De Vriendschap Beringe

Hoogstraat 70 5986 AB Beringe Nederland Kaart

Over het restaurant De Vriendschap Beringe

Namens Dennis, Paul en het gehele team heten wij u van harte welkom bij terras, restaurant & partycentrum De Vriendschap en Danscentrum Peel & Maas. Waar de deur altijd voor u open staat en wordt ontvangen met eerlijke Limburgs-Brabantse gastvrijheid. U voelt zich hier direct thuis! Laat onze koks al uw zintuigen prikkelen en laat u verrassen tijdens onze ‘Reis om de wereld’. Tijdens deze culinaire trip nemen we u mee naar diverse werelddelen in 5 gangen inclusief dessert. Wekelijks zullen we tijdens onze reis andere landen aandoen, waarbij u telkens weer kunt genieten van een diversiteit aan typische en huisgemaakte Wereldse gerechten! U heeft hierbij de mogelijkheid om aan te geven of u graag een reis over land wilt (vlees en vegetarische gerechten) of over land en zee (zowel, vlees, vis als vegetarisch). Bang voor het onbekende, lust u bepaalde gerechten niet of heeft u bepaalde dieetwensen? Geef dit dan tijdig door. Dan zorgen wij ervoor dat ook u volop kunt genieten van onze ‘Reis om de wereld’. Uiteraard bent u ook van harte welkom om te komen genieten van onze maandelijks wisselende a la carte gerechten, of van ons 3-gangen verrassingsmenu! bezoek voor meer informatie onze website.

Meer informatie over restaurant De Vriendschap Beringe

Uitmuntend
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant De Vriendschap Beringe

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het is ons met de familie zeer goed bevallen. We hebben al eerder het menu "reis om de wereld"gehad.
Eerlijk gezegd was de vorige keer beter. Meer variatie qua smaak, kruiden en gerechten.
We misten een beetje het groente assortiment. Verder was het lekker.
wiek R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
het was niet de eerste keer, maar zeer zeker niet de laatste keer dat wij hier met vrienden hebben gegeten.
Een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en geweldig eten.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vanavond met mijn vrouw en kids genoten van een 5-gangen diner, een ware reis rond de wereld met gevarieerde gerechten. Porties waren ruim voldoende, en na 5 gangen is het echt tijd om thuis even het eten te laten zakken. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Christ L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Erg lekker eten met fijne bediening in een leuk restaurant. Gevarieerde kaart met keuze voor iedereen. Op deze manier vind iedereen aparte gerechten lekker
S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig gegeten en genoten, vriendelijk personeel, veel variatie in het menu, vers en alles zelf gemaakt, presentief en creatief
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zeer fijn gezellig restaurant, met een mooi buitenterras en een vriendelijke kok
Ankie W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker gegeten .
wiek R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben met de familie erg genoten van de lunch en de gezelligheid. Zeer aan te raden . We hebben ook genoten van de bijzondere tuin, de schildpadden,eendjes en de coikarpers.
Gertie C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Overheerlijke Paasbrunch bij Hoove De Vriendschap !
Goeie kwaliteit/prijs verhouding.
Geweldige Bediening!
Zeer aan te bevelen!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig restaurant, prima bediening, professioneel en met zichtbaar plezier. Wij hadden “reis om de wereld” en alle gerechten waren even smakelijk. Ik ben een goede eter maar had hier mee dan voldoende aan. Daarnaast ook zeer betaalbaar. Kortom, een aanrader.
Jannie K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We waren in de regio op vakantie en kwamen hier terecht via avondje uit korting. Heerlijk gegeten! Wanneer we weer in de regio zijn komen we zeker terug!
dominique R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
In 1 woord fantastisch. We hebben 1 gang overgeslagen omdat het teveel was voor ons. Maar alles wat we hebben gehad was ontzettend lekker. En we komen zeker terug
Ine .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met vrienden heerlijk gegeten.Zeker voor herhaling vatbaar.Leuke gastheer en de kok kwam nog een praatje maken en vragen of alles naar wens was Binnenkort komen we zeker terug.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Alles naar wens.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het was weer even geleden dat we hier zijn geweest. Het was weer als vanouds: zeer gastvrije bediening waarmee we ontzettend veel lol hebben gehad, en ontzettend lekker gegeten! Tot gauw weer!
Moniek H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
we zijn hier via de jumbo avondje uit zegels geweest. In het verleden hebben we met dat soort akties wel eens mee gemaakt dat er een apart menu was samengesteld voor deze reserveringen.
dat was hier niet het geval, je kon gewoon kiezen zoals iedereen wat ik al een grote plus vond.
Verder gewoon een super gezellige avond gehad en super lekker gegeten, net even wat anders dan op andere plekken!
Zeker de moeite waard om naar toe te gaan!
B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk geluncht , in n gezellig sfeer. Lekkere venkelsoep en het broodje oosterse kip was ook heerlijk , de rest van de dag niet veel meer hoeven te eten. De bediening is ook vlotjes en heel ontspannen met n grapje tussendoor zodat je je er meteen welkom voelt , jassen worden voor je opgehangen , en op verzoek komt de kok ook n praatje met je maken. Echt n aanrader.
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij de vriendschap.
erg vriendelijke bediening, ontzettend gastvrij. de gerechten in de reis om de wereld erg gevarieerd en smaakvol.
Voor herhaling vatbaar!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hebben n echte reis over de wereld gehad. Samen met de muziekkeuze, de leuke bediening en het heerlijke eten, hebben wij n zeer geslaagde reis gehad. Bedankt team vd vriendschap.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zijn soms meer tevreden geweest, was wat snel.