De Vrije Wereld

Torenstraat 30 3281 XP Numansdorp Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrije Wereld

Een horecagelegenheid geschikt voor elke denkbare gelegenheid. Gewoon gezellig een wijntje of kopje koffie drinken? Dat kan hier! Het café biedt een ontspannen sfeer om even helemaal tot rust te komen. Iets bijzonders te vieren? Dan is dit de plek waar je een goed verzorgde middag of avond zult beleven. Goede arrangementen en een perfecte verzorging van je wensen. Denk aan een groepsbarbecue, personeelsfeestje of proeverij. Volop mogelijkheden en invullingen mogelijk.

Meer informatie over restaurant De Vrije Wereld

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Vrije Wereld

Nelis K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Er is op dit moment een verrassingsmenu vis of vlees. Wij kozen alle vier voor vis. Leuke starter met drie gamba's leuk op gemaakt. Hoofdgerecht was Tilapia file met groente en friet. Groente waren diepvriesgroente met weinig smaak. Nagerecht was een leuk opgemaakt glaasje mouse met ijs en fruit. De glaasjes wijn zijn aardig aan de prijs met € 5,50 !
Wilfred '.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Dit restaurant bleek gesloten te zijn. Gelukkig kwamen we daar achter voordat we erheen gereden zijn. Anders hadden we voor niets voor de deur gestaan. De vergunning is nog niet op orde. Het telefonisch contact was goed. Echter, je kunt nog steeds reserveren. Dat zou niet moeten kunnen als een restaurant gesloten is.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Ik vond het gezellig,lekker en leuke bediening! Hier gaan we zeker terug komen.
Een dingetje ,het bakje met nepsalade mag achterwege blijven,alleen sla met een lekkere dressing is voldoende.
Groet