De Vrienden Live

Haringvliet 100 3011 TH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Live

Een restaurant dat swingt

Als je zin hebt in een avond uit vol entertainment zit je hier helemaal goed. Op de kaart staan bekende lekkernijen uit de Hollandse en Franse keuken, van een perfecte biefstuk tot een heerlijk visje. De gezellige bediening, de fraaie inrichting en de livemuziek zorgen voor een fantastische ambiance.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Live

• : Parkeerplaats en betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag: gesloten
Woensdag: 18.00 - 01.00 uur (geopend voor borrel)
Donderdag: 17.00 - 04.00 uur

Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
elisadoolittle .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vanaf het begin word je zo allerliefst verwelkomd alsof je familie bent! Je kunt zelf aangeven of je wel/ geen pauze tussen de gerechten wilt. Bediening top en muziek plus publiek super gezellig! Je mag ook dansen!
jl V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig, vrolijk,leuke tent,gaan vaker terug ,zeer vriendelijk personeel leuke muziek je kan zelf nummers aanvragen. Top daar
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eetcafé-achtige setting met life muziek op zondag zonder dat dit op het programma stond. Gesprekken aan tafel waren nog steeds mogelijk. Dus prima amusante avond gehad
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellige plek met live muziek. De service is goed en snel. De gerechten zijn lekker, maar niet bijzonder. Prima plek voor een gezellig avondje uit!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuke mensen, een gezellige plek en voor weinig geld erg veel en lekker eten! Als je om 7 uur s avonds komt kun je rustig genieten van het eten en daarna van de live muziek. Top avond.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Hebben genoten van het heerlijke eten waar veel zorg aan was besteed, alles lekker vers.
Het geluidsniveau was een tikkeltje te hard, maar desondanks hebben we ons prima vermaakt!
Voor herhaling vatbaar! Y.B.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Super leuk ontvangen, al het personeel aardig en servicegericht. De live muziek maakt het tot een heerlijk uitbundig avondje uit. Gaan zeker terugkomen!
Wsvdm V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Geweldige ontvangst.snelle service zeer vriendelijke bediening leuke ambiance.
Heerlijk en verzorgd gegeten.
Komen zeker nog een keer terug.
Maureen E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij zijn bij Vrienden Live geweest met cliënten met een lichamelijke en verstandelijke beperking. De tent werd half verbouwd zodat we met de cliënten binnen konden zitten. Cliënten hebben het reuze naar hun zin gehad. We zijn top geholpen.
isa63 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten, ter gelegenheid van de verjaardag van mijn zoon. Het eten was wederom heerlijk. We hebben weer een fantastische avond gehad!!! Wat een geweldig personeel!!! Wij gaan zeker voor de 3e keer terug!!
stiffie56 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wat een leuke plaats als je eten wilt combineren met livemuziek vanaf donderdagavond t/m zondagavond. De bediening doet gezellig mee. Topavond gehad.
lvanmourik .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een feestje om hier te eten! Niet alleen door het lekkere eten, maar ook door de gezellige inrichting, live muziek met verzoeknummers en het enthousiasme van de medewerkers van het eetcafé. Als voorgerecht kozen wij allebei de dungesneden ossenhaas. Mijn partner ging voor de spareribs en ik de diamanthaas met champignonsaus als hoofdgerecht. Dit werd geserveerd met heerlijke 'warme' frites en salade. Als nagerecht een proeverij van lekkernijen! Alles smaakte opperbest. Wij komen snel nog een keertje eten!
josefrederiks .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Geweldig leuk personeel, live muziek op vrijdag en zaterdag, heerlijk eten: carpaccio, diamanthaas en verrassingstoetje (stukje brownie taart, aardbeienijs en chocolademousse) en absoluut niet duur! Echt een aanrader!
Jose P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Echt geweldig! Eten was erg goed bereid, bediening was super vriendelijk en de sfeer was top. Ga er zeker weer naar toe.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geweldig leuk eetcafé! Gezellige bediening, hele goede sfeer. We kwamen er met de restaurantactie van Albert Heijn, daar was veel in mogelijk (dit hebben wij ook heel anders meegemaakt).
Vooral de live muziek vonden we super erbij, leuk hoe er verzoeknummers ingediend kunnen worden en het publiek erbij betrokken wordt.
Als je een avond rustig bij wilt kletsen moet je daar niet gaan zitten, maar voor goed vermaak en een berg gezelligheid ben je absoluut aan het juiste adres!
G S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten van de AH actie, speciale vermelding verdient de huisgemaakte chocolade mousse, die was fantastisch. Heel aardige bediening. Gezellige sfeer. Een aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel gezellig restaurant met live music. Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening was echt top, amicaal en zich richtend tot onze wensen. Win komen zeker nog een keer terug
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
11 augustus met de AH bon gegeten. Heel vriendelijk ontvangst, als of je bij de familie hoort. Op enkele avonden is er live muziek, vandaar dat we gekozen hebben voor de vrijdagavond. Rond 19:30 uur begint deze muziek. Je mag kiezen van de gehele kaart. Als je een 4 gangen wil betaal je iets meer (tussen gerecht) Het eten is echt goed. En je hebt voldoende. Prijzen zijn redelijk. Als je vooraf een brood met smeersel wil, wordt deze apart gebakken, een stuk wit en bruin brood aan elkaar. Met de AH bon kost het menu slechts € 13,75. Een wijn kost € 3,50 wat een goede prijs is.
De medewerkers komen vaak bij je langs of het naar wens is en ook om even een gezellig praatje te maken.
Zeker om weer terug te gaan.
Kenneth, bedankt voor deze gezellige en goed verzorgde avond.
Heleen en Willem
plenaerts .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Op vrijdagavond met het AH-menu hier gegeten, was heerlijk. Vooraf broodmandje (lekker warm vers gebakken brood) met smeersels, als voorgerecht carpaccio, daarna diamanthaas met pepersaus en de proeverij van het dessert. Goede porties en goede kwaliteit en zeer vriendelijk aardig bedienend personeel wat vaak aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was en wanneer we de volgende gang wilden hebben. De houten stoelen vond ik minder comfortabel om te zitten. Een kussentje zou al verlichting geven. Na het diner genoten van de live muziek en de dj, heel gezellig! Je mag verzoeknummers indienen. Leuke avond gehad!