De Waag

Dam 9 2871 CS Schoonhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • carpaccio van ossenhaas met truffelmayonaise
      salade met geitenkaas, walnoten en honing
      tomatensoep met gerookte kip
  • Hoofdgerechten
    • spies met varkenshaas, biefstuk paprika en spek met rode wijnsaus
      zalm met bascilicumsaus
      pasta van de dag met krokant gebakken brie en pesto
  • Nagerecht
    • vers fruit met sorbet ijs
      dame blanche
      dame blanche

Over het restaurant De Waag

Historisch weeghuis in Schoonhoven

Eethuis De Waag is een gezellig restaurant in het oude centrum van de zilverstad Schoonhoven. Je kunt hier terecht voor een borrel, lunch, diner, maar ook gewoon voor een vers gezet kopje koffie. Op de menukaart vind je een gevarieerd aanbod van seizoensgebonden gerechten. In de winter zit je in de laatst overgebleven Waag van de Krimpenerwaard warm bij en in de zomer kun je tot ’s avonds laat gezellig naborrelen op het deels verwarmde terras. Het historische pand diende vroeger als een weeghuis waar hennep werd gewogen dat bestemd was voor de touwslagerij.

Meer informatie over restaurant De Waag

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Waag

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Hoefden niet eens onze naam te noemen toen we meldden dat we hadden gereserveerd, maar de ober wist direct wie we waren, terwijl we er nog nooit hadden gegeten. Bijzonder, maar vooral enorm gewaardeerd!
ProeverNA B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Gegeten op een mooie zondagmiddag met onze kinderen. Helaas lang moeten wachten. Kwaliteit prijs verhouding niet in balans. Weinig. Niet voor herhaling vatbaar.
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij zijn uitermate tevreden. Het is een klein restaurant met 6 tafels wat een heerlijk rustige en intieme sfeer geeft. Het eten is ronduit HEERLIJK, wij komen zeker nog eens terug!
Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Bediening was vlot maar niet hinderlijk. We eten hier regelmatig en dat zegt eigenlijk genoeg. Komen weer terug.
pieter R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
prima gegeten. vriendelijke bediening, verhouding prijs- kwaliteit zeer goed.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met 7 vriendinnen heerlijk gegeten. Tapas vooraf heerlijk. Allemaal zeer tevreden over de kwaliteit. Eendeborst, zalm, sliptongetjes, ????. Prijs kwaliteit prima.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een zeer goed restaurant, mooie locatie en heerlijk eten. Ook de bediening was zeer goed. Echt een aanrader om hier te gaan eten.
Janenmarlies .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten ( maandmenu) in een klein maar gezellig restaurant in het centrum van Schoonhoven. Gunstige prijzen, goede sfeer en bediening.
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, keuze in voorgerecht en hoofdgerecht. Goede en vriendelijke bediening en gezellig klein restaurant.
ina V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vlees niet goed heet.het was lauw/warm
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gezellig en knus
arnsmi S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
In alle opzichten: voortreffelijk. Moet om onbegrijpelijke redenen 120 recensietekens geven, maar eerste zinssnede zegt alles al.
Nell B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten was uitstekend. Hoeveelheid meer dan genoeg. Bediening vriendelijk en was precies op tijd bij je voor een drankje. De ruimte is mooi en sfeervol. Geen storende mensen om ons heen, was een gezellige avond. Mooie lokatie om zeker nog eens terug te komen. We hebben er wel eens meer gegeten. Mogen de menu kaart wel eens veranderen.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben er heerlijk met vier personen gegeten, de keuze welke mogelijk was uit een menu was goed en de bediening was prima.
w.botermans8 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima gegeten in De Waag. Restaurant zitten midden in Schoonhoven dus logisch dat het wat rumoerig is, maar
eten, bedinning en ambiance vergoedt alles. Aanrader !!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Locatie is erg leuk en de moeite waard om een keer goed te eten voor een normale prijs.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Knus klein restaurant met vriendelijke bediening
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Bediening was vriendelijk en vlot. We hebben lekker buiten gezeten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
m22el L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De smaakvolle gerechten werden mooi gepresenteerd. Erg vriendelijk personeel en de bediening was zeer professioneel. Leuke locatie.