De Vrienden Ommen

Markt 12 7731 DB Ommen Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Ommen

Vers, Puur en Ambachtelijk uiteten. Dat kun je vinden bij De Vrienden Ommen. De kaart van De Vrienden heeft als slogan: Steaks, Fish & More. Vier soorten steaks, vier soorten vis en onder "More" vindt u onder andere heerlijke malse spareribs en een huisgemaakte vegetarische quiche. Alle producten worden geleverd door ambachtelijke en lokale leveranciers. Zo bent u als gast gegarandeerd van het meest verse en lekkerste gerecht. Het restaurant, dat sinds mei 2016 geopend is aan de Markt 12 in Ommen, heeft een hoog sit-back-and-relax-gehalte. Genieten zonder zorgen, dat klinkt goed na een lange werkdag of -week. De Vrienden Ommen is elke dag open (in het laagseizoen alleen niet op maandag en dinsdag). Meer dan alleen uiteten? Zaterdagavond vanaf 23.00uur gaan de tafels en stoelen opzij en komt een leuke dj het weekend vieren! Zin in gezelligheid? Reserveer dan snel een tafeltje bij De Vrienden Ommen.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Ommen

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Vrienden Ommen

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Prima en lekker gegeten, dat het rumoerig was is niet zo gek daar we op het terras hebben gezeten.
We gaan hier zeker vaker eten.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Erg fijn restaurant om hier een hapje te komen eten! Goede prijs kwaliteit/verhouding. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Gemma S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten voor een gunstige prijs .
Het vlees was op de juiste manier bereid.
Zeer hulpvaardige en vriendelijke bediening ! ????
Joh G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Goede kwaliteit eten ,goed geserveerd en mooie rustige eettafel . Met daaromheen toch activiteit op
het terras en binnen . Gezellig !
R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Niets dan lof!!!
Voor het eten, de bediening en de entourage.
Een echte aanrader om in Ommen heerlijk uit eten te gaan!
Fijn terras met heerlijke banken.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten!! Ambiance is heel gezellig en sfeervol. Personeel is altijd vriendelijk en wil het iedereen naar de zin maken. Er is altijd tijd voor een praatje of een grapje, hoe druk het ook is
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk terras, personeel was druk en had weinig oog voor hetgeen op het terras nodig was. Er had een keer zoveel drank verkocht kunnen worden. Drankjes werden vergeten en eenmaal op tafel kwam er geen vraag meer voor het bijvullen. Eten was van goede kwaliteit maar werd door ons als net voldoende ervaren (aan patat bijbestellen ed hadden wij geen behoefte). Prijs kwaliteitsverhouding oké.
G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was erg lekker, het was er ook zo. niet lang hoeven wachten. de bediening was ook goed. We hebben ook nog even binnen gezeten, gezellig ingericht.
K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Goed eten, vriendelijke attente bediening, enorm leuke avond gehad met familie uit Groningen, Friesland, Overijssel en Bonaire! Topavond en “de vrienden van Ommen” is voor ons echt een aanrader!
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Dikke aanrader!
Lekker gegeten samen met de kinderen. Fijne plek aan het raam, in een leuk, gezellige en modern eetcafé! Super bediening en lekker ad rem! Met een voldaan en goed gevoel weg gegaan!
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima gegeten,goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Verrassend leuk, lekker gegeten, gemoedelijke sfeer, uitstekende bediening en super servicegericht. Een dikke vette aanrader, als je het mij vraagt!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Omdat we laat aan zouden komen en de keuken dan al dicht zou zijn, hebben we vooraf door kunnen geven wat we wilden eten. Vrienden is een mooi sfeervol en gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker en beslist niet duur. Zeker een aanrader en de service is top! Wij hebben genoten en komen graag een keer terug!
O.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De glazen stonden te lang leeg op tafel. Hier kan meer omzet uitgehaald worden. Prima, fles kraanwater wordt bij wijn meegeserveerd, !
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het vlees en de groente waren lauw tot koud. Wel lekker gegeten, vooral de frieten waren lekker. Binnen was het wel koud en tochtig.
D B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een mooi sfeervol en knus restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker en beslist niet duur. Zeker een aanrader. Wij hebben genoten en komen zeer zeker een keer terug
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteravond geweldig genoten van het Valentijsmenu
Wij hebben de afgelopen jaren al bij heel wat restaurants in Ommen gegeten maar nog nooit zo lekker als hier!
Supervriendelijk personeel, gezellige entourage maar bovenal verrukkelijk eten!
Wij komen zeker terug!
jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Bediening vriendelijk en correct.
Hoofdgerecht lust voor het oog en voor de tong. Jammer dat enkele vleesgerechten niet al te warm waren. Borden niet voorverwarmd

Nagerechten waren prima. Bij de koffie compleet had minimaal 1 bonnonetje niet misstaan.

Inrichting smaakvol met heerlijk zittende leren stoelen.
C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
echt een aan winst voor ommen
leuke keuze in gerechten .
erg lekker van smaak
bediening ook heel erg aardig je voelt je gelijk thuis
mooi interieur echt blij mee
Marie M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prima locatie, gezellig en leuk aangekleed. Eten was prima, lekker en voldoende. Het aanvullen van de drankjes duurde wat lang, mag naar ons idee vlotter.