Over het restaurant De Vrouwenpoort

Eetlokaal in het centrum van Leeuwarden Aan de rand van het stadspark gevestigd. Hier kun je altijd aanschuiven voor een kopje koffie, een lekkere borrel of een eerlijk diner. De vriendelijke bediening en keukenbrigade ontvangt je met open armen en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. In de zomer groot zonneterras (verwarmd) met uitzicht op de bootjes in de jachthaven.

Meer informatie over restaurant De Vrouwenpoort

Lunch op aanvraag

• MasterCard , Pin , Visa card
monique.1970 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Matig gegeten. Carpaccio nat en smaakloos. Kok zou eens bij collega's moeten gaan proeven. Dit kan zoveel beter. Hoofdgerecht ook voor verbetering vatbaar. Varkenshaas in blokjes gebakken ipv in zijn geheel en dan pas snijden. Toetje rechtstreeks van groothandel, behoorlijk fantasieloos. Zou toch mooi einde van het diner moeten zijn.
ruurd B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
op het laatste moment samen met mijn partner besloten om even ergens te gaan eten.
het eten was heerlijk, de bediening goed.

voor herhaling vatbaar
fryskfamke .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten op het terras bij De Vrouwenpoort. Erg aardige en voorkomende bediening, niet opdringerig. Eten was prima, we vonden alleen het bijgerecht pastasalade wat tegen vallen, was ietwat flauw. Maar dat was zo klein dat het onze mooie avond niet negatief beïnvloedde.
christa K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Vorige week samen met mijn vriendin bij De vrouwenpoort gegeten.
We konden zelf bepalen waar we wilden gaan zitten , dat werd buiten op het terras.
We werden door de vriendelijke bediening geholpen , lekker gegeten genoeg keuze via de ah actie gereserveerd dit ging perfect.
Zeker een aanrader ga zo door!
Groeten van C. Kalsbeek.
johan D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
uitstekend daar is eigenlijk alles mee gezegd eten van hoge kwaliteit vriendelijke bediening WE KOMEN ZEKER NOG EENS TERUG!!
An K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vriendelijk personeel, fijne sfeer. Er werd standaard een glas water bij de wijn en de koffie geserveerd, erg netjes.
Qua eten leek het alsof het meeste te ver van te voren bereid was; het voorgerecht was al wat afgekoeld en er zat een laagje op de saus, waaraan je kon zien dat het al een tijdje stond. Van te voren iets gevraagd over het hoofdgerecht waarna besteld, kreeg ik toch het verkeerde stuk vlees. Kennis van het eten ontbrak dus wat. Prijs-kwaliteit verhouding zeker niet in balans. De wijn was fantastisch.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vorige week zijn mijn vriend en ik uit eten geweest bij de Vrouwenpoort via de Albert Heijn actie. Er was keuze uit de hele kaart, en later zou het goedkoopste 3 gangen menu gratis zijn. Dit is een groot voordeel aangezien je dan volop keuze hebt ipv een standaard menu.
Service was prima, en het eten zelf was ook erg smaakvol. Ook een pluspuntje is dat de Vrouwenpoort een redelijk terras heeft, dus wij konden buiten dineren, ideaal met lekker weer!
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
eten was erg goed, bediening ook .maar wel erg snel achter elkaar ..iets rustiger met op dienen zou wel prettig zijn .maar komen wel terug.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuke en goede bediening eten lekker en goede prijs kwaliteit verhouding
Aan te raden. Huiswijn iets aan de zure kant
Merlot/ tempranillo
Sombat R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Sfeervol, eten betaalbaar en op smaak. Ongedwongen. Prettige ontvangst. Kregen spontaan nog betere plek aangeboden. Is zeker een aanrader. De kaart is niet heel uitgebreid maar voldoende gevarieerd.
jacques E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hadden geboekt voor een AH - arrangement. Werden zeer vriendelijk ontvangen. Er werd uitgelegd dat we vrij konden kiezen van de kaart en de goedkoopste van de voor-, hoofd- en nagerechten werden niet gerekend. Duidelijk en het geeft de gast geeft een ruime keuze. We hebben dankzij de zoele avond buiten gegeten. Alle gerechten waren bijzonder smaakvol en zagen er verzorgd uit. We werden door verschillende serveersters en ober bediend. Zeer vriendelijk allemaal en bijzonder klantvriendelijk. Vaak moet je voor deze kwaliteit meer betalen. Meer dan één reden dus om snel terug te komen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Wij hadden de ah actie, maar was super goed voor elkaar.. goed en lekker eten, bediening was goed. Alles was goed voor elkaar..
Michael F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Personeel moet beter voorgelicht worden over welke producten op de menukaart staan. Bv kaasplankje: witte, rode en blauwe schimmelkaas ipv de naam van de soort kaas. Hetzelfde voor de wijnen, geen benul van de sort druif of smaak. Extra bijbetalen voor een zak patat als je slechts een zak patat voor 4 personen hebt gekregen is niet zo'n klantvriendelijke actie. Desert aardbeien van het huis was te karig. Veel slagroom, weinig aardbei. Voor de rest tevreden
dijkstra20 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten verse producten
AH actie konden gewoon vd kaart uitzoeken
Vriendelijke bediening
Voor herhaling vatbaar
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Voor de derde keer in anderhalf jaar tijd met een AHdineractie hier gegeten en deze keer was het echt top! De vorige keren was het goed maar nu nog beter. We hebben gesmuld van de asperges, het lamsvlees, de kabeljauw, de creme brulee en het ijs met chocoladesaus. En de bediening is hier altijd weer vriendelijk en correct. We stellen het erg op prijs dat je met de AHactie hier tenminste wel van de gehele kaart mag bestellen!
Ingeltsje1976 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vriendelijke, attente bediening. Eten was goed bereid en voldoende. Fijne bruin cafe sfeer in het restaurant, lekker ongedwongen.
joyce.booij .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een AH etensbon. Keuze was goed, kwaliteit erg goed. Ligging aan de rand van het centrum.
Zeker aan te raden voor mensen zoals wij die 2 dagen Leeuwarden aandeden.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Fantastisch gegeten. Mooie menukaart met creatieve gerechten.
Zeer aardige bediening.
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vooraf samen een plankje met vlees, gevogelte en brood gedeeld. Een uitgebreid plankje met voor elk smeersel netjes een apart mesje. Genoeg voor met zn 2en en erg lekker. Onder andere gans, konijn en zwijnenpaté. Als hoofdgerecht hadden we lamsstoofpot en de eend met groenten en aardappels. Erg mals vlees met apart ook nog salade en frietjes. Ruime hoeveelheden en erg goed op smaak. De obers waren zeer vriendelijk en beleefd en communiceerden goed met elkaar. De ambiance was erg warm, net alsof je bij ze in de huiskamef zit. We hebben een erg fijne avond gehad en heerlijk gegeten!
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zeer vriendelijk en attent personeel. Gezellig, bruin ingericht. En heerlijk eten voor een hele schappelijke prijs.