De Wapser Herberg

Meer informatie over restaurant De Wapser Herberg

• Terras
PieterenMax .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Uiterst vriendelijke en voorkomende bediening. Het interieur van een restaurant vind ik meestal niet het meest belangrijke, maar in dit geval kan het echt niet. Prachtig modern ogend terras, helaas aan een lawaaiige doorgaande weg zonder geluidswering, maar strijkbouten, petroleumstellen en motoren binnen zijn niet anno 2015.
Het eten is teleurstellend. De risotto is gortdroog en smakeloos en lijkt op nasi en de quiche veel te hard gebakken en deels verbrand. De garnituur is uit de jaren 50. De bloemkool en broccoli zijn bijna tot mousse gaargekookt. De worteltjes zijn suikerballetjes geworden. Met iets meer aandacht kan dit stukken beter.
Jammer. Een gemiste kans
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Het restaurant is ruim, was lekker warm maar oogt nog al oubollig. De bediening was vriendelijk en voorkomend. We vonden de kaart niet echt spannend (schnitzel enz.), waar waren toch aangenaam verrast. Het was lekker, met drie warme groentes erbij, patat en gebakken aardappelen plus een saladebuffet. Al met al best aardig, maar het moet dan wel je smaak zijn. Je zult er in ieder geval niet met een hongergevoel wegkomen.
Sekorbee .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2012
Het voorgerecht was prima maar kan dit niet zeggen van het hoofdgerecht. De zeebaars was goed maar de zalmfilet was zeer droog. Niet de kwaliteit die je verwacht van een gerecht van ruim € 20,-!
Na dit te hebben aangegeven werden we in het ongelijk gesteld en werd er vervolgens een flinke discussie met ons aangegaan! Uiteindelijk wel wat korting gekregen maar voor ons was dit bezoek zeker niet voor herhaling vatbaar.
Doelgroep: 60+