De Vrienden Live

Haringvliet 100 3011 TH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Live

Een restaurant dat swingt

Als je zin hebt in een avond uit vol entertainment zit je hier helemaal goed. Op de kaart staan bekende lekkernijen uit de Hollandse en Franse keuken, van een perfecte biefstuk tot een heerlijk visje. De gezellige bediening, de fraaie inrichting en de livemuziek zorgen voor een fantastische ambiance.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Live

• : Parkeerplaats en betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag: gesloten
Woensdag: 18.00 - 01.00 uur (geopend voor borrel)
Donderdag: 17.00 - 04.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 17.00 - 05.00 uur
Zondag: gaarne contact

Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We werden warm verwelkomd, het personeel was zeer vriendelijk en toen wij van tafeltje wilde wisselen om het podium met live muziek te kunnen zien, was dat helemaal geen probleem, eten was super, sfeer was prima, kortom een heerlijk avondje uit.
Ineke en Rein .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een super gezellige avond gehad! Het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk en gezellig! En we hebben genoten van de muziek! We komen hier graag nog een keer terug!
wim D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben lekker buiten gegeten, het was zoals we verwachten een soort eetcafé met live muziek.
We hebben goed gegeten vriendelijk personeel die aandacht hadden voor hun gasten.
ans M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben een top avond gehad een goede sweer en het eten is ook goed we zijn rond 23:00 weg gegaan .
later op de avond komen er veel jongeren voor een feestje te maken , wij zijn van middelbaren leeftijd daar horen wij niet meer bij maar geen probleem. Ik denk zelf als je met een groote groep ga dat het heel gezellig is echt een feestje wij gaan zeker nog een keer terug komen .
Silvia F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vorige week bij Vrienden Live gegeten met partner en 4 kinderen in de leeftijd van 11 t/m 18 jaar met AH bonnen. Erg enthousiast en vriendelijk ontvangst en gezellige bediening. Met live muziek erg gezellig. Eten was prima en verzorgd. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten met de bonnen van de AH-restaurantactie! Hopelijk doen jullie een volgende keer ook weer mee. Bediening is erg gezellig en vragen per gang of je het direct wilt hebben of toch nog even wilt wachten. Een echte aanrader!!!!!!
h.segers65 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Een lekker alternatieve locatie waar toevallig net een band optrad. De eters kwamen soms wat in het gedrang maar het had ook z' n charme.
Het eten was perfect en de prijs zeer redelijk. Voor herhaling vatbaar.
mvdhei61 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij wisten dat we in een restaurant terecht kwamen waar muziek zou zijn, dat was ook wat we wilden.
We kwamen echter in een etablissement wat uitsluitend voor vrijgezellen feestjes gebruikt leek te worden en waar as bruidjes met sluiers met piemels op het hoofd hun laatste avondje vrij vierden.
Het personeel was super aardig en we hebben er samen een redelijke avond van gemaakt.
De koffie na hebben we echter elders gedronken omdat het toch heel anders was dan verwacht.
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima gegeten, zeer slechte service. Een half uur moeten wachten op de bediende om nieuwe drankjes te kunnen bestellen, opnieuw een half uur later maar vertrokken omdat de bestelling niet werd gebracht. Dit en andere niet-bestelde drankjes stonden wel op de rekening wat tot enige discussie leidde.
Tomenirma .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. De bediening was erg gezellig, het eten was prima, de sfeer geweldig. Er werd ook echt overlegd wanneer we de volgende gang wilde hebben.
Mijn man was jarig en we hebben met onze twee kinderen een geweldige verjaardag gevierd.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gezellige tent met vriendelijk personeel. Muziek uit de jaren 80, wat ik erg leuk vond. Om 19.30 ging de volumeknop wat hoger...
Voor het eten moet je echter ergens anders zijn. Carpaccio was redelijk. Spareribs waren oke, de diamanthaas kun je maar beter niet nemen. Het dessert kwam volgens mij gewoon uit de supermarkt...
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met Ah restaurantactie dit uitgezocht en het was een topper! We waren met z'n tweeen.
Het personeel nam de tijd om een praatje te maken, was erg vriendelijk en sommigen bleken later ook goede entertainers te zijn!
Eerst buiten op terras gezeten en later naar binnen, we konden op een mooi plekje zitten met goed uitzicht op de bar en de muzikanten. Echt genoten van de livemuziek en de andere gasten waren ook erg gezellig. Iedereen kon verzoeknummers indienen. Ook de barvrouw blijkt een goede zangeres te zijn, ze zong ook een bekende song!

Menu was ook uitstekend, we konden uit het normale 3gangenmenu kiezen, met e.v.voor 2,50 Euro extra een extra tussengerecht. Maar hadden aan de drie gangen genoeg.
Voorgerecht 1 : fijngesneden ossenhaas met garnituur: heerlijk! Partner had ceasarsalde met spekjes: ook lekker, had wel een pepertje nodig...
Hoofdgerecht 1: zalm met dillesaus: heerlijk van smaak, had net ietsje korter gebakken kunnen zijn, was iets droger aan de uiteinden.
Hoofdgerecht 2: biefstuk was precies goed!
Wat ook verrassend was: we kregen een grote puntzak grote frieten erbij geserveerd , leuk idee!
Dessert: 3 verschillende kleine gerechtjes, waaronder een bakje heerlijke chocolademousse met een aardbeitje en munt: "gewoon" lekker!!!
We hebben nog goede cappuccino erna gedronken en konden moeilijk afscheid nemen van de gezelligheid in het restaurant.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Alles was piekfijn bij de Vrienden Live. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
Het eten was super lekker.
Vooraf hadden we carpaccio, een 9 waard.
Hoofdgerecht diamanthaas met saus, groenten, frites en salade. Ook een 9 waard.
Dessert een bordje met 3 verschillende smaken zoals ijs,mousse en chocolade brownie. Wordt eentonig maar ook een 9.
We waren te vroeg voor de live muziek , maar daar zorgen we de volgende keer voor, gaan we wat later.
Al met al een geslaagd 3 gangen menu.
Peggy W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De verjaardag van dochterlief was heel geslaagd! Dank voor de feestelijke inkleuring en defantastische bediening! We komen beslist weer terug! Peggy
Tranched .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bijzondere eetgelegenheid, mix van een gezellig aangeklede bar met live muziek en een restaurant, daardoor voor ons een leuke, anders dan anders ervaring, maar voor anderen wellicht te luidruchtig. Betrokken bediening die echt z'n best doet jou een leuke avond te bezorgen, wachttijd tussen de gangen geheel naar wens. Kwaliteit eten prima, zowel vis als vegetarisch erg lekker. Wij vinden het een aanrader.
caroline.goinga .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Van buiten ziet het er misschien niet uitnodigend uit, maar als je eenmaal binnen bent komt de gezelligheid je tegemoet. Het personeel zorgt dat de klanten een gezellige avond krijgen, zijn een goed team, brengen veel vrolijkheid naar de klanten. De live muziek was leuk en uitnodigend, heerlijk meezingen op liedjes van toen en nu. Een dikke tien. Wel iets om met een groep te doen????????
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuke informele sfeer; prima bediening en goed eten.
Het tempo tussen de gerechten was niet kort - je mag het namelijk zelf bepalen; als je het tijd vindt voor het volgende gerecht geef je een seintje en dan is de bereidingstijd van de ongecompliceerde gerechten kort. Rumoerig is vrij logisch omdat het een live muziektent is met een feestsfeer. Meezingen/klappen, dansje maken en verzoeknummers indienen is allemaal mogelijk. Het is denk ik duidelijk dat het hier niet alleen om het eten gaat :)
oselder .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel met een persoonlijke benadering, een hele gezellige sfeer met live-muziek. Een gevarieerd keuzemenu met lekkere gerechten. We hebben een heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor de 2e X maar nu met vrienden via de A.H. actie naar De Vrienden Live
Ook deze keer niets aan te merken . Vooraf - hoofd gerecht en Nagerecht prima verzorgd
Erg gezellig met live muziek . Snelle bediening en drankjes niet te duur AANRADER !