De Vriendschap Beringe

Hoogstraat 70 5986 AB Beringe Nederland Kaart

Over het restaurant De Vriendschap Beringe

Namens Dennis, Paul en het gehele team heten wij u van harte welkom bij terras, restaurant & partycentrum De Vriendschap en Danscentrum Peel & Maas. Waar de deur altijd voor u open staat en wordt ontvangen met eerlijke Limburgs-Brabantse gastvrijheid. U voelt zich hier direct thuis! Laat onze koks al uw zintuigen prikkelen en laat u verrassen tijdens onze ‘Reis om de wereld’. Tijdens deze culinaire trip nemen we u mee naar diverse werelddelen in 5 gangen inclusief dessert. Wekelijks zullen we tijdens onze reis andere landen aandoen, waarbij u telkens weer kunt genieten van een diversiteit aan typische en huisgemaakte Wereldse gerechten! U heeft hierbij de mogelijkheid om aan te geven of u graag een reis over land wilt (vlees en vegetarische gerechten) of over land en zee (zowel, vlees, vis als vegetarisch). Bang voor het onbekende, lust u bepaalde gerechten niet of heeft u bepaalde dieetwensen? Geef dit dan tijdig door. Dan zorgen wij ervoor dat ook u volop kunt genieten van onze ‘Reis om de wereld’. Uiteraard bent u ook van harte welkom om te komen genieten van onze maandelijks wisselende a la carte gerechten, of van ons 3-gangen verrassingsmenu! bezoek voor meer informatie onze website.

Meer informatie over restaurant De Vriendschap Beringe

Uitmuntend
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant De Vriendschap Beringe

Irma S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wat hebben wij genoten van het drie gangen verrassings menu...Top...
Wat ik geweldig vond...Ik vroeg om een Tinto..een Spaans drankje, voor hun onbekend...maar het werd meteen gemaakt.
Gezellig.gelachen en genoten...wat wil een mens nog meer...
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Net dat verschil wat uit eten leuk maakt!
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk en afwisselend eten.
Wij hadden voor een "Reis om de wereld" gekozen. Hierin bestaat de keuze uit over land en zee of alleen land. Een van ons gezelschap kan niet goed tegen vis en ging dus voor alleen land. Vanuit de keuken werd echt goed nagevraagd over de hoogte van de allergie van visproducten.
De rondes door de diverse werelddelen cq landen waren goed verdeeld, qua tijd, smaak en hoeveelheid. Het toetje konden we zonder problemen even uitstellen.
Vriendelijk personeel.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Gezellig gezeten en lekker gegeten
Bediening was vriendelijk en het super mooie terras is met name 's avonds ene lust voor het oog
Je waant je werkelijk in het buitenland
Aanrader !!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De reis om de wereld is heel goed.Sterker nog , wij hadden er moeite mee op het op te krijgen. Geweldig en heel apart opgediend.
Ine .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Met familie heerlijk gegeten vanwege verjaardag oma die 90 geworden was.Voor elk wat wils .Het 3gangen menu was zeer gevarieerd en iedereen was zeer tevreden.
Ine .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We zijn hier al vaker geweest, en telkens is het weer ontzettend lekker. We gingen deze keer voor het Reis Om De Wereld 3-gangen menu. Het was weer heerlijk en meer dan voldoende, met grote eters.
Het was mooi weer, dus we zaten buiten op het terras. We hebben erna nog even met een andere familie geklets die er ook zaten. Erg gezellig. We komen zeer zeker snel weer terug.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
De gerechten waren Heerlijk, ik vond het " reis om de wereld" menu alleen niet zo geschikt voor kinderen.
Aangezien jullie te boek staan als een kindvriendelijk restaurant. Had ik toch wel ook kindermenu's op de kaart verwacht.
Verder een prima restaurant.
Dominique T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Erg vriendelijke gastheer, verrassend smaakvol interieur en waarschijnlijk de lekkerste zalm die ik sinds lange tijd heb gegeten
Marij B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
we hebben buiten gezeten en heerlijk geluncht. De wapas is aan te raden mmmmmmm
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het is ons met de familie zeer goed bevallen. We hebben al eerder het menu "reis om de wereld"gehad.
Eerlijk gezegd was de vorige keer beter. Meer variatie qua smaak, kruiden en gerechten.
We misten een beetje het groente assortiment. Verder was het lekker.
wiek R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
het was niet de eerste keer, maar zeer zeker niet de laatste keer dat wij hier met vrienden hebben gegeten.
Een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en geweldig eten.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vanavond met mijn vrouw en kids genoten van een 5-gangen diner, een ware reis rond de wereld met gevarieerde gerechten. Porties waren ruim voldoende, en na 5 gangen is het echt tijd om thuis even het eten te laten zakken. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Christ L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Erg lekker eten met fijne bediening in een leuk restaurant. Gevarieerde kaart met keuze voor iedereen. Op deze manier vind iedereen aparte gerechten lekker
S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig gegeten en genoten, vriendelijk personeel, veel variatie in het menu, vers en alles zelf gemaakt, presentief en creatief
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zeer fijn gezellig restaurant, met een mooi buitenterras en een vriendelijke kok
Ankie W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker gegeten .
wiek R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben met de familie erg genoten van de lunch en de gezelligheid. Zeer aan te raden . We hebben ook genoten van de bijzondere tuin, de schildpadden,eendjes en de coikarpers.
Gertie C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Overheerlijke Paasbrunch bij Hoove De Vriendschap !
Goeie kwaliteit/prijs verhouding.
Geweldige Bediening!
Zeer aan te bevelen!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig restaurant, prima bediening, professioneel en met zichtbaar plezier. Wij hadden “reis om de wereld” en alle gerechten waren even smakelijk. Ik ben een goede eter maar had hier mee dan voldoende aan. Daarnaast ook zeer betaalbaar. Kortom, een aanrader.