De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

Uitmuntend
9,4
Pepita D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Smakelijke en originele vega gerechten, vriendelijke bediening. Lekker buiten gegeten.
Hedda D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zaterdag 7 juli heerlijk bij De Waaghals gegeten. Hele mooie verfijnde gerechten en perfecte wijn. Echt een aanrader voor zowel vleeseters als niet-vleeseters. En niet te vergeten een geweldig enthousiaste bediening. Wij komen zeker terug ????
Marjoke R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Alles was prima en goed van smaak, maar de porties (hoofdgerecht) waren jammer genoeg te klein.
Verder geen op- of aanmerkingen.
Liesbeth.stricker S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ons hele gezelschap was erg tevreden over het eten. Erg smakelijk en de presentatie was ook goed verzorgd
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Erg lekker en leuk vega restaurant.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke vegan voor-afjes en hoofdgerechten, vriendelijke persoonlijke bediening, eenvoudige maar sfeervolle inrichting
De tafel van Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Héérlijk eten, mooi opgediend, aardige bediening, schone half-open keuken. We komen er graag terug!
Thomas B.
eten buitengewoon goed en lekker, hele goede bediening, schone halfopen keuken, leuke centrale locatie
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Verassende smaakvolle gerechten!
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Het was werkelijk fenominabel! Heel persoonlijk, goede ingediënten, goed bereid en mooi gepresenteerd. Een verborgen parel in de Pijp.
P. D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Genoten, gezeten aan een tafeltje op de stoep aan een rustige straat. Wat een heerlijke gerechten, zowel de risotto als de asperges waren precies goed en mooi opgemaakt op de borden. Pure smaken ook in de desserts met bosbessenijs en rabarber. Bediening gaf de tijd om rustig te kunnen eten. Plezierige avond
Annabertha V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Mooie opmaak, geen poespas gerechten, maar zeer smakelijk
Kleine kaart hetgeen ook wel eens prettig is
Het was een fijne avond ook door de vriendelijke bediening
Ad L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Ik weet (al heel lang) dat je hier lekker, gezond en verantwoord kunt eten!
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten bij de Waaghals. Mooie kleine porties zodat je een heel menu opkrijgt. Verrassend menu en perfecte uitvoering
Geralda O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten weer bij De Waaghals. Lekker eten, goede bediening, gezellig.
Mooi weer dus buiten aan tafel. Top!
Vegetarisch en veganistisch keuzes voor alle gangen.
Violaine D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Was een beetje teleurgesteld over het eten vergelijken met de vorige keer.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Lekker vegetarisch eten. De porties zijn soms wat karig. Maar verder zonder meer goed en gevarieerd.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ik vind De Waaghals nog altijd een uitstekend vegetarisch restaurant. We eten altijd lekker, de sfeer is goed, en de wijnkaart is voor ons voldoende.
Van De Graaf G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wat een goed vegetarisch restaurant! De kaart biedt voldoende keuze, de gerechten zijn heerlijk, de borden worden mooi opgemaakt, de wijn is lekker, de bediening is informeel en vriendelijk. En het weer was ook geweldig.
Nadat 'De Eetstee' in Amersfoort was gesloten (had een ster in de GaultMillaut), hebben we niet eerder zo'n vergelijkbaar goed vegetarisch restaurant gevonden.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst was buitengewoon hartelijk te noemen. De spontane suggesties van het bedienend personeel zorgde ervoor dat we allemaal een ander gerecht wilden proberen, en dat we van elkaar wilden proeven werd zonder te vragen rekening mee gehouden door extra bestek neer te leggen.
Ondanks dat het voorgerecht eigenlijk uit slechts twee stuks bestond, kregen we (wederom zonder te vragen) 3 stuks omdat we met z'n drieën waren. Ontzettend vriendelijk.
De gerechten worden opgediend als kunstwerkjes en de smaak is uitmuntend.
Ook al zaten we ontzettend vol, konden we ons er niet van weerhouden toch een klein dessert te bestellen. Uiteraard konden we niet kiezen en blijkbaar had de chef gehoord dat dit het geval was en bracht ons persoonlijk een extra dessert zodat we toch konden proeven.
We komen zeker terug!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk creatief eten. Bijzonder, gezond en. Oor super lekker! Prettige bediening.