De Waterspiegel

Rijnbandijk 20 4021 GH Maurik Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Waterspiegel

• Betaalpas
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras
Herbert V. Meesterproever (53 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Tijdens onze Betuweweek op het Eiland van Maurik hier geweest. De eerste keer bij aankomst voor koffie met een mooie punt appeltaart met slagroom.Verder in de week nog twee maal genoten van smaakvolle pannenkoeken , wij koken niet zelf in de korte vakanties in Nederland.
Wij hebben o.a. de varianten Balkan , Boerenpannenkoek , de shoarma en de specialiteit van de kok op. Men had een leuke keus wat betreft bier.Er was een jonge bediening , die het keurig deed en vriendelijk was. Wij zaten 3 x op het terras en hadden helemaal niet te klagen over de ruimte.
LLnks . Meesterproever (13 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Voor een goed belegde pannenkoek kom ik hier graag eten.
Gewoon zoals het hoort, een groot bord vol met een pannenkoek en beleg naar keuze.
Het enige wat jammer is dat de service nog wat te wensen overlaat en de inrichting niet erg uitnodigend is.
De tafeltjes zijn aan de krappe kant en je zit erg dicht op elkaar wat niet plezierig eten is.
Krets . Proever (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Prima pannenkoeken. Met kinderen en kleinkinderen verjaardag opa gevierd. Van tevoren gereserveerd. Aktie: Bij verjaardag krijgt jarige één pannenkoek gratis, stond in toilet vermeld. Bij reservering hadden wij dat moeten vermelden, wisten we niet,dus geen gratis pannenkoek. Volgend jaar. Hopelijk duurt de aktie nog een jaar?
Cor K. Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Lekkere pannenkoeken, super uitzicht. Inrichting is wat vreemd voor een pannenkoekenrestaurant... thema vissen/zee... Wel gezellig. De bediening was helaas niet vriendelijk en erg onattent! Jammer!
Han1983 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Ik kom regelmatig bij dit pannekoekenrestaurant en ik ben altijd zeer tevreden. De bediening is vriendelijk en attent. De pannenkoeken zijn heerlijk: goed gevuld en smaakvol, omdat ze nog op de originele manier gebakken worden (in gietijzeren pannen). De keuken is deels open, zodat je kunt zien hoe de pannekoeken gebakken worden. De kinderen staan altijd met open mond te kijken. Er is voor de kinderen een grote ballenbak, zodat ze zich niet hoeven te vervelen.
In de zomer kun je zitten op het terras met geweldig uitzicht op het water. Ik krijg er altijd een vakantiegevoel van. Kortom: een aanrader!

E. V. Expertproever (9 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Tijdens een fietstochtje door de Betuwe halverwege rond 14.30 uur beland in dit restaurant. Gezien het weer hadden we grote trek in ijs met aardbeien. De "coupe aardbeien" was werkelijk voortreffelijk: heerlijk roomijs, zoete rijpe aardbeien en goede slagroom, alles goed qua temperatuur. Gecombineerd met een koffie en cola. Keurige en persoonlijke bediening met aandacht voor finesses en timing. Bijna jaarlijks eten we hier een pannenkoek, deze zijn altijd uitstekend. Voor ons: een uitstekende culinaire pleisterplaats voor tijdens onze reisjes!