De Vrienden Ommen

Markt 12 7731 DB Ommen Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Ommen

Vers, Puur en Ambachtelijk uiteten. Dat kun je vinden bij De Vrienden Ommen. De kaart van De Vrienden heeft als slogan: Steaks, Fish & More. Vier soorten steaks, vier soorten vis en onder "More" vindt u onder andere heerlijke malse spareribs en een huisgemaakte vegetarische quiche. Alle producten worden geleverd door ambachtelijke en lokale leveranciers. Zo bent u als gast gegarandeerd van het meest verse en lekkerste gerecht. Het restaurant, dat sinds mei 2016 geopend is aan de Markt 12 in Ommen, heeft een hoog sit-back-and-relax-gehalte. Genieten zonder zorgen, dat klinkt goed na een lange werkdag of -week. De Vrienden Ommen is elke dag open (in het laagseizoen alleen niet op maandag en dinsdag). Meer dan alleen uiteten? Zaterdagavond vanaf 23.00uur gaan de tafels en stoelen opzij en komt een leuke dj het weekend vieren! Zin in gezelligheid? Reserveer dan snel een tafeltje bij De Vrienden Ommen.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Ommen

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Vrienden Ommen

H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Gezellige avond gehad. Fijne sfeer. Lekker eten en drinken en vriendelijk personeel. Staan ook open voor suggesties. Tapasavond is voor herhaling vatbaar. Aanrader!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten, mooi restaurant
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heelrlijk eten en prettige atmosfeer! We komen zeker een keer terug.
Guy N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Afgelopen maand hier met 8 personen gegeten
Ik had een voor/hoofd/na gerecht was super
Wij hebben erg lekker gegeten.
Goede portiegrootte, sauzen op smaak,en heel goed vlees van goede kwaliteit vis en vega ook niet te vergeten.
Mooie opgemaakte borden, hier word aan alles gedacht.
Mooi ingericht restaurant en vriendelijk en kundig personeel.
Hygiëne dik in orde , o.a schone toiletten.
Het is zeker te begrijpen dat deze zaak genomineerd werd voor de beste van Nederland.
Wij komen zeker terug
T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Elke keer weer een heerlijk diner voor een leuke prijs en goede bediening! Goede atmosfeer waarbij onze kinderen zich ook op hun gemak voelen. Kortom een top tent!
V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Goede vriendelijke bediening. ongedwongen. heerlijke eten en de porties waren precies groot genoeg
Zeker een aanrader om heen te gaan
R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Jammer dat het hoofdgerecht niet warm was. Dit gemeld en direct werden de borden meegenomen naar de keuken om het vlees op te warmen waarna we heerlijk hebben genoten van warme hoofdgerechten. Perfect opgelost!
Goede sfeer/lekker eten/geen lege glazen/ vriendelijk deskundig personeel dat voor elke gast tijd heeft.
Kortom; wij gaan hier zeker weer naar toe.
H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
We werden heel vriendelijk welkom geheten. We hebben heerlijk gegeten,. Er was voldoende keuze, wachttijd goed en de bediening voortreffelijk.
Krj T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Tevreden
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima eten voor een stevige prijs. Bediening was vlot maar kwam wat gehaasd over.
Gezien het prijsniveau vond ik het geheel te rumoerig/onrustig, ook liepen er geregeld mensen in en uit waardoor er steeds kou naar binnen kwam.
S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lekker gegeten, relaxte sfeer, vriendelijke bediening. Alleen jammer dat we om 21.00 uur weg moesten zijn vanwege een besloten feest. De koffie ergens anders moeten doen. Deed wat afbreuk aan het relaxte diner.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Personeel zeer vriendelijk en erg mooie ambiance met leuk sfeerlicht het eten werd leuk gepresenteerd en lekkere toetjes!
O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hadden online gereserveerd om met vrienden te eten op 27 oktober. Wat we niet wisten is dat het restaurant aangekleed was in Haloween stijl ook bediening was geheel in stijl. Dit stond niet vermeld op de website. Tip om dit de volgende keer wel aan te geven. Verder niets anders dan lof. Lekker eten, leuke bediening !!
John S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lang wachten op de 3 gangen en ondanks dat we maar met 4 personen waren, was het hoofdgerecht net warm genoeg, dus deze hebben al even gestaan. Dat moet de volgende x beter
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gezellig, sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Menukaart is niet super uitgebreid, maar precies goed.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gewoon elke keer weer genieten van de gezelligheid en het uitstekende eten.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Al meerdere keren geweest. Heel vriendelijk en service gericht personeel. Het eten was heerlijk. En het is er erg gezellig. Gaan hier vast vaker naar toe.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
wij hebben heerlijk geeten vriendelijke bediening ,
zeker een aanrader de vrienden en ommen.
gezelligge buiten terras,ik ga er zeker weer naar toe.
Randolf V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het eten is prima voor een goede prijs. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het restaurant is niet groot, maar gezellig ingericht.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Vriendelijk en gastvrije bediening, er wordt smaakvol gekookt met leuke verrassende gerechten. Top, Ruben en Annemiek ga zo door!