De Waterlelie

Belterweg 104 8066 PZ Belt-Schutsloot Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Waterlelie

Gees W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Sinds er in Mei 2015 een nieuwe eigenaar is ,is de klantvriendelijkheid achter uit gegaan.
Je hebt je laatste slok drinken nog niet op of ze staan al achter je of je nog wat drinken wilt.
Zijn er nog mensen aan je tafeltje die het nog niet op hebben dan worden de glazen of kopjes die leeg zijn al mee genomen. Als je vraagt kan ik hier pinnen dan kan dat binnen (niets mis mee)maar kom je niet snel genoeg dan wordt de bon gebracht met de mededeling dat je dan binnen kunt pinnen met andere woorden je kunt vertrekken. Voorheen ging het veel gemoedelijker en het is bij vorig jaar nog niets veranderd. Het is nu iets gebruiken en niet onnodig een tafel bezet houden. Jammer voorheen kwamen wij er graag.
Jeanineheutink .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vrijdag 3 juni een hapje gaan eten bij de Waterlelie. Naar mijn mening een van de beste eetcafé's in de omgeving. Een goede kaart met voor elk wat wils. Schenken goede wijn, en mijn slibtongetjes waren vol van smaak. Gastheer is in voor een praatje maar weet ook zijn positie. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ik raad het eetcafé zeer zeker aan bij familie en vrienden, die bij ons in de buurt zijn.
HJB64 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Wij hebben hier prima gegeten - de sfeer is het heerlijke "ouderwets" café gevoel met bijbehorend geluid en entourage! De eigenaar is in onze optiek juist vriendelijk en een echte kastelein. De prijzen.... tsja het zal niet goedkoop zijn maar we blijven Nederlanders dus moet het veel, goed en goedkoop.... Wij gaan hier graag nog een x naar toe!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Een van ons had kipfilet met vruchtensaus. De kipfilet was goed klaargemaakt, maar de saus stelde niks voor. De ander had lever met gebakken ui, wat zompig was. De gebakken aardappeltjes smaakten muf-aangebrand en waren zompig i.p.v. lekker knapperig. De boontjes waren lekker, maar het kleine schaaltje salade stelde niet veel voor. Op onze vraag of wij frites konden krijgen, omdat de aardappeltjes niet smaakten, vertelde de eigenaar al meteen dat ze geen friet hadden, maar is nog even gaan informeren, om later te vertellen inderdaad geen friet te hebben (en dat voor een adres waar ook kinderen komen).
Het eten is zeer zeker het geld niet waard. Wij vonden het veel te duur betaald en komen hier zeker geen 2e keer terug.
Nelly H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Ik zou hier niet zo gauw weer na toe gaan. Een eigenaar die alleen maar oog heeft voor gasten die er vaker komen. Je moet er erg lang wachten op je bestelling. Als die al komt. Ze zijn blijven steken in de 70 jaren. En ze zijn erg duur voor wat je krijgt aan kwaliteit. Personeel mag ook wel wat vriendelijker kijken. Ze hebben allemaal een gezicht van is de avond nog niet afgelopen.
Youp-123 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Mooie locatie, gezellig interieur (bruin cafe). Voor ons de juiste ingredienten voor een gezellige avond eten. De bediening was prima. Het eten was naar onze mening van goede kwaliteit - oké het salade bakje is misschien wat "knullig" maar dat is dan het enige wat we als negatief kunnen bedenken. Mochten we weer in deze regio verdwalen gaan wij hier zeker weer heen!
Béa V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Lauwe soep, ik kreeg deze een half uur na de gehaktbal van mijn tafelgenoot geserveerd. Geen excuses. Meneer de eigenaar maakte de opmerking dat hij zelf ook wel trek had en dat hij het ook wel weer mee wilde nemen. Dan at hij het zelf op. Afrekenen kon niet op terras, maar we werden naar binnen gestuurd worden om te betalen. Erg ongastvrij en slecht eten.