De Watervogel

Op Den Berg 1 5823 CB Maashees Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Watervogel

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Hadden kleine lunch gepland bij de Watervogel. Over mam netjes de bestelling op, en de drankjes werden netjes geserveerd. Helaas is t broodje kip, dat mijn echtgenote en ikzelf bestelde nooit uitgeserveerd. Vergeten. Wij fietsen de volgende keer niet meer naar de Watervogel.
Gabi C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Op een zonnige middag met prachtig uitzicht, geluncht aan de Maas. De bediening was goed, vriendelijk en oplettend. De kaart zag er fantastisch uit, zodat het best lastig was om een keuze te maken. We hebben ieder een broodje besteld en een zakje friet. Broodjes doormidden gesneden, zodat we beiden 2 broodjes konden proeven. Het waren echt heerlijke broodjes. Goed belegd en vol van smaak. Ook de friet was erg lekker, schoon vet gebruikt. De prijs was dik in orde. We betaalde 6,95 euro per broodje en 3 euro voor een grote puntzak met friet.
Als ik dan toch een verbeterpunt moet noemen... de terrasstoelen. Dit zijn van die gevlochten stoelen. Vooral met een korte broek aan zitten deze stoelen niet lekker en heb je een uur later nog de afdruk van de stoel in je benen staan. Oh ja, de lunchkaart op de site is niet gelijk aan die wij gezien hebben. Die wij gezien hebben was beter.
Algemene beoordeling, dit restaurant had zeker een whow factor, brabantse gastvrijheid en zeer bourgondisch.
Freek A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Voor een perfect uitzicht aan de maas moet je bij de watervogel zijn. Het voorgerecht van gefrituurde champignons is goed op smaak, de portie is erg groot. Ook het hoofdgerecht is groot. De zalm smaakt al is het niet heel bijzonder. De garnituur is niets bijzonders. De bediening is vriendelijk als altijd en erg gastvrij. Overall een 7-.