De Vriendschap Beringe

Hoogstraat 70 5986 AB Beringe Nederland Kaart

Over het restaurant De Vriendschap Beringe

Namens Dennis, Paul en het gehele team heten wij u van harte welkom bij terras, restaurant & partycentrum De Vriendschap en Danscentrum Peel & Maas. Waar de deur altijd voor u open staat en wordt ontvangen met eerlijke Limburgs-Brabantse gastvrijheid. U voelt zich hier direct thuis! Laat onze koks al uw zintuigen prikkelen en laat u verrassen tijdens onze ‘Reis om de wereld’. Tijdens deze culinaire trip nemen we u mee naar diverse werelddelen in 5 gangen inclusief dessert. Wekelijks zullen we tijdens onze reis andere landen aandoen, waarbij u telkens weer kunt genieten van een diversiteit aan typische en huisgemaakte Wereldse gerechten! U heeft hierbij de mogelijkheid om aan te geven of u graag een reis over land wilt (vlees en vegetarische gerechten) of over land en zee (zowel, vlees, vis als vegetarisch). Bang voor het onbekende, lust u bepaalde gerechten niet of heeft u bepaalde dieetwensen? Geef dit dan tijdig door. Dan zorgen wij ervoor dat ook u volop kunt genieten van onze ‘Reis om de wereld’. Uiteraard bent u ook van harte welkom om te komen genieten van onze maandelijks wisselende a la carte gerechten, of van ons 3-gangen verrassingsmenu! bezoek voor meer informatie onze website.

Meer informatie over restaurant De Vriendschap Beringe

Uitmuntend
9,5
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Vriendschap Beringe

V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Zeer geslaagd, voor herhaling: denk het zeker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
………………………...
G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Kort en krachtig: Goede wijn behoeft geen krans. Dus wat moeten we hier nog op zeggen. Maar wetend wat we hier zeker vaker gaan komen.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Paul en Dennis we hebben weer genoten van jullie heerlijke eten en gezellige sfeer. Het was weer super goed en erg lekker eten.
L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het eten was erg lekker ze waren allemaal tevreden. Alleen jammer dat er geen spareribs op de menukaart stond. Wel voor herhaling vatbaar.
Ine .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Ik schrijf normaal gesproken geen recensies, maar ik wilde nu even een uitzondering maken.
We hebben ontzettend lekker gegeten op Tweede Kerstdag. Alles was zeer duidelijk zelf gemaakt in de keuken, zonder kant-en-klare dingen erbij. We hadden de reis om de wereld, en volgens de chef heeft hij de meest geliefde gerechten van de laatste jaren bereidt. Veel verschillende smaken, en we werden elke gang weer verrast met nieuwe smakelijke gerechten.
De inrichting was heel erg mooi, met een heus kerst dorp in het midden van het restaurant, Alles was in prachtige kerstsfeer versierd.
Wij komen hier zeker weer terug, van ons allen krijgt De Vriendschap Beringe een dikke tien!
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
in 1 woord top de bediening was erg vriendelijk het eten was toppie en bovenal het was een erg mooie kerstsfeer.De versiering was erg mooi gedaan.
R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijke gerechten. Goed op elkaar afgestemd. Originele manier van eten. Uitstekende bediening. Complimenten voor het totale plaatje.
lchuijs .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het eten, presentatie en uitleg was fantastisch. Jammer dat je geen muziek kon horen.
Het personeel is vriendelijk en op tijd met vragen of alles voldoende is en naar wens inclusief drinken.
Alleen jammer dat er naar afloop niet wordt gevraagd of je nog zin hebt in koffie of iets anders.
De entree naar binnen is minder, afstap/opstap en helling zeker voor oudere personen, kan stukken beter.
Enigste minpunt,binnen is het sfeervol en goeie stoelen.
Zeker komen we nog een keer. Familie Huijs.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Na drie keer bij jullie geweest te zijn (1x met 20, 1 x met 40 en 1x met 22 mensen) hebben wij alleen maar positieve reacties gekregen van onze genodigden. Iedereen was vol lof, zelfs de veganist beweerde uitzonderlijk lekker gegeten te hebben.
Afgelopen kerst zijn we met zijn tweeën geweest, en ook toen uitermate vriendelijk ontvangen, en hebben van een super kerstmaal genoten
K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Alweer erg lekker en gevarieerd gegeten. Gezellige en informele sfeer. 5 gangen reis om de wereld: meer dan voldoende voor iedereen.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij hadden een besloten feest in een aparte ruimte. We hebben zelf versiering op mogen hangen en ze hadden ook nog helium ballonnen op tafel gezet (na eerst gevraagd te hebben of we dit leuk zouden vinden). Heel Feestelijk! Heerlijk gegeten (dankjewel Paul), een fijne gastheer (dank je Dennis), vlotte en vriendelijke bediening (dank ook voor hen). Dit alles ook met complimenten van de familie. Zeer geslaagd!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Afgelopen weekend met het gezin hier wezen eten. Zeer gastvrij ontvangen en genoten van alle gerechten in de reis rond de wereld.
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Voor de derde keer genoten van de "reis om de wereld"! 5 gangen met heerlijke gerechten, in een leuke sfeer. Aanrader!!!
Marly K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Met vrienden de "reis om de wereld" gedaan, het was geweldig en erg lekker en voor ieder wat wils.
Zeed aan te bevelen, en voor ons een reden om dat vaker te doen.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Voor de 2e keer gegeten bij De Vriendschap, wederom een Reis om de Wereld, genieten van een erg lekker 5-gangen diner. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug. Prijs-kwaliteitsverhouding is erg goed.
Marnelle R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
lekker gevarieerd eten voor ieder wat wils in een prettige ambiance en prettig personeel dat niet opdringerig is en toch op tijd drinken vraagt en ook brengt
wiek R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
wederom heerlijk gedineerd met uiterst vriendelijk en deskundig personeel v or herhaling vatbaar.
Echt een aanrader voor iedereen.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Geweldig genoten hier gister avond! Mijn zus is hier onlangs geweest en raadde ons aan hier naartoe te gaan voor de reis om de wereld.
Heerlijk gegeten, erg gevarieerd en leuk opgediend!
Vriendelijke bediening met een vleug humor, aanrader voor een gezellige avond!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gezellig restaurant met verrassende keuken. Reisje om de wereld is altijd een verrassing waarbij je meerdere landen/continenten aandoet qua smaak. Zowel vlees als vis.
Vriendelijk personeel die er alles aan zullen doen om de gasten tevreden te houden.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Hartstikke leuke donderdagavond gehad. We waren er als enige, maar dat maakte het eten en de sfeer niet minder. Erg lekker en genoten. Zeker een aanrader!