De Wandelaar

Lange Annastraat 56 2011 XJ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Wandelaar

Haarlem is een prachtige stad om te winkelen en rond te slenteren. Dan is het heerlijk om je na afloop culinair te laten verwennen in een mooi restaurant. Hier heerste een prettige sfeer met een inrichting dat helemaal in balans is met de ruimte. Licht, tikje modern en stijlvol. Zoals ook het menu in evenwicht is. Mooie gerechten, veelal Franse of Belgische klassiekers aangevuld met een vleugje Mediterrane invloed. Een feest om hier te eten!

Meer informatie over restaurant De Wandelaar

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant De Wandelaar

Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Geweldig gegeten...
Super vriendelijk bediening en prijzen zijn normaal. In een mooie stad.
Ben inmiddels weer geweest!
Carin C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten!
Pierrette M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening, niets op aan te merken.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hadden de indruk, dat men het aantal gasten niet zo goed aan kon.
rikiemakkink M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het eten was heerlijk en voldoende, de bediening was ook heel goed en vriendelijk.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De laatste recensie van dit sympathieke restaurant dateert van 2 jaar terug: nog steeds is het hier aangenaam verpozen. Karafje Verdejo, karafje water met verse munt, prima bestek, aangename, bescheiden menukaart. Kwartelpootjes met zuurkool, het klinkt goed en het smaakt geweldig. Een mosselpan en een stoofpotje met Limburgsch Varken. Het zijn klassieke gerechten, bescheiden porties, prima in orde. Attente bediening. Mooi adres!
janny V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heel prettig restaurant. Personeel is vriendelijk, grappig en adequaat, ondanks best hard werken. Eten lekker en prima prijs kwaliteit verhouding! Sfeer aangenaam, geen slechte akoestiek of vervelende muziek.
Marie jose K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De bereiding van het eten was niet optimaal, mn weinig aandacht voor de groenten. Te gemakkelijk erbij gedaan.
Op het vlees moest goed gekauwd worden.
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Fijne plek om even een hapje te eten voor je naar de schouwburg gaat. Fijne sfeer, eten oké.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Mag wel wat meer groente bij.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Eten is heerlijk!
K. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten hoor, maar het is allemaal nét aan genoeg. Bakje patat voor 2 personen is een lachertje, zitten misschien 10 patatjes in. Vlees van mijn man was lauw. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Nouchka M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De Wandelaar is onze favoriet in de Vijfhoek. Uitstekende keuken en super service van de sympathieke bediening en eigenaars!
Eelke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prachtig & rustig gelegen. Lekkere & betaalbare kaart. Het was net aan 18 graden maar we hebben toch buiten kunnen zitten omdat het beschut is. Zodoende van het schattige uitzicht kunnen genieten. Aanrader!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk plek gezellig personeel etenwasperfect 3 juni

Gr Diana koopman
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker buiten gegeten! Super zo met dit mooie weer.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten,sfeervol en goede en vriendelijke bediening
thijs M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteravond gegeten in de Wandelaar. Ontvangst was zeer hartelijk, maar gelijk duidelijk dat er een logica zat over hoe de bediening te werk zou gaan. Iedereen liep door elkaar heen.
Voorgerecht bestond uit een plankje met kleine hapjes. Was een prima voorgerecht. Hierna hebben meer dan een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Als het hoofdgerecht nou heel erg mooi was opgemaakt en super smaakte dan had ik daar begrip voor. Helaas was dat niet zo. De sate van ossenhaas was veel te lang doorgebakken. De satesaus smaakte zuur en de frietjes zaten te kort in het frituurvet waardoor deze niet lekker waren.
Dan het dessert; alle items op de dessertkaart hadden ze niet meer. Die werd allemaal vervangen door andere desserts. Zonde. Het is wel een leuke zaak en ligt op een mooie locatie.
Ik zal helaas niet terugkeren naar de Wandelaar.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vandaag gegeten bij de wandelaar, het spijt me zeer dat na de hartelijke ontvangst het eten een enorme deceptie was. Ik bestelde de rib eye, saignant. Het verschil met blue was de kok niet helemaal duidelijk gezien de staat waarin ik dit bestelde vlees mocht ontvangen. Verder heb ik er niks van doorgeslikt, het vlees was van zulke slechte kwaliteit, taai en voor meer dan een derde bestaand uit vetranden. De bijkomende frieten waren niet lang genoeg gebakken en daardoor erg melig. Een heuse afknapper en een afrader daarom.
kiekie45 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben met zijn vieren heerlijk buiten gezeten, wat bijna Frans aanvoelt. Later met een warmtelamp en eventueel een fleece dekentje. Redelijke wijn, 2 x een rib eye , de dames hielden het bij vegetarisch. Kraanwater werd zonder vragen geserveerd! Wat erg afbreuk deed was dat de eigenaar vroeg of hij als dessert iets van alles wat mocht doen. Prima, maar dat werden dus 5 verschillende dingen a 4 EURO met nog eens 2,5 voor ????. Beetje misbruik maken. Altijd vervelend om dit op de rekening te zien, houd je een vervelende smaak over aan een verder prima restaurant.