De Warrel

Beilerstraat 13 9431 TA Westerbork Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Warrel

Sietze E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Met de kids genoten van het buffet. Het eten is van hoge kwaliteit, alles wordt continue bijgevuld en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Tijdens ons bezoek was het restaurant goed gevuld en er was buiten een gezelschap voor een trouwerij. Ondanks alle gasten hing er een gemoedelijke sfeer in de gezellige ambiance. Het was aspergeseizoen en dus hebben wij ook een aantal heerlijke asperges genuttigd!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
De warrel is een mooie nette eetgelegenheid in het bos bij westerbork. Naast het golfbaantje op eigen terrein en de natuur om de gelegenheid zijn de rust en netheid grote pluspunten.

ETEN
Het eten bij de Warrel is over het algemeen goed. De uitstraling van het eten is goed en het vlees is vaak zelfs erg goed. Het lopend buffet menu is goed uitgevoerd. Wel zitten er met name in de vitrines zo nu en dan wat gerechten bij waar (te) weinig aandacht aan geschonken is. Zo is de kwaliteit van het eten wel een beetje wisselend. Het ijs vind ik persoonlijk ook gewoon niet goed genoeg. Een bak hertog schepijs is bijvoorbeeld merkbaar beter dan het schepijs dat men in de warrel serveert en dat stelt toch teleur. Bijna iedereen neemt immers achteraf een ijsje.

SERVICE
De bediening is erg attent en netjes. Wij zijn meerdere keren bij de warrel wezen eten en ik vind de bediening daar ruim boven gemiddeld.

DECOR
Het decor is een groot pluspunt voor de warrel. De binnenkomst oogt luxe en rustig. Het gebruik van veel oud ogend steen en massief hout draagt daar zeker aan bij. Er zijn goede tafels en stoelen en prima plaatsen om buiten van een drankje te genieten met het uitzicht over hun eigen golfbaan en de bossen daar omheen.
Bas02 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Super gegeten bij aankomst vriendelijke begroet en naar onze tafel gebracht. Fijne en gezellige sfeer. Veel keuze aan gerechten en alles word netjes aangevuld.
Vegeterisch .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Voor vegetariërs een afrader. Op de vraag of ze ook wat voor vegetariërs hadden was het antwoord: "ik kan zo'n vleesvervanger, zo'n groentedinges klaarmaken". Heb het moeten doen met te gaar gekookte rode kool, champignons, aardappelpuree en patat. Erg jammer.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Prima buffetrestaurant met ruime keuze en voor elk wat wils. Voor groepen en kinderen uitstekend te doen. Het vers gebakken vlees is van hoge kwaliteit en goed bereid. Mooi pand trouwens met veel extra mogelijkheden.