De Waegh

Middendam 5-7 1141 BC Monnickendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Waegh

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 00:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,3
7,1
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Waegh

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Tijdens de Monnickendammer visdagen hier geluncht. Vissoep besteld, per bord 10,00. Dan verwacht je een goed gevuld bord soep met een lekker stuk brood. Helaas was de soep zo zout, met weinig vis en geen brood. De ontgoocheling was groot. De locatie is mooi en bediening was vriendelijk
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Sinds de Waegh is overgenomen door Willem de Beukelaar waren wij er nog niet geweest. De vroegere Waegh was wel bij mij bekend, maar dit is wel een hele verbetering. Sowieso is het een prachtig pand, wat heel subtiel verbouwd is met moderne en stoere elementen. Er was die avond een live optreden van een zanger, het enige nadeel daarvan was dat het geluid wat hard was, maar het was zeker sfeerverhogend. De bediening was top! De gerechten (in ons geval hebben wij de keuken hun gang laten gaan op het gebied van shared dining) werden schitterend opgediend op mooie houten plateaus. Kortom, zeer gezellig en lekker gegeten.
DennisZ .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een prachtige locatie in het authentieke Monnickendam.
Dit restaurant vaart wel bij de stroom toeristen die Monnickendam bezoeken.
Helaas is de service en het niveau van de keuken hierdoor verpest.
De hoge prijzen zijn dan ook absoluut niet gerechtvaardigd.
Qua service en kwaliteit van het eten had ik het idee dat ik midden op het Leidseplein was beland.
Personeel dat geen oog heeft voor de klant en inspiratieloos eten voorschotelt.

Kortom: Prima plek om te borrelen, maar elders dineren.