De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

HelTal .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk restaurant met een uitstekende vegetarische kaart. Verrassend en mooi opgemaakt. En, ook niet onbelangrijk, in een wat rustiger deel van amsterdam en toch in het centrum
Neeltje F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, originele kaart, top service
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben daar zeer lekker gegeten, als voorgerecht een risottokroket en de gyoza; erg goed van smaak! Wij hadden beiden de herfstschotel; goede rijst, lekkere portobello en de combi van de gegrilde groenten en de verrassende saus was erg smaakvol. Bananenroomtaart was oke, had een beetje een neutrale smaak. De brownie daarentegen was lekker zoet en door de dadels niet te droog.
Het enige wat ik miste is was nét dat beetje extra van onze mannelijke bediening, ik miste wat persoonlijke en extra contact, echt alleen het broodnodige zoals de bestelling opnemen gebeurde. Maar verder over het eten dus alleen maar lovende woorden.
Yvonne55 D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Hier gegeten met AH kortingsaktie. We mochten uit de hele kaart kiezen, wat met een kortingscoupon zeer sympathiek is. We kozen verschillende voor-, hoofd- en nagerechten en alles was even lekker en fantasierijk. Ook als niet-vegetariër kan je hier prima eten. Geen gewone hap met tofu ipv vlees maar goed doordachte en mooi gepresenteerde borden eten. Echt een aanrader. Niet heel goedkoop maar ook niet overdreven duur. Check de website voor menu. Wij komen zeker nog eens!
Ruby L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Was redelijk , maar niet echt bijzonder lekker. Mogen wel iets meer verse kruiden gebruiken want het smaakt wen beetje laf . Wel aardige mensen .
Sjonnie F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijn restaurant, je kan binnen lekker lekker, rustig en stijlvol eten. Vriendelijk personeel. Een aanrader! Enig aandachtspunt: de 'seitan' bestaat voor een groot deel uit kikkererwt. Dat is niet zoals het hoort, hoewel het ook lekker was.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Voorgerecht nogal karig, wel goede kwaliteit. Hoofdgerecht goed, wel miste ik eiwitten waardoor niet volwaardig.
Bediening prima.
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Bijna geen glutenvrije opties terwijl ze wel als glutenvrij op websites staan.
Gerechten misten smaak en waren erg duur. De Griekse yoghurt dip was vooral yoghurt en verder geen smaak. Hoofdgerecht portobello die zo klein was (diameter van 2/3 cm) dat ik met name de bruine rijst aan het eten was waar zoveel room doorheen zat dat je niks van de groente proefde. De brownie was ok maar miste ook smaak.
Emily K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Weinig glutenvrije opties terwijl ze op verschillende sites wel te boek staan als glutenvrij.
Gerechten waren smakeloos, moest veel peper en zout toevoegen om er iets van te maken.
Griekse yoghurt dip had geen smaak, de portobello vh hoofdgerecht was zo klein (diameter van 2-3 cm) dat ik met name rijst ah eten was.
Delicious78 V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Waaghals. Leuk vegetarisch restaurant met goede kwaliteit en zeer smaakvol eten. Zeker een aanrader. Wij komen nog een keer!
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk eten en steeds weer. Geen muziek, wat ik heel prettig vind en het voor minder goed horenden ook mogelijk maakt gezellig te tafelen. Het eten is steeds weer een verrassing en wordt smaakvol opgediend. Een aanrader dus!
Mevrouw M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Dit is absoluut geen aanrader.
Het eten was allesbehalve professioneel bereid. Het zag er slordig uit, de smaken waren slecht (veel te veel zout en komijn), het was óf te gaar of net niet gaar genoeg. Aan de bediening lag het niet, we zijn prima geholpen. Maar de keuken komt amateuristisch en inspiratieloos over.
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Daar ga je dan als carnivoor. Eten in een vegetarisch restaurant. Voorgerecht risoto kroketjes met tomatensaus. Goed en smaakvol, hoofdgerecht Indiase specialiteiten. De curry was goed, saffraanrijst flauw en de groenten erg puur. Puur bedoel ik veel sterke groentesmaken, geen kruiden of andere smaakmakers. Ik vond dat tegenvallen. Al met al lusteloos, maar zeker wel vers.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij vonden het eten wel ok maar erg gewoontjes...niets bijzonders. de smaken waren wat vlak en de gefrituurde balletje + kroketjes waren te donker (bijna zwart) gefrituurd. Kregen wel vervanging maar deze kroket was wederom te donker. De bananen roomtaart als toetje vonden we voor € 6,75 te duur, de bakjes waarin de banaan+room waren geschept waren keihard. Het was lang geleden dat we hier aten, nu met de AH actie hernieuwde kennismaking maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met de AH actie alle gerechten van de kaart kunnen kiezen wat ik sympathiek vond. Verder een laagdrempelige huiskamersfeer met helaas wat plakkerig tafeltje. Het restaurant zat bijna helemaal vol maar keuken en correcte vriendelijke bediening hielden de vaart er goed in. Lekker gegeten, leuke variatie aan verschillende keukens die voorbij kwam. De voorgerechten waren aan de kleine kant maar werden ruimschoots goedgemaakt door heel royale hoofdgerechten. Een extra salade die werd aangeboden hebben we afgeslagen. Leuke avond voor als je eens iets anders wilt.
L D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wat een heerlijke avond had ik hier gister! Lang geleden heb ik al eens gegeten bij de Waaghals en op alle fronten overtrof het mijn herinneringen. Uitmuntend vond ik de bediening die vriendelijk, behulpzaam en alert was. Je voelt je direct welkom en op je gemak. Het eten was verassend en alles zo lekker. Creatieve gerechten met spannende ingrediënten. Ik at hier met de AH restaurantactie en je kon alles van het menu kiezen; wat lang niet overal het geval is.
Oranjeleeuw39 E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk eten smaakvol bereid en geserveerd, snelle bediening. De kaart heeft naast vegetarisch ook veganistisch, wat voor ons een welkome verademing was
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Na het delen van een heerlijk voorgerecht, ook genoten van het hoofdgerecht. De wrap met venkel was erg lekker en mijn tafelgenote vond de classico ook heerlijk. Een lekkere wijn erbij en goede koffie met heerlijke chocolade/dadel truffel maakten het een geslaagde avond.
Marianenmartin58 K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten in dit vegetarische restaurant. Lekkere gerechten van verse producten en niet te veel poespas.
Met de AH actiekaart 3 gangen kiezen en dan was het goedkoopste gerecht gratis.