De Vrienden Live

Haringvliet 100 3011 TH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Live

Een restaurant dat swingt

Als je zin hebt in een avond uit vol entertainment zit je hier helemaal goed. Op de kaart staan bekende lekkernijen uit de Hollandse en Franse keuken, van een perfecte biefstuk tot een heerlijk visje. De gezellige bediening, de fraaie inrichting en de livemuziek zorgen voor een fantastische ambiance.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Live

Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
de-vos .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wie een "Humor diner" verwacht als zijnde een dinershow met een stand up comedian, zit hier aan het foute adres!

Er wordt live muziek gespeeld waarbij nummers konden worden aangevraagd. Gezellige sfeer, goed eten, aardige bediening maar wie echt humor verwacht kan enigsinds teleurgesteld zijn.
"Live music diner" is een naam die beter zou passen.
Alsnog hebben wij genoten van de avond!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fijne vreetschuur, leuke live muziek, maar de dj is echt verschrikkelijk slecht. Hij lult door de muziek heen en kapt nummers in het midden af.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Superavond: geweldig eten, gezellige sfeer, lekker meezingen en vriendelijk personeel: een geweldig leuk en origineel concept deze prachtige zaak !!! (Alleen het heren toilet is aan een opknapbeurt toe)
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We misten 2 acts die tussen 20.00 en 22.00 zouden optreden. de combinatie leek ons leuk met daarna live muziek.
Hele avond alleen muziek dus hadden we het om 222.30 uur wel gezien. Bediening was TOP.
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellige avond in een leuke sfeer, en goed eten. Gezellig de muziek erbij, maar ga niet te laat eten want dan versta je elkaar minder goed
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heel gezellig met live muziek anders dan anders. Prima sfeer en vriendelijke bediening; we gaan zeker terug. Leuke avond gehad ????????
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellige zaak met leuk personeel.
Eten en muziek was ook goed.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Leuke ervaring voor een avond, de live muziek op verzoek is prima.
Hoofdgerecht was TOP, voorgerecht kan misschien iets beter, bief sateetjes konden iets malser.
Brood vooraf was heerlijk.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gisteravond hebben wij voor het eerst gegeten bij De Vrienden Live. Dit is ons zeer zeker goed bevallen! Het eten was erg lekker, de service was zoals je het hebben wilt: Fantastisch! En de sfeer is super gezellig. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Roy van Zuylen
Melissa van Leeuwen
henny V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Muziek te hard om nog met elkaar te kunnen praten. Geeft wel sfeer maar mag wel iets zachter.
Eten van smaak prima zou wel warmer kunnen of in elk geval voorverwarmde borden.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was héérlijk! en de Live Muziek Gewéldig!!!! Service en snelheid ook heel goed. Erg werd tussen de gangen door gevraagd of de volgende gang al mocht komen of nog even wachten! Klasse!
Harmen P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Op aanraden van een collega kwam ik hier terecht. Wat een leuke tent ! De gezelligheid staat hier centraal dat is overal aan te merken. Van ontvangst tot het naar huis gaan was het personeel bijzonder gastvrij en niks was teveel. Het eten was boven verwachting ! Ik had de spare ribs die precies goed gemarineerd waren en van het bot afviel. Complimenten ! Alles bij elkaar een gezellige avond uit voor een goede prijs ! Aanrader!
Pajako .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super gezellig, leuke sfeer en amicaal personeel. We hebben heerlijk gegeten en daarna de avond aan de bar voortgezet. Met de actie van AH ook nog voor een leuke prijs.
Patriek M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een heerlijke zaak is dit toch, elke keer als ik kom is het geweldig. Ze houden de naam hoog “vrienden” je word ook verzorgd of dat je een vriend bent. Het eten is ook geweldig, de gamba’s zijn één van mijn favorieten maar eigenlijk smaakt alles lekker. Kleine kaart in een menu vorm gestopt, wat heel slim is omdat er zoveel meer tijd voor de gerechten is en dat laten ze zien. Ik telde zaterdag rond de 100 personen die volgens mij het allemaal geweldig vonden. Heb de volgende dag gelijk voor de kerst gereserveerd mijn familie moet dit ook beleven!
CBraam .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig restaurant met live muziek. Lekker gegeten met fijne pauzes tussen de gangen. Aardige en behulpzame bediening. Nog lang nagetafeld!
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De ontvangst is heel goed hier, hebben voor het eten eerst een drankje gedaan op het terras buiten. Het eten was heerlijk en er werd iedere keer gevraagd of we even wilde wachten en of we een seintje wilde geven als we het volgende gerecht wilde hebben. Er was live muziek en dit maakte het nog gezelliger. Je wordt niet van je tafel weggekeken, omdat er bijvoorbeeld meer gasten zouden willen eten. Al met al een restaurant om aan iedereen aan te bevelen en wij komen hier ook zeker vaker terug.
riron .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik vind de prijs van de drankjes aan de hoge kant €3,90 voor een Amstel radler. De sfeer was gezellig, maar wij waren iets te vroeg voor de live muziek, jammer
Corina G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heeerlijke avond gehad!! Goed en lekker gegeten en de avond goed afgesloten met drankjes en dansjes! Live muziek was top, bediening heel fijn en in voor een grapje, dansje en drankje extra! Top avond!
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel leuk ontvangst door gezellig personeel, eten was zeer goed en heel goed geprijsd. Ik was er op een zaterdagavond dus na het eten live muziek . Ik heb met een vriendin genoten van alles en heerlijk gedanst tot in de latere uurtjes. Zeker voor herhaling vatbaar. Nelleke