De Vuursche Boer

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Vuursche Boer

Ma V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
De pannenkoeken smaakten prima (specials). Vooraf gewacht in de hal, personeel komt dan niet informeren of gedag zeggen. Restaurant komt wat massaal over, niet erg sfeervol. Service met bestellen was snel, ober vriendelijk.
Zita D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
te druk (zondag), te weinig, ongeïnteresseerd en ongestructureerd personeel en pannenkoek ver beneden peil - bedroevende ervaring
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Met de bestelling is iets fout gegaan. Ze zouden er op terug komen maar is niet gebeurd. Verder zat er geen smaak aan de pannenkoeken. Eigenlijk waren ze gewoon echt niet lekker... Daarbij slecht dat de ananas, gember etc. niet meegebakken wordt maar op een schaaltje apart wordt geserveerd. Lekker makkelijk toch? Nogmaals gewoon knap dat een pannenkoek zo slecht van smaak is... Hoe krijgen ze het voor elkaar....Verder waren de toiletten ronduit smerig. Bah! Jammer van onze tijd en spijt dat wij daar naar binnen zijn gegaan....
Jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Weinig aantrekkelijks aan dit tentje. De pannekoeken zijn dik, wit en vettig. Volkoren hebben ze niet. De bediening heeft er totaal geen lol in en mede daardoor is het niet echt gezellig. Karaffen water doen ze niet aan en biologische spek hebben ze ook niet. De kids kunnen buiten niet echt lekker dollen. Er zijn vast leukere plekken in de buurt.
Wieteke H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Dinsdag 22 augustus zijn we op het terras neergestreken. Het viel op dat we erg lang moesten wachten voordat er iemand aan ons tafeltje kwam, dit terwijl het niet bepaald druk was.
Na onze bestelling, sinas, cola en een spek-kaas pannenkoek om te delen, werd deze uiteindelijk na 35 minuten geserveerd. Helaas bleek de bestelling niet juist doorgekomen te zijn en moesten we dus alweer lang wachten voor de juiste pannenkoek.
Meerdere mensen die na ons op het terras kwamen zaten ondertussen al lang van hun pannenkoek te "genieten".
Na hier wat van gezegd te hebben toen we gingen betalen kon niemand ons vertellen wat er mis gegaan was. Sterker: er werd gemompeld: "Ik begrijp niet wat het probleem is".
Moge duidelijk zijn: 15 minuten moeten wachten voor een cola en een sinas en 40 minuten moeten wachten op de juiste pannenkoek. Dit was dus het probleem!!!
Personeel was erg vlak, afwezig, traag en niet gastvrij.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik was vandaag in de Vuursche boer, de pannekoeken waren lekker, maar de service was slecht, mijn kinderen lieten een glas vallen en ik dacht dat de blonde dame die ons hielp gelijk een stoffer en blik ging halen, omdat er jonge kinderen liepen maar hoofdzakelijk omdat kapot glas gewoon snel moet worden opgeruimd. Even later kwam ze weer langs en zei, meneer ik heb er geen tijd voor... huh? Wat? Ik vroeg het nog eens en het was hetzelfde antwoord. Hier lopen ook dieren rond en kinderen. Commerciele zelfmoord denk ik dan als je al niet om kinderen, dieren of klanten geeft. Niet fíjn, ik ga er niet meer heen om deze reden. Michiel
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met de familie (10 man sterk) een pannenkoek eten. Reserveren doen ze niet aan, weinig praktisch als je met een grote groep bent. Afijn, de gok gewaagd en gelukkig ging er net een groep weg. Vriendelijke bediening, duurde wel lang voordat ze de bestelling kwamen opnemen. Pannenkoeken prima maar niet bijzonder lekker ofzo. Voor de kinderen eigenlijk niks te doen, alleen een kleurplaat. We hebben een prima avond gehad maar zien geen reden om speciaal naar dit restaurant terug te gaan.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
een heerlijke Japans vegetarische pannenkoek. Goede smaakcombinatie! Met seitan, wortel en prei in de pannenkoek. Geschaafde rettich, alfalfa en paprika op de pannenkoek. En een schaaltje Shoyusaus om voorzichtig op een hapje te druppelen. Verrukkelijk! Ikzelf ben niet zo van de pannenkoeken maar hiermee verras je me toch echt! Manlief had een pannenkoek met wildragout en cranberry! Ook hij was aangenaam verrast! Komen zeker terug!
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gewoon lekkere pannenkoeken, no nonsense menukaart en vlotte bediening. Hier in Lage Vuursche heb je de keuze uit meerdere pannenkoekrestaurants, en we kozen voor deze. En we hebben er heerlijk van genoten!
Kelly A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Helaas werden er koude pannekoeken geserveerd. Te weinig personeel in dienst. Hierdoor werd er ook niet gevraagd of alles gesmaakt had. Nee, het was niet lekker. Dit hadden we graag toegelicht maar er is niemand na het serveren meer aan onze tafel geweest. Ook niet om nog eens drinken aan te bieden. Gemiste kans. Om te betalen komt er ook niemand aan tafel, ook dit moest ik zelf binnen vragen. En dan verwacht je toch nog de vraag; Was alles naar wens? Maar helaas. Deze gouden regel wordt hier niet toegepast. Wij verlaten nu teleurgesteld dit Restaurant, terwijl een simpele vraag 2 klanten tevreden de deur had kunnen laten verlaten.
pieterensimone .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij , ons gezin, komt hier al jaren eten en het is nog steeds een prima restaurant.
De bediening is aardig en vlot, de pannenkoeken heerlijk en het decor (beneden) hoort bij een echt pannenkoekenhuis.
Zeker een aanrader!
gasten007 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Vandaag rond 13.30 uur samen met mijn man een pannenkoek willen eten. Na een tijdje wachten kwam er een jonge serveerster aan, die onze bestelling kwam opnemen. Verzoek was voor 2 witte wijn en twee pannenkoeken. Graag bij de pannenkoek een cola light. Na 20 minuten werden twee pannenkoeken op onze tafel gezet door een oudere vriendelijke serveerster. Echter dit waren niet de door ons bestelde pannenkoeken. De dame bood haar excuses aan en zorgde voor nieuwe (we gaven wel aan dat dit niet haar schuld was maar die van haar collega). Na weer 15 minuten wachten kwam de bestelde pannenkoeken, echter geen cola.
Wij kregen de idee dat er een 'pesterij' aan de gang was van de jonge serveerster naar de oudere en hadden geen zin om hier tussen te zitten. Heb dan ook pas bij het afrekenen tegen de oude vriendelijke serveerster gezegd dat ik ook een cola had besteld. Zij zei: dat wist ik echt niet! Ach ja zei de jonge serveerster, die naast haar bij de kassa stond, dat was waar ook! en draaide zich al lachend om naar een jonge barman/Kok. Echt een hele nare sfeer en ervaring!
dkarssemeijer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekkere pannenkoeken, snelle service en attente bediening. Inrichting is verouderd maar past bij concept. Jammer dat er voor de kinderijsjes alleen vanille ijs is en geen andere smaken. De prijs voor het kinderijsje vind ik aan de hoge kant voor hetgeen je krijgt.
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met een vriend gaat we hier pannenkoeken lunchen. Het is altijd druk, en er is heel veel concurrentie in de straat. Maar het is hier goed eten.
We kiezen voor de Ardenner Spek pannenkoek met appel, en 1 met wildragout met cranberry compote.
Voor een goede service is het eigenlijk te druk, het is geen bezwaar maar het restaurant kan hier niet hoog op scoren.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Dinsdagavond voor de derde keer pannenkoeken genuttigd bij De Vuursche Boer, vorige keren waren we erg tevreden.
We overwogen een ander restaurant te proberen maar gingen toch voor ons vertrouwde adres.
De onderstaande - deels matige tot slechte - recensies kunnen wij absoluut niet delen.
Vriendelijke ontvangst, hele plezierige en vlotte bediening door een erg aardige, charmante jongedame.
Ondanks dat we op een - gezellige! - uithoek in het restaurant zaten werden wij en de omliggende tafels steeds goed door haar in de gaten gehouden.
Mijn vrouw genoot van haar pannenkoek appel, kaneel en suiker en ik van de ardennerham met heerlijk ingesmolten kaas.
De Dame Blanche en Ijs met boerenjongens waren van dezelfde hoge kwaliteit!
We hebben gesmuld!!
Het was herfstvakantie en - dus - erg druk, hele gezellige sfeer.
Zou eigenlijk 3 tienen willen geven maar dan zou het de volgende keren dus niet meer beter kunnen.
Zeer tevreden gingen we huiswaarts, we komen snel terug!
Frank en Marianne van Renesse
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Dat u pretendeert het beste pannenkoeken restaurant van Nederland te zijn is rijkelijk overdreven. We hebben op 21 september bij u met 7 personen gegeten en op 1 na was alles lauwwarm. We hebben niet gereclameerd om de verjaardag van mijn moeder (89) niet te verstoren en hebben ook gewacht tot we een alternatief geprobeerd hebben. Dit is gisteren gelukt. En.... Klasse. Alles warm en beleg, incl. Ananas meegebakken.
Geachte Peter, bedankt voor uw recensie. Wij vinden het vervelend dat u en uw groep niet de kwaliteit pannenkoeken heeft gekregen welke wij hanteren. Indien u dit aan ons kenbaar had gemaakt, dan hadden wij u graag een passende oplossing aangeboden. U heeft er echter voor gekozen om dit niet te doen en daarom hopen wij dat een volgende ervaring de laatste opzij zal zetten en wij hopen u graag een volgende keer weer terug te zien. Met vriendelijke groet, De Vuursche Boer

Reactie van proever:

beste restaurateur,

dank voor uw reactie. Omwille van mijn moeder hebben we de vriendelijke bediening wel gemeld dat het geheel koud was maar hebben ook gezegd het hierbij te laten.
Jammer dat we deze ervaring hebben moeten meemaken en gezien de diverse reacties staan we niet alleen.

We wensen u veel succes.
RJW .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Gezellig ingericht pannekoekenhuis
Terras met avond zon aanwezig

Personeel is simpel en niet erg enthousiast naar kinderen, dat hoort in een pannekoekenhuis toch wel!

De pannekoeken kwamen 5 min na bestelling al maar een dessert bestelling en afruimen van de tafel gebeurde niet ondanks dat men steeds langs liep. We zijn zelf naar de pin gelopen en weggegaan

Pannekoeken smaken goed
Jammer dat er geen keuze is in beslag bijv koemelk vrij
colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vandaag na boswandeling hier voor eerst gegeten.Pannenkoek met spek kaas en ananas.De pannenkoek smaakte zeker niet slecht maar was enigszins wat zompig.Ik vond de bediening erg rommelig werken.Zo werd het tafeltje achter ons helemaal vergeten waardoor deze mensen zelf aan de bel mesten trekken.Wij wachten geruime tijd op onze drankjes waarna er medegedeeld werd dat het vergeten was.Soms stonden er 5 personeelsleden bij de kasskassasysteem.Ik vind het idee van de grote potten stroop er leuk uit zien ,maar die pollepel van hout is erg onhygIENISCH. Iedereen zit er aan met zijn handen.Bed.iening deed wel hun best maar vond ze toch een beetje stug.Er waren redelijk veel kinderen en er zijn dan geen kinderpannenkoeken.De kleine kinderen die er zaten hadden dus gewoon grote pannenkoek.Verder als tip zou ik mee geven doe voor kinderen bevoorbeeld placemat met kleurplaat en kleurtkleurtjes.Mocht ik ooit weer in buurt komen zal ik best wel pannenkoek komen eten hoor.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Gistermiddag hier pannenkoeken gegeten na het midgetgolfen. Ik vond de pannenkoeken erg vet en sompig en de bediening was traag. Voor mij geen Vuursche Boer meer.
J R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Overal waar we pannenkoeken eten maken we ongewild een vergelijking met "Lage Vuursche", wat ons betreft de pannenkoekenhoofdstad van Nederland en (bijna) altijd wint Lage Vuursche het, met name vanwege de ambiance. Dit keer een rustige maandagmiddag, heerlijk. Auto voor de deur, genoeg plek op het terras en een warm welkom. Altijd fijn: vriendelijk personeel dat ook nog eens alle ins en outs van de kaart uit het hoofd weet. Ik bestelde pannenkoek spek en gember, stond niet op de kaart maar dat was geen probleem. De rest van het gezelschap diverse andere baksels en alles was zonder meer goed.
Enige tip die we de Vuursche Boer willen meegeven is: zorg dat de tafeltjes en menukaarten schoon blijven want niets is vervelender dan meubilair dat plakt en kleverig is.