De Vrienden Live

Haringvliet 100 3011 TH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Live

Een restaurant dat swingt

Als je zin hebt in een avond uit vol entertainment zit je hier helemaal goed. Op de kaart staan bekende lekkernijen uit de Hollandse en Franse keuken, van een perfecte biefstuk tot een heerlijk visje. De gezellige bediening, de fraaie inrichting en de livemuziek zorgen voor een fantastische ambiance.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Live

• : Parkeerplaats en betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag: gesloten
Woensdag: 18.00 - 01.00 uur (geopend voor borrel)
Donderdag: 17.00 - 04.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 17.00 - 05.00 uur
Zondag: 15.00 - 00.00 uur

Alina N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig sfeer, eten is wat minder. Wel grote porties. Het personeel is super vriendelijk en gezellig. Dansen op tafel met live muziek was daar ook.
Ramón R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastische avond gehad, heerlijk gegeten, attente medewerkers met humor en eengeweldige sfeer Kortom top, zeer zeker aan te bevelen
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Bij De vrienden live prima ontvangen we mochten een tafel uitzoeken in het café of apart in restaurant gedeelte
Direct werd er wat te drinken gebracht ( 1x bier en 1x wijn ) normale prijs
Vooraf Gamba's en Carpaccio en hoofdgerecht Saté en Spareribs heel goed van smaak
Nagerecht een proeverij , ook lekker . Gezellige live muziek en zang van o.a. studenten uit Kralingen
Prijs kwaliteit verhouding 100% We komen zeker terug ook zonder A.H. actie
Uitedelely D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk, gezellig en goed gegeten op oudjaarsavond. Leuke bediening en sfeervol muziek. Komen zeker terug
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hele leuke avond gehad, zeer gastvrij personeel. Muzikale omlijsting was vorig jaar leuker, maar de sfeer zat er al snel in.
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijke, enthousiaste jonge mannen, ook naar mijn vriend toe die erg slecht te verstaan is, hadden ze het geduld even de tijd te nemen. Goede bediening, gezellige sfeer en een kok die alle waardering verdiend, het eten was perfect! Over de AH actie werd niet moeilijk gedaan. Wij komen zeker terug.
Jammer alleen dat wij als eerste verzoeknummers hadden ingediend maar andere verzoeken voor gingen en wij ze niet meer hebben gehoord want we moesten weg. Speel dan op binnenkomst van aanvraag. Misschien waren ze te lastig spelen, dat zou kunnen. Verder alle lof voor de bediening.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellig restaurant om even tot rust te komen . Het eten was goed en de muziek prima.De bediening was vriendelijk en ze zitten op een prachtige locatie , dus zeker voor herhaling vatbaar.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Lekker gegeten, leuk met de live muziek en verzoeknummers die je kan aanvragen en een goede en snelle service! Kortom, wij gaan er zeker nog een keer eten.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuke avond gehad met man, zus en vriend.
Sfeervol in gericht. Goed eten. Vriendelijke bediening. En mooie muziek!
Voor herhaling vatbaar.
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijk personeel, maar het eten was matig. Er werd gevraagd of het hoofdgerecht door mocht komen of dat we nog even wilde wachten. We kozen er voor te wachten. Dit resulteerde in een koud hoofdgerecht dat naar alle waarschijnlijkheid al minstens 20 minuten op ons stond te wachten.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De service was top! Ondanks er een aantal grote groepen waren, werden wij goed bediend.
Nog belangrijker dan de service is natuurlijk het eten. We hadden een 3 gangen menu met de AH bon. En de carpaccio en spareribs waren echt heerlijk!

Voor ons was dit de eerste keer vrienden live en we komen zeker eens terug.
Leonie N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Je krijgt waar voor je geld. Volle borden en ook nog eens lekker! Leuk en spontaan personeel maakte het
avondje af. Voor herhaling vatbaar :)
Valentine H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een verassend avondje uit, een supervriendelijke bediening, heel erg leuk met de live muziek.
Met lekkere, betaalbare gerechten.
Wij hebben genoten en komen zeker keer terug.
Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuke sfeer, live muziek met verzoeknummers, leuke / vlotte bediening en met AH kaarten gewoon vd kaart kiezen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tatsiana Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met de bon van AH hebben wij daar een prachtige avond gehad. Donderdag (avond met live muziek). In plaats van 25€ p.p voor avondeten - betaald ik 12.50€.p.p. geweldig... super kwaliteit..super gezellig. Sommige mensen tijdens eten zaten te zingen). Wij moeten zeker terug gaan.
codam .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
LEKKER GEGETEN (ah bon) voorgerechten goed Het hoofdgerecht kan ik zeggen van goede kwaliteit, je moet niet verwachten dat de kok alles zelf bereid zoals in vele eetcafe's via de stoommachine maar de patat bakt die zelf enne mmmmmm , het toetje bestaat uit die zoet hartig en zuur leuk gevonden. Het personeel loopt het vuur onder de schenen en er werd zelfs aan ons gevraagd of we tussen de gerechten door even wilde wachten Super bedankt.
we zijn nog even blijven zitten voor de muziek maar , het geluid was niet optimaal waar wij zaten dus helaas bijtijds naar huis gegaan. Maar het is een gelegenheid waar we weer terug komen met of zonder bon van AH.
Joey P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Je werd goed ontvangen, mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Uiteindelijk heerlijk gegeten, personeel was heel vriendelijk!

Voor herhaling vatbaar.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De kaart was eenvoudig maar het eten was goed en lekker. De bediening was gastvrij , vriendelijk en gezellig. Echt top gasten.
Lokatie zeer gezellig met live muziek helemaal top!
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij vonden het een vreselijke gezellige avond, met heerlijk eten, fijne bediening en er was een hele gezellig sfeer met een pianist die de boel wel wist te vermaken! Kortom een aanrader voor een hele gezellige avond met je partner en/of vrienden, familie.
Het enigste nadeel vonden wij het parkeerbeleid in Rotterdam, je moet van tevoren al aangeven hoelang je blijft en betalen, maar ja dat is onderhand in heel Nederland al een crime voor iedereen en zeker de horeca gelegenheden en zelfstandigen!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een ontzettend leuke avond gehad en zeer voor herhaling vatbaar! Het eten was heerlijl, de Jongens van Je weet wel hebben leuk gespeeld.