De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

Uitmuntend
9,4
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mijn favoriete restaurant. Ik ken geen ander restaurant in NL waar ik beter terecht kan voor een verassende en lekkere vegetarische/veganistische maaltijd.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vriendelijke bediening. Met liefde bereid voedsel.Kom ik graag nog eens terug. Reviewmechanisme van iens sucks.met die 120 karakters
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het zag er prachtig uit op de borden en de smaken waren voortreffelijk. Fijne bediening, goed sfeer. Het was zo'n restaurant waar ik al heel vaak langs was gefietst en ik ben blij dat ik door de deur ben gegaan!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Goede smaakcombinaties.
Iets meer wijnkeuze zou leuk zijn.
Kaart wisselt volgens mij vaak.
Zeer goed voor vegetarische gerechten
FTG .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij De Waaghals! Smaakvolle combinaties. Zelfs als vleesliefhebber heb je hier een avond waar je erg van geniet! Je mist het geen seconde :) De beste vegetarische gerechten die ik ooit gegeten heb! Aanrader: 3 gangen voor 30 euro!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
werkelijk heerlijke gerechten, we hebben allemaal wat anders genomen en van elkaar geproefd, alles was zalig. Een aanrader
agnes49 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ook heerlijke veganistische gerechten! Mijn vleesetende vriend vond het ook lekker. We hebben genoten. Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Aanrader!
Liz C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk vegetarisch eten in een informele sfeer. Het eten eerlijk en smaakvol. Bediening heel vriendelijk, zorgvuldig en behulpzaam.
Annika E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Verfijnde smaken en mooi gepresenteerd. Alleen duurde het wat lang voor we konden bestellen, daarna echter kwam het eten snel dus niks te klagen. En niet duur voor de kwaliteit die je krijgt! Een aanrader dus.
Anna-Christina D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Gerechten waren lekker maar prijs kwaliteit ligt scheef. Je krijgt te kleine porties voor die prijs. Verder is de akoestiek erg slecht waardoor praten lastig is.
Gabrielle H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, hoofdmaaltijd was wat weinig.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Geen grote porties, wel goed en lekker. Ruime keuze, zowel vegetarisch als veganistisch. Relaxte en vriendelijke bediening.
Egon V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Was fijn en erg lekker. Komen er graag nog een keer.
Monics S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Mega lekker gegeten. Eerlijke bediening en gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Erg leuk restaurant, met lekker eten. Mooie opmaak van de borden en precies genoeg eten. Dus geen bom vol gevoel na afloop. Bediening erg aardig en gastvrij. Ik zou hier nog een keer heen gaan!
Femke W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Uitstekend vegetarisch eten, verrassende combinaties die heerlijk smaken. Mooi opgemaakte borden met niet al te grote porties . Goede wijnen en lekker bier.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Echt super eten en vriendelijke service.. Zeer geïnspireerd door de vegan opties en onwijs genoten van de avond.

Wij komen zeker weten nog eens, het enige mindere was dat de tafeltjes nogal dicht op elkaar staan en de gesprekken van het publiek om je heen nogal binnen kunnen komen, locatie is in een 50+ wijk, waardoor het publiek van dezelfde leeftijdsgroep aantrekt, was fijn om daar een uitzondering op te maken.
Romee R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heb met een vriendin heerlijk gegeten, bijzondere gerechten en lekkere wijn. Ontspannen sfeer, zou het aan vrienden aanbevelen.
Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Verrassende vegetarische gerechten die er op het menu spannender lijken dan ze in werkelijkheid zijn. De bediening was soms een beetje gestresst en knorrig maar niet onbeleefd. De voorgerechten werden zeer snel geserveerd, smaakten goed en toch kreeg ik het gevoel van een studentenmensa vegetarische hap. Hoofdgerecht was daarentegen goed qua hoeveelheid en smaak.