De Weerter Bazaar

Meer informatie over restaurant De Weerter Bazaar

Jouw recensie over het restaurant De Weerter Bazaar

Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vandaag hier met mijn dochter gegeten. Is een ideale gelegenheid om met kleine kinderen te gaan eten. Er is een speelhoekje voor kinderen, er zijn leuke kleurplaten en de kinderen kunnen na het eten een cadeautje uitzoeken. Voor kinderen is er redelijk veel keuze voor het eten, maar voor volwassenen is het daarentegen nogal beperkt. Ik heb een kleine salade gegeten met een portie frites erbij. Het eten was verder prima, maar niet bijzonder. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik kom zeker nog eens terug.
Miro2 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Pluspunten:
- erg vriendelijk personeel
- kindvriendelijk (kindermenu, pannenkoeken, speelruimte, kids kregen nog een snoepzakje en een cadeautje mee). Echt de enige in de binnenstad waar je met een gerust hart met kleine kinderen kunt gaan zitten.

Het eten was lekker. Niet bijzonder. De pannenkoeken voor de kinderen waren helaas niet gaar. Ik vond de kwaliteit a la eetcafe. Niet erg, maar de prijs vind ik dan uit verhouding (carpaccio 10 euro, maaltijdsalade bijna 14 euro).

Al met al een positieve ervaring, alleen de rekening viel tegen.
viniw .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Wij gaan vaak eten met de kids.. Pannenkoek, speelhuis. Gezellig in Weert op een terras, iets lekkers eten, seizoen producten. Altijd lekker. Personeel is vriendelijk.
Lot1993 .
- het eten komt snel
- leuk terras
- goede prijs/kwaliteit verhouding

Tips:
- haal de lege glazen op.
- de gasten moeten zelf aangeven als ze nog drinken willen.
- personeel staat niks te doen terwijl er veel lege glazen staan.
- als je een tijdje niks hebt besteld, krijf je geen aandacht meer van de bediening.
- niet genoeg menukaarten
- als je wilt betalen dan moet je zelf naar de bar gaan.
- de bedieninf mag vriendelijker
codrie .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Zeer slechte bediening ( we hadden een tafel gereserveerd voor 4 personen na ongeveer een kwartier kwamen ze pas vragen als we wat wilde drinken ,na dat de bestelling was opgenomen, driekwartier later kregen we de soep en die hoeven ze normaal toch niet apart op te warmen.
ze was wel oké.
Het hoofdgerecht (de zonnevis en de XL spiezen waren redelijk maar de frieten die je er bij kreeg geserveerd waren kei hard en niet te eten, We hebben nog geprobeerd om andere frieten te krijgen maar de serveersters lieten zich niet zien. ( normaal gesproken komen ze toch overal vragen of alles na wens is) maar hier niet dus , het dessert was goed. We hebben later wel een klacht in gediend, maar die scheepte ze af als de frieten kreeg u er gratis bij . En daar was de zaak mee af. Ons inzien neem ervaren personeel aan en niet allemaal van die studenten die wat in het weekend komen bijverdienen en voor de rest toch niet geinteresseerd zijn.
Lianneke A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Pannenkoek geweest eten bij de Weerter bazaar. Dit is een plek die erg geschikt is om met kinderen naar toe te gaan. Ze hebben er een speelhoek en het is geen probleem als er een keer herrie wordt gemaakt.
De pannenkoek was lekker, niets op aan te merken.
Het is echt een restaurant gericht op gezinnen.