De Vrienden Ommen

9,1
9,1
Jamey S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Erg vriendelijke bediening met uitstekende service. Schone nette zaak met keurige toiletten. Eten was snel klaar en goed gaar. Stoelen zitten goed. Zowel hoofd- als ook nagerecht keurig verzorgd en er is duidelijk aandacht aan besteed. Complimenten voor het geheel!. Een échte aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Afgelopen zondag gegeten. Niet druk. Zeer vriendelijke ontvangst en zeer prettige bediening. Als vooraf een bord mostersoep die werkelijk heerlijk was. Bijzonder pittig maar voor ons perfect.
Hoofdgerecht een entrecote en ossehaaspuntjes. In beide gevallen heerlijk mals vlees en goed medium gebakken. Heerlijke friet en salade erbij die gratis bij te bestellen is....waar vind je dat nog tegenwoordig....
Kortom, heerlijk gegeten en een aanrader. Wij gaan er zeker terugkomen!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met een groep vriendinnen gegeten met Social deal actie. Gezellige tafel met fijne stoelen.
Bij de wijn werden zonder extra kosten (en zonder hoeven vragen) flessen koud water geserveerd. Top!
Eten was heerlijk! Bediening attent en aardig
We hadden keuze uit 3 dingen bij iedere gang en alles was lekker en vers en goed op smaak. Goede reclame, we komen ook zeker terug zonder Social deal!