De Vrolijke Keizer

Hoofdstraat 35 8401 BV Gorredijk Nederland Kaart

Over restaurant De Vrolijke Keizer

Vrolijkheid in Gorredijk

Hier geniet je met het hele gezin van een gastvrije avond en een verrukkelijk menu. De kaart staat vol Hollandse klassiekers. Eten waar iedereen gek op is en voor ieder wat wils. Laat je een avond verwennen bij De Vrolijke Keizer!

Meer informatie over restaurant De Vrolijke Keizer

Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
De Vrolijke Keizer is van eigenaar veranderd. Er is nog altijd een driegangenmenu voor 21,50 Euro (naast een duurdere variant). De prijzen van de losse gerechten zijn aan de hoge kant, waardoor je met twee losse gerechten al boven de menuprijs uitkomt. Voor ons gevoel klopt dat niet: het zou beter zijn als de hoofdgerechten wat scherper geprijsd waren en je als nagerecht weer 'koffie of thee met lekkers' kunt kiezen. Wel krijg je nu grotere porties en standaard aardappeltjes, frites, warme groente (perfect beetgare broccoli en bloemkool), salade én mayonaise bij je hoofdgerecht. De gerechten op de kaart zijn minder bijzonder dan voorheen. Voor liefhebbers van de Hollandse keuken, prima. Voor ons mag de kok iets meer zijn/haar fantasie gebruiken!
Jantsje S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Lekker gegeten bij de vrolijke keizer, 3 gangen menu eigenlijk te goedkoop, warme groenten extra betalen. Doe het gangenmenu ietsje duurder en neem geen meerprijzen bij bepaalde produkten, zoals slagroom erbij etc.
HarrietD .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten in De Vrolijke Keizer! We waren laat met reserveren en het was erg druk maar we konden toch nog terecht.
Goede en snelle bediening, lekkere gerechten en de prijs was een lachertje gezien de actie Tweede menu voor €10! We hadden mosterdsoep (licht gebonden, zalig), tonijnsalade, kabeljauw, vegetarische ravioli, sorbetijs met vruchten en Griekse yoghurt met aardbeien. We hebben gesmuld!
Jammer dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we hier vaker!
RoCis .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Eten was redelijk, decor oudbollig en het personeel straalt niks uit. Moesten lang wachten op het eten (voorgerecht na 1 uur) hebben er in totaal ruim drie uren gezeten (tegen de tijd dat we het hoofdgerecht hadden, hadden we geen honger meer) één van de hoofdgerechten was tevens koud. Personeel is niet actief aanwezig (niet vragen of alles naar wens is of dat we nog wat wilden drinken) staan er ongemotiveerd bij en haalden het toetje al weg terwijl het nog niet op was tegen sluitingstijd aan volgens mij want toen kon het tempo wel omhoog (vriendelijk de deur uittrappen). We voelden ons er niet welkom, was geen sfeer en de gastvrijheid laat te wensen over. Wij komen in ieder geval niet meer terug.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Wij waren in de buurt en besloten hier even wat te gaan eten zonder reservering. Dat bleek mogelijk. Na korte tijd stroomde het restaurant vol. Er bleek een jubileumactie te zijn, waardoor men voor een bodemprijs heerlijk kon eten. De garnalen en de zalm vooraf smaakten goed. Het varkenshaasje was netjes rose gebakken en ook in orde. De opdiening is eenvoudig en de porties zijn niet groot. De rode en witte wijn waren soepel. De bediening had het druk, maar bleef vriendelijk en correct. In dit type restaurants is dit een goede gelegenheid. Het ziet er van binnen ook gezellig uit.
Debbieblok74 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
De vrolijke keizer is een gezellig druk restaurant. Het eten is eenvoudig, maar prima. De bediening is prima. Normaal gesproken heb je een uitgebreide menukaart, maar we hebben er deze keer gegeten met de spaaractie van Albert Heijn. Nu was de menukeuze zeer beperkt, maar het eten was prima. We komen graag nog een keer terug!
Gos .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
We hadden ons verheugd op een gezellige avond met de AH aktie in de Vrolijke Keizer. Nog nooit gegeten. Zal ook niet weer gebeuren. Het lijkt me dat je met een AH aktie je eigen restaurant wilt promoten. Het eten was geen promotie. De patatjes, aardappelen en de vis waren volgens mij in hetzelfde vet gebakken. Alles smaakte hetzelfde. Zeer teleurstellend. Het wachten op het hoofdgerecht duurde een uur. Dat is veel te lang. De enige reactie van de bediening was: "Bij een grote groep moeten tweetjes wat langer wachten....."
De dame bedoelde het goed, alleen iets meer begrip en verplaatsen in de klant was niet verkeerd geweest. Kortom 1x maar niet weer!
Dawssl .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Wij werden goed ontvangen bij de Vrolijke Keizer. We werden snel geholpen, en het eten liet niet lang op zich wachten. Lekker gegeten is een knus restaurant.
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Het AH menu was naar ons idee een uitgekleed menu. Jammer dat je zelf voor het kleine beetje mayonaise zelfs nog moest betalen.
We hebben vaker bij de vrolijke keizer gegeten en altijd genoten van het heerlijk eten.
Dit viel ons tegen. Met de AH actie heb je als restaurant de kans om te laten zien wat je in huis hebt en ik vond dit geen reclame. Als dit voor mij de eerste keer was geweest, dan denk ik dat ik niet snel weer eens zou komen. Gelukkig weet ik dat het veel beter kan. We zullen zeker vaker gaan eten bij de Vrolijke keizer omdat we weten dat je er van de gewone kaart heerlijk kunt eten. Het AH menu is een mislukt project.
Sara T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Het is er erg gezellig, warm (bedoel niet de temperatuur maar de aankleding ed.). Niet zo'n trendy modern restaurant. Service is prima, werden bij binnenkomst meteen naar onze tafel begeleid en kregen meteen uitleg betr. de 3 gangen menu's, een A, B, C . De gerechten kon je uitwisselen, ik had bijv. als voorgerecht de salade uit C en hoofd- en nagerecht uit B, vond ik zeer fijn. Salade, heerlijk, vers, knapperig, het hoofdgerecht was varkensreepjes in stroganoff saus, smaakte uitmuntend, vlees precies goed gaar, niet teveel saus, precies goed. Nagerecht de griekse yoghurt met aardbeiensaus smaakte ook zeer goed,had een lekkere volle smaak.
Ik had een witte wat zoete wijn erbij, gewoon lekker. Wij gaan daar zeker nog een keertje eten.
Sijgje .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
w.m.

Bij de vrolijke keizer hebben wij heel goed en lekker ge.eten,bediening was zeer goed,we hebben niet lang op het eten hoeven wachten.Aankleding was heel goed[opmaak van eten].
Enkele mensen klaagden over het rumoer,maar we vonden dit niet hinderlijk.

Vrolijke keizer hartelijk dank voor het lekkere eten.

Fam Eisen.
Karinboonstra .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
gewoon lekker eten voor een goede prijs!
De AH aktie,SUPER!!!
leuke en gezellige plek om te zitten,komen zeker eens terug!
Jeaan D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Wij vonden het een teleurstelling. Actie AH. Summier keuze uit het menu. Dat is jammer. Het eten was vet. Gevoelsmatig makkelijk vanaf gemaakt. Bediening vriendelijk maar wachttijd voordat we voorgerecht kregen 40 minuten terwijl het niet heel druk was. Al met al gaan wij niet meer terug. Hiermee zetten ze zich niet op de kaart.
Jokaan .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Vriendelijk bij aankomst.
Voor- hoofd- en nagerecht prima.
Goed verzorgd.
Personeel heel aardig, vragen of alles naar wens is.
Het restaurant ziet er goed en huiselijk uit. Fijne sfeer.
Zeer aan te bevelen.

Carlo D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
het eten was erg zout en vet; de salade bevatte erg veel azijn, hetgeen de smaak niet ten goede kwam.Het was gewoon niet lekker. Dit alles ook vermeld.
Bennie V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Wij hebben met het gezin, 4 personen, heerlijk gegeten. Bediening was goed en aardig. Voor het decor heb ik een 5 gegeven. Dit, omdat het akoestiek van het pand niet goed is. Het is er ontzettend gehorig en beslist niet prettig verblijven.
Door het van binnen beter aan te kleden, moet het lawaai aanzienlijk te reduceren zijn.

Voor het overige was het er prima.
Tjitskevdmeer .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Voor een driegangen menu vond ik de groente ( 1 soort) die je bij dit menu krijgt wat weinig.
Je hebt geen keus, krijgt altijd sla en je kunt groente wel extra bij bestellen maar daar komen kosten over heen.
Je krijgt twee soorten aardappel geserveerd, friet of gebakken aardappel.
Vervang één van deze aardappelen keuze en doe er een extra groente bij naast de sla.
Het vleesgerecht is altijd heerlijk.
Saskiadevink .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
3 menu‘s waarvan 2 varkensvlees en 1 vis . Had het prettiger gevonden als er één menu met kip was geweest. Wij gaan hier niet meer dineren met deze actie.
Lekkerbekje74 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Hier met vier volwassenen en kind van 5 gegeten. Een prima eetcafe, niet meer en niet minder. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor een avond ongedwongen eten, verwacht geen culinaire hoogstandjes. Degelijke kaart, jammer dat er voor kinderen alleen maar patat met fikandel/kipnuggets/kroket is. Zo daag je de jonge eter niet echt uit.
Komen hier graag als we wel uit eten willen maar niet te moeilijk of te duur.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Een gezellig eetcafe. Voor 19,95 kun je een prima 3 gangen maaltijd samenstellen. Je mag daarvoor geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar wat er wordt geserveerd is smakelijk en goed verzorgd.
Door de inrichting is het er wel snel lawaaierig, maar toch een leuke plek om niet te duur uit eten te gaan.
Kindermenu is wel wat erg doorsnee. Dat moet toch wel creativer en uitdagender kunnen.