De Watersport

De Skatting 44 8621 BW Heeg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Watersport

Sita L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lange tijd niet meer in dit restaurant in eigen dorp geweest, maar na tip van dorpsgenoot weer eens met een bezoekje vereren. We dronken een heerlijk glaasje Prosecco en hadden beide een salade. De capaccio salade was heerlijk fris met verse ingredienten, de Watersportsalade was eveneens heerlijk met frisse dressing en mooie ingredienten. De zelf gemaakte kruidenboter en het heerlijk vers afgebakken broodje stelden we ook zeer op prijs! Zeker de moeite waard om terug te komen.
JimFox .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Afgelopen weekend met 9 volwassenen en kinderen gegeten bij de Watersport. Verschillende hoofdgerechten besteld waaronder spareribs. Deze waren bijna zwart en smaakten redelijk. De saté van kippedijen is heerlijk mals. Bediening attent en sympathiek. Prima adres na een dagje varen, zeker als je op het terras kunt zitten.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Uit nostalgie hier neergestreken ondanks dat het er niet meer uit zag als jaren geleden. Helaas was de lunch waardeloos de aanbevolen rosé gebakken hamburger was een soort stuiterbal de frieten was denk ik het restje uit de zak voor de tweede of derde keer gebakken. De clubsandwich waren een paar droge geroosterde boterhammen met wat verkleurde gemengde sla en kipfilet. Hoe kun je met zo weinig liefde in de keuken staan ;-(
Geachte heer,

Ontzettend spijtig en treurig om te lezen dat uw ervaring met ons restaurant zo slecht is. Wij streven er altijd naar om, ook tijdens een hoogseizoen, een constante kwaliteit te leveren die in balans is met de prijzen van onze producten en gerechten. Wij vinden het ook jammer dat wij als leidinggevende u niet even te woord hebben kunnen staan om te kijken naar een geschikte oplossing of eventuele compensatie. Daarom nodigen wij u graag uit op ons terras of in ons restaurant om nogmaals een lunch bij ons te nuttigen en u te overtuigen van onze service en kwaliteit.

Met vriendelijke groet,

Team De Watersport Heeg
Nicolevanveen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gezellig terras aan het water, vlotte bediening, rekenen geld terug geven kon het meisje niet. Eten was goed komen graag terug
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zien u graag terug en zullen onze medewerkers extra trainen op hun rekenvaardigheid!

Vriendelijke groet,

De Watersport Heeg

Linda Nagelhout en Klaas-Reyer Dekker
Ingridlb B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Vorige week met 8 gegeten. Reservering was fout gegaan, maar werd vriendelijk opgelost. De slibtongetjes waren droog, geen aanrader. Kabeljauw ook niet. Pasta (tagliatelle ) met bospaddestoelen was lekker. Geitenkaassalade ook. Bijgerechten prima.
Omgeving: buiten aan het water, altijd goed.