Meer informatie over restaurant De Waag

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 01:00

Vennekes .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Goed gegeten van de kleine gerechtjes bij de Waag. Leuke formule om de gerechtjes achter elkaar te kunnen bestellen. Eten prima, vriendelijke bediening, mooie locatie en aan het eind een heerlijke marshmallow.
Verbeteren: hygiene toiletten, waren beetje smoezelig.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We rijden al meer dan 20 jaar langs Boxtel.
Deze keer besloten om een tussenstop te maken en een hapje te eten.
Op internet gezocht en we kwamen al snel op deze accomodatie.
We hadden. NIet gereserveerd, maar konden desondanks op terras eten.
Zeer gastvrije bediening en we ontvingen een complete uitleg van de kaart.
Ambiance is natuurlijk op en top op de Markt in Boxtel. Het restaurant was ook zeer sfeervol.
Het was overal gezellig druk en dat kwam de sfeer ten goede.
We ontvingen na 2 kleine amuses voortreffelijke en verfijnde gerechtjes en hebben er echt van genoten. Seizoensgerechten werden volop aangeboden en alles was dagvers.
Ook was er volop wijnkennis, maar dat mag je van een gastvrouw natuurlijk wel
verwachten.
Zeer zeker de moeite waard.
Heeswijk69 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten. Komen hier zeer regelmatig, ook met onze twee kinderen, en altijd lekker! Menu's wisselen vaak waardoor je steeds weer nieuwe gerechtjes kunt proeven. Erg vriendelijke bediening. Een aanrader!
ABoxtel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Zeer goede keuken, altijd lekker gegeten en kwaliteit eten altijd zeer goed. We komen hier vaak! Ook de kaasjes die je zelf kan uitzoeken in de kaaskelder, met uitleg over de kaasjes van de kok, is een echte aanrader!!
Joost1965 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Elke keer opnieuw verassen Jurgen en Elise ons met verrassende gerechten en met hun gezellige aanwezigheid. Wij komen hier al jaren en zijn zeer tevreden. Een aanrader!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Prima avondje met ons gezin. Heerlijk gegeten, erg prettige bediening en een prima sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, gerechten zijn zonder uitzondering goed verzorgd, leuk opgediend en kwalitatief goed. Een 5-gangen menu voor €27,50 is netjes geprijsd en het meer dan waard. Bediening voorkomend, attent en kundig. Ambiance is prima, maar wel een beetje out-dated (echter niet storend, zeker niet ongezellig). Al met al een prima avond en een leuk en goed restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!
M-R .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heerlijk gegeten buiten op terras. Het concepts is leuk, allemaal kleine gerechtjes. Dit maakt een avond lang tafelen mogelijk. Bediening laat wat steeksjes vallen, soms wat onoplettend.
Freke01 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
De eerste keer dat ik bij de Waag kwam eten, was ik op date met mijn vriendin. Wat een topavond was dat. Ik vind de combinaties van ingrediënten in de gerechten gedurfd, maar erg lekker! Ieder gerechtje was weer een verrassing én genot. Daarbij komt dat de service erg goed is en er personeel werkt die weten waar ze over praten. Lekkere drankjes aanbevolen gekregen die pasten bij de gerechten.

Nu kom ik ieder jaar met mijn vriendin terug als we weer een jaar langer bij elkaar zijn!
Roelsanders .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Een topavond gehad in de Waag!
We waren in goed gezelschap en hadden een sfeervol tafeltje bij de open haard.
De bediening was zeer kundig en gastvrij en het eten was excellent. De menukaart heeft een ruime keuze aan kleinere gerechtjes, waardoor je mooi kunt variëren en verschillende hoogstandjes kunt proeven. Ze zee is ver weg, maar de visgerechten waren fantastisch bereid en super vers met heerlijke combinaties van ingrediënten. Wijnsuggesties combineerden uitstekend bij de gekozen gerechten.
De climax van het bezoek kwam aan het eind, met een bezoek aan de befaamde "kaaskelder".
Tientallen verschillende kazen werden door de chef toegelicht en op een mooie leisteen uitgeserveerd.
Kortom een heerlijke avond in een sfeervol restaurant met fantastische gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Marianne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
We aten allebei het 5 gangenmenu á 27,50 euro en dat was erg goed van smaak. De witte wijn die we erbij namen was ook erg lekker. Pluspunt: de karaf water was maar 1 euro.
De Waag is zo ingericht dat als het vol zit, je toch niet dicht op elkaars tafel zit. We hadden niet gereserveerd op zaterdagavond, maar konden nog terecht. Een superavond!
18klets14 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
Super lekker gegeten. Wij hadden voor het 7 gangen menu gekozen, erg leuk 7 kleine gerechtjes. En als je iets niet lust dan kon je dat wisselen met iets anders van de kaart. Ik raad het iedereen aan en ik ga zeker nog eens terug.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Onlangs met de hele familie gegeten bij de Waag. Sfeervolle ambiance, bijzonder vriendelijke gastvrouw. Het concept is dat je de menukaart bij je houdt en telkens een klein gerechtje bestelt (gemiddeld 10 euro). Het idee is leuk, maar de uitvoering toch enigszins gebrekkig. Wellicht ook omdat het zaterdagavond was en full house. Het duurde steeds vrij lang totdat we iets nieuws konden bestellen, dat dan overigens wel vlot geserveerd werd. Omdat de hapjes echt klein zijn heb je minstens 5 gerechtjes per persoon nodig, dus dan duurt het allemaal nogal lang. Het eten is prima, maar ik vond geen enkel gerecht er echt uitspringen. Wel lekkere wijn, en hoogtepunt is uiteraard het kaaskeldertje (of meer het kaashok), waar je eerst van alle 35 kazen de omschrijving moet aanhoren voorat je mag zeggen welke je wilt. Als je al wat op hebt en met 5 man tegelijk in dat hok staat met je hoofd tegen het plafond word je daar nogal melig van. Kort samengevat: een genoeglijke avond gehad, prima eten, bediening kan vlotter.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
We waren in De Waag terwijl er overdag een of andere markt was dus het was erg druk. Wachttijd was behoorlijk lang, de prijzen waren redelijk (bij afwijkingen van het menu werd er terecht bijgerekend) maar de hoeveelheden waren voor ons niet echt toereikend (zakje friet was nodig). De gastvrouw was erg alert en attent maar kon de drukte van de keuken niet verbloemen. Daar zou anders mee omgegaan kunnen worden.
Willem Smink .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Uitstekend restaurant met allerlei originele hapjes (soort Nederlandse tapas). Leuk dagmenu (vijf gangen á €25) en goede bediening.
Te vinden in de hoek van het plein, nabij het vvv-kantoor.