De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

Olphert B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Dit was voor ons een beleving voor het eerst vegetarisch gegeten viel erg goed in de smaak en we voelde ons wel op ons gemak, dit smaakt naar meer dus we willen hier wel weer een keer eten
goosensjb .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gevarieerde en bijzondere vegetarische/veganistische gerechten. Op onze vraag om kraanwater kregen we een karaf met 2 glazen - hulde.
Geen erg grote porties, maar misschien is dat juist goed - dan hoef je niets te laten liggen.
Ik kom zeker een keer terug
AdSnelderwaard .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ik vond het eten redelijk, maar ik heb er wel eens lekkerder gegeten. Leuk in De Waaghals vind ik dat er uiteenlopende kleine hapjes op je bord liggen, waardoor je elk hapje anders kunt laten smaken.
Het afrekenen verliep aanvankelijk een beetje stroef: omdat we twee in plaats van drie gangen hadden gegeten kregen we aanvankelijk geen AH-korting. Toen is uiteindelijk een hoofdgerecht van de prijs afgetrokken, maar moesten we wel beide toetjes betalen.
irri99 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Fijne zaak, leuk dat je iedere 2 weken een andere kaart hebt. Goede smakelijke gerechten, met verassende combinaties. En voor de liefhebber aandacht van de coole huiskat.
els K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
het eten was redelijk, echter wij kwamen met een ah bon, kregen het gevoel dat wij daardoor meteen niet meer welkom waren, dit uitte zich door ongastvrij, kortaf, gedrag van de gastheer.
Janine F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was perfect
Dina Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Waaghals. Oneffenheden werden gecorrigeerd met de rekening.
Kortom, gezellig, lekker en vriendelijke mensen.
derk P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De Waaghals heeft een gevarieerde menukaart en serveert uitstekende vegetarische maaltijden in een rustige aangename sfeer. De bediening is persoonlijk.
Seefooddiet .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Na een hartelijk ontvangst hebben wij hier uitstekend gegeten. Het personeel was oprecht vriendelijk. Eten was subliem. Helaas zaten wij naast een tafel met een luidruchtig gezelschap wat het conserveren aan onze tafel moeizaam maakte. Het helpt natuurlijk niet dat de tafels dicht op elkaar staan, maar dat is wel begrijpelijk in de Pijp. Wij willen zeker terugkomen en hopen dan op een minder luidruchtig gezelschap in onze nabijheid, zodat wij nog meer van het eten kunnen genieten/
Christhel .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De Waaghals is een restaurant waar wij als vegetariers al meer dan 10 jaar regelmatig komen eten. We hadden dit keer familie meegenomen die normaal ook vlees/vis eten. Ze waren verbaast over de keuze van voor/hoofd-en nagerechten ! Vonden het eten heerlijk. Het is ook fijn dat de menukaart elke 2 weken wijzigt. Een aanrader als je bijvoorbeeld iets geheel anders wil. Geen grote eenheidsprak als hoofdgerecht, maar zeer verfijnt een aantal gerechtjes in het hoofdgerecht verwerkt. We komen hier zeker binnenkort weer terug !
Goed eten. veel variatie. goede prijs/kwaliteit verhouding.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
was heerlijk eten. Personeel was wel erg relaxed.Eentje ging bij vriendinnen aan tafel zitten. Afrekenen bleek toen wat lang te duren maar nogmaals het eten was verrassend en erg lekker
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten.
HelTal .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben hier weer heerlijk gegeten. Voorgerecht een combinatie van kleine gerechtjes was erg lekker. Zo ook mijn classic gerecht en mijn man vond het indonesisch gerecht ook prima. Nagerecht tiramisu. De wijn en het bier waren biologisch! Top!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk restaurant met een uitstekende vegetarische kaart. Verrassend en mooi opgemaakt. En, ook niet onbelangrijk, in een wat rustiger deel van amsterdam en toch in het centrum
Neeltje F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, originele kaart, top service
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben daar zeer lekker gegeten, als voorgerecht een risottokroket en de gyoza; erg goed van smaak! Wij hadden beiden de herfstschotel; goede rijst, lekkere portobello en de combi van de gegrilde groenten en de verrassende saus was erg smaakvol. Bananenroomtaart was oke, had een beetje een neutrale smaak. De brownie daarentegen was lekker zoet en door de dadels niet te droog.
Het enige wat ik miste is was nét dat beetje extra van onze mannelijke bediening, ik miste wat persoonlijke en extra contact, echt alleen het broodnodige zoals de bestelling opnemen gebeurde. Maar verder over het eten dus alleen maar lovende woorden.
Yvonne55 D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Hier gegeten met AH kortingsaktie. We mochten uit de hele kaart kiezen, wat met een kortingscoupon zeer sympathiek is. We kozen verschillende voor-, hoofd- en nagerechten en alles was even lekker en fantasierijk. Ook als niet-vegetariër kan je hier prima eten. Geen gewone hap met tofu ipv vlees maar goed doordachte en mooi gepresenteerde borden eten. Echt een aanrader. Niet heel goedkoop maar ook niet overdreven duur. Check de website voor menu. Wij komen zeker nog eens!
Ruby L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Was redelijk , maar niet echt bijzonder lekker. Mogen wel iets meer verse kruiden gebruiken want het smaakt wen beetje laf . Wel aardige mensen .
Sjonnie F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fijn restaurant, je kan binnen lekker lekker, rustig en stijlvol eten. Vriendelijk personeel. Een aanrader! Enig aandachtspunt: de 'seitan' bestaat voor een groot deel uit kikkererwt. Dat is niet zoals het hoort, hoewel het ook lekker was.
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Voorgerecht nogal karig, wel goede kwaliteit. Hoofdgerecht goed, wel miste ik eiwitten waardoor niet volwaardig.
Bediening prima.