De Vossenberg

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hier een tijdje geleden gegeten. Best teleurstellend. Het vlees te ver doorbakken, weinig smaak aan de gerechten, als stroop op voorgerecht gewoon pannenkoeken stroop gebruiken, qua smaak blijft er niks over van het gerecht. Tevens worden erg weinig groentes geserveerd. Wijnen zijn niet bijzonder en is ook weinig kennis over. Al met al teleurstellende ervaring.
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Afgelopen zaterdag 29 okt hier gegeten. Mijn echtgenoot en ik kozen bieden voor het 3 gangen keuze menu voor 25 euro pp. Mijn man had als voorgerecht de reepate en ik de pompoensoep. De pate was lekker van smaak en een ruime portie. De pompoensoep was ook lekker van smaak maar iets dun. Ik hou zelf meer van dikker gebonden soep maar dat is persoonlijk. Het brood van het huis was erg lekker! Als hoofdgerecht kozen we hertenbiefstuk en wild zwijn spies. Met daarbij frietjes, salade, rode kool, aardappelgratin. Beide gerechten waren erg smaakvol! En ruime porties. De biefstuk is vrij stevig het wild zwijn erg mals. Als nagerecht kozen we eigengemaakte monchou taart. Deze was superlekker! Restaurant de Vossenberg is gezellig ingericht en de bediening was vriendelijk en alert. Wij zijn hier al vaker wezen eten en we zijn altijd tevreden.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Na een lange fietstocht (45 km) over de Veluwe (met heidepracht) gegeten en gedronken op het terras van De Vossenberg in Vierhouten. Gestart met een frisse Spritz Aperol, waarbij een gratis broodje van het huis werd aangeboden (met olie, boter en zout). Vervolgens goed gegeten van de bestelde spies met varkenshaas en de houthakkersschnitzel. Afgesloten met koffie met een pittige aroma. De bediening is adequaat en zeer klantgericht. De prijzen zijn billijk.
ElVos .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wat een leuk terras! Leuke afwisselende kaart. Het was lastig kiezen wat wij wilden eten. Wij hebben heerlijk gegeten en leuke bediening. Aanrader!
Gilda .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag met de kinderen heerlijk gegeten. De kinderen een kindermenu en wij de salade vis. Het was heerlijk. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Het was een heerlijk avondje uit met verwennerij
Wietske .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben een prima lunch gehad in de vorm van lekkere soep en zaten op het mooie terras.
Erg veel hinder gehad van de rokende gasten. Misschien een tip om een (klein) deel van het terras voor de rokers te reserveren zoals een horecaondernemer in Groningen heeft gedaan.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op een mooie fietsochtend een kopje koffie met appelgebak besteld: lekkere koffie maar smakeloos appelgebak. Zompig en duidelijk eerst in de vriezer geweest. Voor mij een leermoment om volgende kerenbij het bestellen eerst te vragen of het vers gebak is.
Beste Robert233, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij bakken zelf niet ons gebak maar bestellen het bij een lokale zeer goed bekend staande bakkerij. Wat jammer dat u ons gebak niet lekker vond! Misschien kwam het net uit de koeling waardoor de smaak inderdaad minder is door de kou. We letten er wel op dat het appelgebak niet te koud is maar dat is wellicht dit keer mis gegaan waarvoor dan onze excuses. Heel graag tot een volgende keer!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Na een lange boswandeling met prachtig weer neergestreken op het terras van De Vossenberg. Wat een vriendelijke en alerte bediening. Heerlijk gegeten van de ladieskaart. Kleinere porties maar meer dan genoeg en echt lekker. Echt een aanrader!
Sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Dinsdagavond gegeten bij de Vossenberg. Het was niet druk en het personeel was bezig de boel in kerstsfeer te brengen. Dat maakte een ongedwongen indruk. Staan mooie oude banken bij de haard voor eventueel een kopje koffie na de maaltijd.
Leuk dat de kaart ook mogelijkheden biedt voor de kleinere eter dmv Lady varianten van de kaart.
Ik heb een heerlijk malse hertenmedaillon gegeten met erg leuk garnituur van bladerdeeg met rode kool, appeltje met vossenbessen en hutspot in een torentje.;en allemaal even lekker.
Mijn tafelgenoot had een gevulde portobello en die viel minstens net zo in de smaak.
De chardonnay was lekker en goed koel.
Wij komen er graag een keer terug en zal het ieder aanraden.
F T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Na een lekkere wandeling uitgekomen bij de Vossenberg. Haard aan. Leuke originele kaart met veluwse gerechten dus blijven hangen voor diner. Heerlijk mals hertenbiefstukje, in een kleiner portie en mijn tafelgenoot een spies van wildzwijn met een hertenstoof. Erg lekker allemaal en vooral helemaal af door de verrassende bijgerechten zoals bladerdeeg met rode kool en een gestoofd appeltje met vossenbessencompote. De moeite waard om nog eens terug te gaan.
Leonore R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten. Salade met hertenham en pompoen, heel lekker, hoofdgerechten ook prima in orde, gelukkig met voldoende groentes geserveerd, ook kleinere seniorenporties verkrijgbaar, kan kraanwater op tafel, bediening vlot en vriendelijk, kortom, zeer tevreden!
Gzllg .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Erg fijne sfeer waar we ons snel thuis voelde. Bediening prima en allert. Smakelijke gerechten in een goeie prijs/kwaliteit.

Bedankt voor een gezellige avond.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Top voor de IENS bezoeker die meer wil dan alleen spareribs. De tournedos was botermals en de (vegetarisch) gevulde portobello van mijn tafelgenoot viel zeer in de smaak. Heerlijke (niet al te standaard) desserts. Minpuntje: de jachtsaus bij de tournedos was zeer peperig en ik twijfel zelfs of niet uit gewoonte de pepersaus geserveerd was. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.
Tippekoppie .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Zaterdag 23 mei hebben wij gegeten bij de vossenberg. Het zag er erg gezellig uit van buiten. Wat binnen niks anders was. De bediening was erg vlot en wist precies hoe ze moesten inspelen. Vooraf kregen we brood van het huis met fijne kruidenboter en vers boord. Ik had zelf de gepofte paprika soep vooraf die echt heerlijk was. Daarna de zwienen schnitzel. Hoewel ik eigenlijk nooit geen schnitzel zou bestellen in het restaurant heb ik dit wel gedaan. Ik was erg nieuwsgierig na de combinatie met brie. En dat was echt top! Na gerecht een Caprizzio die was wat simpel opgemaakt. Ik miste wat sensatie op het bord omdat de rest er allemaal tip top uit zag. Maar smaakte er zeker niet minder om. Prijs kwaliteit staat goed in verband met elkaar. Jammer dat het zo ver weg is voor ons anders waren we zeker nog keer terug gekomen!
Hartelijk dank voor uw positieve recensie, altijd fijn om te lezen! Heel graag tot ziens!
Jane-Eyre .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Tijdens een weekendje Veluwe bij De Vossenberg geluncht. Twee keer een Lunch Compleet gegeten. Tomatensoep was lekker romig, het brood vers met een knapperige rand. Bakje rauwkost was mooi fijn gesneden en smaakte heerlijk vers. De rundvleeskroket en kaas/ham waren zoals je dat mag verwachten. De bediening was vlot, attent en behulpzaam. Echt een plek om terug te komen en op een mooie zonnige dag van een lunch of diner(uitnodigende kaart) op het prachtige terras te genieten.
Hartelijk dank! Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Heel graag tot ziens!

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Prettige ambiance en heerlijk eten. Wij hebben een authentieke vitello tonato gegeten perfect op smaak daarna een boter zachte schelvisfilet met een zachte witte wijnsaus en als afsluiter een huisgemaakte sinaasappelbavaroise met een verse aardbeiensaus. Helemaal top.
Annedien V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Heerlijk gegeten bij de Vossenberg, lekker bij het haardvuur eerst gezeten en vervolgens een smakelijk 3-gangenmenu gegeten. Ook aan de kinderen is gedacht met een speelhoek en een verrassing na afloop. De bediening was vlot en vrolijk. Voor ons zeker niet de laatste keer geweest .
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Vanavond weer heerlijk gegeten bij de Vossenberg een rijk gevulde maaltijd salade echt een aanrader. Bediening zeer gastvrij en vriendelijk. Komen zeker terug
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Heerlijk terras in de zon.
Ik koos de 'Romige soep van gepofte paprika met gezouten slagroom en truffelchips', groot was dan ook de teleurstelling dat er geen truffelchips bij waren. De (overigens zeer vriendelijke) serveerster ging in de keuken navragen en kwam terug met het verhaal dat de chips in de slagroom verwerkt waren! Aangezien de slagroom helemaal glad was, geloofde ik het niet en vertelde dit haar. Toen de soep (kleine kom trouwens) bijna op was kwam ze toch nog met een schaaltje met 5 kleine chipsjes; de kok was het tóch vergeten!!!!
Beste Annalicious, Hartelijk dank voor uw recensie! Wat jammer dat dit is mis gegaan met de truffelchips! Het betreft hier inderdaad een misverstand, eén van de twee koks dacht dat de chips erbij zaten en het meisje in de bediening begreep dat hij ze had verwerkt in de slagroom, wat inderdaad niet zo was.. De andere kok daarna gevraagd en toen bleek dat hij de chips was vergeten... Toen de chips uiteindelijk werd gebracht was de soep al bijna op. Graag willen we uitnodigen om de soep nog eens te komen eten, maar dan mét de bijbehorende truffelchips. Mail u ons even rechtstreeks (info@hoteldevossenberg.nl ) dan stuur ik u een waardebon hiervoor. Hartelijke groeten, Jeroen Vos
Finybos .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Afgelopen zondagmiddag hier genoten van een heerlijke salade, goed gevuld en kwam in een prachtige grote kom. Een heerlijke wijn erbij, leuke bediening, erg vriendelijke vlotte meid, en de zon, het was genieten hier. Het terras is trouwens prachtig zeg, ook fijn met de heaters de eind van de dag aan gaan.