De Waterakkers

Woensdag t/m Zondag 11:30 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Dit restaurant richt zich op gezinnen en daarvoor is het ook echt perfect. Naast pannenkoeken ook veel andere keuze. De gerechten zijn gewoon goed: niet bijzonder maar wel erg lekker! De kinderen kunnen rondlopen in het restaurant. Er is een speelhoek, die kan wel en verfrissing/ update gebruiken. Personeel heel vriendelijk en goede bediening. Heerlijk om met de kinderen naar toe te gaan. Ook aanrader bij allergieën want de kok houdt hier goed rekening mee.
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Met 5 volwassenen en 2 (kleine) kinderen hier gisteren gegeten. Een zeer aangename plek waar je toch redelijk 'rustig' kunt eten als je kleine kinderen bij je hebt. Een ruime speelhoek voorzien van alles wat de kleintjes maar willen. Eten was meer/beter dan we hadden verwacht: trio van vis als voorgerecht (bijzonder goed), lekkere sate (volgens anderen van het gezelschap waren de spareribs en de champignons ook voortreffelijk!) Enige minpunt was dat we te vol zaten voor een toetje. Aanrader dus voor gezinnen die met kinderen uit eten willen!
Storck29 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag gegeten met de familie. we gaan hier vaak heen met de kids die kunnen hier binnen en buiten perfect spelen. Wildzwijn biefstuk in bosbessen saus met broccoli, patat en een salade. heerlijk. De bediening was vlot en goed de ober kon zelf de juiste drankjes neerzetten zonder de gesprekken te moeten onderbreken. qua decor scoren ze vooral goed met de speeltuin en de speelhoek binnen.
Emi.groen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Met 16 personen heerlijk gegeten. In ons gezelschap waren 6 kinderen tussen de 2 en 11 jaar. De kinderen, voor wie uiteten vaak een hele zit is, konden binnen en buiten spelen. Iedereen kon a'lacard bestellen en de tijd tussen de gangen was perfect. Zelf had ik als voorgerecht een kipsalade met zureappelen en kerriedressing een heerlijke combinatie. Als hoofd gerecht een biefstuk van "Black Angus" met pepersaus, echt een aanrader. Ik kom hier zeker weer terug.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Een typisch familierestaurant. (je zou het heel oneerbiedig vreetschuur kunnen noemen)
maar het is meer dan je van een restaurant bij een zwembad zou verwachten.
Ook wij gingen met een grote groep daar eten, pannenkoeken wil de traditie.
Die waren zeker niet slecht!
Ook de overige gerechten zagen er best goed uit voor dit type restaurant.
Redelijke prijzen ook
Service was wel traag en een beetje warrig, en soms kwamen verkeerde dingen door, en vielen er drankjes maar omdat het zo´n enorme drukte en herrie was, is dat te begrijpen.

We moesten wel anderhalf uur op onze bestelling wachten. Voor 14 personen, in een restaurant met een capaciteit van geschat meer dan 100 mensen is dat wel te lang.

Decor, tja wat kun je verwachten in een nieuwbouwwijk bij een zwembad.
Voor kinderen is het wel leuk, want er was een uitgebreide speeltuin.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Voor moederdag besloten om bij de Waterakkers te gaan eten. Het was erg druk, maar

De Waterakkers is echt een familierestaurant. Hier zie je geen stelletjes gezellig met zijn tweeën rustig eten. De tafels zijngevuld met een flink gezelschap, vaak met jonge kinderen. Wil je romantisch en rustig eten? Ga dan niet naar de Waterakkers.

Het eten is voor een familierestaurant goed. Ik had de vis trio. Een voorgerecht van hollandse garnalen, gambataartje en gerookte zalm. Persoonlijk vond ik dit gerecht voor de hoeveelheid wel wat aan de prijs. De smaak was redelijk tot goed.

Hoofdgerecht had ik de spareribs, de pittige variant. Ben je Indiaans of Thais eten gewend? Dan zijn deze spareribs heel goed te doen. Zo heel erg pittig zijn ze niet. De spareribs waren van goede kwaliteit en kwamen mooi van het bot af. Wel zou ik het vlies aan de binnenkant van de spareribs verwijdert hebben voor het bereiden. Dat is bij deze spareribs niet het geval.

Nagerecht is typisch familierestaurant. De cheesecake was niet zelf gemaakt en niet echt op smaak. Maar voor een familierestaurant goed te doen.

De service was top! Ondanks de drukte en vele kinderen was de bediening erg vriendelijk en werden de gerechten op tijd geserveerd. Een "off-menu" vraag werd niet moeilijk over gedaan.

Decor is netjes en gewoon gezellig. Voor kinderen is er genoeg te doen. Wellicht had het toilet wat frisser kunnen ruiken, maar dat heb je natuurlijk als snel met veel kinderen en een groot aantal couverts.

Leuk gezellig familierestaurant met goed normaal eten en vermaak voor kinderen? Dan is de Waterakkers top.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Met de hele familie, 16 personen, heerlijk gegeten. Buiten het eten ook genoeg te beleven voor kleine kinderen, binnen en buiten lekker spelen en niet vervelen. Leuke en vlotte bediening in een prettig fris decor.