DE WATERMOLEN van Opwetten

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

clairelive H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Wij hebben met 2 personen heerlijk gegeten. We kozen voor het menu. Het voorgerecht, huisgerookte zalm was erg smakelijk en was mooi opgediend, evenals het hoofdgerecht, dat uit wild bestond. We hebben ook genoten van het nagerecht. De bediening was erg aardig en vlot. Wij bevelen dit restaurant aan wn komen graag terug.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gewoon lekker gegeten, geen luxe gerechten. Vroeg om witte wijn bij het eten. Bij het aanbod kreeg ik de vraag of we een fles wilde nemen of een glas. Ik zei dat ik voor de keuze van een fles graag eerst wilde weten hoe de wijn smaakte om niet het risico te nemen dat we deze niet lekker vonden. Dan kunt u inderdaad beter eerst een glas nemen was het advies ;-), wanneer ik de wijn had mogen proeven, hadden we een fles gekozen! Dat hebben we daarna niet meer gedaan. (teveel voor 2 personen). De gerechten werden snel opgediend. Het verzoek om rustpauze te nemen na het hoofdgerecht werd gehonoreerd. Toch stonden we na 1.5 uur buiten.
Voor een 3 gangen menu, ieder 2 glazen wijn en een koffie na, betaalden we 91 euro. Bij mijn favo restaurant in Nuenen, eet ik een 4 gangen diner, heb ik een avondvullend program met 4 glazen wijn pp. voor 110/115 euro.
Dat heeft dan toch mijn voorkeur.
Desaltniettemin heb ik zeker geen spijt van mijn etentje bij de Molen!
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
In één woord ‘met z’n allen een fantastisce avond gehad , Mede namens mijn vrouw en onze gasten :”Nogmaals bedankt,”. J.a.j. Korvoets.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bijzonder smakelijk eten, professioneel personeel, een top avond
Harald D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en een fles wijn uit hun collectie. Het eten is smaakvol en uitnodigend gepresenteerd, gerechten erg lekker en gevarieerd zonder botsende boventonen en de gekozen wijn combineerde daar goed bij. Vriendelijk en gastvrij personeel en prijs / kwaliteitverhouding is zeker goed te noemen. Alom een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Gertie K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een geweldige ambiance.......wij waren er voor een lunch.......súper.......zeker voor herhaling vatbaar!!
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk geluncht , mooie hoeveelheid en heel smaakvol.. ontzettend vriendelijk personeel. Een echte aanrader.
Zoals altijd prachtig en warm versierd.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekkere verrassende seizoensgerechten. Mooi sfeer vol ingerichte locatie, vooral buiten leuk in kerstsfeer gebracht. Ik miste de ontvangst bij de deur. Voor iemand die er niet bekend is, is het in het donker wat zoeken naar de ingang. Vooral bij het slechte weer van gisteren is dit vervelend ook voor mensen die wat moeilijk te been zijn net als mijn moeder van 91.
bramsoetendal .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Na een aantal teleurstellende ervaringen met social-deal was dit een laatste poging om via het ED voor een redelijke prijs een mooi menuutje te kunnen eten.
Het menu was helemaal naar wens. Erg lekker en mooi opgediend, super.
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Reservering per mail en per omgaande bevestigd. Goed verzorgde tafel en zeer sfeervolle, niet overdadige Kerst-versiering. Vriendelijk ontvangst en bij het geserveerde drankje, rustig de tijd om ea uit te zoeken.
Bediening uiterst vriendelijk en bij een ,voor ons zeer warme omgevings -temperatuur, een directe aanpassing door middel van ventilatie mogelijkheden..Eten was smakelijk, wijn prima en juiste temperatuur en tijdens het serveren wat informatie over geschiedenis van de molen.
Kortom voor ons een gezellige middag die noopt tot herhaling..
Francis Becht- De Visser.
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goede kwaliteit van de gerechten, wij hadden een driegangen menu.. Het is een sfeervolle gelegenheid., de zaak zat praktisch vol. Een aanrader !
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Jammer dat er van de twee vleesgerechten er eentje niet was. Dus keus uit een vleesgerecht waar je ook nog voor bij moet betalen. Excuses zijn gegeven en het eten was lekker. De sfeer en inrichting waren goed. Bij het reserveren is goed meegedacht. We komen nog een keer voor een herkansing!
familyvdzanden .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vooral het hoofdgerecht viel er tegen, de hertebiefstuk. Was droog en totaal geen smaak. Pas ook bij Olio gegeten ook hertebiefstuk gehad was veel smaakvoller
h.visser V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima omgeving om met vrienden in een ontspannen sfeer een goede lunch te gebruiken. In dit geval waren het Engelse vrienden die ik voor de tweede keer meenam. Zij hadden weer een bevriend echtpaar bij zich die het ook een fijne plek en een goede lunch vonden. We hadden overigens De Watermolen van Opwetten in een van Gogh rondleiding in en om Nuenen opgenomen. Die lunch op deze plek past er dan perfect in.
Nynke K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
we hebben erg lang moeten wachten op de gerechten, terwijl wij al om 17.30 uur in het restaurant waren. De frietjes waren niet krokant. Aardige bediening, maar ze waren duidelijk onderbezet, dus liepen ze gestresst rond
Helga H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk eten in een bijzonder omgeving en prachtige sfeer. Alleen zaten we vlak langs de deur, bij het gordijn. Ik vond dat niet zo fijn ivm de kou en de mensen die de toilet zochten.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij hebben heerlijk geluncht in de Watermolen van Opwetten. Prima en professionele bediening in een gezellige sfeer. We komen snel terug!
Adriaan M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede ontvangst lekker eten en vriendelijke bediening inrichting nietmijnsmaak vindt het niet echt passen bij watermolen maar verder wel oké zal het zeker aanbevelen bij vrienden
mikedrenth .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prettige entourage met vlotte bediening. De lunch was smaakvol en de ingrediënten vers. Alleen is het aan te bevelen aan de gasten te vragen welk soort brood ze bij het lunchgerecht willen hebben.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst.