De Wallevis

Kade 2 4651 BS Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Wallevis

Tapas & soulfood

De naam doet vermoeden dat dit een visrestaurant is, maar dit restaurant is ook een meester in vleesgerechten. Naast goede hoofdgerechten biedt de kaart een assortiment aan tapas gerechten en heerlijke salades. Een gouden combinatie van soulfood en een mediterrane keuken.

Meer informatie over restaurant De Wallevis

Maandag t/m zaterdag 16:00 - 20:30

Kristl .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De ontvangst was ietwat koeler dan bij vorige keren maar de sfeer was heel gezellig!
Het voorgerecht was lekker, de combinatie heel goed maar ik miste de lauwwarme geitenkaas in de salade.
Het hoofdgerecht met kabeljauw, garnalen en gamba smaakte prima, het was heel mooi opgemaakt.
De friet was dit keer gaar, wel jammer dat de oliesmaak te overheersend was.
Sla was eenvoudig, niets bijzonders maar goed.
Er waren drie nagerechtjes, vond het ijs (stoofpeertjes smaak) met de slagroom voortreffelijk.
Ook de Tiramisu was verrukkelijk, heb de crème brulée laten staan, hier ben ik geen liefhebster van.
Laatste was mooi gegarneerd met zwarte besjes.
Ga zeker nog een keer terug:)
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten in de Wallevis, met 8 personen. Niets gemerkt van enige terughoudendheid vanwege een reservering met de AH-actie. Bijv. even twee rode wijnen proberen, geen probleem.
Er is aandacht voor de opmaak van de borden en de kwaliteit van het eten is prima.
Van harte aanbevolen!
Leida D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Door de AH redtaurant actie bij de wallevis terecht gekomen....het was in 1 woord geweldig! De sfeer, het personeel, de kaart, het eten....alles boven verwachting dus nu voor de 2e keer geweest en weer zo enthousiast ????
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijke bediening lekker eten, en ons verzoek om ruimte tussen de gangen aan te houden, werd prima gehonoreerd. Kom zeker een keer terug!
HannyPanny .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wat een gezellige ambiance! Eerst een speciaal biertje aan de bar (moeilijk kiezen hoor, tussen al dat lekkers) en daarna aan tafel schuiven. De bediening is super vriendelijk, het restaurant gedeelte erg gezellig en het eten was super lekker. Echt een aanrader! Nog een ander pluspunt: je kunt bij De Wallevis ook in het hotel overnachten!
jmjm28 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij de Wallevis op 2e kerstdag. Fijne sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten, we hebben genoten !
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op 2de kerstdag gegeten met gebruikmaking van de AH actie. Het gebodene zag er feestelijk uit maar ik miste toch de puntjes op de I.
Het was te merken dat er druk op de keuken stond wat zich uitte in verschillende gerechten die al lang van tevoren waren bereid en kant en klaar stonden. jammer want het deed afbreuk aan de mooie gerechten.
Brood en korstbakjes waren slap door inwerking van het product dat er op lag bijvoorbeeld.
Niettemin zijn wij tevreden.
Dorine M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het voorgerecht was eeg karig. Maar bij het hoofdgerecht was er van de 8 stukken vlees geen één goed. Alles was totaal doorgebakken zodat het hert naar lever smaakte en de varkenshaas gort droog was. Ook is 1 zakfriet voor 4 grote mensen schaarste. Gorden R zou stevig vloeken. De bediening maakte heel veel goed. Fijne feestdagen!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zoals gewoonlijk een fijne ontvangst, prettige sfeer, goede bediening. En iets extra's ivm kerstavond in de vorm van 3 amuses oer persoon. en een spoom tussendoor. Het Ah aktie menu was ook aangepast voor de gelegenheid. dus helemaal top!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond hier gegeten. Voorgerecht goed, helaas was het vis hoofdgerecht lauwwarm en karig. Pas na afloop hier wat van gezegd, nadat ook de tafel ernaast hetzelfde probleem had. Ik wilde geen zeur zijn. Er werd namens de keuken sorry gezegd en daar bleef het bij. Jammer, want een eerder bezoek aan dit restaurant was perfect.
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij zijn met ah-actie gaan eten. Gezellig en goed eten. Er is duidelijk zorg besteedt aan de maaltijden. We gaan zeker nog een keer terug!
ceesvandberge .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wederom weer heerlijk gegeten, zag er weer keurig verzorgd uit. Personeel altijd heel vriendelijk.Wij komen weer graag terug.
A O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Perfecte stop langs de verlengde a4. Lekkere tapas en een zeer uitgebreide bier- en wijnkaart. Prachige ruimte met veel hout en comfortabele stoelen.
NicoleGeers .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten is altijd lekker. De surf&turf altijd lekker. Voor de derde keer van genoten. Maar, het mag nu wel een ander concept worden. Laat ons maar verrassen met jullie zeer lekkere goed bereid eten. Dankjewel.
r.peper .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst. Keuze menu AH-kaarten was zodanig dat voor ieder van ons er wat lekkers bij was. Bediening aan tafel was goed. Men kwam regelmatig vragen of het smaakte en of we nog wat wilde drinken. Tussen de gerechten zat precies voldoende tijd, ondanks dat het best druk was. Het was voor ons een geslaagde avond.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
R&Jvan Hees en R&M Schepers
Het was er weer fantastisch wij komen er graag leuke gezellige kerstsfeer geweldige bediening en de Kok die weer uiterst zijn best heeft gedaan, wie nog nooit in de Wallevis is geweest heeft toch echt wat gemist.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben een bijzonder fijne avond gehad bij de Wallevis. We werden gastvrij ontvangen en zijn heerlijk in de watten gelegd. Ze hebben een speciaal drie gangen keuze menu opgesteld, waar heerlijke gerechten op stonden. En zo smaakten ze ook! We hebben echt een top avond gehad. Ook met betrekking tot het wijnadvies, de eigenaar weet waar hij over praat! Bedankt!
Leonie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg lekker en gezellig gegeten! Voor- en hoofdgerecht waren zeer goed. Enkel had er voor mij wel meer salade bij gemogen, klein schaaltje voor 3 personen vond ik weinig. De dessertjes waren prima.
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We waren met een gezin van 6 personen . We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Je had keus uit meerdere gerechten , voor ieder wat. Het personeel is heel vriendelijk en de bediening was snel. Al met al een heel geslaagde avond gehad ????
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vriendelijke, vlotte bediening.
Erg rustig restaurant, leuke, gezellige sfeer.
En natuurlijk lekker eten!
Ondanks het feit dat er maar weinig tafels bezet waren, hing er toch een gezellige sfeer.