De Waaghals

Frans Halsstraat 29 1072 BK Amsterdam Nederland Kaart
31-206799609

Over het restaurant De Waaghals

Organisch genieten

Voor een avondje wat anders ben je bij Waaghals Amsterdam aan het juiste adres! Met veel variatie in het menu en geïnspireerd door de kookkunsten uit de hele wereld kun je eindeloos genieten van lekker eten. Een klassiek gerecht of toch een gewaagde combinatie, alle gerechten worden bereid met biologische en organische producten. Voor de vegetariërs onder ons is dit restaurant zeker een aanrader!

Meer informatie over restaurant De Waaghals

Jouw recensie over het restaurant De Waaghals

Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De kaart was voldoende uitgebreid en gevarieerd, vriendelijke bediening en het eten was zeer smakelijk. Een aanrader als je op zoekt bent naar een vegetarisch of veganistisch restaurant.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke attente bediening en superlekker eten: qua smaak, geur en kleur perfect. Ieder bord was een schilderij.
Aanrader!
m.adelon K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima gegeten , gezellige sfeer en goede bediening
Joke C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
gemoedelijke atmosfeer, attent en vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een absolute aanrader!
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben gekozen voor een 3-gangen menu van € 30 p.p., met opties. Alle gerechten waren heerlijk. Ook de huiswijnen waren voortreffelijk.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten bij de Waaghals, een aanrader.
Super lekker gegeten bij de Waaghals , de gerechten zijn zeer smaakvolen worden mooi serveerd.
De taco met geroosterde gerookte paprika b.v make allerlei smaaksensaties los in je mond heeeerlijk!
De Rendang was verrassend, heel smaakvol, Top.
De chef's Martijn en Eva brengen vegetarisch Eten op een hoger niveau vind Ik, chapeau.
Alles klopt, een open frisse groene gezellige uitstraling, van zo wel restaurantgedeelte en keuken, na een zorgvuldige renovatie van alles.
Kortom ga je hier Laten verrassen met heerlijk Eten
Ik kom hier zeer te rug Ria:).
Walter T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk driegangenmenu gegeten in een prachtige ambiance. Zo kan vegetarisch eten ook gemaakt worden. Enthousiaste bediening en top sfeer. Kom zeker terug
Hedda D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gisteren heerlijk gegeten in de waaghals. Prachtige, verassende gerechten en een hele lieve bediening. Een aanrader! We komen zeker nog een keer terug.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening perfect, eten was verfijnd en wat een prachtige inrichting! Voor herhaling vatbaar. Heerlijk betaalbaar driegangen menu.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Erg lekker gegeten! De vele goed gekozen ingrediënten waren een soort belevingsreis. Niet goedkoop, maar voor 30 euro krijg je een verrukkelijk menu. Voor een volle maag raad ik wel het hele menu aan...
De bediening ging ook goed in contact waar dat nodig was.
Dolly L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vorige week hier gezellig met zijn tweetjes op zaterdag gegeten. Fijne sfeer en heerlijk gegeten!

Als voorgerecht hadden we de vegetarische ceviche en de geroosterde en gerookte paprika. Deze gerechten overstegen onze verwachtingen. Verfijnde en verassende smaken. De borden waren ook prachtig opgemaakt. Als hoofdgerecht hadden wij de gnocci en de vega rendang, ook deze gerechten stelde ons niet teleur!

Het nieuwe interieur en menu vonden wij kortom dus een groot succes, echt een aanrader!
hade V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
super vegetarisch heel mooi hdv
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hoofdgerecht Rendang redelijk smakelijk maar veel te weinig. Verschillende ingredienten maar van alles heel zuinig. En dat voor de prijs van € 16,50. Thuis nog nagegeten.
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ik bewaarde goede herinneringen aan eethuis De Waaghals. Nu ik er weer eens terug was viel de maaltijd tegen. De bereiding en de smaken waren redelijk. Het hoofdgerecht had de omvang van een voorgerecht. Onvoldoende voedsel om de avond mee toe te kunnen. Ik moest het doen met een bolletje rijst, een blaadje paksoi, vijf sperziebonen, vier stukjes emping, een ei, een eetlepel pindasaus en een eetlepel rendang. Wegens mijn allergie liet ik de drie miniplakjes komkommer voor wat ze waren. Een glas sauvignon blanc en een dubbele espresso smaakten prima. Deze eenvoudige maaltijd a 23 euro was geen aanleiding om nog eens terug te keren naar De Waaghals.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk en gezond gegeten!
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekker, hier en daar kon het qua smaakt wat geraffineerder! Verder goed gegeten!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor het eerst in een vegetarisch restaurant geweest. Eten was zo lekker dat ik mijn vlees/vis niet gemist heb
TESTTESTTEST O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst, prettige bediening. Kleine kaart met heerlijke gerechten - op zo'n manier mis je het vlees helemaal niet! De mooie ingrediënten waren op subtiele wijze gecombineerd, perfecte groentes.
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Al jarenlang is de waaghals een plek voor lekker eten en gezelligheid.