De Wallevis

Kade 2 4651 BS Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Wallevis

Tapas & soulfood

De naam doet vermoeden dat dit een visrestaurant is, maar dit restaurant is ook een meester in vleesgerechten. Naast goede hoofdgerechten biedt de kaart een assortiment aan tapas gerechten en heerlijke salades. Een gouden combinatie van soulfood en een mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant De Wallevis

Maandag t/m zaterdag 16:00 - 20:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het duurde iets langer voordat we het eerste gerecht kregen. Kwalitatief was het eten zeer goed.
Marion23 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Het was prachtig weer, dus buiten op het terras gezeten, waar het gezellig druk was.
Omdat het druk was, moesten we iets langer wachten dan gebruikelijk, maar dat was geen probleem en de bediening was heel vriendelijk.
We kunnen het iedereen aanbevelen en gaan zeker nog een keer
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijke serveersters, heerlijk eten, gezellige ruimte, één kleine opmerking, mijn dochter wilde vegetarisch eten, voor- en nagerecht prima, hoofdgerecht , soort Pasta, viel nogal tegen.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk buiten gezeten . Eten was top en de bediening ook. Het was de 2 e keer met Appie kaarten en nu was het geweldig. De surf en turf nu goed doorbakken , maar niet droog en aangebrand . En de varkenshaas was heerlijk mals. Echt een 9
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De coordinatie van de bediening kan echt beter. De aspergesoep smaakte meer bloem dan naar asperges. De wachttijd tot de komst van de kaart is te lang. Verder een prettige plek.
Natascha M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Omdat het heerlijk weer was zat iedereen gezellig buiten. Ideaal als je met kinderen bent, want die kunnen lekker spelen in de aangrenzende speeltuin.
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk restaurant , vlotte bediening
Voorgerecht lekker .
Hoofdgerecht vis was goed maar koud .
Hoofdgerecht vlees was taai en de frietjes waren zo hard gebakken dat hè ze niet aan je vork kreeg !!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
samen met een tafelgenoot gekozen voor surf en turf. Viel tegen. Vlees droog en niet warm. Onze verwachting lag hoger dan we kregen. De "emmer" waarop het werd opgediend was leuk maar der warmtebron deed niet wat het had moeten doen. Het rooster viel naar onder toen er in een stukje vlees geprikt werd dus werd het hengelen. Wij waren niet de enige want een andere tafel vertelde hetzelfde te hebben gehad.
Een kopje gemengde sla en 1 zakje frietjes voor 4 personen die nog eens erg hard was (met je vork er in prikken was niet mogelijk) was erg karig.
Het geheel was voldoende maar dit wil ik toch gezegd hebben.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Waren vriendelijk en eten smaakte goed. Aanrader om lekker te gaan eten in een rustige sfeer.......................?......?..
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De soep was niet echt heet, en ook de frites waren lauw, de smaak daarentegen was wel goed. Ook de service was prima. De toetjes waren ook lekker.
Alvera K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
- Lang wachten met de vraag of wij drinken wilde hebben;
- moest lang wachten op de menu kaart;
- onze drinken gehad, keuze gemaakt en toen kwam er maar niemand (stonden gezellig aan de bar te kletsen)
- na lang wachten, kwam er eindelijk iemand onze bestelling op nemen;
- vervolgens lang wachten op onze eten;
- wij hadden o.a. spare ribs en hier hoort een schaaltje heet water met verse citroen bij om je vingers schoon te maken maar dit kregen wij niet, ook niet toen wij klaar waren met eten;
- spareribs was erg droog en zat weinig goede smaak aan;
- kipsaté, dit sloeg ook nergens op ( gemarineerde dijfile met sate (wijcko) er boven op gegooid;
- en dan was er nog een stuk vlees erbij 'black - hupplapupp" wat smaakte naar verbrand lever ofzo, met de pepersaus kon je deze smaak goed verbergen
- klaar met eten, nogmaals wachten en wij zijn maar weg gegaan en thuis koffie gaan drinken.
- tevens was 1 dame in de bediening waarvan wij de vraag hadden of het zeer deed aan haar gezicht om een glimlach te geven.

Wij komen in elk geval niet meer terug !
Emelie M.
Gewoon prima in orde.
Eten, bediening en gezellig zitten
e S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We waren voor de 4e keer bij de Wallevis.IK was dit keer van plan wat anders te nemen dan de andere 3 keer.Dus voorgerecht met Serranoham, de ham verdronk in de olie.Geen beste start dus.Toen het hoofdgerecht.De kabeljouw en zalm met pasta.KLein stukje zalm en kabeljouw en een enorme berg pasta.Alles erg flauw.Maar het toetje was het zelfde als de vorige keren.De keus was erg beperkt door dat het eenaktie menu van A H was.
Maar het was ondanks het mindere eten toch een leuke avond dank zij mijn partner en vriend.
jmjm28 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was heerlijk. Minpuntje dat het allemaal zo snel achter elkaar werd geserveerd. Binnen een uur alles op tafel en elke 5 minuten iemand aan de tafel of je nog wat wilt drinken. Sneltrein ! Niet relaxed, jammer want het eten was lekker !
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. De ontvangst was zeer hartelijk je werd netjes naar je plaats gebracht. En werd erna snel gevraagt of je iets wilde drinken
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Met zijn vieren weer geweldig gegeten. Het restaurant zat bomvol maar dat deed niets af aan de snelheid en service.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was weer geweldig. De kaart was weer eens aangepast en dat is altijd weer erg leuk om iets nieuws te proberen. het tempo lag wat hoog deze keer
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fijne bediening lekker op je gemak hele mooie borden opmaak en eten tip top word geen onderschijt gemaakt ah wel of niet dus dikke 10
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Van alle restaurants die wij met de AH restaurantactie bezocht hebben (en dat zijn er nogal wat), was dit toch wel de minste. Maar laat ik met het positieve beginnen: voorgerecht en dessertenbordje prima in orde en erg lekker. Van het hoofdgerecht (kabeljauw, zalm, gamba met tagliatelli) waren de tagliatelli en de zalm veel te ver doorgegaard en de presentatie van het bord was erg rommelig. Wij hadden ook voor bij ons aperitief brood besteld (à 5 euro!! ik vind het totaal niet gastvrij dat je moet betalen voor brood en dat kennen wij in België ook niet), maar dat hebben we helaas niet gekregen (het stond ook niet op de rekening). Maar het allerergste was toch wel het rumoer. Het was zelfs eerder lawaai dan rumoer. Niet echt een zaak waar je rustig kan tafelen.
Toch nog een positief punt om mee te eindigen: voor een grote karaf ijswater mét een paar schijfjes citroen betaal je slechts één euro. Daar zouden veel zaken een voorbeeld aan kunnen nemen.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een zeer goede ambiance, vriendelijk personeel, niet opdringerig,
kortom wij hebben een héél gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!!