De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

Uitmuntend
9,4
Mariette F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Mooie ambiance en een bijzondere beleving met heerlijk eten en een ruime keus. Eindelijk een restaurant waar je gerechten zonder vlees kunt eten zonder het gevoel te hebben dat je in een 'vegetarisch restaurant' zit. Ook voor niet vegetariërs dus een super plek. Knap hoe ze in elk gerecht naast de smaak, ook de textuur goed krijgen.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Mijn vrouw is vegetariër en vandaar hebben we dit restaurant uitgeprobeerd. Zelf vind ik de snaak vaak wat vlak en mis ik een ‘bite’ , maar heb gisteren super lekker en smaakvol gegeten. Van appetizer, voorgerecht, hoofdgerecht tot dessert. Echt een aanrader ook voor niet vegetariërs.
mariekeeveline .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Erg lekker veganistisch gegeten. Wat mij betreft mogen alle keuzes (op zich al vegetarisch) veganistisch worden.
De sfeer is gezellig.
Katinka Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
33 jaar geleden kwam ik hier als student met veel plezier, nu met onze zoon weer.. Heerlijk!!
jeny2 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Een leuk, gezellig restaurant in de Amsterdamse Pijp. Lieve, leuke en grappige bediening, met heeerlijk eten. Een aanrader.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel lekker vegetarisch en veganistisch eten.
Bediening is prettig en het restaurant is mooi ingericht.
Een aanrader voor vega liefhebbers.
Emilieke N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We waren hier met vijf personen ter gelegenheid van een verjaardag. We waren unaniem zeer enthousiast: de gerechten waren stuk voor stuk verfijnd, origineel en prachtig opgediend. De porties zijn niet groot, wat de verfijning benadrukt. En wat wij ook echt waarderen: geen brood op tafel, geen schalen met patatjes - alles wat er opgediend wordt is kwaliteit en dat voel je ook nog als je 's avonds thuis komt zonder een overladen gevoel.
S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Mooi en (h)eerlijk eten! Zowel qua presentatie als smaak! Zeker een aanrader voor iedere die vegatarisch of veganistisch wil eten.
Gita P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zeer goed, de gerechten worden met liefde en aandacht bereid, en die proef je! de variatie van ingrediënten in de gerechten, de combinatie van kleur en structuur is erg goed gebalanceerd. Top gedaan en blijft vooral doorgaan met jullie concept en passie voor het eten. De Waaghals is zeker aan te raden.
Bert1563 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Uitstekend en goed verzorgd gegeten, leuke ambiance, fijne en vriendelijke bediening in een leuke en rustige straat waar het goed toeven is!!
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Een zeer fijne plek met mooie vegetarische/vegan gerechten. Erg smaakvol en mooi gepresenteerd!
Vriendelijk personeel en ruime keus uit dranken
Jeanine V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
de Waaghals staat voor mij al 25 jaar voor kwaliteit en vriendelijkheid. Nog altijd het beste vegetarische restaurant wat ik ken in Amsterdam.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Een absolute aanrader voor vegetariërs, flexitariërs en vleesetenden!
Olena K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Super fijn en lekker eten. Zeer vriendelijke klantgerichte bediening.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
We zaten buiten, heerlijk met dit weer maar wel wat meer drukte dan binnen.
De hoeveelheid kan iets meer zijn
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijke maaltijd en bewijst maar weer dat vegetarisch heel lekker kan zijn. En blijkbaar zit ik nog niet op 120 tekens :-/
Ramon B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras op een prachtige zomeravond, goede service! Hartelijk dank.
Khing N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Haut Vega Cuisine! Petje af. Superlekkere combi's van smaken, goede balans. Mooie bordjes, zonder teveel poespas. Prettige tafel op de stoep in een rustige buurt. Alerte en vriendelijke bediening. Zomervakantiegevoel! Kortom we komen terug!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was erg matig ,erg weinig gevarieerd en daardoor te duur 19.50
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
lekker eten, vlotte bediening, redelijke prijs, klein terras, om nog een keer terug te komen...............................................................