de Waardige Waard

Dorpsstraat 23 7391 DC Twello Nederland Kaart

Over het restaurant de Waardige Waard

The midpoint of Twello

De Waardige Waard is the exact centre of the three-city-triangle of Twello. Deventer, Apeldoorn and Zutphen are the lucky ones to have this restaurant in their midst. Because of the different spaces, it feels like you are in three restaurants at once. Have a cup of coffee with cake, a drink on the terrace or a good diner with friends. They regularly host performances by artists and DJs, so get ready to party!

Meer informatie over restaurant de Waardige Waard

* keuken sluit om 20:00 uur

Jouw recensie over het restaurant de Waardige Waard

Mirande S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk eten. Heel gezellig!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Leuke bediening. Goed eten
Jürgen W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst bij de Waarige Waard is altijd hartelijk en warm. Wij werden warm van de nieuwe kaart!
De pomodori soep van de Waardige Waard is zo smakelijk dat je met liefde een bord vol (men serveert royale porties) een klein portie noemt. De mooie structuur van de pomodori tomaten, zelfgemaakte ravioli van ricotta en spinazie met een fantastische bite, de blob zachtzure room en qua kleur en smaak mooi contrasterende basilicumolie maakte de soep helemaal af.
Hoofdgerecht 'de Waardige Plank' (surprise proeverij van de chef met de lekkerste vlees, vis en vegetarische gerechten) was een waar genot. Biefstuk, lam, zalm, etc. had allemaal de afzonderlijk benodigde liefde van de chef gekregen en werd door fantastisch opmerkzame bediening op tafel getoverd. Aanrader is ook de bizar smakelijke fish & chips of 'gewoon' die heerlijke Black-Angus hamburger. Het kindermenu was ook top zei onze jongste.
De Waardige Waard in Twello is zeker een bezoek waard!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima gegeten voor een prima prijs. Personeel was snel, vriendelijk en paste bij het imago van de gelegenheid.
Greet W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
het eten was goed en de sfeer gezellig.
Oda B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Goed gegeten en een goede service. Helemaal top!
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We waren eerder dan dat we afgesproken hadden ,dit was gelukkig geen probleem.
Als voorgerecht hadden we carpaccio, dit werd te koud geserveerd. Als hoofdgerecht had ik de spareribs. Deze was super mals en lekker gegrild. Qua kruiden vond ik het erg flauw,hiervoor kon ik het zout en peper stel gebruiken wat op tafel stond.Maar als aanrader, van de bediening vond ik het tegen vallen.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Eenvoudig maar lekker gegeten en vriendelijke bediening! Goede prijs kwaliteit verhouding. Simpele inrichting mag iets sfeervoller.
Heidi K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Komen met enige regelmaat hier
Dragi P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
ZEER lange wachttijd!
28 min wachten en 2 min over on hete latte door te slikken!
Waar slaat dat op, de Waardige Waard???
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, met vriendelijk en gastvrij personeel. Prijs kwaliteit ook prima
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Was er erg gezellig met goede service en leuke veelzijdige menukaart. Kinderen vonden het ook leuk. Zeker een aanrader !!
Calvin K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker eten op een leuke locatie voor een fatsoenlijke prijs! De service is goed en lekker vlot! Aanrader is de Angus burger.
Miryam L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Als vegetariër is het slecht toeven bij de Waardige Waard. Met de AH-bon was er weinig keus maar we wilden wel bijbetalen voor een lekker gerecht. Uiteindelijk werd er een maaltijdsalade geserveerd waar ik me thuis voor zou schamen. De man in de bediening was heel vriendelijk. De dames niet onvriendelijk maar zeker niet hartelijk. Jammer maar helaas niet voor herhaling vatbaar.
wim W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar, evenals de vorige keer
germakolk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Over het geheel genomen was het eten erg lekker. vooral de spareribs waren super! de gevogeltebouillion viel minder in de smaak voornamelijk omdat er op de menukaart stond met groene kruiden en er voornamelijk groente in zaten i.p.v. kruiden. voldeed dus niet aan de verwachting. de service was verder prima enige nadeel is dat er meerdere personen aan tafel kwamen. Geen vast persoon die onze tafel bediende. Verder goede prijs kwaliteit verhouding. Aankleding was prima niet veel speciaals.
Birgit S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten. Ongedwongen sfeer. Heerlijke zeebaars met lekker groente en een pureetje erbij.
De apfelstrudel viel mij tegen. Mijn man vond de strudel wel erg lekker, kwestie van smaak dus.
miekegrob G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goed gegeten, alleen mag er meer groenten bij.
Ik vond de platte taart met spinazie wel erg klein !
Vriendelijke bediening
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Als je binnen komt in De waardige waard waan je je in een bruin café maar dan groot!
Het eten was super! Ik had de spare ribs en het vlees Was heerlijk mals!
Goede koffie en een lekker dessert.
We hebben genoten.