De Weerribben

Hoogeweg 9 8377 EM Kalenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Weerribben

HBR95 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
in het restaurant is er een leuke nostalgische en landelijke inrichting. Er Werkt ontzettend vriendelijk personeel. Ik heb in het restaurant een pannenkoek gegeten die mij erg goed smaakte. Ik kom hier zeker in het hoofdseizoen een keer terug om een fluisterboot te huren en een lekkere pannenkoek te eten. Ik raad dit restaurant zeker aan!
Henk1957 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Heerlijk pannenkoeken gegeten na een tochtje in een fluisterboot door de weerribben. Vriendelijk personeel en prima eten. Een echt familierestaurant.
SCDK .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Het restaurant ligt midden in het nationale park. Het is dus echt een locatie voor dagjesmensen. En daar is het restaurant ook op ingericht. Het voldoet net, maar bij keuze zou ik toch liever een stukje verder rijden naar een volgend restaurant.

De inrichting is met veel hout en doet erg ouderwets aan met vieze theedoeken als lampenkappen.
Ik bestelde een pannenkoek met ananas. Deze is 2,25 duurder dan een pannenkoek naturel. Helaas was de ananas uit blik en er waren 3 koude plakken op een naturel pannenkoek, geen meegebakken ananas oid. 2,25 vind ik wel duur voor 3 plakken ananas.
Bij mijn tafelgenoot die een pannenkoek appel bestelde was de appel wel meegebakken met de pannenkoek.
De andere tafelgenoten hadden een uitsmijter, waarbij bij sommige de dooiers kapot waren. Dat zag er niet mooi uit.

Het vulde de maag en was niet vies, maar echt genieten was het er ook niet.