De Wallevis

Kade 2 4651 BS Steenbergen Nederland Kaart

Over restaurant De Wallevis

Tapas & soulfood

De naam doet vermoeden dat dit een visrestaurant is, maar dit restaurant is ook een meester in vleesgerechten. Naast goede hoofdgerechten biedt de kaart een assortiment aan tapas gerechten en heerlijke salades. Een gouden combinatie van soulfood en een mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant De Wallevis

Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We waren met een gezin van 6 personen . We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Je had keus uit meerdere gerechten , voor ieder wat. Het personeel is heel vriendelijk en de bediening was snel. Al met al een heel geslaagde avond gehad ????
Leonie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg lekker en gezellig gegeten! Voor- en hoofdgerecht waren zeer goed. Enkel had er voor mij wel meer salade bij gemogen, klein schaaltje voor 3 personen vond ik weinig. De dessertjes waren prima.
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vriendelijke, vlotte bediening.
Erg rustig restaurant, leuke, gezellige sfeer.
En natuurlijk lekker eten!
Ondanks het feit dat er maar weinig tafels bezet waren, hing er toch een gezellige sfeer.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Er hing een gezellige sfeer en het eten was mooi opgediend en smaakte verrukkelijk We gaan er vast nog eens eten. en zullen het andere mensen ook aanraden
GMNijsse N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Al meerdere malen hier wezen eten en iedere keer weer lekker en gezellig. Ook met de AH-actie toch verschillende keuze's in de menu's.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Goede ontvangst, vriendelijk en ook een gelegenheid om een sigaretje te roken in de binnenruimte van de Wallevis. Genoeg keuze om een leuk 3 gangen menu te nemen.
Sjaak O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg gezellige locatie. Valt blijkbaar goed in de smaak: volle bak!
Vriendelijk personeel, maar niet allemaal even ervaren. Eigenaar kan aan de drank kant meer verdienen, glazen worden niet goed in de gaten gehouden. Eten goed met ZEER royale porties. Het dessert was super leuk gepresenteerd en erg lekker. Kom hier graag nog eens terug.
Ferry L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was prima goed van kwaliteit. Alleen de service liet wat te wensen over, aan tafel gebracht maar niet gelijk een consumptie aanbieden dan relatief lang wachten voor de eerste opname. Brood vooraf besteld dit niet gekregen. Verder wel geregeld aan tafel voor een drankje.bij opname van het toetje werd gevraagd of er dit direct wilden hebben, dit was maar onze mening ook vergeten want na een behoorlijke tijd wachten en wat rondkijken zag je een van de meer ervaren obers rondvragen en werd het meisje dat onze bestelling opgenomen had wakker en kwam na ongeveer 25 minuten het dessert alsnog. We hadden het gevoel dat er een aantal of tenminste een nieuwe persoon aan het werk was en dat is in principe geen maart voor het gehele personeel. Want ze zijn absoluut vriendelijk en correct.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
met 14 personen hebben wij genoten van het eten in de Wallevis.
Alles draait maar om een ding de gast staat centraal en dat voel je, dat proef je en dat zie je op de rekening, alles in balans en dat is waar je voor terugkomt. kan het zeker aanbevelen.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Helemaal geweldig. ..gezellig en heerlijk eten .En dat voor de helft .. dat is heel goed te dvoen....sfeer ook prima daar....
Nelis K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De hebben heerlijk gegeten. Gerechten waren smakelijk en leuk opgemaakt. Alleen de start was niet zo goed. We hadden brood besteld maar hebben hier driekwartier op zitten wachten. vrijwel gelijk daarna kwam het voorgerecht. Mijn vrouw vond het nagerecht toppie.
Stoffeltje .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De Wallevis, we komen er nu voor de derde keer.Via de aksie van AH.Het menu is goed,maar wat meer variatie zou wel mogen.Want 3 keer het zelfde menu word wel saai.De bediening is prima, de sfeer is gemoedelijk,en het eten is prima en de rekening valt altijd mee.We komen zeker terug maar dan mag er wel wat anders op het AH menu staan.
Pkmdh .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Aangeboden AH menu is voor iedereen wat wils. Door het goede weer lekker buiten kunnen eten, wat zeker geen straf is.
Slagblok .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker relex , goede bediening. Met dit prachtige weer lekker in de zon of schaduw wat je maar wil.
Aanpassingen aan het menu altijd mogelijk.
Voorproever-123 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was top bij de Wallevis. Vooral de vissoep en de crème bruilee waren heerlijk.
We zaten buiten op het terras en toen het wat kouder werd ging er een parasol open.
Marije019 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gegeten met de AH actie. Zelf de mosselen genomen. Wel wat zand nog tussen, smaakte verder prima. Hoofdgerecht surf en turf. Vond het vlees nogal te gaar tot droog. Was meer dan genoeg. Toetje was lekker!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ontzettend lekker gegeten. Vriendelijke en snelle bediening. AH menu met voldoende keuze en mooi opgediend. Een aanrader!
Daniellevanbers .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
ik ben samen met mijn man en kinderen gaan eten voor ons 27 jarig huwelijk het wat heerlijk en gezellig bediening top en kregen zelfs nog vuurwerk op het eind bij het toetje.