De Wagenmaker

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Wagenmaker

Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Super leuk, gezellig, prima eten, prima service....geweldig restaurant, echt een huiskamer vol gezelligheid en heerlijk eten en drinken.
Aat V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
heerlijk eten leuke persoonlijke swrvice, aanrader!!
AGNES A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij De Wagenmaker. Geen grote menukaart maar voldoende keuze. Plaats voor ongeveer 24 personen dus een intiem restaurant met eigenaren die even een praatje maken aan tafel, op het juiste moment bedienen en verrassende wijnen schenken waardoor je weer eens iets anders drinkt dan altijd hetzelfde. Was genieten.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Verrassingsmenu genomen. Inderdaad verrassend en erg lekker. Personeel doet er alles aan het iedereen naar de zin te maken. Komen zeker nog een keer.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker eten. Houden rekening met wensen. Binnen menu is wisselen mogelijk. Vriendelijke bediening.
Kea V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het was super lekker wij zijn tevreden
Het was een gezellig avond
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heel sfeervolle zaak en uitstekende bediening
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk eten,
Zeer gastvrij.
Leuke kerstfeer.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Was een verrassing mbt de sfeer en het eten in het bijzonder.
Helmut B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Bij de Wagenmaker wordt u verrast met zeer goede voor- hoofd en nagerechten. De bijpassende wijnen zorgen voor een heerlijk avondje uit eten.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijke avond. 4 gangen surprise menu met bijzonder lekkere gerechten. Goede wijn, goede sfeer. Kortom: hier komen we zeker weer!
Martincb .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Aan de rand van 't centrum van Poortugaal ligt de Wagenmaker. Qua sfeer en knusheid kom je niet snel iets vergelijkbaars tegen. Al vanaf het moment dat je binnen komt voel je je erg welkom. Wij hebben hier verschillende keren gegeten van een "snel" 3-gangen menu op zondag tot een hele avond tafelen met het 5-gangen verrassing's menu en bijpassende wijnen. Het eten en de wijnen zijn altijd goed en mooi in balans. Dat mag je ook verwachten want Arie (kok/eigenaar) is dan ook een vinoloog. Samen met zijn vrouw weten ze van ieder bezoek een fijne herinnering te maken, want daar draait uit eten gaan ook om. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend wat het bezoek ook erg prettig maakt.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
super
D C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Top gegeten in december! Wat een mooie gerechten en smaak combinaties. Heerlijk ruim opgezet restaurant. Zeer vriendelijke bediening! Ga vooral door!
marcoenconchita P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten, wij gaan zeker weer terug
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig restaurant op een onverwachte locatie (het is een oude wagenschuur). Gerechten waren heerlijk, zo ook de wijnen, vooral de rode wijn uit Israël. Prijs/kwaliteit verhouding on orde.
Hier komen we graag nog eens terug.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een restaurant dat zeker aan te bevelen is. Het eten was voortreffelijk de bediening prettig en persoonlijk.
zonruiter .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Super gezellige zaak leuke aankleding zeer vriendelijke ontvangst en personeel.
Eten is echt voortreffelijk heerlijke oesters, speenvarken, taartje en ijs na en daarna nog een kaasplankje complimenten aan de kok.
Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Voor het eerst hier gegeten, meegenomen doot vrienden. We kozen het 5 gangen verrassingsmenu, keurig aangegeven dat ik zwanger ben.

Het eerste gerecht bevatte gerookte zalm, aangegeven dat ik dit liever nu niet at. Geen enkel probleem en na een korte onderbreking kreeg ik wat anders. Het verdere menu ging prima. Mijn tafelgenoten kregen elke gang een ander glas bijpassende wijn. Het hoofdgerecht, de hertenbiefstuk, was ontzettend mals. Het dessert was ook heerlijk met een bolletje chocolade ijs én een blondie. Zo lekker dat ik nog een bolletje kreeg.

Hier gaan we zeker nog eens naar toe!
Megan B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij de Wagemaker. Een oude schuur, omgetoverd tot restaurant. Het decor hangt ook ergens tussen boerderij en kitsch maar geeft je zeker een huiskamer gevoel. Restaurant is verder verzorgd en schoon.

Het eten is hier een echte aanrader. Brood en boter hoort hier nog als vanouds bij de service. Wij hadden een portobello met roquefort vooraf die heerlijk was. Mijn man had als hoofdgerecht de dry-aged entrecote, fantastisch gegaard en met een geweldige saus. Ik had een kalfsribeye met cantharellen roze peper saus. Heerlijk!
Borden waren mooi opgemaakt en het geheel op het bord was zeer smaakvol.

Zeer aardige bediening met goede wijnadviezen. Minpunt was de zingende serveerster tussendoor. Ze kan prachtig zingen en begon met Que Sera, wat prima is. Maar volgden twee smartlappen, die behoorlijk uit de toon van de menukaart vallen. Jammer. Misschien twee mooie chansons volgende keer in het repertoire?

Aanrader voor een avondje uit.