De Vordense Pan

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Rolstoelvriendelijk , Terras
Ans J. Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Lekker eten in een gezellige Ingericht Restaurant.
Lekkere pannenkoeken met een grote keuze mogelijkheden.
Warm welkom en ontzettend leuk personeel.
Ontzettend leuke middag met familie gehad.
Eelke D. Fijnproever (7 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Matig tot redelijke pannenkoeken waar we vooral erg lang op moesten wachten. Bediening verder vriendelijk en netjes. Restaurant ziet er uit zoals de gemiddelde pannenkoekentent. Minpunt was alleen de ingebouwde wandverwarming: onze tafel stond tegen een wand grenzend aan de keuken, die wand werd erg warm wat niet heel prettig was.
JBloemendal . Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Top pannenkoeken! Erg vriendelijk en meedenkend personeel! Zelfs op 2e kerstdag, (veel personeel ingezet, restaurant vol) is de bediening relaxt, vriendelijk, goedlachs en goed met de kinderen. Wil je in alle rust eten, kom dan lekker door de week. Ik haal graag een lekkere spek pannenkoek bij de buren!