DE WATERMOLEN van Opwetten

Opwettenseweg 203 5674 AC Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Op de grens van Nuenen en Eindhoven ligt DE WATERMOLEN van Opwetten. Een veelzijdige horecagelegenheid in een prachtig gerestaureerde watermolen.

Deze bijzondere locatie brengt een hele fijne sfeer met zich mee. In de zomer kan hier heerlijk op het terras zitten met een drankje en een hapje.

Deze locatie is uniek en zeker een aanrader voor elke doelgroep.

Reserveer snel een tafel en kom de sfeer zelf proeven.

Meer informatie over restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Leo G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Iedereen was zeer tevreden over de locatie, de bediening en de keuze mogelijkheid van de menukaart. Voor herhaling vatbaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening. Gerechten kwamen vrij snel na elkaar. Had wat ons betreft nog iets langer mogen duren. Maar lijkt me lastig in te schatten als het druk is. We konden verder rustig eten. Drinken werd tijdig bijgevuld. Gezellige omgeving en entourage.
nanda G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten is heerlijk. En het is een mooie plek.
De benieding had het niet onder controle, glazen werden niet opgehaald, we moesten lang wachten tussen de gerechten door en elke keer zelf om nieuw drinken vragen. Dat is jammer, want dat zou niet hoeven
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Toplocatie in idyllische, rustige omgeving. Vriendelijke medewerkers. Prima kaart. Een verbeterpunt is de wachttijd bij drukte.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het was een avond met verschillende heerlijke gerechten, maar de bediening liet wel wat op zich wachten !!!
Misschien iemand erbij, of kon de keuken het niet bolwerken ???
In ieder geval over het algemeen toch een aanrader, alleen al om de heerlijke gerechten te proeven !!!
Jonne K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed eten, leuke sfeer.
H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Zoals mijn vorige lunch was met familieleden, was het deze keer met vrienden. Beide keren is alles naar wens geweest, dit is ook wat mijn vrienden ervan vonden.Zeker verdere bezoeken aan te bevelen.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wat een mooie locatie om te genieten van je lunch. Heerlijke garnalenkroketjes, goede club sandwiches en verse jus d'orange, helemaal prima!
Eerk .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Met mooi weer en je (schoon)familie een verjaardag buiten op het terras kunnen vieren is altijd leuk. Bij de Watermolen van Opwetten, hebben ze er echt een feestje van gemaakt. Prima gerechten voor een redelijke prijs. Voor de jarige was er bij het toetje een vuurwerkfonteintje, waar zelf de 88-jarige van kon genieten :)
En dat was meteen een mooi voorbeeld van de aandacht: ik had het woord 'jarig' alleen maar heel kort genoemd in het reserveringsformulier omdat we misschien moesten afzeggen vanwege haar gezondheidstoestand.
Al met al een fijne herinnering aan een mooie omgeving en een prettig restaurant.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben hier al vaak gegeten. Leuke locatie en goede kwaliteit. Ik vond de bediening wel wat minder, vergeleken met eerdere bezoeken. Keuken kan goed rekening houden met glutenvrij dieet, maar bediening laat hier wat steken vallen.
A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Op een heel aangename wijze , lekker gegeten in een aangename sfeer, hebben wij mijn verjaardag gevierd. We komen zeker terug!
Soof R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ondanks supermooie plek, bediening matig, eten slecht. Lang moeten wachten op eten.
Wij komen hier voorlopig niet meer!!
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We moesten lang wachten voor we de menukaart kregen en de bestelling werd opgenomen. Daarna ging het allemaal goed
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Mooie locatie, alleen stoelen mochten wat comfortabeler zijn. Erg zweterig met warm weer.
Verder lekker gegeten en goede en vriendelijke bediening
W B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Eten was slecht, bediening matig en duurde allemaal erg lang.
Maar.... Wel een mooie plek!!
Er zal eerst een nieuwe manager in moeten komen, voor ik hier weer ga eten.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Door het warme weer heerlijk buiten onder de grote parasol drankjes en lekkere foodsharing genuttigd. Binnen zitten was echter ook goed geweest. Relaxed Brabants (historisch) sfeertje met leuke/vriendelijke bediening. Zijn er al vaker geweest en zullen zeker vaker komen.
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk buiten op terras gezeten. Had van te voren gereserveerd en gevraagd om plek in de schaduw. Dat was precies wat we kregen. Heerlijk gezeten en bijgekletst.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij hebben een zeer leuke tijd gehad, met uitmuntende gerechten. Ik, als gastvrouw, heb niemand horen klagen, mijn gasten waren dol enthousiast. Wel was het jammer dat in het begin de wachttijd op de koffie/thee zo lang duurde. Ik zal Uw restaurant zeker bij bekenden aanbevelen.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zeer teleurstellende bediening vanavond. Na de soep wordt gevraagd of hoofdgerecht kan doorkomen. 35 minuten (!) later blijkt dat de bestelling maar half goed opgenomen was. Dus terug naar de keuken, maar niet zonder het goede gerecht proberen achter te laten. Je komt toch niet samen naar een restaurant om apart te eten, terwijl de ander nog 10 minuten moet wachten. De bediende zei dat de eerste consumptie niet verrekend zou worden, doch dat verlies werd op de rekening gecompenseerd door voor de twee tomatensoepen 7,50 extra te rekenen.
W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
we hebben genoten van een heerlijke foodsharing lunch, de gerechten waren door de keuken zelf gemaakt, bediening gaf uitgebreid uitleg en was erg vriendelijk