De Vrienden Live

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Vrienden Live

Een restaurant dat swingt

Als je zin hebt in een avond uit vol entertainment zit je hier helemaal goed. Op de kaart staan bekende lekkernijen uit de Hollandse en Franse keuken, van een perfecte biefstuk tot een heerlijk visje. De gezellige bediening, de fraaie inrichting en de livemuziek zorgen voor een fantastische ambiance.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Live

Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
wat een super warme en gezellige bediening, lekker gegeten en voor de drukte weer weggegaan want na 8 uur wordt het drukker en drukker. Voor jongeren een feest maar voor 65 plus toch tikkie te druk !
.ik kom hier zeker weer terug !
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ontvangst was prima. Ik ben daar vaker geweest. Bediening en vriendelijkheid is prima. We moesten na ons voorgerecht 50 minuten wachten op ons hoofdgerecht. Dat vond ik te lang en dat heb ik kenbaar gemaakt. Bedienend personeel beaamde dat het druk was en waren het met ons eens dat 50 minuten wel erg lang was. We kregen meteen een gratis consumptie naar keuze aangeboden. Prima actie. Maakte alles goed.
Muziek was geweldig! Sfeer was top! Echt een plek om terug te komen.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een gezellige en goede sfeer. Leuk en vriendelijk personeel. Niet zoals bij andere restaurants die mee doen met de AH actie, het eten snel geven en je weg kijken zodat de volgende aan kunnen schuiven, maar ruim de tijd geven voor he eten en vragen of je het volgende gerecht al wilt. Echt top!!!!!
Een super concept ????????????????
J.w.doelman D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben er Heerlijk gegeten en gezongen, en de service was Top!
We komen er zeker terug.
Ingrid D.
Xxxxx
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bij aankomst bleek onze reservering niet goed doorgekomen. Het was praktisch vol, een medewerker probeerde voor ons nog wel een leeg tafeltje te vinden. Er was nog een tafel vrij, zo ongeveer in de keuken (erg ongezellig en zonder uitzicht op de liveband). Bij navraag om een andere tafel was er nog een andere tafel vrij maar deze tafel was niet mogelijk voor ons omdat wij met de AH bonnen kwamen... teleurgesteld zijn we weg gegaan en uiteindelijk bij een ander, veel leuker tentje gegeten waar we wel heel vriendelijk werden geholpen. Jammer De Vrienden Live, wij zullen niet meer terugkomen.
S.C. K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Super gezellige sfeer! Top avond gehad!
Mayke L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Hebben lekker gegeten in een geweldige sfeer. Leuke bediening.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Goede sfeer, gezellige bediening en goed eten
Mirelle B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Niet verwachten dat je in een restaurant zit. Het is een gezellig café met eetgelegenheid. Personeel was vriendelijk.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voorgerecht (carpaccio) was niet lekker, vlees leek wel plastic. Salades waren wel goed. Hoofdgerechten waren ook prima, nagerecht was matig. Er werd wel heel erg vaak gevraagd of we nog iets wilde drinken, ik begrijp wel dat er verdiend moet worden maar was echt te vaak. N.b, we kregen steeds minder wijn in de glazen, was niet meer dan anderhalve slok, toen we daar wat van zeiden werd er wel bjjgeschonken. De live muzikant was slecht, kon niet zingen helaas. We waren hier nu voor de 4e keer, is echt op veel punten achteruit gegaan. Jammer!!!
Anke H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
????????????????????
Lavinia V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Leuke tent mischien om een drankje te gaan doen maar niet om te eten. Je kan elkaar niet verstaan door de herrie na 3 kwartier werd ons gevraagd of we al een keuze gemaakt hadden. We zijn weg gegaan en hebben niks gegeten.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijke combinatie van gezellig eten overgaand in feeststemming door de fantastische live muziek.
Rick D.
Zeer leuk personeel !
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een super gezellige avond gehad, goede muziek, top bediening en heerlijk gegeten. Komen zeker terug!!
Hettie B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker gegeten en een heel gezellige tent. Leuk personeel.