De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

Uitmuntend
9,4
Els K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
het eten was redelijk, echter wij kwamen met een ah bon, kregen het gevoel dat wij daardoor meteen niet meer welkom waren, dit uitte zich door ongastvrij, kortaf, gedrag van de gastheer.
Janine F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was perfect
Dina Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Waaghals. Oneffenheden werden gecorrigeerd met de rekening.
Kortom, gezellig, lekker en vriendelijke mensen.
derk P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De Waaghals heeft een gevarieerde menukaart en serveert uitstekende vegetarische maaltijden in een rustige aangename sfeer. De bediening is persoonlijk.
Seefooddiet M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Na een hartelijk ontvangst hebben wij hier uitstekend gegeten. Het personeel was oprecht vriendelijk. Eten was subliem. Helaas zaten wij naast een tafel met een luidruchtig gezelschap wat het conserveren aan onze tafel moeizaam maakte. Het helpt natuurlijk niet dat de tafels dicht op elkaar staan, maar dat is wel begrijpelijk in de Pijp. Wij willen zeker terugkomen en hopen dan op een minder luidruchtig gezelschap in onze nabijheid, zodat wij nog meer van het eten kunnen genieten/
Christhel .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De Waaghals is een restaurant waar wij als vegetariers al meer dan 10 jaar regelmatig komen eten. We hadden dit keer familie meegenomen die normaal ook vlees/vis eten. Ze waren verbaast over de keuze van voor/hoofd-en nagerechten ! Vonden het eten heerlijk. Het is ook fijn dat de menukaart elke 2 weken wijzigt. Een aanrader als je bijvoorbeeld iets geheel anders wil. Geen grote eenheidsprak als hoofdgerecht, maar zeer verfijnt een aantal gerechtjes in het hoofdgerecht verwerkt. We komen hier zeker binnenkort weer terug !
Goed eten. veel variatie. goede prijs/kwaliteit verhouding.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
was heerlijk eten. Personeel was wel erg relaxed.Eentje ging bij vriendinnen aan tafel zitten. Afrekenen bleek toen wat lang te duren maar nogmaals het eten was verrassend en erg lekker
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten.
HelTal .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben hier weer heerlijk gegeten. Voorgerecht een combinatie van kleine gerechtjes was erg lekker. Zo ook mijn classic gerecht en mijn man vond het indonesisch gerecht ook prima. Nagerecht tiramisu. De wijn en het bier waren biologisch! Top!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk restaurant met een uitstekende vegetarische kaart. Verrassend en mooi opgemaakt. En, ook niet onbelangrijk, in een wat rustiger deel van amsterdam en toch in het centrum
Neeltje F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, originele kaart, top service
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben daar zeer lekker gegeten, als voorgerecht een risottokroket en de gyoza; erg goed van smaak! Wij hadden beiden de herfstschotel; goede rijst, lekkere portobello en de combi van de gegrilde groenten en de verrassende saus was erg smaakvol. Bananenroomtaart was oke, had een beetje een neutrale smaak. De brownie daarentegen was lekker zoet en door de dadels niet te droog.
Het enige wat ik miste is was nét dat beetje extra van onze mannelijke bediening, ik miste wat persoonlijke en extra contact, echt alleen het broodnodige zoals de bestelling opnemen gebeurde. Maar verder over het eten dus alleen maar lovende woorden.
Yvonne55 D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Hier gegeten met AH kortingsaktie. We mochten uit de hele kaart kiezen, wat met een kortingscoupon zeer sympathiek is. We kozen verschillende voor-, hoofd- en nagerechten en alles was even lekker en fantasierijk. Ook als niet-vegetariër kan je hier prima eten. Geen gewone hap met tofu ipv vlees maar goed doordachte en mooi gepresenteerde borden eten. Echt een aanrader. Niet heel goedkoop maar ook niet overdreven duur. Check de website voor menu. Wij komen zeker nog eens!
Ruby L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Was redelijk , maar niet echt bijzonder lekker. Mogen wel iets meer verse kruiden gebruiken want het smaakt wen beetje laf . Wel aardige mensen .
Sjonnie F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijn restaurant, je kan binnen lekker lekker, rustig en stijlvol eten. Vriendelijk personeel. Een aanrader! Enig aandachtspunt: de 'seitan' bestaat voor een groot deel uit kikkererwt. Dat is niet zoals het hoort, hoewel het ook lekker was.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Voorgerecht nogal karig, wel goede kwaliteit. Hoofdgerecht goed, wel miste ik eiwitten waardoor niet volwaardig.
Bediening prima.
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Bijna geen glutenvrije opties terwijl ze wel als glutenvrij op websites staan.
Gerechten misten smaak en waren erg duur. De Griekse yoghurt dip was vooral yoghurt en verder geen smaak. Hoofdgerecht portobello die zo klein was (diameter van 2/3 cm) dat ik met name de bruine rijst aan het eten was waar zoveel room doorheen zat dat je niks van de groente proefde. De brownie was ok maar miste ook smaak.
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Weinig glutenvrije opties terwijl ze op verschillende sites wel te boek staan als glutenvrij.
Gerechten waren smakeloos, moest veel peper en zout toevoegen om er iets van te maken.
Griekse yoghurt dip had geen smaak, de portobello vh hoofdgerecht was zo klein (diameter van 2-3 cm) dat ik met name rijst ah eten was.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Waaghals. Leuk vegetarisch restaurant met goede kwaliteit en zeer smaakvol eten. Zeker een aanrader. Wij komen nog een keer!
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk eten en steeds weer. Geen muziek, wat ik heel prettig vind en het voor minder goed horenden ook mogelijk maakt gezellig te tafelen. Het eten is steeds weer een verrassing en wordt smaakvol opgediend. Een aanrader dus!