De Vrienden Live

Haringvliet 100 3011 TH Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant De Vrienden Live

Een restaurant dat swingt

Als je zin hebt in een avond uit vol entertainment zit je hier helemaal goed. Op de kaart staan bekende lekkernijen uit de Hollandse en Franse keuken, van een perfecte biefstuk tot een heerlijk visje. De gezellige bediening, de fraaie inrichting en de livemuziek zorgen voor een fantastische ambiance.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Live

• : Parkeerplaats en betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag: gesloten
Woensdag: 18.00 - 01.00 uur (geopend voor borrel)
Donderdag: 17.00 - 04.00 uur

Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Tatsiana Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met de bon van AH hebben wij daar een prachtige avond gehad. Donderdag (avond met live muziek). In plaats van 25€ p.p voor avondeten - betaald ik 12.50€.p.p. geweldig... super kwaliteit..super gezellig. Sommige mensen tijdens eten zaten te zingen). Wij moeten zeker terug gaan.
Codam .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
LEKKER GEGETEN (ah bon) voorgerechten goed Het hoofdgerecht kan ik zeggen van goede kwaliteit, je moet niet verwachten dat de kok alles zelf bereid zoals in vele eetcafe's via de stoommachine maar de patat bakt die zelf enne mmmmmm , het toetje bestaat uit die zoet hartig en zuur leuk gevonden. Het personeel loopt het vuur onder de schenen en er werd zelfs aan ons gevraagd of we tussen de gerechten door even wilde wachten Super bedankt.
we zijn nog even blijven zitten voor de muziek maar , het geluid was niet optimaal waar wij zaten dus helaas bijtijds naar huis gegaan. Maar het is een gelegenheid waar we weer terug komen met of zonder bon van AH.
Joey P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Je werd goed ontvangen, mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Uiteindelijk heerlijk gegeten, personeel was heel vriendelijk!

Voor herhaling vatbaar.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De kaart was eenvoudig maar het eten was goed en lekker. De bediening was gastvrij , vriendelijk en gezellig. Echt top gasten.
Lokatie zeer gezellig met live muziek helemaal top!
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij vonden het een vreselijke gezellige avond, met heerlijk eten, fijne bediening en er was een hele gezellig sfeer met een pianist die de boel wel wist te vermaken! Kortom een aanrader voor een hele gezellige avond met je partner en/of vrienden, familie.
Het enigste nadeel vonden wij het parkeerbeleid in Rotterdam, je moet van tevoren al aangeven hoelang je blijft en betalen, maar ja dat is onderhand in heel Nederland al een crime voor iedereen en zeker de horeca gelegenheden en zelfstandigen!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een ontzettend leuke avond gehad en zeer voor herhaling vatbaar! Het eten was heerlijl, de Jongens van Je weet wel hebben leuk gespeeld.
Patriek M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wat een geweldige avond, eten was echt geweldig! Bediening was top! Live muziek echt super leuk. Ga hier echt vaker komen
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ik besloot met mijn vrouw naar De Vrienden Live te gaan hier kun je namelijk niet alleen eten maar ook een fantastische avond beleven met voorstellingen. Je kunt eerst kiezen uit een voorgerecht als voorgerecht koos ik voor tomatensoep. Daarna kon je een hoofdgerecht kiezen hier koos ik kipsaté met kroepoek en groenten. En als laatst kon je kiezen uit een dessert hier koos ik Dame Blanche. Alles was erg lekker en het personeel was ook erg snel. Het optreden was ook erg leuk om te zien. Het was een gezellige avond we komen hier graag nog eens.
Ineke En Rein .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Hier gegeten via AH aktie. Verrassend. Leuk personeel. Alleen zou ik wat aan de toiletten doen. De deuren van de ingang hangen erbij.
Tiny C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren met een vrienden groep, hebben een super avond gehad mede dankzij het vriendelijk, leuk en gezellig personeel. Petje af jongens.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige zaak komen zeker nog een keer terug, personeel was zeer attent. Parkeren was ook geen probleem stonden haast voor d deur.
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super gezellige tent. Enthousiaste medewerkers, ontspannen sfeertje en lekker eten.
Zeker een aanrader om een keer heen te gaan. De Oude Haven in Rotterdam is sowieso super leuk om eens doorheen te lopen
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijke spareribs op als hoofdgerecht, was precies genoeg, goed van smaak en precies goed gaar gebakken! Ook leuk dat er nog gebakken groente verstopt lag onder de beenderen.
Als toetje de Belgische wafel genomen met kersen en vanille-ijs. Ook erg lekker, alleen jammer dat de warme kersen op de wafel lagen, waardoor de wafel wat zacht werd.
De service is super in dit café, wordt telkens gecontroleerd of je nog wat drinken wil en of alles naar wens is.
En het allerleukste van het café vind ik toch wel de live muziek, echt een pluspunt wat ervoor zorgt dat ik hier nog vaker ga komen!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer met livemuziek.
Vriendelijke, pro-actieve bediening. Als er muziek gespeeld wordt, is een gesprek niet goed te voeren, maar gezellig is het zeker!
Erica G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Eten was boven verwachting! Mooi opgediend, heel lekker en meer dan voldoende.
Leuke attente bediening, ook de live muziek was heel gezellig.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Op 9 oktober met de AH kaart met z'n twee hier gaan eten.
We waren er om 18:00 uur, daar ik de volgende dag erg vroeg op moet. werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafel uitzoeken. Er was een gezellige sfeer in het restaurant met goede muziek. Op zondag geen livemuziek, maar dit wisten we.
Werd direct uitleg gegeven dat dat we alles van de kaart mogen bestellen (menu normaal 25 euro en nu twee voor deze prijs) en we hebben direct beide een rode wijn besteld. Begonnen met de caesar salade en carpaccio. Wat heerlijk was. Er werd meerdere keren netjes gevraagd of het smaakte. Na een tijdje werd gevraagd of we het hoofdgerecht al wilde hebben. We hadden gekozen voor de zalm en de diamanthaas. Deze werd uitgeserveerd met een puntzak frites (heerlijk gebakken) een schaaltje gemengde salade en wat groenten op het bord. Zowel de zalm als de diamanthaas waren goed klaar gemaakt. Ook nu werd ons weer tussendoor gevraagd of alles naar wens was. Als toetje was er geen keuze, maar het toetje was heerlijk. Een bolletje ijs met een kletskop er op en wat caramelsaus er naast. Een bakje met hangop en abrikozenstukjes er op en een stuk appelcarre. Daarna hebben we nog genoten van een kop goede koffie en een glas verse muntthee. Het personeel is heel erg vriendelijk en vrolijk. Ook zonder AH bon gaan we zeker weer terug. Nu waren we met de AH bon slechts € 36,60 kwijt.
Henri R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Snelle en attente bediening, eten proma van.kwaliteit en behoorlijke porties
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij werden vriendelijk ontvangen en konden kiezen uit het speciale AH menu wat voldoende keuze's had. Wij hebben als hoofdgerecht de Diamanthaas (jodenhaas) genomen wat naar volle tevredenheid was. Nagerecht deet iets meer vermoeden als dat het was. Een zeer attente/vriendelijke bediening die alle tijd voor je nam. Helaas was er op zondag geen live muziek. Dat was op de site niet goed te lezen.