DE WATERMOLEN van Opwetten

Opwettenseweg 203 5674 AC Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Op de grens van Nuenen en Eindhoven ligt DE WATERMOLEN van Opwetten. Een veelzijdige horecagelegenheid in een prachtig gerestaureerde watermolen.

Deze bijzondere locatie brengt een hele fijne sfeer met zich mee. In de zomer kan hier heerlijk op het terras zitten met een drankje en een hapje.

Deze locatie is uniek en zeker een aanrader voor elke doelgroep.

Reserveer snel een tafel en kom de sfeer zelf proeven.

Meer informatie over restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Door het warme weer heerlijk buiten onder de grote parasol drankjes en lekkere foodsharing genuttigd. Binnen zitten was echter ook goed geweest. Relaxed Brabants (historisch) sfeertje met leuke/vriendelijke bediening. Zijn er al vaker geweest en zullen zeker vaker komen.
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk buiten op terras gezeten. Had van te voren gereserveerd en gevraagd om plek in de schaduw. Dat was precies wat we kregen. Heerlijk gezeten en bijgekletst.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij hebben een zeer leuke tijd gehad, met uitmuntende gerechten. Ik, als gastvrouw, heb niemand horen klagen, mijn gasten waren dol enthousiast. Wel was het jammer dat in het begin de wachttijd op de koffie/thee zo lang duurde. Ik zal Uw restaurant zeker bij bekenden aanbevelen.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zeer teleurstellende bediening vanavond. Na de soep wordt gevraagd of hoofdgerecht kan doorkomen. 35 minuten (!) later blijkt dat de bestelling maar half goed opgenomen was. Dus terug naar de keuken, maar niet zonder het goede gerecht proberen achter te laten. Je komt toch niet samen naar een restaurant om apart te eten, terwijl de ander nog 10 minuten moet wachten. De bediende zei dat de eerste consumptie niet verrekend zou worden, doch dat verlies werd op de rekening gecompenseerd door voor de twee tomatensoepen 7,50 extra te rekenen.
W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
we hebben genoten van een heerlijke foodsharing lunch, de gerechten waren door de keuken zelf gemaakt, bediening gaf uitgebreid uitleg en was erg vriendelijk
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten op het prachtige terras! Jammer dat de frietjes pas kwamen toen we het hoofdgerecht bijna op hadden en dat er bij het serveren van het hoofdgerecht niet opnieuw drank werd opgenomen. Verder heerlijke avond gehad!
TimHvH .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Gastvrijheid die elders, bijvoorbeeld in het centrum van Eindhoven, bijna niet meer te vinden is.
Fantastische locatie en vriendelijk personeel.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Samen met een vriendin hebben we heel lekker gegeten en een gezellige avond gehad. De bediening was goed het tempo prima en de sfeer uitstekend.
W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij bezochten zoals vaker uw restaurant met vrienden.
Zij waren onder de indruk van de mooie locatie en zeer tevreden
over alles wat een restaurant te bieden heeft.
Roel en Martina Waalkens
Mw. C. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Fijne bediening. Wordt van te voren gezegd na het bestellen van het hoofd gerecht duurt het nog 20 min voor het op tafel komt. Fijn als men dat van te voren weet.
Arianne B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lekker en een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Echt een supermooie locatie. Vriendelijke service. Het restaurant gaan we zeker vaker bezoeken. Een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben heerlijk buiten kunnen eten. Leuke plek voor een relaxt avondje bijpraten met vrienden. Top.
Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Aangename plek, gedisciplineerde keueken, zorgzaame bediening. Lekker en prettig ‘uit’-eten.
Gaarnelenkroketjes onovertroffen! Dessert om voor om tr rijden
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Voor derde keer in korte tijd bezoek gebracht aan dit ydillisch gelegen restaurant annex gelegenheid voor feesten en partijen. Ontvangst een beetje rommelig (te wijten aan de drukte?) en omdat het zonnig warm weer is worden we direct naar een voor ons gereserveerde tafel op het buitenterras voorgegaan (misschien eerst vragen wat de gasten willen?). Enfin, bediening is verder zeer vriendelijk en vlot, het eten - een kleine kaart - goed en de sfeer aangenaam. Je hebt als gast van het restaurant opvallend weinig tot geen last van de feestende meute in de naastgelegen ruimte, hetgeen bijzonder mag heten, maar vooral erg prettig blijkt. Kortom: dit restaurant blijft een aanrader en hier kom ik zeker nog eens terug!
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik vond mijn tournedos lekker mals, maar vond de smaak zurig alsof er azijn in zat. Ik vond dat niet lekker, maar dit is persoonlijk en smaken verschillen.

Verder vond ik het jammer dat de 2 persoonstafels zo dicht bij elkaar stonden. Je hebt dan weinig privacy en het was lastig als je op de bank wilde gaan zitten zonder de andere gasten naast je te storen.
E. P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Het duurde veel te lang voordat ze aan tafel kwamen vragen wat wij wilden eten. De porties waren erg klein en de witte wijn, Sauvignon, was niet lekker vond mijn tafelgenoot. Buiten zitten was heerlijk.
Eugène H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
6x foodsharing lunch
6 x bakje salade met kip ( wel lekker )
6 x garnalen kroket ( melig)
6 x bakje zalmsalade ( gewoontjes)
Hoezo foodsharing? Teleurstellend.
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Sfeervol restaurant op fantastische lokatie! Kleine kaart, maar voldoende keuze. Vlotte bediening. Kortom: Aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
De kwaliteit van het genuttigde gerecht is goed. Niet alle ingrediënten die genoemd worden in de menukaart zijn merkbaar aanwezig, vanwege de te kleine hoeveelheid van de afzonderlijke ingrediënten. De prijs van het genuttigde gerecht is wel behoorlijk hoog. Dat zou voor 30 % minder ook redelijk zijn en beter passen.
Yolande Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Weer heerlijk gedineerd bij de Opwettense Watermolen. Fijn buiten kunnen zitten op het gezellige terras. Top!