De Waag

Damstraat 29 2011 HA Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Waag

Lufthansa .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Dit is nou precies het soort restaurant dat in Frankrijk op elke hoek te vinden is maar in Nederland zo jammerlijk lijkt te ontbreken. Simpel maar gewoon goed bereid eten voor 10 Euro. Wij aten op woensdag dus de biefstuk. Die kwam in zijn jus ter tafel. Uitstekend smakende frites met mayonaise en een kom prima aangemaakte sla erbij. Wat een genoegen. Met een biertje vooraf, één glas wijn en kopje koffie toe bedroeg de rekening 20 Euro per persoon. In de 8 voor de eten is de prijs/kwaliteitsverhouding meegenomen.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Prima eten voor een mooie prijs tien euro. Woensdag biefstuk donderdag sate en vrijdag vis! Mooie plek wel reserveren is zo vol!
Littlesins .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Eten hier vrijdag's vaker de dagschotel, vis en frites. Echt geweldig: lekker en heerijk verse vis. De service is ook erg vriendelijk. De gezellige Waag is gelegen aan het mooie Spaarne. Echt een aanrader!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Kakelverse vis ,sla en friet voor 10 euro.Waar vind je dat nog.Wel reserveren.
Heel gezellige en sfeervolle ambiance.We komen zeker terug.