De Vrienden Live

Haringvliet 100 3011 TH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Live

Een restaurant dat swingt

Als je zin hebt in een avond uit vol entertainment zit je hier helemaal goed. Op de kaart staan bekende lekkernijen uit de Hollandse en Franse keuken, van een perfecte biefstuk tot een heerlijk visje. De gezellige bediening, de fraaie inrichting en de livemuziek zorgen voor een fantastische ambiance.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Live

• : Parkeerplaats en betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag: gesloten
Woensdag: 18.00 - 01.00 uur (geopend voor borrel)
Donderdag: 17.00 - 04.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 17.00 - 05.00 uur
Zondag: gesloten

9,1
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor de 2e X maar nu met vrienden via de A.H. actie naar De Vrienden Live
Ook deze keer niets aan te merken . Vooraf - hoofd gerecht en Nagerecht prima verzorgd
Erg gezellig met live muziek . Snelle bediening en drankjes niet te duur AANRADER !
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Met een vrijgezellenfeestje bij hun gegeten en mijn complimenten aan de chef Remco. Aangezen ik veel voedselallergieen heb ik hem een lijst gestuurd met ingredienten die ik wel mag. Hij heeft hier een heerlijk menu van gemaakt welke er ook aantrekkelijk en professioneel uit zag. Er hangt een gezellig sfeer met gezellig obers. Zeker een aanrader!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellige sfeer, alleen de naam van het diner Humor diner zal ,moeten worden aangepast om mensen niet op het verkeerde been te zetten. Voor ons prima. Volgens 1 van de medewerkers was het humordiner enkele maanden geleden gekoppeld aan het optreden van een cabaretier, maar de directie van Vrienden Live hebben besloten om cabaretier te vervangen door 2 muzikanten, te weten een pianist en een drummer waarbij jezelf beter kan genieten van het lekkere eten.
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We moesten in het begin wat lang op ons eerste drankje wachten, maar daarna werden we heel goed verzorgd door het uitermate gezellige personeel.
De kwaliteit van het eten viel tegen, maar je kan ook weer niet al te veel verwachten voor een 3-gangendiner voor 24,50 euro.
De sfeer is mede door het leuke personeel heel goed. Je bent echt een avondje uit.
Adrie D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ook ons tweede bezoek. maar nu in gezelschap van familie is ons weer prima bevallen. Wederom heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Om 22:00 uur de grote omslag en barst het feestgedruis los. kortom een echte aanrader voor is een keer wat anders.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer gastvrije, toegankelijke en zeer vriendelijke bediening, welkom gevoel,heerlijk eten, prettig dat er overlegt wordt over wanneer de volgende gang te serveren. Zeker een plek om terug te komen. Mijn volste complimenten, wat een gezelligheid!
Bedankt hiervoor.
Met vriendelijke groet, Ingeborg van den Berg.
Patriek M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten, wat een kwaliteit voor zo weinig geld. Voor de bediening ook echt petje af, die weten wat gastvrij betekend. Er was vandaag een Engelsman hij kende niet veel Nederlandstalige nummers maar wat een stem heeft die vent. Ik en mijn vrouw hebben weer geweldig genoten! Dank je wel vrienden live en tot snel
Michela V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vreselijke avond gehad. De band deed niks met de aanvragen.
Kon niet zingen en geen nl en deed dus alleen maar Engels. Eten was bizar slecht. Hebben eerst 3 kwartier op het brood moeten wachten. 1 min later kwam het voorgerecht. Carpaccio was zeer vochtig en kwam duidelijk rechtstreeks uit de vriezer. Kip leek wel plofkip en het diamant haasje was taai, het toetje van de chef sloeg nergens op en was duidelijk ook iets kant en klaars. Jammer de laatste keer hebben we hier nog goed gegete en normaal houden we het hier tot de laatste uurtjes vol maar nu waren we er om 11 uur helemaal klaar mee. Nooit meer
Jane T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hele leuke tent, we hebben een topavond gehad. Vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard. Ze hebben er weer een klant bij, nogmaals TOP!!
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk en gezellig eetcafé met livemuziek. Toetsenist die het publiek uitstekend wist te amuseren, later ook begeleid door een drummer. Het eten kon beter. De spareribs waren uitstekend, maar de medium-rare diamanthaas was bijna doorbakken. Jammer, maar door de gezellige sfeer toch een leuke avond gehad.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Superavond gehad met de AH restaurant actie. Qua topbediening, qua eten, qua sfeer! Dankjulliewel dat jullie de gasten een gevoel van warm welkom geven! Het tussengerecht van de gamba's in piri piri saus is geweldig.
rickvanthof .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellige kroeg met live muziek waar ook gegeten kan worden. Verzoeknummers zijn ook mogelijk. Het eten is prima. Verwacht geen haute cuisine maar het is smakelijk en voldoende. De bediening is los en vriendelijk. Gewoon naartoe gaan als een goed gesprek niet noodzakelijk is ????
Alina N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig sfeer, eten is wat minder. Wel grote porties. Het personeel is super vriendelijk en gezellig. Dansen op tafel met live muziek was daar ook.
Ramón R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastische avond gehad, heerlijk gegeten, attente medewerkers met humor en eengeweldige sfeer Kortom top, zeer zeker aan te bevelen
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Bij De vrienden live prima ontvangen we mochten een tafel uitzoeken in het café of apart in restaurant gedeelte
Direct werd er wat te drinken gebracht ( 1x bier en 1x wijn ) normale prijs
Vooraf Gamba's en Carpaccio en hoofdgerecht Saté en Spareribs heel goed van smaak
Nagerecht een proeverij , ook lekker . Gezellige live muziek en zang van o.a. studenten uit Kralingen
Prijs kwaliteit verhouding 100% We komen zeker terug ook zonder A.H. actie
Uitedelely D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk, gezellig en goed gegeten op oudjaarsavond. Leuke bediening en sfeervol muziek. Komen zeker terug
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hele leuke avond gehad, zeer gastvrij personeel. Muzikale omlijsting was vorig jaar leuker, maar de sfeer zat er al snel in.
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijke, enthousiaste jonge mannen, ook naar mijn vriend toe die erg slecht te verstaan is, hadden ze het geduld even de tijd te nemen. Goede bediening, gezellige sfeer en een kok die alle waardering verdiend, het eten was perfect! Over de AH actie werd niet moeilijk gedaan. Wij komen zeker terug.
Jammer alleen dat wij als eerste verzoeknummers hadden ingediend maar andere verzoeken voor gingen en wij ze niet meer hebben gehoord want we moesten weg. Speel dan op binnenkomst van aanvraag. Misschien waren ze te lastig spelen, dat zou kunnen. Verder alle lof voor de bediening.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellig restaurant om even tot rust te komen . Het eten was goed en de muziek prima.De bediening was vriendelijk en ze zitten op een prachtige locatie , dus zeker voor herhaling vatbaar.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Lekker gegeten, leuk met de live muziek en verzoeknummers die je kan aanvragen en een goede en snelle service! Kortom, wij gaan er zeker nog een keer eten.