De Waldhoorn

Dorpsstraat 2 6731 AT Otterlo Nederland Kaart

Over restaurant De Waldhoorn

Een ideale ontmoetingsplek

Een veelzijdige locatie in het hart van de Veluwe. In 1812 begonnen als pleisterplaats voor reizigers, is het nu uitgegroeid tot een café-restaurant, met zalencomplex, cafetaria en slijterij. Bij De Waldhoorn kun je niet alleen lekker eten en drinken, je kunt er ook actief bezig zijn. Maak bijvoorbeeld gebruik van het Klompenpad arrangement als je in je eigen tempo wilt genieten van de veelzijdige omgeving. Trek eropuit met de huifkar of kies voor een van de andere arrangementen.

Meer informatie over restaurant De Waldhoorn

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 10:00
Zaterdag en Zondag vanaf 09:30
In de winter op de woensdag gesloten

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gert J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Rumoerig dat kwam omdat er wat kleine kinderen waren ,waarvan er 1 erg huilerig was.
klein restaurant ,gezellig met mensen zonder kinderen
ik heb niets tegen kinderen maar in een klein restaurant zoals dit kun je beter zonder kinderen komen.
eten en bedienig was prima
Sylvie M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn hier heel erg gastvrij ontvangen nadat we tijdens ons vriendenweekend in Otterlo hadden gereserveerd. Ondanks dat de reservering niet goed was doorgekomen deden ze alle moeite om ons toch te laten zitten. We zijn ontzettend vriendelijk geholpen waarbij veel rekening is gehouden met mijn allergie. Het eten was heerlijk en met zorg klaargemaakt. En aan het einde kregen we de koffie van het huis omdat we even hadden moeten wachten op een tafeltje. Al met al een geslaagde afsluiting van een heerlijk weekeinde.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Na een dag wandelen over de Hoge Veluwe kwam ik in Otterlo aan en vond daar "De Waldhoorn" wel een geschikte eetgelegenheid. Wat opviel was de zeer vlotte bediening. Binnen een mum van tijd stond de soep van de dag - een bospaddenstoelensoep - op tafel. Er werd grof gebakken brood bij geserveerd. Een goed begin. Ook het hoofdgerecht, gevulde zalmforel, was een aangename verrassing. Een prima in folie bereide grote zalmforel, lekker gevuld met groenten en stevig van structuur. Met een kop koffie rondde ik deze maaltijd af. De Waldhoorn is een eetgelegenheid zonder poeha, waar je voor een redelijke prijs een goede maaltijd voorgeschoteld krijgt. Ik ben van plan hier nog eens terug te komen om te proeven of ook een wildschotel - in het komende seizoen - de moeite waard is.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Vandaag 25 sep 2016 bij dit restaurant toevallig terecht gekomen
Het was er druk maar er was nog 1 tafel vrij mooi
We kregen de kaart en hebben een tosti bestelt een met wit brood de andere bruin.
Na een half uur nog niks terwijl er een tafel naast ons later hadden besteld hun complete maaltijd al kregen maar even gevraagd aan een van serveerster waar onze tosti bleef na wat gemummel zou dit even worden na gevraagd maar we kregen niks terug gekoppeld wat ik toch wel had verwacht .ik kan best begrijpen dat door de drukte wat fout kan zijn gegaan maar zegt dit dan gewoon niks laten weten geef alleen maar irritatie.
Na weer een kwartier wachten kwam eindelijk onze tosti maar geen witte en bruin maar donker bruin maar niks gezegt want de manier we het kregen zonder sorry dat het zo lang duurde maar op gegeten.
De tosti leek wel weer opgewarmd smaakte niet echt lekker.
Voor ons was deze ervaring zeer teleurgesteld.
Ik kom hier niet meer terug.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Uitstekend eetcafe met heerlijk terras. Zeer populair bij fietsers.
Gewoon goede kost en uitstekend personeel. Mijn favoriet: Staartstuk (300 gr.)
Franck H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Met 10 man gegeten. Prima bediening. Prima kaart. Eten was ook prima. De kinderen hadden pannenkoeken. Een van ons vegetarische pasta. Biefstukje. Boerderijspies. Allemaal goed.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Op een warme avond is het heerlijk toeven op het terras van de Waldhoorn. Keurig gedekte tafels, voldoende stoelen, direct aan de weg ( dus je ziet af en toe wat voorbijgaan)
een vlotte bediening. Een 3 gangen keuzediner. Er was genoeg te kiezen, zelfs voor mij, met mijn glutenvrije dieet. Het was heerlijk en een mooi rustpunt op de weg naar huis.
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Als voorgerecht het wildpasteitje met huisgemaakte ragout. Erg lekker! Als hoofdgerecht had ik het staartstuk. Simpel klaargemaakt, daar moet je van houden. Mijn vriend vond het erg lekker. Ik vond het iets te simpel en voor mij ook erg veel. Hij had de hamburger, die ik eigenlijk lekkerder vond, dus we hebben uiteindelijk omgewisseld.
De wijn is oke, streekbieren op de tap. Een simpel, maar goede kaart zolang je (denk ik) geen exotische dingen besteld. Wel jammer dat er alleen ijs als dessert kan worden besteld..... Een goed restaurant besteed ook aandacht aan de dessertkaart.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Bruin café /restaurant. gezellig wat oubollige inrichting. Heel vriendelijk personeel.
We namen de wildkroketten en het wild pasteitje, allebei heerlijk, goed gevuld en bij de rauwkost een lekkere dressing.
Streekbier van de tap en een glas witte wijn voor een hele schappelijke prijs.
Voor herhaling vatbaar...
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Na ons bezoek aan het Kroller Muller museum gezellig bij de Waldhoorn nog even nagepraat. De carpaccio, het brood, de pannenkoek. Allemaal lekker. De gastvrije bediening zorgt dat ik me we welkom voel ondanks dat het druk is en ze hard moeten werken om alle gasten te voorzien van hun bestelling.
Marieke06 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Wat was dit verschikkelijk!! Het begon al dat we zelf om de kaart moesten vragen. Het personeel heeft niet door wat ze moeten doen en waar ze mee bezig zijn, zelfs het dagmenu was onbekend bij hen. Het eten; dat kon echt niet!!! Vijf x iets wat leek op opgewarmde vis in een klef ( "krokant" )korstje!?? Het was echt niet te eten!!! Zoiets mag je niet serveren!!! En er dan €14 -18 voor te vragen!!? Onbegrijpelijk!
Aan het einde durfden ze zelfs niet te vragen of we lekker hadden gegeten maar of we "voldaan" waren.
Ons advies: NIET doen!!!
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Geluncht op het terras. Broodje tonijnsalade en een galapenoburger besteld. De tonijnsalade was qua smaak goed maar niet echt smeuïg zoals je ervan verwacht. Mooi donker brood en verse salade. De galapenoburger was erg goed. Combinatie van huisgemaakte burger en saus was perfect. Ook vriendelijke bediening. We gaan zeker vaker daar lunchen in de toekomst.
Stefan F.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Op een vrijdagavond met vrienden hier gegeten. Hoewel de bediening niets te wensen overlaat, kan ik dat helaas niet zeggen over het eten...

De Waldhoorn heeft een bruincafe/kroeggevoel, maar is naar mijn mening wel aan een opfrisbeurt toe. De lampjes die boven de tafel hangen zijn bovendien erg fel.

Zoals gezegd laat de bediening niets te wensen over. Attent, vriendelijk en beleefd en daarnaast ruimte voor een geintje tussendoor. Bovendien werd ons netjes gevraagd of alles naar wens was, wat je niet direct bij dit type restaurant verwacht.

Dan het eten. Voor mij lag een enorme vloertegel schnitzel... over portie dus niets te klagen. Het vlees was goed gebakken (niet droog of taai o.i.d.) en ook de aardappeltjes en salade erbij waren prima. De champignon roomsaus die over de schnitzel ging was echter heel erg zout (of was het toch wel de schnitzel zelf??). Iets wat aan het einde van de maaltijd toch wel zorgde voor behoefte aan extra water.
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Gisteren na een heerlijke wandeling met bos, zandverstuivingen en hei neergestreken op het terras van de Waldhoorn. Vooraf een lekker Edenoartje (Veluws heidebier), en daarna de kabeljauw met salade, bloemkool en friet. En daarbij een geweldige volle bel witte wijn.
Gezien de prijs/kwaliteit verhouding was het eten redelijk. Vis was iets te koud en de bloemkool niet gaar. De bediening was aardig en prettig, en dat maakt dan de minpuntjes weer goed. Prima tent om nog eens terug te komen.
Indira M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Prima prijs/ kwaliteit verhouding...Wij hebben beide een runder staartstuk gegeten. Deze was super mals! De bediening had het erg druk, ondanks dat werden wij door een vriendelijke en gezellige ober bediend. De sfeer is gezellig en ongedwongen. Heerlijk gegeten! !
Berchris1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Op 5 juni 2014 een eenvoudige lunch gebruikt, namelijk: sneetje brood met Amsterdamse kaas prijs € 5,75
Broodje gezond prijs € 5,95
2 koffie € 3,90
Afgezien van de koffie waren de prijzen in vergelijking met de zeer eenvoudige broodjes onredelijk hoog. Zullen ons daar niet snel meer vertonen. De Waldhoorn blaast een beetje hoog van de toren.
Daphne27 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Fijne bediening en goede prijs kwaliteit. Een bruin cafe sfeertje. Echt een dorpstentje. Op een volle zomer dag zit het er helemaal vol. Zelfs dan blijven ze beleefd en vriendelijk. De wild gerechten en arspergers zijn een echte aanrader. Ze doen altijd veel met mijn glutenallergie en toen ik mijn vriendin wilde verrassen regelden ze en heel aangeklede tafel met een apart romantisch menu. Echt top
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Na een bezoek aan de hoge Veluwe op zoek gegaan naar een "snelle hap". Uitgekomen bij de waldhoorn en dat viel niet tegen. Hier heb je te maken met een eerlijk restaurant wat je alleen in in dit soort regio,s tegenkomt. Biljart in het midden, donkere inrichting, met heerlijk bockbier van de tap. De menukaart is eenvoudig, lekker biefstuk, schnitzel, pannenkoek, maar gewoon heerlijk vers, geen poespas. Lieve bediening, plaatselijke bevolking legt een biljartje, kortom echt een ideale stek om na een lange koude bosdag een lekkere hap eten te krijgen.
Mauritsvtl .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
We hebben zojuist in dit cafe-restaurant gegeten. Meer cafe dan restaurant en merk je in het eten. Het is prima, maar hoogstaand wordt het niet. Toch als je lekker en gezellig wil eten ben je hier prima op je plek.
Onze hond was overigens van harte welkom.