De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Waaghals

Marjoke R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gisteren ben ik hier met mijn vriend wezen eten. Ik ben vegan en vond dit één van de beste vega-restaurants waar ik ooit ben geweest; ook mijn allesetende vriend was zeer te spreken over de kwaliteit van het voedsel. De smaken waren echt subliem, alleen de porties vond ik echt veel te klein. Ik ben zelf ook best een grote eter 's avonds. Meestal ga ik in een restaurant met een vrij vol gevoel weg, hier totaal niet (na drie gangen). M'n vriend was verrassend genoeg meer te spreken over de hoeveelheden. Verder was de service snel. De sfeer had iets donkerder en aangekleed gekund, maar dat is slechts detail. Al met al was het toch een aangename ervaring!
F.rank T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Voor de tweede keer geweest en wederom heerlijk gegeten! Het was drukker en de bediening was goed, een klein beetje trager maar dat was waarschijnlijk ook omdat wij deze keer op tijd weg moesten....
Otto I.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Vriendelijke bediening! Het eten was prima en evens wat anders.
Louise P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij de Waaghals. Het was zo fijn om voor de verandering alles van het menu te kunnen kiezen! Het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk en een fijne sfeer. Zeker een aanrader!
Dave A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten, echt verrassende vegetarische gerechten. Mooi opgemaakt, mooi van smaak. Prima prijs-kwaliteitsverhouding!
Marleen Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk vegetarisch gegeten. We waren met ons drieën hebben allemaal iets anders besteld en we vonden alles even lekker!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Akoestiek slecht, witte wijnen per glas alle drie niet lekker. Bediening was één man, vriendelijk, maar stond alleen. Restaurant was vol dus heel snel ging het niet.
Ga niet weer terug.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijne sfeer
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Verrassende en heerlijke vegetarische en veganistische gerechten voor een nette prijs!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
OP aanvraag van één van de genodigden een bio/vega restaurant gezocht. En niettegenstaande ik graag vlees eet was ik verrast door de gerechten hier, ik heb zeer lekker gegeten.
John T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Alle gerechten waren verrassend, mooi om te zien, uitstekend van smaak. Een persoon van ons gezelschap had moeite met de te uitgesproken smaak van een gerecht, maar voor de rest: chapeau !
putu .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk restaurant. Super vriendelijke bediening, verrukkelijk eten, en mooie sfeer in het restaurant. Echt een aanrader.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk eten. Tegen een zeer redelijke prijs. Top.
Marcia-Pearl N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Een hele fijne en gezellig avond gehad met één van onze kostbaarste vrienden die we de belevenis van het vegetarische eten in dit restaurant graag wilden laten ervaren. Dankzij de fijne en vriendelijke bediening heeft het eten ons zeer gesmaakt. Hulde aan de chef in de keuken.
Ine B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Kleine kaart, die volgens eigenaar per maand wisselt. Goede keus voor de veganistische tafelgenoot. De gerechten zijn prachtig opgemaakt met veel variatie van ingrediënten. Het voelt heel feestelijk en inspireerde ons om thuis ook het romige sausje van gebakken/gepureerde bloemkool te gaan maken. Attente en vriendelijke bediening. We zijn benieuwd naar de gerechten van de volgende menukaart. Als je een vegetarisch/veganistisch restaurant zoekt, is de Waaghals beslist een aanrader.
Liessanne S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten, lief personeel en een hele gemoedelijke warme sfeer.
Frams K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was lekker en bijzonder smaakvol opgediend. De tijd tussen de gerechten was prima. De bediening voldoende persoonlijk.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wij vonden het een restaurant om aan iedereen aan te bevelen. Niets op aan te merken.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Beste vegetarische restaurant dat ik ken en ook biologisch!
Heerlijke gerechten, vol fantasie