de gerechten in deze lunch- en dinnerroom.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Niet te geloven, zo slecht! 3 medewerkers in de bediening op ca. 12 tafeltjes en dan nog onaanvaardbaar lange wachttijden. Twee stellen, die later binnen kwamen dan wij konden - terecht - het geduld niet meer opbrengen en vertrokken. Eten was slecht, de tonijnsalade was onsmakelijk doordat er nog droog bevroren klonten vis in zaten, een fantasieloos broodje geitenkaas en tot tweemaal toe verwarring (en bij ons een opgelaten gevoel) omdat we met z'n tweeën drie broodjes bestelden, wat blijkbaar zo ongewoon is dat dit luidruchtig kenbaar moest worden gemaakt. Als dit zo doorgaat, zal deze tent geen lang leven meer beschoren zijn, want naast het feit dat de lange wachttijden gasten de tent uitjaagt, ontdekten wij ook dat een viertal consumpties niet op onze bon was aangeslagen, dus in dat uurtje dat wij er waren, is er binnen ons blikveld al zo'n 100 euro omzet blijven liggen. Voor het eerst in mijn leven nog geen cent fooi gegeven, dat zegt heel wat!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Ik zeur niet snel ovet het eten maar de saté die ik hier op mijn bord kreeg was niet te eten. Het werd terug gehaald naar de keuken en de nieuwe saté die ik kreeg was ook slecht. Wij gaan hier nooit meer eten!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Positief verrassend. Want na de beoordelingen hier verwacht je gewoon simpel plate gerechten.
Maar wat blijkt tijdens onze tussenstop hier in centrum Borger? Dat je voor een zeer vriendelijke prijs kan eten.
Als je alles in het juiste perspectief bekijkt dan klopt het geheel.
Het is geen luxe steden restaurant, maar ook geen snackbar.
Het eten is hier goed, voldoende en alles op smaak.
Heb in restaurants met naam en hoge prijzen gezeten waar dat wel eens ontbrak.
Maar de salade was perfect in balans wat dressing betreft.
De saté was mals en subliem. De groentes, boontjes waren precies goed.
Ook de gebakken aardappelen en friet waren gebakken zoals je ze elke keer geserveerd wilt hebben.
Nee wij hebben hier meer dan goed gegeten.
Prijs, kwaliteit en servies waren meer dan goed voor dit soort type horeca bedrijf.
Jan-Simon H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Meer een eetcafé dan een echt restaurant. Menu is niet bijzonder en blijkbaar troffen wij het (met een grote groep) niet zo goed. De gebakken aardappels waren deels zwart en de rundvleesstoofpot bevatte erg weinig rundvlees. Het kostte wat moeite om het personeel er van te overtuigen dat dit niet hoorde. Zelf had ik zalm en die was in orde.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Heb hier een heerlijke snitzel gegeten en geweldige kofie gedronken. Personeel is vriendelijk en werkt netjes. Wellicht 1 klein verbeter punt. Eten komt wel erg snel op tafel.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Eenvoudig restaurant aan de rotonde in het centrum van Borger. De inrichting past bij de uitstraling van eenvoud. In tegenstelling tot de recensies van een paar jaar terug is na twee bezoeken toch mijn ervaring dat de bediening vlot, voorkomend en vriendelijk is. Hier lijkt een slag te zijn gemaakt. De kaart kent geen culinaire hoogstandjes. Hier kun je terecht voor O.B. Bommel's spreekwoordelijke "eenvoudige doch voedzame maaltijd" die bij De Weme ook nog eens smakelijk is.