De Vrienden Live

Haringvliet 100 3011 TH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Vrienden Live

Een restaurant dat swingt

Als je zin hebt in een avond uit vol entertainment zit je hier helemaal goed. Op de kaart staan bekende lekkernijen uit de Hollandse en Franse keuken, van een perfecte biefstuk tot een heerlijk visje. De gezellige bediening, de fraaie inrichting en de livemuziek zorgen voor een fantastische ambiance.

Meer informatie over restaurant De Vrienden Live

• : Parkeerplaats en betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag: gesloten
Woensdag: 18.00 - 01.00 uur (geopend voor borrel)
Donderdag: 17.00 - 04.00 uur
Vrijdag en zaterdag: 17.00 - 05.00 uur
Zondag: gaarne contact

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Vrienden Live

Richard S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Leuke ervaring voor een avond, de live muziek op verzoek is prima.
Hoofdgerecht was TOP, voorgerecht kan misschien iets beter, bief sateetjes konden iets malser.
Brood vooraf was heerlijk.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gisteravond hebben wij voor het eerst gegeten bij De Vrienden Live. Dit is ons zeer zeker goed bevallen! Het eten was erg lekker, de service was zoals je het hebben wilt: Fantastisch! En de sfeer is super gezellig. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Roy van Zuylen
Melissa van Leeuwen
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Muziek te hard om nog met elkaar te kunnen praten. Geeft wel sfeer maar mag wel iets zachter.
Eten van smaak prima zou wel warmer kunnen of in elk geval voorverwarmde borden.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was héérlijk! en de Live Muziek Gewéldig!!!! Service en snelheid ook heel goed. Erg werd tussen de gangen door gevraagd of de volgende gang al mocht komen of nog even wachten! Klasse!
Harmen P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Op aanraden van een collega kwam ik hier terecht. Wat een leuke tent ! De gezelligheid staat hier centraal dat is overal aan te merken. Van ontvangst tot het naar huis gaan was het personeel bijzonder gastvrij en niks was teveel. Het eten was boven verwachting ! Ik had de spare ribs die precies goed gemarineerd waren en van het bot afviel. Complimenten ! Alles bij elkaar een gezellige avond uit voor een goede prijs ! Aanrader!
Pajako .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super gezellig, leuke sfeer en amicaal personeel. We hebben heerlijk gegeten en daarna de avond aan de bar voortgezet. Met de actie van AH ook nog voor een leuke prijs.
Patriek M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een heerlijke zaak is dit toch, elke keer als ik kom is het geweldig. Ze houden de naam hoog “vrienden” je word ook verzorgd of dat je een vriend bent. Het eten is ook geweldig, de gamba’s zijn één van mijn favorieten maar eigenlijk smaakt alles lekker. Kleine kaart in een menu vorm gestopt, wat heel slim is omdat er zoveel meer tijd voor de gerechten is en dat laten ze zien. Ik telde zaterdag rond de 100 personen die volgens mij het allemaal geweldig vonden. Heb de volgende dag gelijk voor de kerst gereserveerd mijn familie moet dit ook beleven!
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De ontvangst is heel goed hier, hebben voor het eten eerst een drankje gedaan op het terras buiten. Het eten was heerlijk en er werd iedere keer gevraagd of we even wilde wachten en of we een seintje wilde geven als we het volgende gerecht wilde hebben. Er was live muziek en dit maakte het nog gezelliger. Je wordt niet van je tafel weggekeken, omdat er bijvoorbeeld meer gasten zouden willen eten. Al met al een restaurant om aan iedereen aan te bevelen en wij komen hier ook zeker vaker terug.
CBraam .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig restaurant met live muziek. Lekker gegeten met fijne pauzes tussen de gangen. Aardige en behulpzame bediening. Nog lang nagetafeld!
riron .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik vind de prijs van de drankjes aan de hoge kant €3,90 voor een Amstel radler. De sfeer was gezellig, maar wij waren iets te vroeg voor de live muziek, jammer
Corina G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heeerlijke avond gehad!! Goed en lekker gegeten en de avond goed afgesloten met drankjes en dansjes! Live muziek was top, bediening heel fijn en in voor een grapje, dansje en drankje extra! Top avond!
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel leuk ontvangst door gezellig personeel, eten was zeer goed en heel goed geprijsd. Ik was er op een zaterdagavond dus na het eten live muziek . Ik heb met een vriendin genoten van alles en heerlijk gedanst tot in de latere uurtjes. Zeker voor herhaling vatbaar. Nelleke
julia V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
wij hebben een fijne avond gehad en de bediening is uitstekend, goed eten prijs kwliteit verhouding, de entourage
is gezellig
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
was een top avond het personeel werkelijk top.
het eten was van goede kwaliteit en zeer smaakvol zeker de presentatie ervan.
met de muziek was ook erg leuk stil zitten was niet mogelijk.
aan een ieder bedankt voor de super gezellige avond.
en complimenten aan het personeel.
komen zeker terug wat was dat genieten.
Irma Ed Hellemons
Delft
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuk restaurant
Gezellige sfeer lekker eten als ze de muziek wat meer variatie zouden geven helemaal top.....
Verder niks op aan te merken
Wij gaan nog eens ferug
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig... Lekker eten en leuke mensen.. Snelle en vriendelijke service... Leuke en relaxte sfeef. Hebben een hele leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg leuke gezellige tent. Er mag iets meer gelet worden op mensen die willen bestellen. Service was wel super snel.
Erg lekker gegeten.
lionking1990 .
Crommunicatie?
Bij binnenkomst was er onduidelijkheid over de kaarten van AH. Men zag voor het eerst deze reeds half “volgeplakte” kaarten die je kunt downloaden (er zitten dan zogenaamd al vijf zegels op, zodat je er nog maar vijf nodig hebt om uit te gaan eten) en dacht dat we zelf kopieën hadden gemaakt van halfvolle kaarten. Dus de kaarten werden eerst afgekeurd. Na nogal wat tijd om het bewijs aan te leveren, werden de kaarten akkoord bevonden.
Daarna lekker gegeten. Brood vooraf. Er is een ruime keuze uit een driegangen menu. We kozen Ceasar salad, carpaccio, diamanthaas en spare ribs. Alles smaakte goed, de spare ribs misschien ietsje te zout en bij de salade leek geen ansjovis in de dressing gebruikt te zijn. In de salade zat die in ieder geval niet. Ook de huiswijn is lekker. Toetje was okay. Men is niet zuinig met eten of drinken, er is voldoende.
De ontvangst en omgang is vriendelijk en amicaal (voor deze of gene wellicht iets te close…), de bediening is vrij snel. Na de start van de live act wordt een gesprek aan tafel wat moeilijker, maar de sfeer in het restaurant was goed.
Bij het afrekenen bleken wij in de vooronderstelling te zijn dat het brood aangeboden was door het huis (als geste vanwege afkeuren van de kaarten bij binnenkomst), maar de ober was in de volle overtuiging dat hij ons gevraagd had of we het wilden hebben…… Na wat heen en weer gepraat, werd het brood van de rekening verwijderd. Overigens staat op de site dat een diner €25 euro kost. Op de rekening stond €13,75 per persoon, dus €27,50 per diner…. Misschien goed e.e.a. tevoren goed uit te vragen?
M P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Een stedentripje R'dam met een verrassend lekker etentje bij De Vrienden Live. Voor mijn dochter en mij was het onbekend, maar nu erg bekend. We gaan zeker nog een keer terug. Vrolijk en attent personeel en overheerlijke 3 gangen menu, leuke sfeer en een top locatie. Niets aan veranderen en niets aan toevoegen. Prima zo!
Per K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Ik ben een vaste gast bij De Vrienden Live en het eten is altijd gevarieerd en erg lekker. Bediening is altijd vriendelijk en er hangt een leuke sfeer door de decoratie.