De Waldhoorn

Dorpsstraat 2 6731 AT Otterlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Waldhoorn

Een ideale ontmoetingsplek

Een veelzijdige locatie in het hart van de Veluwe. In 1812 begonnen als pleisterplaats voor reizigers, is het nu uitgegroeid tot een restaurant, met zalencomplex, cafetaria en slijterij. Bij De Waldhoorn kun je niet alleen lekker eten en drinken, je kunt er ook actief bezig zijn. Maak bijvoorbeeld gebruik van het Klompenpad arrangement als je in je eigen tempo wilt genieten van de veelzijdige omgeving. Trek eropuit met de huifkar of kies voor een van de andere arrangementen.

Meer informatie over restaurant De Waldhoorn

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag vanaf 10:30
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00
De Waldhoorn is 7 dagen in de week geopend.

mary B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was heerlijk en het personeel heel vriendelijk.
De tafel van Harry B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Eten was goed maar misten wat garnituur ( warme groenten) Bediening was meer dan goed!
Zou de volgende keer wederom voor de Waldhoorn kiezen.
Nicole S.
Het restaurant ziet er van binnen gezellig uit. Het eten is van goede kwaliteit, maar niet bijzonder.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vriendelijk en attent personeel, lief voor de kindjes.
Lekker gegeten en redelijk snel ondanks dat we met zn zessen waren.
De menukaart is niet echt uitgebreid, mogen wel wat meer gerechten op.
Tot de volgende keer!????
Ralph I.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een tip aan het personeel zou zijn om
Iets vaker bij álle tafeltjes te lopen om te vragen of alles naar wens is.
Wij moesten vrij lang wachten om na een begindrankje ons hoofdgerecht te bestellen. Pas nadat ik op een serveerster af liep om dit te vragen kwam die mogelijkheid
D V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
super restaurant
wim H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk eten, met goed prijs/kwaliteitsniveau.
erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk op het terras een lunch gebruikt. Het was echt voortreffelijk. Vlotte bediening en goede prijs kwaliteit verhouding
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gisteren gegeten en wat kan ik er anders over zeggen dan dat dit een ouderwetse touristtrap is. Zou prima een uitstekende tent kunnen zijn, maar gemakzucht voert de boventoon. Biefstuk met champignonroomsaus besteld. Het is dat er twee! schijfjes champignons in dreven, anders was het alleen maar opgewarmde maizena. Simpelweg zonde, met net iets meer moeite zou het heel leuk kunnen zijn, maar daar is kennelijk geen aandacht voor. Gezien de prijs, bijna €70 voor twee hoofdgerechten en wat drankjes, moet de kwaliteit echt heel hard omhoog. Ik kom er niet meer terug.
lenwborn451 B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prettige bediening in gezellige ambiance.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de streekproducten (asperges)
Prima bediening .
Je voelt je echt gast.
Me70 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Onlangs hier gegeten, gezien het mooie weer buiten op het terras. Locatie aan de drukke dorpsstraat dus rumoerig ondanks glazen schermen. Het personeel is vlot en vriendelijk, moet echter oppassen niet te amicaal te worden! De periode tussen de verschillende gangen is te lang, er werd wel een excuus geroepen door de drukte maar men behoort toch meer alert te reageren. Twintig minuten wachten op de rekening is toch ook een beetje erg lang.
Het voedsel was overigens prima van kwaliteit en hoeveelheid, de prijzen zijn redelijk tot iets aan de hoge kant voor het gebodene.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten fijne bediening gezellige sfeer top
Alice195 V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke asperges gegeten , met uitstekende beenham. Hele vriendelijke en snelle bediening.
Bij de asperges zat een garnituur van salade, saus , patat en gebakken aardappelen. Allemaal erg lekker.
Het enige wat nog een goede aanvulling zou kunnen zijn, waren gekookte aardappeltjes. Die horen eigenlijk bij asperges.
Maar voor de rest : uitstekend, zeker gezien de prijs /kwaliteit verhouding
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Reservering was niet aangekomen. Alles zat vol en voor mijn gevoel werden we geparkeerd in de zaal. Voor mij een tegenvaller wat eigenlijk een hoogtepunt had moeten worden, jammer.
Christina K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goede ontvangst en vriendelijke bediening. De biefstuk en snitzel waren goed bereidt en de frieten waren knapperig gebakken. Prima restaurant!!!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Op koningsdag hier gegeten, en ondanks dat het druk was, zaten we hier goed en kregen voldoende aandacht van de bediening. Ik had asperges met hollandaise en lamsrack (dat wil zeggen: vier koteletjes).
De asperges waren smakelijk en lekker dik, maar wat te dun geschild. De koteletjes weren precies goed gegaard en heerlijk mals, maar evenals de hollandaise wat vreemd gekruid (ik moest denken aan de Aromat die mijn moeder vroeger wel op tafel had staan). Het toetje, een wafel met warme kersen en ijs met slagroom wa zonder meer smakelijk en de aardbeien die mij vrouw bij de wafel had tegen verwachting lekker.
We keerden redelijk tevreden naar ons hutje terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Leuke avond hier gehad met lekker eten & drinken. Bedieningwas goed en vriendelijk, fijne sfeer in dit restaurant.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Nu voor de 3e keer gegeten en wederom was het eten lekker en goed. De bediening is prima en houdt alles goed in de gaten.
Him D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
De ontvangst en bediening spontaan en alert;
de gerechten lekker en heel goed bereid. Chapeau !
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hebben prima gegeten bij De Waldhoorn. Voorafje (pasteitje en carpaccio) was erg lekker. Als hoofdgerecht gekozen voor het stoofpotje en het runderstaartstuk. Het smaakte uitstekend. Door de grote hoeveelheden was er geen ruimte meer voor een dessert, hebben afgesloten met een kopje koffie en thee.

De zaak zat de hele avond vol, wat ook een goed teken is.