De Waldhoorn

Dorpsstraat 2 6731 AT Otterlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Waldhoorn

Een ideale ontmoetingsplek

Een veelzijdige locatie in het hart van de Veluwe. In 1812 begonnen als pleisterplaats voor reizigers, is het nu uitgegroeid tot een restaurant, met zalencomplex, cafetaria en slijterij. Bij De Waldhoorn kun je niet alleen lekker eten en drinken, je kunt er ook actief bezig zijn. Maak bijvoorbeeld gebruik van het Klompenpad arrangement als je in je eigen tempo wilt genieten van de veelzijdige omgeving. Trek eropuit met de huifkar of kies voor een van de andere arrangementen.

Meer informatie over restaurant De Waldhoorn

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 10:30
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00
De Waldhoorn is 7 dagen in de week geopend.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gisteren gegeten en wat kan ik er anders over zeggen dan dat dit een ouderwetse touristtrap is. Zou prima een uitstekende tent kunnen zijn, maar gemakzucht voert de boventoon. Biefstuk met champignonroomsaus besteld. Het is dat er twee! schijfjes champignons in dreven, anders was het alleen maar opgewarmde maizena. Simpelweg zonde, met net iets meer moeite zou het heel leuk kunnen zijn, maar daar is kennelijk geen aandacht voor. Gezien de prijs, bijna €70 voor twee hoofdgerechten en wat drankjes, moet de kwaliteit echt heel hard omhoog. Ik kom er niet meer terug.
lenwborn451 B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prettige bediening in gezellige ambiance.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de streekproducten (asperges)
Prima bediening .
Je voelt je echt gast.
Me70 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Onlangs hier gegeten, gezien het mooie weer buiten op het terras. Locatie aan de drukke dorpsstraat dus rumoerig ondanks glazen schermen. Het personeel is vlot en vriendelijk, moet echter oppassen niet te amicaal te worden! De periode tussen de verschillende gangen is te lang, er werd wel een excuus geroepen door de drukte maar men behoort toch meer alert te reageren. Twintig minuten wachten op de rekening is toch ook een beetje erg lang.
Het voedsel was overigens prima van kwaliteit en hoeveelheid, de prijzen zijn redelijk tot iets aan de hoge kant voor het gebodene.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten fijne bediening gezellige sfeer top
Alice195 V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke asperges gegeten , met uitstekende beenham. Hele vriendelijke en snelle bediening.
Bij de asperges zat een garnituur van salade, saus , patat en gebakken aardappelen. Allemaal erg lekker.
Het enige wat nog een goede aanvulling zou kunnen zijn, waren gekookte aardappeltjes. Die horen eigenlijk bij asperges.
Maar voor de rest : uitstekend, zeker gezien de prijs /kwaliteit verhouding
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Reservering was niet aangekomen. Alles zat vol en voor mijn gevoel werden we geparkeerd in de zaal. Voor mij een tegenvaller wat eigenlijk een hoogtepunt had moeten worden, jammer.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goede ontvangst en vriendelijke bediening. De biefstuk en snitzel waren goed bereidt en de frieten waren knapperig gebakken. Prima restaurant!!!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Op koningsdag hier gegeten, en ondanks dat het druk was, zaten we hier goed en kregen voldoende aandacht van de bediening. Ik had asperges met hollandaise en lamsrack (dat wil zeggen: vier koteletjes).
De asperges waren smakelijk en lekker dik, maar wat te dun geschild. De koteletjes weren precies goed gegaard en heerlijk mals, maar evenals de hollandaise wat vreemd gekruid (ik moest denken aan de Aromat die mijn moeder vroeger wel op tafel had staan). Het toetje, een wafel met warme kersen en ijs met slagroom wa zonder meer smakelijk en de aardbeien die mij vrouw bij de wafel had tegen verwachting lekker.
We keerden redelijk tevreden naar ons hutje terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Leuke avond hier gehad met lekker eten & drinken. Bedieningwas goed en vriendelijk, fijne sfeer in dit restaurant.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Nu voor de 3e keer gegeten en wederom was het eten lekker en goed. De bediening is prima en houdt alles goed in de gaten.
Him D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
De ontvangst en bediening spontaan en alert;
de gerechten lekker en heel goed bereid. Chapeau !
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hebben prima gegeten bij De Waldhoorn. Voorafje (pasteitje en carpaccio) was erg lekker. Als hoofdgerecht gekozen voor het stoofpotje en het runderstaartstuk. Het smaakte uitstekend. Door de grote hoeveelheden was er geen ruimte meer voor een dessert, hebben afgesloten met een kopje koffie en thee.

De zaak zat de hele avond vol, wat ook een goed teken is.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
vandaag vanwege onze trouwdag hier gegeten. prima ontvangst, zeer snelle bediening en prima eten. Het stoofpotje was overheerlijk en prima op smaak. De kabeljauw was wat droog wat naderhand gecompenseerd werd met een gratis kop koffie. De bijgerechten waren lekker.
We komen zeker een keer terug
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
lekker gegeten!
famgourley .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ons eerste bezoek hier, en zeker niet onze laatste. Mooi, rustige sfeer met heel vriendelijke en behulpzaam personeel, en eten voor een hele vriendelijke prijs. En ook niet te krap ingedeeld. Er is genoeg ruimte tussen de tafels. De kwaliteit van het eten was erg goed, en geen een van ons vertrok met honger. Er was best een wisselende keus van vlees en vis, en zelfs ook wild. Alles dat wij hebben besteld was heerlijk, maar ik raad wel een van het toetjes aan. De boerderij coupe was echt overheerlijk. Eerst in de coupe glas ging boerenjongens, dan een laag advocaat, (allebei zijn gemaakt voor het restaurant). Boven die waren twee bolletjes vanilleijs en daarna een flinke laag slagroom. Ik zou het alleen niet bestellen als jij moet daarna rijden. Hier hebben ze ook een oplossing voor. Jij kunt flessen boerenjongens/ -meisjes en advocaat bij kopen om mee naar huis te nemen. Ik zou echt deze restaurant aanraden.
Gert J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Rumoerig dat kwam omdat er wat kleine kinderen waren ,waarvan er 1 erg huilerig was.
klein restaurant ,gezellig met mensen zonder kinderen
ik heb niets tegen kinderen maar in een klein restaurant zoals dit kun je beter zonder kinderen komen.
eten en bedienig was prima
Sylvie M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn hier heel erg gastvrij ontvangen nadat we tijdens ons vriendenweekend in Otterlo hadden gereserveerd. Ondanks dat de reservering niet goed was doorgekomen deden ze alle moeite om ons toch te laten zitten. We zijn ontzettend vriendelijk geholpen waarbij veel rekening is gehouden met mijn allergie. Het eten was heerlijk en met zorg klaargemaakt. En aan het einde kregen we de koffie van het huis omdat we even hadden moeten wachten op een tafeltje. Al met al een geslaagde afsluiting van een heerlijk weekeinde.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Na een dag wandelen over de Hoge Veluwe kwam ik in Otterlo aan en vond daar "De Waldhoorn" wel een geschikte eetgelegenheid. Wat opviel was de zeer vlotte bediening. Binnen een mum van tijd stond de soep van de dag - een bospaddenstoelensoep - op tafel. Er werd grof gebakken brood bij geserveerd. Een goed begin. Ook het hoofdgerecht, gevulde zalmforel, was een aangename verrassing. Een prima in folie bereide grote zalmforel, lekker gevuld met groenten en stevig van structuur. Met een kop koffie rondde ik deze maaltijd af. De Waldhoorn is een eetgelegenheid zonder poeha, waar je voor een redelijke prijs een goede maaltijd voorgeschoteld krijgt. Ik ben van plan hier nog eens terug te komen om te proeven of ook een wildschotel - in het komende seizoen - de moeite waard is.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Vandaag 25 sep 2016 bij dit restaurant toevallig terecht gekomen
Het was er druk maar er was nog 1 tafel vrij mooi
We kregen de kaart en hebben een tosti bestelt een met wit brood de andere bruin.
Na een half uur nog niks terwijl er een tafel naast ons later hadden besteld hun complete maaltijd al kregen maar even gevraagd aan een van serveerster waar onze tosti bleef na wat gemummel zou dit even worden na gevraagd maar we kregen niks terug gekoppeld wat ik toch wel had verwacht .ik kan best begrijpen dat door de drukte wat fout kan zijn gegaan maar zegt dit dan gewoon niks laten weten geef alleen maar irritatie.
Na weer een kwartier wachten kwam eindelijk onze tosti maar geen witte en bruin maar donker bruin maar niks gezegt want de manier we het kregen zonder sorry dat het zo lang duurde maar op gegeten.
De tosti leek wel weer opgewarmd smaakte niet echt lekker.
Voor ons was deze ervaring zeer teleurgesteld.
Ik kom hier niet meer terug.