De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

9,3
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
OP aanvraag van één van de genodigden een bio/vega restaurant gezocht. En niettegenstaande ik graag vlees eet was ik verrast door de gerechten hier, ik heb zeer lekker gegeten.
John T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Alle gerechten waren verrassend, mooi om te zien, uitstekend van smaak. Een persoon van ons gezelschap had moeite met de te uitgesproken smaak van een gerecht, maar voor de rest: chapeau !
putu .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk restaurant. Super vriendelijke bediening, verrukkelijk eten, en mooie sfeer in het restaurant. Echt een aanrader.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk eten. Tegen een zeer redelijke prijs. Top.
Marcia-Pearl N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een hele fijne en gezellig avond gehad met één van onze kostbaarste vrienden die we de belevenis van het vegetarische eten in dit restaurant graag wilden laten ervaren. Dankzij de fijne en vriendelijke bediening heeft het eten ons zeer gesmaakt. Hulde aan de chef in de keuken.
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Kleine kaart, die volgens eigenaar per maand wisselt. Goede keus voor de veganistische tafelgenoot. De gerechten zijn prachtig opgemaakt met veel variatie van ingrediënten. Het voelt heel feestelijk en inspireerde ons om thuis ook het romige sausje van gebakken/gepureerde bloemkool te gaan maken. Attente en vriendelijke bediening. We zijn benieuwd naar de gerechten van de volgende menukaart. Als je een vegetarisch/veganistisch restaurant zoekt, is de Waaghals beslist een aanrader.
Saisha P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Goed eten, maar minder bijzonder of uniek dan ik had verwacht. Goede en heel vriendelijke service.
Liessanne S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten, lief personeel en een hele gemoedelijke warme sfeer.
Frams K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was lekker en bijzonder smaakvol opgediend. De tijd tussen de gerechten was prima. De bediening voldoende persoonlijk.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wij vonden het een restaurant om aan iedereen aan te bevelen. Niets op aan te merken.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Beste vegetarische restaurant dat ik ken en ook biologisch!
Heerlijke gerechten, vol fantasie
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Als niet vegetariër, een prima ervaring en heerlijk gegeten . De gerechten zijn gevarieerd en smaakvol. Genoten van alle gerechten
Liesbeth C.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Ik kom hier al 30 jaar. Altijd erg lekker.
Marilena V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Ik ben erg tevreden over het restaurant! Originele gerechten en veel veganistische opties. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Geert Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, fraai gepresenteerd, fijne bediening en vriendelijk geprijsd. Erg goed! Top restaurant.
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Erg goede vegetarische keuken! Licht, geurig, goed op smaak, creatief. Voorgerecht was wel weinig (6 vegagehaktballetjes voor 7 euro), maar het hoofdgerecht en dessert waren prima. Ik kom zeker terug.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Perfect eten voor perfecte prijs in perfecte setting net perfect gezelschap
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Best vegetarian food in Amsterdam! Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum,! Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, Yum, !
Mariette F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Mooie ambiance en een bijzondere beleving met heerlijk eten en een ruime keus. Eindelijk een restaurant waar je gerechten zonder vlees kunt eten zonder het gevoel te hebben dat je in een 'vegetarisch restaurant' zit. Ook voor niet vegetariërs dus een super plek. Knap hoe ze in elk gerecht naast de smaak, ook de textuur goed krijgen.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Mijn vrouw is vegetariër en vandaar hebben we dit restaurant uitgeprobeerd. Zelf vind ik de snaak vaak wat vlak en mis ik een ‘bite’ , maar heb gisteren super lekker en smaakvol gegeten. Van appetizer, voorgerecht, hoofdgerecht tot dessert. Echt een aanrader ook voor niet vegetariërs.