De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

9,3
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
De gerechten zijn voortreffelijk gecombineerd en verfijnd van smaak. Jammer dat ik tot drie keer toe aandacht moest trekken voor de volgende gang.
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Hele fijne tent
Marjo C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Kom hier al jaren. Na de verbouwing toch minder lekker eten. Teleurstellend helaas! Voorlopig ga ik even niet meer hier eten.
Miek R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Het eten was belachelijk lekker, heel veel variatie op je bord en smaken die elkaar super aanvullen... en de blonde kelner was heel erg leuk !
John T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bijzonder smaakvolle gerechten, ook zeer verrassende combinaties, kortom een vegetarisch restaurant om aan te bevelen aan al je kennissen.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We vonden de gerechten wat aan de kleine kant, zeker voor de vrij hoge prijs. Verder was het moeilijk om de aandacht van de bediening te krijgen, waardoor we ons laatste drankje toch maar hebben laten schieten. Wel erg aardige bediening, en het eten smaakte goed.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Bijzonder lekker gegeten - verrassend menu met allerlei heerlijkheden - in een fijne omgeving met prima service. Laat niets te wensen over.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Excellent et ZELLIG!
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Wat een leuk restaurant is dit! Prachtig (= mooi opgediend en heel erg smakelijk) eten, fijne bediening en goede wijn. We aten een drie-gangen menu die wat ons betreft te laag geprijsd was voor het heerlijke en eerlijke eten dat op tafel kwam. Wat een smaken! Heerlijk! Écht een aanrader, zelfs voor notoire carnivoren. Het "gemis" aan vlees en vis is geen gebrek, maar een zegen voor de mooie smaken van groenten en bereidingswijze. Complimenten aan de koks en de bediening. Ja, écht een mooie zaak!
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gisteren heb ik heerlijk vegetarisch/veganistisch gegeten samen met een vriend van mij. Een kleurrijk 3-gangen menu met verrassende smaken en ingrediënten. Ik ben zeer tevreden en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Smaak- en fantasievolle, verfijnde vegetarische gerechten, niet zwaar op de maag, enige minpuntje het geluid (overigens geen muziek) maar het zat dan ook goed vol.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten was heerlijk. Heel creatief. Het had wat meer mogen zijn! Wij zijn grote eters.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gewoon heel goed
fransvanson1 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima kaart en gevarieerd aanbod! Zelden zijn wij zo enthousiast over een restaurant! Echt bijzondere vegetarische / veganistische gerechten.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mijn favoriete restaurant. Ik ken geen ander restaurant in NL waar ik beter terecht kan voor een verassende en lekkere vegetarische/veganistische maaltijd.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vriendelijke bediening. Met liefde bereid voedsel.Kom ik graag nog eens terug. Reviewmechanisme van iens sucks.met die 120 karakters
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het zag er prachtig uit op de borden en de smaken waren voortreffelijk. Fijne bediening, goed sfeer. Het was zo'n restaurant waar ik al heel vaak langs was gefietst en ik ben blij dat ik door de deur ben gegaan!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Goede smaakcombinaties.
Iets meer wijnkeuze zou leuk zijn.
Kaart wisselt volgens mij vaak.
Zeer goed voor vegetarische gerechten
FTG .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij De Waaghals! Smaakvolle combinaties. Zelfs als vleesliefhebber heb je hier een avond waar je erg van geniet! Je mist het geen seconde :) De beste vegetarische gerechten die ik ooit gegeten heb! Aanrader: 3 gangen voor 30 euro!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
werkelijk heerlijke gerechten, we hebben allemaal wat anders genomen en van elkaar geproefd, alles was zalig. Een aanrader