Over het restaurant De Vrouwenpoort

Eetlokaal in het centrum van Leeuwarden Aan de rand van het stadspark gevestigd. Hier kun je altijd aanschuiven voor een kopje koffie, een lekkere borrel of een eerlijk diner. De vriendelijke bediening en keukenbrigade ontvangt je met open armen en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. In de zomer groot zonneterras (verwarmd) met uitzicht op de bootjes in de jachthaven.

Meer informatie over restaurant De Vrouwenpoort

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

Lunch op aanvraag

joyce.booij .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een AH etensbon. Keuze was goed, kwaliteit erg goed. Ligging aan de rand van het centrum.
Zeker aan te raden voor mensen zoals wij die 2 dagen Leeuwarden aandeden.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vooraf samen een plankje met vlees, gevogelte en brood gedeeld. Een uitgebreid plankje met voor elk smeersel netjes een apart mesje. Genoeg voor met zn 2en en erg lekker. Onder andere gans, konijn en zwijnenpaté. Als hoofdgerecht hadden we lamsstoofpot en de eend met groenten en aardappels. Erg mals vlees met apart ook nog salade en frietjes. Ruime hoeveelheden en erg goed op smaak. De obers waren zeer vriendelijk en beleefd en communiceerden goed met elkaar. De ambiance was erg warm, net alsof je bij ze in de huiskamef zit. We hebben een erg fijne avond gehad en heerlijk gegeten!
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeer vriendelijk en attent personeel. Gezellig, bruin ingericht. En heerlijk eten voor een hele schappelijke prijs.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Zeer tevreden over de gerechten, de bediening en de ambiance.
liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
heerlijk gegeten en goede bediening, komen gauw weer !
Hallo, dank voor de recensie. U beschrijft het geheel als duur, daar willen we graag wat aan doen c.q. veranderen indien mogelijk. Met vriendelijke groeten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Goed gegeten in een gezellige omgeving en zeer vriendelijke bediening!
j.h.doeven .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een warme ambiance met attent personeel. Een prima ontvangst. Na verloop van tijd was er een volle bezetting van het restaurant, maar het geluid bleef rustig,we konden goed met elkaar blijven communiceren. Ligging in Leeuwarden erg mooi. Bediening zorgvuldig en attent. We hebben heerlijk gegeten. We maakten gebruik van de AH-bon, maar dat was niet te merken. De keus uit de hele kaart was mogelijk.
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
reginavanderstraeten .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
heerlijk gegeten. mochten gewoon van de kaart kiezen. goulashsoep was lekker heet en pittig. ook de hoofdgerechten waren heerlijk, alleen mag er wel wat meer groenten gegeven worden, was nu alleen slamelange.
bij dessert kregen we de kaart, 1 tiramisu en 1 spaanse koffie, pas bij het afrekenen kreeg ik te horen dat de koffie geen dessert is en er dus geen gratis dessert was. Nou dat mogen ze dan ook wel vroeger zeggen.
CaroleM .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wat had een gezellige avond uit had moeten zijn, eindig bij een fiasco bij de kassa. Wij hadden online voor de AH gratis 2e driegangenmenu geboekt. Bij binnenkomst vermeld dat wij hadden een AH arrangement, met het kiezen van de menu had de meisje vermeld dat we van alles kunnen kiezen voor de AH arrangement. Voor het dessert had mijn man een Irish Coffee bestelt, dat hoorde niet bij het AH arrangement zegt het meisje, prima.
Bij de kassa hoorde ik dat ik moet euro 86 betalen, dus zo gedaan met mijn Mastercard. Toen krijgt ik de de rekening, zij had de AH arrangement niet afgehaald.
Hoe kunnen we dit oplossen vraagt ik? Dat kan niet zegt zij, ik wist niet dat jij een AH arrangement had en je kan niet met een creditcard betalen bij een AH.
Toen heeft zij iemand uit de keuken gehaald, de mevrouw van de keuken ging door over hoe schandalig het was dat zij moet 10% commissie aan Mastercard betalen en alle andere zaken dat ik hoeft niet te weten.
Eindelijk heeft zijn mij euro23 terug gegeven voor de 2e menu, minus 10% kosten voor gebruik van een creditcard euro 8,60. Dus van mijn rekening van euro 86, heb ik 14,40 terug gekregen.
Wij hebben overal heerlijk gegeten met de actie, inclusief eerder bij de Vrouwenpoort. Laatste keer bij De Vrouwenpoort heb ik euro 57 met de creditcard betaald, dus dit was een hele duurde actie.

De klant is niet koning bij de Vrouwenpoort.
WandaBon .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vanaf binnenkomst een welkom gevoel. Ruime keuze uit de hele kaart ondanks de ah-restaurant-actie. Prettige, lieve bediening. Heel attent ook. Per abuis moesten we iets langer wachten op de Irish coffee. Dit werd met persoonlijke excuses en extra, overigens heerlijke bonbons goed gemaakt. Ondanks dat vrijwel alle tafels bezet waren, een zeer goede akoestiek! Een hele fijne avond met heerlijk eten!
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk. We hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was goed. Met de AH-actie mocht je gewoon van de kaart kiezen wat je zelf wilde hebben. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Gerrit Jan F.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Voor de tweede keer bij de vrouwenpoort gegeten.
Uitgebreide keuze in alle gangen en zelfs week gerecht.
Prima en vlotte bediening en heerlijk warm kwam het op tafel. Voldoende qua hoeveelheid, uitstekend qua smaak.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik kwam binnen en wist het meteen: hier kom ik vaker! Zo gezellig, ik voel me direct thuis...
Heerlijk gegeten er was zelfs een veganistische keuze. De porties waren ruim voldoende...ik kon het niet op.
Hier komen we zeker terug! Het was een zeer genoeglijke woensdagavond en het zat al behoorlijk vol...
jackelien W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten gisteravond in de Vrouwenpoort. De Winterse geitensalade was verrassend lekker en divers aan smaken. En het hoofdgerecht was een malse haas met een heerlijke saus. De keuze aan gerechten was aantrekkelijk en stond op een schoolbord. We werden vriendelijk en attent bediend.
Erg knusse plek om gewoon GOED en gezellig te dineren.
alie O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima ervaring. Zie ook voorgaande kwalificaties.
De Noordzeebaars smaakte erg goed.
De zitruimte iets te krap.
Iets te lang wachten op dessertkaart.
Aan te bevelen.
hwvanboekel1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
we gebruikten de AH-actie en konden uit de volledige kaart kiezen. Leuke gerechten aangepast aan de periode van het jaar.
Marten G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant. Goede en snelle bediening zonder lang te hoeven wachten. Eten was heerlijk, en zeker voldoende, zeer goede keuken. Al met al een aanrader voor de bezoekers van Leeuwarden. Goede lokatie in het centrum van de stad.
jaap K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
gister woensdag 28december gegeten perfect zeer smakelijk leuke bediening en een heerlijke vis schotel met alles erop en eraan voor herhaling vatbaar.en goede wijnen ,ik kreeg nog als afscheid een rode mee. SUPER.