De Wallevis

Kade 2 4651 BS Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Wallevis

Tapas & soulfood

De naam doet vermoeden dat dit een visrestaurant is, maar dit restaurant is ook een meester in vleesgerechten. Naast goede hoofdgerechten biedt de kaart een assortiment aan tapas gerechten en heerlijke salades. Een gouden combinatie van soulfood en een mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant De Wallevis

Maandag t/m zaterdag 16:00 - 20:30

Emelie M.
Gewoon prima in orde.
Eten, bediening en gezellig zitten
e S.
jmjm28 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was heerlijk. Minpuntje dat het allemaal zo snel achter elkaar werd geserveerd. Binnen een uur alles op tafel en elke 5 minuten iemand aan de tafel of je nog wat wilt drinken. Sneltrein ! Niet relaxed, jammer want het eten was lekker !
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. De ontvangst was zeer hartelijk je werd netjes naar je plaats gebracht. En werd erna snel gevraagt of je iets wilde drinken
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Met zijn vieren weer geweldig gegeten. Het restaurant zat bomvol maar dat deed niets af aan de snelheid en service.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was weer geweldig. De kaart was weer eens aangepast en dat is altijd weer erg leuk om iets nieuws te proberen. het tempo lag wat hoog deze keer
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fijne bediening lekker op je gemak hele mooie borden opmaak en eten tip top word geen onderschijt gemaakt ah wel of niet dus dikke 10
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Van alle restaurants die wij met de AH restaurantactie bezocht hebben (en dat zijn er nogal wat), was dit toch wel de minste. Maar laat ik met het positieve beginnen: voorgerecht en dessertenbordje prima in orde en erg lekker. Van het hoofdgerecht (kabeljauw, zalm, gamba met tagliatelli) waren de tagliatelli en de zalm veel te ver doorgegaard en de presentatie van het bord was erg rommelig. Wij hadden ook voor bij ons aperitief brood besteld (à 5 euro!! ik vind het totaal niet gastvrij dat je moet betalen voor brood en dat kennen wij in België ook niet), maar dat hebben we helaas niet gekregen (het stond ook niet op de rekening). Maar het allerergste was toch wel het rumoer. Het was zelfs eerder lawaai dan rumoer. Niet echt een zaak waar je rustig kan tafelen.
Toch nog een positief punt om mee te eindigen: voor een grote karaf ijswater mét een paar schijfjes citroen betaal je slechts één euro. Daar zouden veel zaken een voorbeeld aan kunnen nemen.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een zeer goede ambiance, vriendelijk personeel, niet opdringerig,
kortom wij hebben een héél gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!!
malu_keil .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het personeel is erg vriendelijk en de ontvangst is prima. Gerechten smaakten goed. De hoeveelheid is met een driegangenmenu goed op elkaar afgestemd. Na het nagerecht hadden we geen honger meer, maar zaten we ook niet te vol. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
leuke sfeer om er te eten, keuze van de A.H kaart is ook veel keuze, eten was goed en voor nog wel een keertje te gaan. Ook de gelegenheid om in de serre een sigaretje te roken.
Kristl .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De ontvangst was ietwat koeler dan bij vorige keren maar de sfeer was heel gezellig!
Het voorgerecht was lekker, de combinatie heel goed maar ik miste de lauwwarme geitenkaas in de salade.
Het hoofdgerecht met kabeljauw, garnalen en gamba smaakte prima, het was heel mooi opgemaakt.
De friet was dit keer gaar, wel jammer dat de oliesmaak te overheersend was.
Sla was eenvoudig, niets bijzonders maar goed.
Er waren drie nagerechtjes, vond het ijs (stoofpeertjes smaak) met de slagroom voortreffelijk.
Ook de Tiramisu was verrukkelijk, heb de crème brulée laten staan, hier ben ik geen liefhebster van.
Laatste was mooi gegarneerd met zwarte besjes.
Ga zeker nog een keer terug:)
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten in de Wallevis, met 8 personen. Niets gemerkt van enige terughoudendheid vanwege een reservering met de AH-actie. Bijv. even twee rode wijnen proberen, geen probleem.
Er is aandacht voor de opmaak van de borden en de kwaliteit van het eten is prima.
Van harte aanbevolen!
Leida D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Door de AH redtaurant actie bij de wallevis terecht gekomen....het was in 1 woord geweldig! De sfeer, het personeel, de kaart, het eten....alles boven verwachting dus nu voor de 2e keer geweest en weer zo enthousiast ????
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijke bediening lekker eten, en ons verzoek om ruimte tussen de gangen aan te houden, werd prima gehonoreerd. Kom zeker een keer terug!
HannyPanny .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wat een gezellige ambiance! Eerst een speciaal biertje aan de bar (moeilijk kiezen hoor, tussen al dat lekkers) en daarna aan tafel schuiven. De bediening is super vriendelijk, het restaurant gedeelte erg gezellig en het eten was super lekker. Echt een aanrader! Nog een ander pluspunt: je kunt bij De Wallevis ook in het hotel overnachten!
jmjm28 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij de Wallevis op 2e kerstdag. Fijne sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten, we hebben genoten !
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op 2de kerstdag gegeten met gebruikmaking van de AH actie. Het gebodene zag er feestelijk uit maar ik miste toch de puntjes op de I.
Het was te merken dat er druk op de keuken stond wat zich uitte in verschillende gerechten die al lang van tevoren waren bereid en kant en klaar stonden. jammer want het deed afbreuk aan de mooie gerechten.
Brood en korstbakjes waren slap door inwerking van het product dat er op lag bijvoorbeeld.
Niettemin zijn wij tevreden.
Dorine M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het voorgerecht was eeg karig. Maar bij het hoofdgerecht was er van de 8 stukken vlees geen één goed. Alles was totaal doorgebakken zodat het hert naar lever smaakte en de varkenshaas gort droog was. Ook is 1 zakfriet voor 4 grote mensen schaarste. Gorden R zou stevig vloeken. De bediening maakte heel veel goed. Fijne feestdagen!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zoals gewoonlijk een fijne ontvangst, prettige sfeer, goede bediening. En iets extra's ivm kerstavond in de vorm van 3 amuses oer persoon. en een spoom tussendoor. Het Ah aktie menu was ook aangepast voor de gelegenheid. dus helemaal top!!