De Watersport

• Per boot te bereiken , Terras
7,2
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Met bootje weer afgemeerd. Gezien het fraaie weer was het superdruk. De spareribs waren weer een goede eetervaring. Rabarber, die je hier altijd (vaak?) kreeg miste ik. Dat is zo'n heerlijk hapje aan het eind van je maaltijd. Door drukte (zeker op het fraaie terras aan het water), waren de wachttijden iets aan de ruime kant.
Bleumondayfoodie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lekker cafe restaurant aan de waterkant.
Mooi terras met uitzicht op de brug en een gedeelte van het water.
Het eten is prima, geen culinaire hoogstandjes maar dat moet je hier ook niet verwachten. Wat je krijgt is goed en vers. Wij hebben slibtongen gegeten. Deze waren goed gebakken met een beetje roomboter. De service van de bediening was goed en zeer attent.
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Prima restaurant maar sinds de overname....... Soep besteld en gekregen in een kop waar je koffie in krijgt. Beetje sneu terwijl de prijs van deze koffiekop behoorlijk was... Jammer...
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Voor de deur was nog een ligplaats beschikbaar. Dat treft en De Watersport was nog open ook. Het seizoen moet kennelijk nog op gang komen, maat eten smaakte er niet minder om. Deze keer de prima spareribs gekozen. Met gegratineerde aardappelen en veel lekkere groentes. We komen hier al jaren, als we met de boot in de buurt zijn. Een aantal jaren geleden vonden we een deuk in de kwaliteit, maar daar is niets meer van te merken. Rabarber en witlof maakte het geheel compleet en voor herhaling vatbaar.
Genietenadj .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Heerlijk gegeten bij de Watersport. De gegratineerde champignons als voorgerecht viel enorm in de smaak! Alsmede de ossehaaspuntjes. Ook aan de geserveerde bijgerechten was de nodige aandacht besteed.
Vriendelijke bediening! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug.
Jvandergrint .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Al jaren komen we hier met de boot en nu pas een stukje over dit restaurant, inderdaad raar, maar uiteindelijk maken we het dan toch goed. De Watersport is een echt bruin café annex restaurant, waar mensen die Friesland en de watersport een warm hart toedragen graag komen. Aan het water en ongedwongen genieten zijn de kernwaarden van deze gelegenheid. De bediening is vlot en ongecompliceerd, daar kunnen nog veel restaurants in de Randstad een voorbeeld aan nemen. Het eten is prima. De rekening is normaal betaalbaar en het water op tafel komt gewoon uit de kraan. Kortom: een restaurant waar we graag komen ! Zeer aan te bevelen !