Over het restaurant De Wallevis

Tapas & soulfood

De naam doet vermoeden dat dit een visrestaurant is, maar dit restaurant is ook een meester in vleesgerechten. Naast goede hoofdgerechten biedt de kaart een assortiment aan tapas gerechten en heerlijke salades. Een gouden combinatie van soulfood en een mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant De Wallevis

Maandag t/m zaterdag 16:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant De Wallevis

hhemelaar .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prettige, ongedwongen sfeer, sprak ons erg aan. Het eten was goed, niet bijzonder, wel smakelijk. Het restaurant zelf is knus.
Kristl .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De ontvangst was prettig, het was heel rustig en sfeervol in het restaurant.
We konden zelf een tafeltje kiezen.
Kregen dit keer geen stokbrood bij ons drankje:(
De (AH) voorgerechten (mosselen of salade) waren heerlijk en zagen er mooi, goed verzorgd uit.
Miste in de salade iets pittigs, smaakte ietsje te flauw.
De hoofdgerechten (pasta, kabeljauw, ribeye steak) waren erg lekker, kabeljauw was zacht en smaakvol en ook de steak was mals en smaakvol.
Zou fijn zij als er de volgende keer ook kip te bestellen is bij de AH actie.
De frietjes waren top, dit keer overheerste niet de smaak van de olie waarin ze gebakken werden.
Het nagerecht (3 toetjes namelijk crème brulée, tiramisu en stoofpeertjes ijs) was voortreffelijk, ideaal dat je van alles wat hebt, hoop dat De Wallevis dit nagerecht nog even op de kaart laat staan:)
We hebben een heel fijne avond gehad!
iris.schoszwender .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was goed maar de bediening was echt ontzettend slecht. Tot 3 keer terug moeten komen om een bestelling te controleren, vingers in de glazen met het uitserveren, een gewenst biertje was niet voorradig dus zonder enig overleg werd er een andere neergezet, er werd gevraagd: "geven jullie de borden even aan..." niets geen vriendelijkheid bij de serveerster, echt onbegrijpelijk. Voor onze vriendenclub (9 personen) de eerste en zeker de laatste keer bij de Wallevis.
Hes J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super restaurant, vlot personeel en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. In de zomer kom ik graag terug om lekker aan het water te eten lijkt me gezellig
Anoek S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We waren hier met een feestje. We voelde ons meteen thuis en konen vrij slingers ophangen. De hapjes en het eten werd heel goed verzorgd. Zelf kon ik niet al het voedsel eten omdat ik tegen veel dingen niet kan. Hier werd goed rekening mee gehouden, ze hebben zelfs speciaal voor mij iets klaar gemaakt. Er was een goede doorstroming van het bedienen en vroegen ons regelmatig of we nog iets wilde drinken. Het personeel was goed aanspreekbaar maar bleef professioneel.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima restaurant, netjes, personeel is netjes en vriendelijk, gerechten worden leuk geserveerd en zijn heel netjes opgemaakt, verse ingredienten, helemaal prima.
Sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was lekker, voldoende en smaakte prima, het personeel was zeer aardig en netjes, het restaurant zag gezellig en netjes uit.
F.E.C.M. G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima gegeten en mooie presentatie. Waren eerst verrast dat het een speciaal ah menu was maar dat was geen enkel probleem.
sil.zaat .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was heel lekker en de mensen waren Heel erg aardig en vriendelijk
Wij hadden de surf & turf was heerlijk de varkenshaas en de skampies en de zalm en de sparips waren heerlijk er was alleen 1 stuk vlees wat wij niet zo lekker vonden maar die weet ik niet hoe die hete verder was verder alles heel erg goed
J. K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben lekker gegeten, het was een verrassend hoofdgerecht Surf en Turf.
En erg lekker.
J A.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Mooi restaurant,prettige ontvangst en prettige bediening.
Wij kozen de Surf&Turf. Heel lekker en goed verzorgd.
Het was een leuke avond, heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Het was in een woord geweldig en zullen er graag nog een keer (of meerdere keren) terugkomen
marleen L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
super goed gegeten. niets op aan te merken.
dit restaurant is een blijvertje voor de ah actie, wat ons betreft.
een dikke 10
Hellie73 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten ! Als voorgerecht de mosselen en als hoofdgerecht de pasta en tot slot het kaasplankje. Echt top !
Benita S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Aardige bediening, welwillend.
Tips: maak tafeltje tussendoor even schoon, nu bleven er veel broodkruimels e.d op de tafel liggen terwijl het volgende gerecht werd geserveerd.
Glas wijn ook graag op een onderzettertje zetten, want hierdoor werd de tafel nog viezer.
Veel vliegen tijden het eten (buiten)
Tafel na gerecht afruimen, want nu lagen/stonden er nog zaken op de tafel van het hoofdgerecht terwijl het dessert werd genuttigd.
Mosselen was van matige kwaliteit ( verschillende maten en een paar waten niet schoon).
Buiten terras mag wat schoner gemaakt worden, nu zaten er onder de overkapping toch best wat spinnenraggen.
Last but NOT least, het ontbreekt aan een invulde toilet!
Openbare gebouwen ( dus ook een restaurant ) hebben de wettelijke verplichting hierin te voorzien.
De tafel van p-cwalschot W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij komen er graag. Gezellig restaurant, vriendelijk personeel en goed eten.
Cor D.
Alles was lekker en perfect verworgt.
We hadden turf en surf en dat zag er heerlijk uit.
Anita .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het was niet zo druk dus de sfeer was relaxed, zachte muziek op de achtergrond. Het eten was voldoende en erg lekker. Wat alleen jammer was dat het in een hoog tempo geserveert werd terwijl wij hadden gevraagd om het rustig aan te doen. We waren nog met het brood bezig toen het hoofdgrecht al kwam, erg jammer vonden wij. Voor de rest was het goed.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Alleen jammer, dat de frietjes niet lekker waren, veel te hard.
Maar we komen zeker nog eens terug en hopen, dat de frietjes dan wel goed gebakken zullen zijn.
hoek123 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij waren erg tevreden over het A H menu, keuze uit 3voor en 3hoofdgerechten.

..Zowel de carpaccio en kalfsribeye waren voortreffelijk alsook de verschillende groenten uit de oven .Als afsluiting nog 3 kleine toetjes , geweldig en zeker aan te bevelen ,wat ik al meerder malen heb gedaan!! Hartelijk dank, Mevr Hoek.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een goede advies keuze in een gezellige omgeving met heel vriendelijk personeel komen zeker nog eens terug, een dikke pluim
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Buiten in het avondzonnetje genoten van heerlijke gerechten met een vriendelijke bediening en tegen een redelijke prijs. Wat wil een mens nog meer...