DE WATERMOLEN van Opwetten

Opwettenseweg 203 5674 AC Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Op de grens van Nuenen en Eindhoven ligt DE WATERMOLEN van Opwetten. Een veelzijdige horecagelegenheid in een prachtig gerestaureerde watermolen.

Deze bijzondere locatie brengt een hele fijne sfeer met zich mee. In de zomer kan hier heerlijk op het terras zitten met een drankje en een hapje.

Deze locatie is uniek en zeker een aanrader voor elke doelgroep.

Reserveer snel een tafel en kom de sfeer zelf proeven.

Meer informatie over restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Milou H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Fijn restaurant op een prachtige locatie. Vriendelijke bediening. Gevraagd of de muziek iets zachter kon in verband met slechthorende moeder. Werd meteen geregeld. Bij het uitserveren van het voorgerecht was er sprake van een vergissing, maar het juiste gerecht was er binnen 2 minuten. Zou hier graag nog een keer gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heel erg leuk, gezellig. Vriendelijke bediening. Ik vond de muziek wat hard staan en op mijn verzoek dit iets zachter te zetten werd meteen gehoor gegeven. Lunchkaart is voor elk wat wils. Mooie verse producten, netjes opgediend. Deze gelegenheid is geschikt voor iedereen, zakelijk, vriendschappelijk, met familie of alleen. Kan allemaal.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Er was onduidelijkheid over een gerecht dat er eerst wel, later niet meer bleek te zijn.
Later werd aan een van ons beiden gevraagd wat het dessert was... de tweede persoon werd vergeten.
Het was niet druk. Het kwam een beetje slordig over, maar het werd verder heel vriendelijk opgelost.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Onze familie heeft wederom genoten van het prima verzorgde 3-gangen menu. Het was echter jammer dat wij een tafel hadden, waar het verschrikkelijk tochtte.( Hadden eigenlijk een andere tafel moeten vragen.)Volgende keer beter.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Mooie plek en leuke tent, maar de organisatie laat alles te wensen over Veel te lang gewacht tot we iets de drinken konden bestellen en weer veel te lang gewacht tot we iets te eten konden bestellen en toen ongelofelijk lang gewacht tot het voorgerecht kwam. Bij het wachten op het hoofd gerecht hebben we zelfs moeten vragen of we niet vergeten waren. Kort on mooie locatie, goed eten maar uiterst matige bediening.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs
H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
kaasplank was uitermate slecht, neem overal in alle restaurants een kaasplank en nog nooit zo weinig gekregen, slechts 3 soorten kaas, ergens anders altijd 4 soorten en je kon er door heen kijken zo dun gesneden en moest er nog 3.50 euro extra voor betalen, waardeloos, kom er nooit meer
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Bediening is erg vriendelijk. Ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Met familie mijn verjaardag gevierd bij Watermolen van Opwetten. Het was in één woord geweldig!
Het personeel deed hun uiterste best om het naar onze zin te maken en aan onze wensen werd volledig voldaan. Daarnaast waren de gerechten van zeer goede kwaliteit en de gastvriendelijkheid was perfect. Heel hartelijk dank daarvoor!
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooie locatie in landelijk gebied bij rustieke watermolen.
Voorkomende ontvangst en attente bediening.
Vlot geserveerd.
Kwaliteit keuken redelijk.
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Perfect restaurant om in knusse sfeer te eten, met een chique tintje, bijvoorbeeld om iets te vieren. Prachtige locatie!
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijke lunch in een gezellige sfeer. Wij hadden gekozen voor een twaalfuurtje vis en het smaakte voortreffelijk. Met o.a. huisgerookte zalm en een erg lekker garnalenkroketje.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten was heerlijk in een mooie omgeving. Vriendelijk personeel, behalve de mannelijke bediende die het eten inzette zonder te kijken en redelijk onverschillig.
Judith Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gezellige inrichting. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding was prima. Heerlijke zalmtartaar en kalfsentrecote gegeten. Echt boven gemiddeld.
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Iedereen was zeer tevreden over de locatie, de bediening en de keuze mogelijkheid van de menukaart. Voor herhaling vatbaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening. Gerechten kwamen vrij snel na elkaar. Had wat ons betreft nog iets langer mogen duren. Maar lijkt me lastig in te schatten als het druk is. We konden verder rustig eten. Drinken werd tijdig bijgevuld. Gezellige omgeving en entourage.
Nanda G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten is heerlijk. En het is een mooie plek.
De benieding had het niet onder controle, glazen werden niet opgehaald, we moesten lang wachten tussen de gerechten door en elke keer zelf om nieuw drinken vragen. Dat is jammer, want dat zou niet hoeven
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Toplocatie in idyllische, rustige omgeving. Vriendelijke medewerkers. Prima kaart. Een verbeterpunt is de wachttijd bij drukte.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het was een avond met verschillende heerlijke gerechten, maar de bediening liet wel wat op zich wachten !!!
Misschien iemand erbij, of kon de keuken het niet bolwerken ???
In ieder geval over het algemeen toch een aanrader, alleen al om de heerlijke gerechten te proeven !!!