De Waag

Dam 9 2871 CS Schoonhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Waag

Historisch weeghuis in Schoonhoven

Eethuis De Waag is een gezellig restaurant in het oude centrum van de zilverstad Schoonhoven. Je kunt hier terecht voor een borrel, lunch, diner, maar ook gewoon voor een vers gezet kopje koffie. Op de menukaart vind je een gevarieerd aanbod van seizoensgebonden gerechten. In de winter zit je in de laatst overgebleven Waag van de Krimpenerwaard warm bij en in de zomer kun je tot ’s avonds laat gezellig naborrelen op het deels verwarmde terras. Het historische pand diende vroeger als een weeghuis waar hennep werd gewogen dat bestemd was voor de touwslagerij.

Meer informatie over restaurant De Waag

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Waag

Gertjan B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima gegeten
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Bediening was vlot maar niet hinderlijk. We eten hier regelmatig en dat zegt eigenlijk genoeg. Komen weer terug.
pieter R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
prima gegeten. vriendelijke bediening, verhouding prijs- kwaliteit zeer goed.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Met 7 vriendinnen heerlijk gegeten. Tapas vooraf heerlijk. Allemaal zeer tevreden over de kwaliteit. Eendeborst, zalm, sliptongetjes, ????. Prijs kwaliteit prima.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een zeer goed restaurant, mooie locatie en heerlijk eten. Ook de bediening was zeer goed. Echt een aanrader om hier te gaan eten.
Janenmarlies .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten ( maandmenu) in een klein maar gezellig restaurant in het centrum van Schoonhoven. Gunstige prijzen, goede sfeer en bediening.
Maris13 D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, keuze in voorgerecht en hoofdgerecht. Goede en vriendelijke bediening en gezellig klein restaurant.
ina V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vlees niet goed heet.het was lauw/warm
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gezellig en knus
arnsmi S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
In alle opzichten: voortreffelijk. Moet om onbegrijpelijke redenen 120 recensietekens geven, maar eerste zinssnede zegt alles al.
Nell B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten was uitstekend. Hoeveelheid meer dan genoeg. Bediening vriendelijk en was precies op tijd bij je voor een drankje. De ruimte is mooi en sfeervol. Geen storende mensen om ons heen, was een gezellige avond. Mooie lokatie om zeker nog eens terug te komen. We hebben er wel eens meer gegeten. Mogen de menu kaart wel eens veranderen.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben er heerlijk met vier personen gegeten, de keuze welke mogelijk was uit een menu was goed en de bediening was prima.
w.botermans8 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima gegeten in De Waag. Restaurant zitten midden in Schoonhoven dus logisch dat het wat rumoerig is, maar
eten, bedinning en ambiance vergoedt alles. Aanrader !!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Locatie is erg leuk en de moeite waard om een keer goed te eten voor een normale prijs.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Knus klein restaurant met vriendelijke bediening
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Bediening was vriendelijk en vlot. We hebben lekker buiten gezeten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
m22el L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De smaakvolle gerechten werden mooi gepresenteerd. Erg vriendelijk personeel en de bediening was zeer professioneel. Leuke locatie.
Duinenstrand .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima prijs kwaliteitsverhouding, aardige bediening, heerlijk en gezellig gegeten op een prachtig Hollands pleintje.
We komen vast weer terug als we in de buurt zijn.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij De Waag. Alleen waren de groenten nu wel erg hard. Ik houd van beetgaar, maar hier kon zelfs mijn mes niet doorheen. Geen reden om niet meer te komen, dus......tot de volgende keer.
G.lutterman L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Fijn buiten gezeten en genoten van de heerlijke gerechten. Prima ga zo door. Zowel a la carte als de AH keuze was ruim vodoende.