De Waal

Waalbandijk 37 4051 CJ Ochten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Waal

Waaltje321 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vandaag op het zonnige terras bij Waalhotel gezeten. Rustige sfeer en prima bediening, netjes en voorkomend. Een twaafluurtje besteld. Prima kwaliteit en dan inclusief koffie of melk. Zelfs in de tonic ontbrak niet de schijf citroen, zoals op vele plaatsen elders.
Fijne ervaring, kom beslist weer terug.
Bertbert .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Lachwekkende bediening: Op de kleine kaart staan de volgende menu's: 2 kalfskroketten met patat of brood en 2 rundvleeskroketten met patat of brood. Beiden 6 euro. Na informeren in de keuken bleek het niet mogelijk om 3 maal: 1 kalfskroket + 1 rundvleeskroket te bestellen. Verder kregen wij niet het bestelde brood, maar patat. De ober hoorde dit aan, verdween en kwam niet meer terug. Ober nummer 2 vroeg aan ons 'Wat heeft ober 1 opgeschreven?' Mijn antwoord: Geen idee, ik weet alleen wat ik besteld heb. Hier werd hij erg boos over. Vervolgens kwam hij met brood en gaf aan dat wij zelf maar even de patat op een bordje moesten schuiven om plaats te maken. Kortom vervelende bediening. Het eten en het uitzicht zijn wel goed
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Beetje ouderwets restaurant (krakende vloeren, beetje verouderde inrichting), met mooie ligging aan de Waal. De vriendelijke heren in de bediening waren service gericht, en serveerden de hoofdgerechten voor ons tienen snel uit. De menukaart is overigens vrij beperkt. Prima aspergesoep, lekkere schnitzels en dito Coq au Vin, maar vlees in stoofpotje van rundvlees was niet lekker. Vis in het vispotje vrij smakeloos. Veel schaaltjes met groenten en salade op tafel, prima. De rekening wordt hier nog met de hand geschreven!