De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

Uitmuntend
9,4
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst was buitengewoon hartelijk te noemen. De spontane suggesties van het bedienend personeel zorgde ervoor dat we allemaal een ander gerecht wilden proberen, en dat we van elkaar wilden proeven werd zonder te vragen rekening mee gehouden door extra bestek neer te leggen.
Ondanks dat het voorgerecht eigenlijk uit slechts twee stuks bestond, kregen we (wederom zonder te vragen) 3 stuks omdat we met z'n drieën waren. Ontzettend vriendelijk.
De gerechten worden opgediend als kunstwerkjes en de smaak is uitmuntend.
Ook al zaten we ontzettend vol, konden we ons er niet van weerhouden toch een klein dessert te bestellen. Uiteraard konden we niet kiezen en blijkbaar had de chef gehoord dat dit het geval was en bracht ons persoonlijk een extra dessert zodat we toch konden proeven.
We komen zeker terug!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk creatief eten. Bijzonder, gezond en. Oor super lekker! Prettige bediening.
Yee Mi W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Eindelijk een goede vegetarisch restaurant. Heerlijk gegeten en bediening was zeer behulpzaam en vriendelijk. Zeer aan te raden!! We komen zeker een keer terug!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Dat vegetarisch eten zo compleet kan zijn en smaken!
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het eten was erg goed, veel smaak. Genoten!
Enige minpuntje: bijna alle tafels staan wel erg dicht op elkaar.
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Prima rekening gehouden met dieet. Goede ontvangst. Nette bediening, vlot masr niet te vlot. We hopen hier vaker te komen.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
De gerechten zijn voortreffelijk gecombineerd en verfijnd van smaak. Jammer dat ik tot drie keer toe aandacht moest trekken voor de volgende gang.
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Hele fijne tent
Marjo C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Kom hier al jaren. Na de verbouwing toch minder lekker eten. Teleurstellend helaas! Voorlopig ga ik even niet meer hier eten.
Miek R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Het eten was belachelijk lekker, heel veel variatie op je bord en smaken die elkaar super aanvullen... en de blonde kelner was heel erg leuk !
John T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bijzonder smaakvolle gerechten, ook zeer verrassende combinaties, kortom een vegetarisch restaurant om aan te bevelen aan al je kennissen.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We vonden de gerechten wat aan de kleine kant, zeker voor de vrij hoge prijs. Verder was het moeilijk om de aandacht van de bediening te krijgen, waardoor we ons laatste drankje toch maar hebben laten schieten. Wel erg aardige bediening, en het eten smaakte goed.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Bijzonder lekker gegeten - verrassend menu met allerlei heerlijkheden - in een fijne omgeving met prima service. Laat niets te wensen over.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Excellent et ZELLIG!
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Wat een leuk restaurant is dit! Prachtig (= mooi opgediend en heel erg smakelijk) eten, fijne bediening en goede wijn. We aten een drie-gangen menu die wat ons betreft te laag geprijsd was voor het heerlijke en eerlijke eten dat op tafel kwam. Wat een smaken! Heerlijk! Écht een aanrader, zelfs voor notoire carnivoren. Het "gemis" aan vlees en vis is geen gebrek, maar een zegen voor de mooie smaken van groenten en bereidingswijze. Complimenten aan de koks en de bediening. Ja, écht een mooie zaak!
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gisteren heb ik heerlijk vegetarisch/veganistisch gegeten samen met een vriend van mij. Een kleurrijk 3-gangen menu met verrassende smaken en ingrediënten. Ik ben zeer tevreden en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Smaak- en fantasievolle, verfijnde vegetarische gerechten, niet zwaar op de maag, enige minpuntje het geluid (overigens geen muziek) maar het zat dan ook goed vol.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten was heerlijk. Heel creatief. Het had wat meer mogen zijn! Wij zijn grote eters.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gewoon heel goed
fransvanson1 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima kaart en gevarieerd aanbod! Zelden zijn wij zo enthousiast over een restaurant! Echt bijzondere vegetarische / veganistische gerechten.