De Vriendschap Beringe

Hoogstraat 70 5986 AB Beringe Nederland Kaart

Over het restaurant De Vriendschap Beringe

Namens Dennis, Paul en het gehele team heten wij u van harte welkom bij terras, restaurant & partycentrum De Vriendschap en Danscentrum Peel & Maas. Laat onze koks al uw zintuigen prikkelen en laat u verrassen tijdens onze ‘Reis om de wereld’ voor slechts € 28,95 p/p. Tijdens deze culinaire trip nemen we u mee naar diverse werelddelen in 5 gangen inclusief dessert. Wekelijks zullen we tijdens onze reis andere landen aandoen, waarbij u telkens weer kunt genieten van een diversiteit aan typische en huisgemaakte Wereldse gerechten! U heeft hierbij de mogelijkheid om aan te geven of u graag een reis over land wilt (vlees en vegetarische gerechten) of over land en zee (zowel, vlees, vis als vegetarisch). Bang voor het onbekende, lust u bepaalde gerechten niet of heeft u bepaalde dieetwensen? Geef dit dan tijdig door. Dan zorgen wij ervoor dat ook u volop kunt genieten van onze ‘Reis om de wereld’.

Meer informatie over restaurant De Vriendschap Beringe

Uitmuntend
9,6
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant De Vriendschap Beringe

Francis J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijke lunch in prachtige kerstsfeer
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, we zaten ook bommetje vol!
Super mooi versierd met kerstdorpje met een rijdend treintje en een bewegende kermis!en heel veel lichtjes en kerstballen!!!!
Super gezellig!!!!
Kortom, een TOP avond gehad!
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Super goed/lekker gegeten! Leuke, gezellige en vooral meedenkende bediening. Kindvriendelijk! Wereld gerechten erg origineel. Iedere gang een ander land, steeds weer een verrassing. De achtergrond muziek erop aangepast. En wat een eten... zoveel en allemaal goed van smaak. Echt een aanrader! Als we nog eens in deze omgeving op vakantie zijn komen we ZEKER terug!
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De wereld reis is prima aan te bevelen. Veel variatie. Prima betaalbaar en goeie bediening. Leuke uitleg van de gastheer tijdens elk gerecht.
Jeanette G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Verrassend, gezellig en heerlijk. Aanrader om terug te komen. Kortom: Top! Werelds.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Net als vorige keer weer genoten. Nu met vriendinnen voor wapas lunch gegaan. Was weer top! Tot volgende keer!
Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super lekker gegeten , heel divers met veel verschillende smaken .
Voor ieder wat wij hadden wereld reis genomen . 5 gangen heerlijk
Wil O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening.Jammer dat het zo donker is in het restaurant,een beetje meer licht zou fijn zijn.
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
we zijn al vaker bij de vriendschap geweest. ook deze keer voor de reis rond de wereld gegaan. complimenten aan de keuken! Ondanks dat we toch al diverse malen zijn geweest, nog niet 1 keer dezelfde gerechten gehad!
Ook een dikke pluim voor het bedienend personeel die er alles aan doen het je naar de zin te maken. Tot volgende keer, en bedankt voor een super avond.
Dennis C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Top avond,
Reis om de wereld gedaan.
5 gangen:
5x lekker, 5x mooi, 5x plezier, in 1 zin
5 van de 5 sterren.
Tot snel
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mijn sarah feestje georganiseerd bij Hoove de Vriendschap. Dit was werkelijk fantastisch en ging naar perfectie. We hadden gevraagd om iets van de Franse keuken in het menu op te nemen. Er werd een fantastisch en geheel eigenwijze Frans uiensoepje geserveerd. De smaak was geweldig en divers en zeker een aanrader. De andere gerechten waren ook geweldig. Heel veel lovende reacties gehad van de familie. Dennis, Paul en personeel geweldig bedankt voor deze onvergetelijke dag. Zeker een aanrader voor vrienden en familie
Moniek H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We wisten niet wat we konden verwachten. Misschien wel daarom dat we zo positief verrast zijn! De prijs-kwaliteit van de reis om de wereld was hartstikke goed! Ook vegetarisch deed niet onder voor vlees en vis. Als we één tip mogen geven: maak de porties kleiner. Ze waren opvallend groot waardoor we bij de laatste gangen met heug en meug ons bord hebben leeggegeten. Dat is zonde. Al hoewel te veel natuurlijk beter is dan te weinig. Complimenten voor het hele plaatje!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
In augustus vierden we met 10 man de opening van het FABLAB Weert in Nederweert.
Op deze avond was er live muziek, Fablab all over de wereld, dus het menu werd een wereldreis voor alle 10 genodigden. De wereldreis was gevarieerd en je kon van te voren dan ook aangeven wat je je niet zo lekker zou vinden, ook met allergien etc wordt ruimschoots rekening gehouden door de keuken. Plezierig was de gevarieerdheid zoals het eten werd opgediend , het eten was werelds, de opmaak evenzo!
Dat deze avond volledige volgeboekt was was aan wacht tijden eigenlijk niet te merken een pluimpje voor de keuken, daar ik vroeger zelf ook in de keuken stond weet ik hoe hektisch het kan zijn. De bediening was goed, plezierig correct en niet opdringerig in het verzorgen van de drank. Ook bij het volgeboekte restaurant was de drank lekker koel, iets wat vaak niet het geval is in andere restaurants bij drukte de drank is dan lauw echt iets wat ik niet kan pruimen! Dinsdag en woensdag terecht gesloten, om bij te komen als je als crew een paar van deze avonden per week hebt. Crew chapo
Mvg
Fablab
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
woensdag met ons gezin samen een reis om de wereld gemaakt,super lekker,gevarieerd en smaakvol opgediend een top avond gehad.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Geweldige lunch gehad afgelopen zondag met 10 vriendinnen uit de kunst nooit zo iets mee gemaakt ,en uiterst vriendelijk gastheren Dennis en Paul
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We zijn al meerdere malen bij jullie wezen eten, ook toen was het super. Het is wel heel fijn dat jullie er voor hebben gekozen om in 5 gangen de wereld rond tegaan. Nu konden we eindelijk alles op. 7 gangen was altijd veel te veel voor ons. Ga zo door!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ik vind het schrijven van een review alleen zinvol als een restaurant of heel slecht is, of wanneer het uitzonderlijk goed is. In dit geval is het tweede het geval. Na al het een en ander gehoord te hebben van bekenden over de vriendschap en hun reis om de wereld, hebben we het nu zelf kunnen ervaren. Ontzettend leuk en origineel concept, waarbij tijdens elke gang diverse gerechten uit bepaalde werelddelen werden gepresenteerd. Buiten het feit dat elk gerecht zijn eigen authentieke smaak had was de presentatie ook een groot feest voor het oog! Wanneer dan ook de gastheer zijn vak verstaat en dus begrijpt hoe hij de gasten een gemeend gevoel van welkom zijn geeft, dan kan ik maar 1 ding zeggen: chappeau! Ga zo door!
Konings K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben met z'n vieren genoten van al het lekkers maar ook van de bediening!
Goede uitleg en gezellige gesprekjes met een lach en een vleugje humor....Ook belangrijk.
Mooie locatie.
Super!
henriette D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hadden gekozen voor reis om de wereld. Heerlijke gerechten en zeer gevarieerd. Vriendelijk personeel. Ook prima uitleg over de gerechten die op bijzonder originele wijze gepresenteerd werden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Geweldige bruiloft gehad bij Paul en Dennis....alles tiptop......onvergetelijk.
Feestzaal en eten was formidabel........