Over het restaurant De Wallevis

Tapas & soulfood

De naam doet vermoeden dat dit een visrestaurant is, maar dit restaurant is ook een meester in vleesgerechten. Naast goede hoofdgerechten biedt de kaart een assortiment aan tapas gerechten en heerlijke salades. Een gouden combinatie van soulfood en een mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant De Wallevis

Maandag t/m zaterdag 16:00 - 20:30

Benita S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Aardige bediening, welwillend.
Tips: maak tafeltje tussendoor even schoon, nu bleven er veel broodkruimels e.d op de tafel liggen terwijl het volgende gerecht werd geserveerd.
Glas wijn ook graag op een onderzettertje zetten, want hierdoor werd de tafel nog viezer.
Veel vliegen tijden het eten (buiten)
Tafel na gerecht afruimen, want nu lagen/stonden er nog zaken op de tafel van het hoofdgerecht terwijl het dessert werd genuttigd.
Mosselen was van matige kwaliteit ( verschillende maten en een paar waten niet schoon).
Buiten terras mag wat schoner gemaakt worden, nu zaten er onder de overkapping toch best wat spinnenraggen.
Last but NOT least, het ontbreekt aan een invulde toilet!
Openbare gebouwen ( dus ook een restaurant ) hebben de wettelijke verplichting hierin te voorzien.
De tafel van p-cwalschot W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij komen er graag. Gezellig restaurant, vriendelijk personeel en goed eten.
Cor D.
Alles was lekker en perfect verworgt.
We hadden turf en surf en dat zag er heerlijk uit.
Anita .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het was niet zo druk dus de sfeer was relaxed, zachte muziek op de achtergrond. Het eten was voldoende en erg lekker. Wat alleen jammer was dat het in een hoog tempo geserveert werd terwijl wij hadden gevraagd om het rustig aan te doen. We waren nog met het brood bezig toen het hoofdgrecht al kwam, erg jammer vonden wij. Voor de rest was het goed.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Alleen jammer, dat de frietjes niet lekker waren, veel te hard.
Maar we komen zeker nog eens terug en hopen, dat de frietjes dan wel goed gebakken zullen zijn.
hoek123 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij waren erg tevreden over het A H menu, keuze uit 3voor en 3hoofdgerechten.

..Zowel de carpaccio en kalfsribeye waren voortreffelijk alsook de verschillende groenten uit de oven .Als afsluiting nog 3 kleine toetjes , geweldig en zeker aan te bevelen ,wat ik al meerder malen heb gedaan!! Hartelijk dank, Mevr Hoek.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een goede advies keuze in een gezellige omgeving met heel vriendelijk personeel komen zeker nog eens terug, een dikke pluim
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Buiten in het avondzonnetje genoten van heerlijke gerechten met een vriendelijke bediening en tegen een redelijke prijs. Wat wil een mens nog meer...
Els H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten hier is leuk! Behalve dat het eten hier perfect smaakt, is ook de presentatie origineel.
Als je met een goed glas wijn zit te wachten op je gerechten wordt regelmatig je nieuwsgierigheid geprikkeld door de mooi opgemaakte gerechten die langskomen.
En de vraag: "wordt er al voor u gezorgd" in plaats van is mijn collega al bij u geweest, is toch geweldig?
abons .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben gezellig buiten gezeten.
We waren met z'n achten, de wachttijd tussen de gerechten was prima.
Het eten was heerlijk en werd leuk opgediend. Vriendelijke bediening.
Een goed adres om nog eens terug te komen.
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goed eten ruime keuze ook met AH actie. Bediening is een stuk vlotter dan een jaar geleden.
Voor familie met kids ideaal door de speeltuin, maar samen met je partner en krijsende kinderen op het terras misschien niet ideaal
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Was etentje van AH restaurant actie. Waren er al diverse keren geweest maar is nog steeds voor herhaling van toepassing. Leuke keuze kaart en met goed weer leuke locatie om buiten te zitten
nelie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk ontspannen genoten van een avondje lekker eten.
Lekker op het terras gezeten.
Gezellige bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goed en gezellig gelegen restaurant met keuze mogelijkheid bij de AH restaurant actie. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, eten is gewoon lekker en goed. Wat we enigszins storend vonden is het heen en weer rennen en zelfs fietsen van 7 kindjes; prima als ze in het speelgedeelte zijn, maar niet bij de gasten langs de tafels.
chrwil .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben op het buiten terras gegeten. Waar we genoeg privcie hadden. Het eten was goed. vriendelijk personeel vlotte bediening.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het duurde iets langer voordat we het eerste gerecht kregen. Kwalitatief was het eten zeer goed.
Marion23 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Het was prachtig weer, dus buiten op het terras gezeten, waar het gezellig druk was.
Omdat het druk was, moesten we iets langer wachten dan gebruikelijk, maar dat was geen probleem en de bediening was heel vriendelijk.
We kunnen het iedereen aanbevelen en gaan zeker nog een keer
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijke serveersters, heerlijk eten, gezellige ruimte, één kleine opmerking, mijn dochter wilde vegetarisch eten, voor- en nagerecht prima, hoofdgerecht , soort Pasta, viel nogal tegen.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk buiten gezeten . Eten was top en de bediening ook. Het was de 2 e keer met Appie kaarten en nu was het geweldig. De surf en turf nu goed doorbakken , maar niet droog en aangebrand . En de varkenshaas was heerlijk mals. Echt een 9
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De coordinatie van de bediening kan echt beter. De aspergesoep smaakte meer bloem dan naar asperges. De wachttijd tot de komst van de kaart is te lang. Verder een prettige plek.
Natascha M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Omdat het heerlijk weer was zat iedereen gezellig buiten. Ideaal als je met kinderen bent, want die kunnen lekker spelen in de aangrenzende speeltuin.