De Waardin

Hoofdstraat 35 4484 CB Kortgene Nederland Kaart

Over restaurant De Waardin

Welkom bij De Waardin

Op loopafstand van het Zeeuwse bos en strand vind je in het gezellige centrum van Kortgene restaurant De Waardin. Na een bezoek aan een van de mooie stadjes op het eiland Noord Beveland of een ontspannen fiets- of wandeltocht, is de hele familie is hier welkom voor een ontspannen maaltijd. Geniet er van de specialiteiten uit de Zeeuwse keuken, maar er staan ook pizza’s en pastagerechten op de kaart.

Meer informatie over restaurant De Waardin

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Wij logeerden in De Zilte Zeeuw (aan de overkant) en hebben hier gegeten. Het was heerlijk en gezellig. Prettige bediening. De tomatensoep vooraf was uitmuntend, nog nooit zo lekker gehad. En de hoofdgerechten schol en mosselen waren ook heel goed. Niet vet en uitstekend van smaak.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Leuk knus restaurantje. Wij waren een week in Zeeland.
De Zeeuwse mosselen gegeten, ook hadden we een lekker stuk vlees.
Heerlijk klaargemaakt. Aanrader: voorgerecht, gegratineerde mosselen!
Op het eind kregen we een verjaardagstoetje. Heel leuk dat ze daar rekening mee houden.
Paulenans .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het was erg lekker we hadden een gamba toren voor twee personen en gerookte zalm vooraf.
Die werd vakkundig aan tafel gesneden.
Wij zijn geen nagerechten mensen dus als toetje namen we Irschkoffie met dunnen room zoals het hoort. We werden geholpen door twee spontane meiden, al met al een zeer leuke avond.
Eet_graag .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Met een gezelschap van 6 volwassen en 2 kinderen gegeten. De bediening, vooral een wat oudere heer was op zijn zachts gezegd bijzonder, geen hallo of welkom, geen alstublieft bij het serveren van de drankjes, ik begon me zelf af te vragen of hij uberhaupt kan spreken.NIet echt gastvrij. Gelukkig deden de dames het beter maar toch.
Eten was redelijk maar zeker niet top, de frietjes waren bijzonder slecht (bleek en slap). De porties waren wel groot. De schol was vet maar dat hoort waarschijnlijk zo, de tournedos met pepersaus was ok maar niet meer dan dat en de varkenmedallion was redelijk.
Toen we bij het desert vroegen wat het chocolade desert bereid op 4 verschillende manieren was, toen moest de man wel praten, was het antwoord dat hij dat niet wist. Toen we verder vroegen, we moesten het er een beetje uittrekken, bleek dat het iedere dag anders was. Omdat mijn partner geen chocolade ijs wil wilden we toch weten of dat dat er wil of niet bij zat. Toen is hij het maar gaan vragen (hij had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat dat dan door iets anders vervangen zou kunnen worden, we hadden als gezegd dat gewoon vanille ijs ipv chocolade ijs prima zou zijn). Al met al was het chocolade desert wel lekker (deze dag).
Op zich is het decor prima maar als je net op de keuken uitkijkt is het wat minder omdat je dan tegen de felle witte tegeltjes in tl licht kijkt maar op zich valt dat wel mee.

JRoos .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Op een zomeravond gegeten bij de Waardin.
Wat een vergissing! Het restaurant zat vol, dus we hadden alle begrip voor de vertraging in het eten.
Echter de manier waarop we werden bedient was echt een schande! Het eerste drankje werd ( letterlijk!!) op de tafel gekwakt (!) en we kregen daarna geen aandacht meer van het personeel.
Volgens mij was het de eigenaar zelf die meeliep in de bediening, maar hij had echt niet zijn prioriteiten op een rij.. Bestek gaan klaarleggen terwijl overal lege glazen stonden en wij dus zélf om een tweede drankje moesten vragen. Er werd niet eens geantwoord wanneer je wat vroeg! Ook het eten werd op onze tafel gesmeten met enkel de mededeling wat er op het bord lag: Mosselen? Schnitzel? Spiesjes? .. Een " smakelijk eten" kon er niet eens vanaf, en dus zei mijn partner daar wat van... We kregen de mededeling dat het druk was en of we dat zelf nog niet hadden gezien!? Mijn reactie was vervolgens, dat dit geen rede is om niet gastvrij te zijn!
10 min later kwam meneer dan eindelijk vragen, met een iets vriendelijker gezicht, of het smaakte. Ja, het eten was wel oké.. Niet fantastisch, maar wel te doen.

Omdat het kon, zijn we na het eten even buiten gaan zitten om eventueel daar het nagerecht te nuttigen. Dit kon, alleen hebben we vervolgens 30 min zitten wachten, maar helaas geen kaart of iemand aan onze tafel gezien! Het was inmiddels wat rustiger en het personeel stond zelfs gewoon te roken!

Zo ga je niet met klanten om! Mijn advies is om lekker naar de snackbar te gaan, daar wordt je tenminste nog vriendelijk geholpen.
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Lekker op het terras gegeten. Een heerlijke grote schol voor 15.50 met frites en sla, ruim voldoende voor 1 persoon. Lekkere witte wijn en vriendelijke ober. Lekker stokbrood vooraf (gratis).
Fam Sooijs S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
In eerdere recencies wordt de waardin als italiaans restaurant benoemd. De keuken heeft nog wel iets van de ''oude kaart'' zoals pizza's en spaghetti bol.of met scampi's, maar nu vooral klassieke franse vis en vleesgerechten. Alles wordt vers bereid en kan indien noodzakelijk naar uw smaak aangepast worden (bv.vegetarisch). Wij eten er altijd heerlijk en ook al komen we regelmatig, we worden nog steeds behandeld zoals de 1e keer. Een aanrader met gerechten voor iedere portemonnee!