Meer informatie over restaurant De Waag

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Waag

Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Super restaurant met uitbaters met passie voor het vak. Mooie keuze vooral met het tapas stijl diner. Heerlijk gegeten en zeker de kaas als dessert is een aanrader.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met de familie naar de Waag. Vriendelijke gastvrouw, gezellige zaak. Veel keuze in bijzondere en lekkere gerechtjes, top! Dure wijnkaart. Wat vorige keer ook al opviel en nu weer: als de zaak vol is (en dat was deze zaterdagavond ook weer zo) kunnen ze de drukte eigenlijk niet aan. Lange wachttijden tussen de gerechtjes, we moesten een half uur wachten voordat we de een bordje kaas konden samenstellen (wel heerlijk overigens). We gaan gaan weer terug, maar niet op zaterdagavond.
Vennekes V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Goed gegeten van de kleine gerechtjes bij de Waag. Leuke formule om de gerechtjes achter elkaar te kunnen bestellen. Eten prima, vriendelijke bediening, mooie locatie en aan het eind een heerlijke marshmallow.
Verbeteren: hygiene toiletten, waren beetje smoezelig.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We rijden al meer dan 20 jaar langs Boxtel.
Deze keer besloten om een tussenstop te maken en een hapje te eten.
Op internet gezocht en we kwamen al snel op deze accomodatie.
We hadden. NIet gereserveerd, maar konden desondanks op terras eten.
Zeer gastvrije bediening en we ontvingen een complete uitleg van de kaart.
Ambiance is natuurlijk op en top op de Markt in Boxtel. Het restaurant was ook zeer sfeervol.
Het was overal gezellig druk en dat kwam de sfeer ten goede.
We ontvingen na 2 kleine amuses voortreffelijke en verfijnde gerechtjes en hebben er echt van genoten. Seizoensgerechten werden volop aangeboden en alles was dagvers.
Ook was er volop wijnkennis, maar dat mag je van een gastvrouw natuurlijk wel
verwachten.
Zeer zeker de moeite waard.
Heeswijk69 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten. Komen hier zeer regelmatig, ook met onze twee kinderen, en altijd lekker! Menu's wisselen vaak waardoor je steeds weer nieuwe gerechtjes kunt proeven. Erg vriendelijke bediening. Een aanrader!
Anne-Marie L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Zeer goede keuken, altijd lekker gegeten en kwaliteit eten altijd zeer goed. We komen hier vaak! Ook de kaasjes die je zelf kan uitzoeken in de kaaskelder, met uitleg over de kaasjes van de kok, is een echte aanrader!!
Joost1965 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Elke keer opnieuw verassen Jurgen en Elise ons met verrassende gerechten en met hun gezellige aanwezigheid. Wij komen hier al jaren en zijn zeer tevreden. Een aanrader!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Prima avondje met ons gezin. Heerlijk gegeten, erg prettige bediening en een prima sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, gerechten zijn zonder uitzondering goed verzorgd, leuk opgediend en kwalitatief goed. Een 5-gangen menu voor €27,50 is netjes geprijsd en het meer dan waard. Bediening voorkomend, attent en kundig. Ambiance is prima, maar wel een beetje out-dated (echter niet storend, zeker niet ongezellig). Al met al een prima avond en een leuk en goed restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!
Lipjes M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heerlijk gegeten buiten op terras. Het concepts is leuk, allemaal kleine gerechtjes. Dit maakt een avond lang tafelen mogelijk. Bediening laat wat steeksjes vallen, soms wat onoplettend.
Marianne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
We aten allebei het 5 gangenmenu á 27,50 euro en dat was erg goed van smaak. De witte wijn die we erbij namen was ook erg lekker. Pluspunt: de karaf water was maar 1 euro.
De Waag is zo ingericht dat als het vol zit, je toch niet dicht op elkaars tafel zit. We hadden niet gereserveerd op zaterdagavond, maar konden nog terecht. Een superavond!
18klets14 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
Super lekker gegeten. Wij hadden voor het 7 gangen menu gekozen, erg leuk 7 kleine gerechtjes. En als je iets niet lust dan kon je dat wisselen met iets anders van de kaart. Ik raad het iedereen aan en ik ga zeker nog eens terug.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Onlangs met de hele familie gegeten bij de Waag. Sfeervolle ambiance, bijzonder vriendelijke gastvrouw. Het concept is dat je de menukaart bij je houdt en telkens een klein gerechtje bestelt (gemiddeld 10 euro). Het idee is leuk, maar de uitvoering toch enigszins gebrekkig. Wellicht ook omdat het zaterdagavond was en full house. Het duurde steeds vrij lang totdat we iets nieuws konden bestellen, dat dan overigens wel vlot geserveerd werd. Omdat de hapjes echt klein zijn heb je minstens 5 gerechtjes per persoon nodig, dus dan duurt het allemaal nogal lang. Het eten is prima, maar ik vond geen enkel gerecht er echt uitspringen. Wel lekkere wijn, en hoogtepunt is uiteraard het kaaskeldertje (of meer het kaashok), waar je eerst van alle 35 kazen de omschrijving moet aanhoren voorat je mag zeggen welke je wilt. Als je al wat op hebt en met 5 man tegelijk in dat hok staat met je hoofd tegen het plafond word je daar nogal melig van. Kort samengevat: een genoeglijke avond gehad, prima eten, bediening kan vlotter.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
We waren in De Waag terwijl er overdag een of andere markt was dus het was erg druk. Wachttijd was behoorlijk lang, de prijzen waren redelijk (bij afwijkingen van het menu werd er terecht bijgerekend) maar de hoeveelheden waren voor ons niet echt toereikend (zakje friet was nodig). De gastvrouw was erg alert en attent maar kon de drukte van de keuken niet verbloemen. Daar zou anders mee omgegaan kunnen worden.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Uitstekend restaurant met allerlei originele hapjes (soort Nederlandse tapas). Leuk dagmenu (vijf gangen á €25) en goede bediening.
Te vinden in de hoek van het plein, nabij het vvv-kantoor.