De Vrienden Ommen

Markt 12 7731 DB Ommen Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Ommen

Vers, Puur en Ambachtelijk uiteten. Dat kun je vinden bij De Vrienden Ommen. De kaart van De Vrienden heeft als slogan: Steaks, Fish & More. Vier soorten steaks, vier soorten vis en onder "More" vindt u onder andere heerlijke malse spareribs en een huisgemaakte vegetarische quiche. Alle producten worden geleverd door ambachtelijke en lokale leveranciers. Zo bent u als gast gegarandeerd van het meest verse en lekkerste gerecht. Het restaurant, dat sinds mei 2016 geopend is aan de Markt 12 in Ommen, heeft een hoog sit-back-and-relax-gehalte. Genieten zonder zorgen, dat klinkt goed na een lange werkdag of -week. De Vrienden Ommen is elke dag open (in het laagseizoen alleen niet op maandag en dinsdag). Meer dan alleen uiteten? Zaterdagavond vanaf 23.00uur gaan de tafels en stoelen opzij en komt een leuke dj het weekend vieren! Zin in gezelligheid? Reserveer dan snel een tafeltje bij De Vrienden Ommen.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Ommen

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Vrienden Ommen

D B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een mooi sfeervol en knus restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker en beslist niet duur. Zeker een aanrader. Wij hebben genoten en komen zeer zeker een keer terug
An B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteravond geweldig genoten van het Valentijsmenu
Wij hebben de afgelopen jaren al bij heel wat restaurants in Ommen gegeten maar nog nooit zo lekker als hier!
Supervriendelijk personeel, gezellige entourage maar bovenal verrukkelijk eten!
Wij komen zeker terug!
jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Bediening vriendelijk en correct.
Hoofdgerecht lust voor het oog en voor de tong. Jammer dat enkele vleesgerechten niet al te warm waren. Borden niet voorverwarmd

Nagerechten waren prima. Bij de koffie compleet had minimaal 1 bonnonetje niet misstaan.

Inrichting smaakvol met heerlijk zittende leren stoelen.
C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
echt een aan winst voor ommen
leuke keuze in gerechten .
erg lekker van smaak
bediening ook heel erg aardig je voelt je gelijk thuis
mooi interieur echt blij mee
Marie M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prima locatie, gezellig en leuk aangekleed. Eten was prima, lekker en voldoende. Het aanvullen van de drankjes duurde wat lang, mag naar ons idee vlotter.
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Samen met 6 vrienden gegeten. Warm ontvangst. De "harde" stoelen werden nog even omgeruild, zodat iedereen lekker kon zitten. Attent! Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als het nagerecht waren smaakvol.
Een aanrader!
Henri L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Leuke zaak vriendelijk personeel en verse producten
Beperkte kaart keuze, na goed ontvangst en eerste gang beetje aandachtbgasten verloren
Vlees en vooral tapenade brood erg lekker
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel, ik had de runderburger, erg lekker.
Kortom ik zou er zo weer naar toe gaan!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Vlotte ontvangst in een sfeervol ingericht eetcafe. Enthousiaste jonge eigenaren.
We zijn direct naar het hoofdgerecht gegaan een kozen voor de tongfilet. Een royaal bord met 3 filets, prima verzorgd en geserveerd met opvallend weinig groente. Achter laatste bleek echter een visie te zitten: door te beginnen met een (extreem) klein schaaltje groente wordt voorkomen dat er eten weggegooid wordt. Als je meer groente wilt kun je zonder extra kosten onbeperkt bijbestellen. Daar hebben we graag gebruik van gemaakt. Gold overigens ook voor de frites. Het dessert "Moelleux Chocolade" is een regelrechte aanrader; werkelijk om te smullen!
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ook fijn dat je de bijgerechten steeds kon bij bestellen. Zeer vriendelijk en correct personeel.
Jamey S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Erg vriendelijke bediening met uitstekende service. Schone nette zaak met keurige toiletten. Eten was snel klaar en goed gaar. Stoelen zitten goed. Zowel hoofd- als ook nagerecht keurig verzorgd en er is duidelijk aandacht aan besteed. Complimenten voor het geheel!. Een échte aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Afgelopen zondag gegeten. Niet druk. Zeer vriendelijke ontvangst en zeer prettige bediening. Als vooraf een bord mostersoep die werkelijk heerlijk was. Bijzonder pittig maar voor ons perfect.
Hoofdgerecht een entrecote en ossehaaspuntjes. In beide gevallen heerlijk mals vlees en goed medium gebakken. Heerlijke friet en salade erbij die gratis bij te bestellen is....waar vind je dat nog tegenwoordig....
Kortom, heerlijk gegeten en een aanrader. Wij gaan er zeker terugkomen!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met een groep vriendinnen gegeten met Social deal actie. Gezellige tafel met fijne stoelen.
Bij de wijn werden zonder extra kosten (en zonder hoeven vragen) flessen koud water geserveerd. Top!
Eten was heerlijk! Bediening attent en aardig
We hadden keuze uit 3 dingen bij iedere gang en alles was lekker en vers en goed op smaak. Goede reclame, we komen ook zeker terug zonder Social deal!