De Vrienden Ommen

Markt 12 7731 DB Ommen Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Ommen

Vers, Puur en Ambachtelijk uiteten. Dat kun je vinden bij De Vrienden Ommen. De kaart van De Vrienden heeft als slogan: Steaks, Fish & More. Vier soorten steaks, vier soorten vis en onder "More" vindt u onder andere heerlijke malse spareribs en een huisgemaakte vegetarische quiche. Alle producten worden geleverd door ambachtelijke en lokale leveranciers. Zo bent u als gast gegarandeerd van het meest verse en lekkerste gerecht. Het restaurant, dat sinds mei 2016 geopend is aan de Markt 12 in Ommen, heeft een hoog sit-back-and-relax-gehalte. Genieten zonder zorgen, dat klinkt goed na een lange werkdag of -week. De Vrienden Ommen is elke dag open (in het laagseizoen alleen niet op maandag en dinsdag). Meer dan alleen uiteten? Zaterdagavond vanaf 23.00uur gaan de tafels en stoelen opzij en komt een leuke dj het weekend vieren! Zin in gezelligheid? Reserveer dan snel een tafeltje bij De Vrienden Ommen.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Ommen

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Vrienden Ommen

Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
De Vrienden is een sfeervol restaurant waar je lekker kunt eten. De gerechten zijn niet alledaags. We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening was verder ook prima. Dat er kraanwater wordt geschonken is een pré. Niets dan lof voor dit restaurant.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Echt een fijne plek om gezellig en echt heeeeeeerlijk te eten
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Lekker en voldoende eten,er zat precies goed tijd tussen de verschillende gangen, goede en vriendelijke bediening, mooie ambiance!
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
super gegeten heel goede keuken lekker en super warm vlees rest v/d gerechten ook heerlijk top komen zeker terug jonge bediening maar heel keurig
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima restaurant, heerlijke Rib-Eye gegeten. Zo mals, smolt op de tong.
Bediening, gezellig en vriendelijk. Graag tot de volgende keer.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Een leuke sfeervolle locatie, Het eten was heerlijk, en de bediening heel gezellig.
We komen zeker terug !!!
R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vriendelijke vlotte medewerkers in de bediening en een kok die weet hoe de gerechten bereid moeten worden.
Heerlijk gegeten, niets dan lof!
Martha R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuk terras, aan de weg maar er wordt daar niet hard gereden, hoort 'n beetje bij de sfeer, snelle service door een team van leuke jongelui, heerlijk gegeten: we hadden biefstukpuntjes en schol. Gaan we nog een keer doen !
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Eten was goed. De wachttijd was erg lang. Meer dan 3 kwartier alvorens ons hoofdgerecht kwam.
Henry H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het terras ligt aan een zeer drukke weg met veel komen en gaan van auto's en motoren. Ik zou bij een andere gelegenheid binnen gaan zitten. Verder een leuk restaurant. Geen mega grote kaart maar dat hoef ook niet. Ik heb me vermaakt
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Prima en lekker gegeten, dat het rumoerig was is niet zo gek daar we op het terras hebben gezeten.
We gaan hier zeker vaker eten.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Erg fijn restaurant om hier een hapje te komen eten! Goede prijs kwaliteit/verhouding. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Gemma S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten voor een gunstige prijs .
Het vlees was op de juiste manier bereid.
Zeer hulpvaardige en vriendelijke bediening ! ????
Joh G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goede kwaliteit eten ,goed geserveerd en mooie rustige eettafel . Met daaromheen toch activiteit op
het terras en binnen . Gezellig !
R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Niets dan lof!!!
Voor het eten, de bediening en de entourage.
Een echte aanrader om in Ommen heerlijk uit eten te gaan!
Fijn terras met heerlijke banken.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten!! Ambiance is heel gezellig en sfeervol. Personeel is altijd vriendelijk en wil het iedereen naar de zin maken. Er is altijd tijd voor een praatje of een grapje, hoe druk het ook is
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk terras, personeel was druk en had weinig oog voor hetgeen op het terras nodig was. Er had een keer zoveel drank verkocht kunnen worden. Drankjes werden vergeten en eenmaal op tafel kwam er geen vraag meer voor het bijvullen. Eten was van goede kwaliteit maar werd door ons als net voldoende ervaren (aan patat bijbestellen ed hadden wij geen behoefte). Prijs kwaliteitsverhouding oké.
G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was erg lekker, het was er ook zo. niet lang hoeven wachten. de bediening was ook goed. We hebben ook nog even binnen gezeten, gezellig ingericht.
K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Goed eten, vriendelijke attente bediening, enorm leuke avond gehad met familie uit Groningen, Friesland, Overijssel en Bonaire! Topavond en “de vrienden van Ommen” is voor ons echt een aanrader!
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Dikke aanrader!
Lekker gegeten samen met de kinderen. Fijne plek aan het raam, in een leuk, gezellige en modern eetcafé! Super bediening en lekker ad rem! Met een voldaan en goed gevoel weg gegaan!