De Walrus

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Robbertvanhh .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Weer een aantal keer lekker gegeten bij De Walrus . Een eerdere wat teleurstellende ervaring is helemaal vergeten.
Vlotte en attente bediening, goede keuken, prettige sfeer. Top, van afrader naar aanrader!
Robbert
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
We kenden de gelegenheid wel als café en hebben er voorheen wel vaker een kop koffie gedronken. We voelden ons daarbij wel thuis in het gezellige interieur. Op deze maandagavond zijn we voor het eerst bij de Walrus gaan eten. Dat was beter dan we bij de laatste beoordelingen hebben gelezen. De ontvangst was hartelijk en we werden keurig bediend. We kozen voor een mosterdsoep en een kerriesoep vooraf. Beiden waren goed van smaak met verse ingrediënten. Het broodplankje zag er goed en het brood was best lekker, maar werd jammer genoeg niet warm geserveerd. De sukadesteak en de zalm waren beiden prima bereid. Het geheel zag er ook goed uit. Bij de wijn werd automatisch (kraan)water verstrekt zonder dat dit in rekening werd gebracht (zoals dit ook hoort). We hadden inmiddels zo veel gegeten dat er bij ons geen toetje meer bij paste. Dat alles koste ons €75,-. Dit bedrag is alleszins redelijk te noemen. Er had mijn inziens wel een echte servet afgekund. De bediening was keurig en correct. Op een aantal plekken in het restaurant zit je wel wat dicht op elkaar. We komen waarschijnlijk wel een keer terug, maar reserveren dan wel een betere plek van te voren.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ik ken de Walrus van lunch en het terras, snelle bediening en lekker eten. Donderdagavond voor het eerst sinds langere tijd 's avonds bij de Walrus gegeten. Het gezelschap was goed en dat maakte de avond goed. We kwamen om 19:00 uur en het duurde lang voor er iemand de bestelling kwam opnemen, daarna duurde het 45 minuten voor het hoofdgerecht kwam, de alleen voor minstens twee personen te bestellen sortering van voorgerechten. Na nog eens drie kwartier kwam het hoofdgerecht -lauw- op tafel. De patat hebben we teruggestuurd want lauwe patat is écht niet lekker. De vis was smakelijk maar zou warm ook beter tot zijn recht zijn gekomen. De nieuwe patat was goed op temperatuur maar kwam helaas pas toen wij al klaar waren met eten. Het dessert was oké en kwam pas na weer ruim een half uur wachten. Kortom: een teleurstellende ervaring en geen waar voor ons geld. Ik geloof dat we nog geluk hadden dat we boven zaten want beneden gekomen om af te rekenen konden we elkaar niet meer verstaan. Zoveel lawaai van gasten en vooral de muziek. Voor mij is de Walrus door het ijs gezakt, vermoedelijk door de omvang van het eigen succes. Jammer, het was vroeger echt anders en beter!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
alles op de menukaart is daar heeeerlijk!!!
prima bediening....
ook buiten op het terras is het heerlijk vertoeven
met de terras verwarming ....
geen klagen bij de Walrus in Sneek
en nog betaalbaar ook ;)
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wat een leuke gezellige tent is dit, prachtige gerechten en vriendelijke bediening. dit is zeker een aanrader!
wij komen zeker terug.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben hier tijdens de sneekweek meerdere malen op het terras gezeten en geluncht. Eten prima en leuke vlotte bediening!
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Op aanraden van B&B gastvrouw voor de lunch op onze eerste dag in Sneek bij de Walrus beland.
Erg druk bij binnenkomst maar we werden snel geholpen en na een keuze van de menukaart genoten van een lekkere chenin blanc en oude jenever aan een raamtafel. De broodjes kwamen snel door, voor mij de dag special een waldkorn broodje met serranoham en pesto was erg rijkelijk belegd en goed van smaak. Mijn partner had gekozen voor de Walrus tosti en heeft daar van genoten, leuke gezellige zaak waar wij de opvolgende dagen nog regelmatig op het terras een aperitief hebben gedronken, het ligt dan ook erg centraal in het centrum en heeft leuke bediening wij zijn altijd erg hartelijk ontvangen en geholpen.
freekj .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vanmiddag geweest maar niet echt bijzonder, bediening wel vriendelijk maar je hoort bij het afruimen natuurlijk niet te vragen wil je dit en dat even aangeven. Spaans plankje was erg onder de maat; geen enkel bijzonder hammetje/gerechten. Gewoon goede producten serveren en niet deze groothandel.
Wonenaanhetwater .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Na jaren eten bij de Walrus merken we nu dat de service minder professioneel wordt. Dat is jammer. Het eten blijft er heel goed vinden wij en het blijft er gezellig druk wat de sfeer ten goede komt. Maar alles gaat langzamer en de toetjes worden na elkaar geserveerd. Koffie niet warm.
Gerben Z.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Prima diner, maar niet echt uitblinkend voor een eet-cafe setting. Bediening en uitserveren gaat vlot, ook bij drukte. Maar de burger mocht wat mij betreft iets meer inspiratie hebben. Friet was erg meelig wat ik zelf niet zo lekker vind.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Degelijk eten in een groot eetcafé-achtige ruimte. Door de drukte wel goede sfeer. Beperkte kaart, met wel voor ieder wat wils. Smakelijk. Goede kwaliteit, degelijk. Prima kwaliteit/prijsverhouding
stefan D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Bediening goed. Snel geholpen en enthousiast naar de tafel geholpen. Drinken werd ook snel gebracht en op een goed tempo opnieuw aangekaart. Eten daarentegen was niet heel goed. Vooraf gamba's. Mooi op smaak, alleen veel en niet goed gebalanceerd qua ingrediënten. Tournedos niet op smaak, cuisson werd niet naar gevraagd en de garing was verder dan gewenst.
Verstegen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
De Walrus is een steady keuze voor gezelligheid en kwaliteit. Je weet dat het een mooie avond wordt als binnenkomt. Het personeel geeft het restaurant een extra boost.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heerlijk zitten genieten met vers bood met diverse smeersels en een proeverij voorgerechten. Lekker, gevarieerd en vers. Bediening was minder alert dan we gewend zijn. Maar na een keer drankje vergeten te zijn en de herkenning dat we één van de koks kennen was dit opgelost en alsnog in de watten gelegd zoals altijd.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij waren voor de Herfstvakantie in Sneek en hebben daar met twee gezinnen gegeten bij De Walrus. Het is een grote gelegenheid met veel tafels (ook op de bovenverdieping). Het decor kan wel wat 'frisser' omdat het nu allemaal erg donker is. De kaart is gevarieerd, voor een ieder wat keus. Bij ons was er gekozen voor saté maar die had wat spannender gekund. Was nu groot met satésaus maar niet bijzonder. De seizoenmaaltijd Hertenrug was daarentegen prima gemaakt en goed van smaak. Er is veel bediening (jonge krachten) maar die zijn wel goed instrueert en doen goed hun best. Het is niet erg ruim opgezet dus soms even gemakshalve wat doorgeven maar dat is geen probleem in dit restaurant. Prijs/kwaliteit is goed. Kleine tip; als je kinderen toezegt dat ze bij hun menu (als ze het opeten) een verassing krijgen dan is het aan te raden om dit dan wel voldoende in voorraad te hebben. Nu waren de kist boven en beneden helemaal leeg en ging de kinderen (twee stuks) toch wat teleurgesteld weg.
rcmarjolein .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Géén aanrader voor vegetariërs. Het restaurant is gezellig aangekleed. De pompoensoep van de dag was erg goed. Daarna allebei een ander vegetarisch gerecht besteld: pasta met groente en een gevulde courgette (gevuld met couscous, geitenkaas en vijgen). De pasta was oké, maar niet heel bijzonder. De gevulde courgette was meer courgette dan gevuld. Naar de vijgen heb ik moeten zoeken, uiteindelijk heb ik drie schilletjes vijg kunnen ontdekken tussen de kleine hoeveelheid geitenkaas en de wel erg schaars aanwezige couscous. Oftewel, met de vulling hadden ze wel iets minder zuinig hoeven doen. Een hele couscous kaal eten is niet wat ik mij voorstel bij een gevulde courgette.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wij waren hier op vrijdagavond - De Walrus is een erg populaire gelegenheid in hartje Sneek voor een hapje en een drankje, maar achterin de opkamer was het een stuk rustiger. Het hoofdgerecht (harder, gebakken op de huid, met een heerlijke compote van stoofperen en appeltjes) was prima in orde, de service misschien wat zakelijk en wel erg vlot met afruimen, maar gezien de drukte was dat wel te begrijpen. Voor een avondje uitgebreid tafelen is dit echter misschien niet de meest geschikte locatie.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Regelmatig bezoeken we De Walrus voor een lunch en mn de tonijnsalade is top! Laatst diner uitgeprobeerd en beide maaltijdsalades verrasten ons in positieve zin. Goed vlees/vis, lekkere sla en dressing (heel belangrijk vinden wij) en dan ook nog bijgerechten als frites, rauwkostsalade en brood. En dat alles voor een aantrekkelijke prijs. Vlotte bediening, zowel qua snelheid als klantbenadering Een aanrader!
hindrikjegijzen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Bij de Walrus zijn wij vaak te vinden. Zowel lunch, diner als een drankje op het terras. De bediening is altijd snel, correct en uitermate vriendelijk. Het pand en de plek zijn prachtig in gelegen midden in het centrum van Sneek. Het eten is er altijd goed en de porties ruim voldoende. Afgelopen zaterdag ook weer een heerlijke varkenshaassaté gehad.
karinhvh .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Wij komen vaker in de Walrus als wij in Sneek zijn. Altijd lekker eten, gisteren een heerlijke satéetje op. Het chocoladetaartje van de dessertkaart is zeker een aanrader. Ondanks de drukte van de sneekweek een hele goede service!