DE WATERMOLEN van Opwetten

Opwettenseweg 203 5674 AC Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Op de grens van Nuenen en Eindhoven ligt DE WATERMOLEN van Opwetten. Een veelzijdige horecagelegenheid in een prachtig gerestaureerde watermolen.

Deze bijzondere locatie brengt een hele fijne sfeer met zich mee. In de zomer kan hier heerlijk op het terras zitten met een drankje en een hapje.

Deze locatie is uniek en zeker een aanrader voor elke doelgroep.

Reserveer snel een tafel en kom de sfeer zelf proeven.

Meer informatie over restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant DE WATERMOLEN van Opwetten

erna B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Mooie omgeving. Service is prima. Vrij traditionele kaart. Het eten is lekker, maar de gerechten zijn en af en toe wat vettig.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijke lunch gehad, die voor herhaling vatbaar is... We komen zeker terug,
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prachtige ambiance, het eten heerlijk, zeer vriendelijke bediening. Toiletten kunnen beter.
Ik ben hier al voor diverse gelegenheden geweest. Kwaliteit van het eten altijd goed. Leuk ook dat er een klein speeltuintje is zodat ook kinderen zich kunnen vermaken. Vanwege het mooie weer konden we buiten eten tussen de bloesems. Geweldig!
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Via site gereserveerd, waarop handig staat aangegeven op welke tijden er plaats is. Keurig een bevestiging ontvangen. Bij binnenkomst de keus mogen maken op welke plek we konden zitten. Het restaurant kent een nostalgische sfeer in de bekende oude watermolen, omringd met water, wat een prachtig uitzicht heeft. Heerlijk gegeten met goede wijn en lekkere koffievarianten. Je krijgt er waar voor je geld met prima bediening. Een aanrader (ook voor de volgende keer).
K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Een plezierig restaurant, mooi gelegen aan een beek. Goede keuken. Een interessant afwisselend drie gangen menu voor een kleine 30 euro. De huiswijn was zonder meer goed. En een plezierige en alerte bediening. Een aanrader dus!
Liny R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De Opwettense Watermolen is een schilderachtige en tevens gastvrije locatie met zeer vriendelijk personeel. Het heeft cachet maar er hangt een heel ongedwongen sfeer. Het terras rondom en de tuin is mooi aangelegd en als de zon schijnt kun je daar heerlijk ontspannen van de rust genieten. Er is ook een speelveldje voor kinderen. De gerechten zijn lekker met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Kortom; aanrader voor iedereen.
Marlie S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs, vriendelijk personeel en een erg mooie locatie. Zowel binnen als buiten is het gezellig zitten.
H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leo G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
In een woord Perfect, Het was wederom een aangenaam verblijf. Er is geen verschil tussen Terras of Binnen. Dus dezelfde beoordeling.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
mooie locatie gezellige sfeer en vriendelijke bediening
prijs kwaliteit van de lunch gerechten was prima
we hebben een echt gezellige middag gehad
Sandra1981 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. Gezellig ingericht restaurant. Buiten het centrum dus gemakkelijk parkeren. Denken ook mee met dieetwensen. Voor herhaling vatbaar!
frans D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
goed gegeten prettige bediening geen gejaag ga hier graag eten
Addie R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het is een grote ruimte met vele mogelijkheden maar helaas zijn enkele tafeltjes tegen een muur of in een hoekje weggefrommeld en zitten niet gezellig.
De tafel van Mariek W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lunch van 2 gerechten, erg zoute soep. 2e gedeelte begon met garnalen kroketjes die ook veel te zout waren. Salade was lekker. Rilette van zalm was prima. Mooie lokatie maar erg warm.
SM W.
We hebben lekker gegeten en zijn tevreden over het personeel.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
prettige ontvangst en leuke vriendelijke mdw. Ze wist wat ik bij de reservering had gezegd, dat we een zwangere dame in het gezelschap hadden. Dat vond ik echt super goed, dat ze zich ingelezen hadden. Leuke sfeer, goed eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Aan de rand van Neunen mooie goed bewaarde watermolen, geschilderd door Vincent Van Gogh.
Via internet gereserveerd en na 5' al een bevestiging.
Vriendelijk en professioneel onthaal. Gezellig en lekker gegeten. Zeker aan te bevelen. Wij. Komen zeker terug!!
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Ik vond dat het koffie apparaat nogal wat herrie maakte (malen van koffiebonen) als je dichtbij de bar zit aan een tafeltje. verder was alles naar wens. ps. de volgende keer wil ik daar niet meer zitten.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
We waren met 2 personen. Heerlijk gegeten en gezellige goede bediening. Wij komen zeker terug
Van dijke C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
sfeervolle entourage, correcte bediening en heerlijk eten.Gaan er zeker naar terug en is het aanbevelen waard.
...............................................................................................................................................................................