De Wandelaar

Lange Annastraat 56 2011 XJ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Wandelaar

Haarlem is een prachtige stad om te winkelen en rond te slenteren. Dan is het heerlijk om je na afloop culinair te laten verwennen in een mooi restaurant. Hier heerste een prettige sfeer met een inrichting dat helemaal in balans is met de ruimte. Licht, tikje modern en stijlvol. Zoals ook het menu in evenwicht is. Mooie gerechten, veelal Franse of Belgische klassiekers aangevuld met een vleugje Mediterrane invloed. Een feest om hier te eten!

Meer informatie over restaurant De Wandelaar

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant De Wandelaar

Henk T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We zijn bij de Wandelaar wezen eten met een voucher van de Vomar, waarbij je het 2e diner gratis krijgt. Na een hartelijke ontvangst van de dame in de bediening, kregen we een mooi tafeltje buiten. Het voorgerecht werd snel geserveerd en was erg goed. 1 had de meloen en de ander had de zalm. De hoofdgerechten waren een Ribeye, en de tweede een Tournedos. We hadden gevraagd om ze medium te bakken, de Ribeye was redelijk goed, maar de Tournedos was doorbakken. Op de vraag of het gesmaakte had vertelden we dat de tournedos doorbakken was. Het antwoord van de mannelijke bediening was nogal lomp. "Helaas". Jammer zo'n antwoord, want iets meer begrip had toch wel gemogen. Het nagerecht van beide was de sticky toffee taart, hier viel niks op aan te merken. Maar omdat het hoofdgerecht wat toch het moment van de dag moet zijn, geef ik dit restaurant geen hoog cijfer.
Majorie P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten en gezellige bediening.
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het ontvangst was spontaan, we moesten nogal lang wachten maar kwamen gelukkig nog wel op tijd in de bioscoop.
We waren teleurgesteld over de kwaliteit van de biefstuk met bearnaise saus, te weinig groenten , die frites waren heerlijk!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Zeer slecht eten, rauw, tot 2 x aan toe, waardeloze bediening, eigenaar verschuilt zich en is niet aanspreekbaar!! Ik zou dit restaurant bij niemand aanraden!!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Snelle en vriendelijke bediening. Eten was heerlijk.
Corry A.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
helaas alleen hoofdgerecht kunnen eten, aangezien men er geen rekening mee hield, dat we nog naar de schouwburgvoorstelling gingen. Hoewel we er als eersten zaten, werd bij andere tafels het eerste opgenomen, zodat wij achteraan kwamen. Dat werd goed gepraat door te zeggen dat we beter alleen een hoofdgerecht konden nemen, omdat ik "zo zenuwachtig" was.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Service kan beter. Soms erg lang wachten op het eten of drinken. En dan brengen ze het drinken maar nemen de lege niet mee terug.
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Zeer sympathiek dat er direct een karaf water op tafel gezet werd. Zeer vriendelijke bediening die ons toen zij weg ging nog een prettige avond wenste zeer attent.
Anjahaslinghuys H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
zaterdag 3 febr. heerlijk gegeten .bediening was goed heel vriendelijk ,werd snel geholpen ,de locatie is ook leuk .
ook de akoestiek is heel prettig ,je kan elkaar goed verstaan
onze viscurry was super lekker en na gerecht kon gedeeld worden dat was geen probleem gaven er twee extra vorkjes bij .
heerlijke avond gehad .
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zijn zeer tevreden,over bediening en kwaliteit . We proberen het bij meerdere die bij ons vragen voor informatie , te promoveren!
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel boven waar het aanmerkelijk rustiger was dan beneden wat we plezierig vonden!
We waren met drie vrouwen en hebben heel gezellig kunnen eten en praten, voor herhaling vatbaar!
Mandy M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Toprestaurant, sfeervol en goede bediening.
Marilyn R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De bediening is vriendelijk maar erg langzaam. Er werden weinig drankjes aangeboden, en het was lastig om zelf iemand aan te schieten omdat de bediening het erg druk had. Toen er iets miste bij onze maaltijd duurde het zo lang tot dat we bediening zagen dat we het maar hebben laten zitten. De entrecote van mijn man was te snel gegaard en taai en behalve twee mini tomaatjes en twee plakjes courgette zat er niks bij het gerecht. Overal kregen we de indruk dat het een te drukke avond was en de bediening/keuken het niet kon bijbenen. Er zijn zoveel betere restaurants in Haarlem die wel kwaliteit neerzetten dat het voor ons de eerste en laatste keer is dat we hier gegeten hebben.
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Geweldig gegeten...
Super vriendelijk bediening en prijzen zijn normaal. In een mooie stad.
Ben inmiddels weer geweest!
Carin C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten!
Pierrette M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening, niets op aan te merken.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hadden de indruk, dat men het aantal gasten niet zo goed aan kon.
rikiemakkink M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het eten was heerlijk en voldoende, de bediening was ook heel goed en vriendelijk.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De laatste recensie van dit sympathieke restaurant dateert van 2 jaar terug: nog steeds is het hier aangenaam verpozen. Karafje Verdejo, karafje water met verse munt, prima bestek, aangename, bescheiden menukaart. Kwartelpootjes met zuurkool, het klinkt goed en het smaakt geweldig. Een mosselpan en een stoofpotje met Limburgsch Varken. Het zijn klassieke gerechten, bescheiden porties, prima in orde. Attente bediening. Mooi adres!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heel prettig restaurant. Personeel is vriendelijk, grappig en adequaat, ondanks best hard werken. Eten lekker en prima prijs kwaliteit verhouding! Sfeer aangenaam, geen slechte akoestiek of vervelende muziek.