De Waldhoorn

Dorpsstraat 2 6731 AT Otterlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Waldhoorn

Een ideale ontmoetingsplek

Een veelzijdige locatie in het hart van de Veluwe. In 1812 begonnen als pleisterplaats voor reizigers, is het nu uitgegroeid tot een restaurant, met zalencomplex, cafetaria en slijterij. Bij De Waldhoorn kun je niet alleen lekker eten en drinken, je kunt er ook actief bezig zijn. Maak bijvoorbeeld gebruik van het Klompenpad arrangement als je in je eigen tempo wilt genieten van de veelzijdige omgeving. Trek eropuit met de huifkar of kies voor een van de andere arrangementen.

Meer informatie over restaurant De Waldhoorn

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 10:30
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00
De Waldhoorn is 7 dagen in de week geopend.

Jouw recensie over het restaurant De Waldhoorn

Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer gezellig en vriendelijk personeel
Mech K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Zalm en zeebaars gegeten. Was prima bereidt! Heerlijk gegeten. De wijn daarintegen viel tegen. Kwaliteit prijs verhouding niet goed.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Gezellig restaurant, lekker eten en zeer vriendelijk personeel
Marck K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellige omgeving en vooral lekker eten.... écht een aanrader!
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Geïnteresseerde bediening, betrokken en vriendelijk. Heerlijk gegeten en heel gezellige plek.
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Of het nu de lunch is of het diner, de gerechten zijn prima in orde. Smakelijk, zien er ook wat opmaak betreft prima uit. De service is ook zeer goed. De laatste keer dat wij er gingen eten hadden we iemand bij ons die zin had in sate. Maar dat stond niet op de kaart, geen probleem, het wordt wel geregeld. Een boerderijburger van de lunchkaart tijdens het diner? Ook prima. De frites bij het gerecht is heerlijk goudbruin gebakken. Dus niet van die bleke slappe frietjes, ook niet van die harde knapperige stokjes. Precies goed. Verder kan gezegd worden dat het een voor iedereen toegankelijk restaurant is. Niet te lux, niet te sjofel. Gewoon een gezellige landelijke sfeer, zowel binnen als op het terras.
Maurice F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer gezellig restaurant met fijne bediening en zeer goed eten
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
fijn restaurant, een aanrader. heerlijk gegeten echt ook nog zo'n heerlijk boerderij gevoel als je binnen bent top.
ook de bedinging kon je precies uitleggen wat alles was en welke wijn er bij een bepaald menu paste .
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het restaurant zat deze vrijdagavond behoorlijk vol, dus het was goed dat wij een tafel hadden besproken. De inrichting is eenvoudig maar gezellig; een beetje bruin café, maar vooral toch eetgelegenheid. Ondanks de drukte was het vrij rustig, met elkaar praten kostte geen moeite. Vooraf bestelde ik carpaccio, mijn partner vitello tonnato. Die kwamen heel vlot op tafel. Als hoofdgerecht nam mijn partner de proeverij van 'pannegies': stoofpotjes van rund, wild en kalfsvlees. Ik nam de runderstoofpot, smakelijk maar wel voedzaam. Hierbij werd Veluwse wijn aanbevolen, licht maar met een pepertje, wat goed bij de maaltijd paste. Vanwege de stevige maaltijd namen wij alleen koffie met chocolaatjes toe. Prettige bediening; na het hoofdgerecht kregen wij de tijd om even bij te komen en rustig een dessert uit te zoeken. Voor 85 euro inclusief wijn en (gratis) water vond ik de prijs redelijk.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Super vriendelijke bediening en heel lekker eten
Josine S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Van met zorg opgemaakte borden heerlijk gegeten van wildtrio en zalm.
elk gerecht was een verademing om naar te kijken hoe het werd opgediend. Echt een aanrader om bij de Waldhoorn te gaan eten waar de bediening er echt zijn om de gasten het naar hun zin te maken.
Gezellige avond gehad.
Josine S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
met het gezin heerlijk gegeten.
de bediening erg vriendelijk.
een echte aanrader.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellige sfeer, gezellig en vriendelijk personeel en prima eten!
Pascal B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Bediening was erg goed, duidelijk was dat het personeel met veel zin aan het werk was. Trio van wild gegeten en dat is een echte aanrader. Veluws biertje van de tap erbij was geen slechte keuze. De slijterij ernaast verkoopt deze ook.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goede keuken en nette bediening
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Personeel vriendelijk en attent. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Geeft wat rommelige situaties, zeker als de gasten hun jassen ook nog eens over de stoelen hangen. De kapstokken zijn ongunstig geplaatst omdat ze in een tussenhalletje zijn ondergebracht. Vanuit het eetgedeelte heb je er geen zicht op. Dus de gasten zijn waarschijnlijk bang voor diefstal. Er hing dan ook geen enkele jas op de kapstokken. Wellicht iets om daar iets aan te doen. Zou het restaurant ten goede komen.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Extreem lekkere wild gerechten in een ongedwongen sfeer met goede, hartelijke bediening. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima restaurant waar puur gekookt wordt.
Brian P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Goed eten, goede bediening en fraaie inrichting en sfeer.