De Vondeltuin

- Ontbijt 10:00 - 16:30

7,2
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Hoe leuk! Wij dachten pannekoekhuis en voorgeplakke burger, maar nee.
Keuken van horeca Kiebèrt (Marathonweg), super-simpele formule, aan de bar bestellen, vantevoren betalen en het wordt snel gebracht. Flammkuchen oké, standaard nachos (kom op) en prima sateh met garnituur. Kost weinig en is heel aardig, en je zit heerlijk in de avondzon. Prima wijn en alcoholvrij keuze zat o.a. Gemberbier. Korte broek, eventueel boekje mee. Chill
Rochus .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Vandaag een heerlijke middag gehad bij de Vondeltuin!! Bediening is vriendelijk, eten is prima, en de sfeer is top. Hier komen we zeker een keer terug, bedankt!
Iris07 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Ik kom heel graag in de Vondeltuin! Er hangt altijd een hele ongedwongen en relaxte vakantiesfeer. Zelf je drankje halen en vervolgens een plekje zoeken op het grote terras. Fijne plek voor een koffieafspraak, lunch of even uithijgen na het hardlopen.
Ook lekker om in de namiddag op het terras neer te strijken met een koud drankje. Ze hebben een uitgebreide borrelkaart met onder andere mandje brood met humous en bittergarnituur. De avondkaart is ook prima, niet heel uitgebreid en niet te ingewikkeld, vooral de flammkuchen zijn een aanrader!
Max Hag H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Helaas erg slecht gegeten gisteravond. Saté was ronduit vies met een hele lange haar die wel 3x om het vlees gedraaid zat. De friet was koud en de sla bestond enkel uit augurk schijfjes, dat is geen sla! Jammer Vondeltuin, met deze locatie moet dit beter kunnen
Bourgon .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
2e paasdag hebben we hier gegeten. De locatie is erg mooi, de sinaasappelsap was goed, maar het eten was ronduit vreselijk. We hadden 2 keer de sate en 1 hamburger. De sate was net een natte spons met vieze stukjes er in. Het leek wel afvalvlees . Ik heb de helft laten staan. Het enige wat van de maaltijd wel goed was waren de frietjes. En de hamburger zat geen smaak aan. Ik begrijp niet dat hier goede recensies staan. Ik kom hier, met mijn gezelschap, zeker niet weer.
Harold H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
De consumpties zijn prima. Het brood is echter van mindere kwaliteit dan vorige jaren. Waar is dat boerenland brood gebleven? Nu krijg je 2 sneetjes klef brood. Bediening aan de bar is redelijk, maar mogen wel iets meer lachen tijdens hun werk. Vinden ze hun werk wel leuk? Qua decor is het natuurlijk een ideale plek voor kinderen om te kunnen spelen. Het herentoilet is echt een schande. Wat een ondraaglijke lucht daar! Doe daar eens iets aan!!
Lekkerbek1980 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Eén van mijn favoriete plekken in Amsterdam om te zijn als het zonnetje weer begint te schijnen. Helemaal als je kinderen hebt een aanrader. Ze kunnen lekker spelen in de zandbak terwijl papa en mama genieten van een drankje. Het eten is er prima. Zelf vind ik de Albondigas erg lekker, met een biertje. Bestellen bij de bar. Drankjes neem je gelijk mee en eten komen ze later brengen. Werkt uitstekend. Niet vergeten dat je bij een keukenbestelling je je tafelnummer moet doorgeven. Anders kun je weer terug voor je nummer. Fantastische plek waar ik deze zomer nog veel ga zijn.
FineTasting .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Zondagmiddag samen met vriendinnetje wezen lunchen, ik nam de geitenkaas (ravioli caprino) met het idee dat dit echt verse pasta was...maakte dit er helaas niet uit op. Verder een wat vlak gerecht, maar niet iets wat ik weer zou gaan bestellen. Denk dat ze met bedienende service meer eruit kunnen halen, want de locatie en de sfeer zijn geweldig! Overigens had mijn vriendinnetje heerlijk gegeten (broodje hummus) en vind ik de gerechten goed van prijs. Al met al dus zelf snel een keer een ander gerecht komen eten.
Joop86 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Zeer goede locatie in het vondelpark met een ruim terras en ongedwongen sfeer. Ik ben hier vorige week geweest toen er ook een barbeque georganiseerd werd. Het eten was goed bereid tegen goede prijzen. De buitenbar maakt het gezellig en makkelijk! De bediening is vriendelijk en op de achtergrond. Uitstekende locatie voor een ontspannen middag.
Jtb86 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Op dit heerlijke terras in het mooiste park van Amsterdam kun je zeer ontspannen genieten van een hapje of een drankje in de zon. Vriendelijk personeel en een gevarieerd publiek zorgt voor een ideale zomerdag.
Michiell .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Eergisteravond van de namiddagzon en vroege avondzon mogen genieten op dit heerlijke terras. Na enkele liquide versnaperingen te hebben genuttigd en heel rustig een krantje te hebben gelezen op een van de vele plekken in de zon, waren we wel in voor een hapje eten. Vroeger was hier op culinair gebied de kipsaté het hoogte- (en soms ook diepte)punt en daarbuiten weinig te beleven, maar nu staan er verschillende mooie salades en op het oog simpele hoofdgerechten op de menukaart. Ook zijn er dagspecials. Uiteindelijk ging onze keuze toch uit naar de Griekse Salade en de Burger, die beide zeer goed in de smaak vielen. De salade was goed gevuld, met een wel wat verrassende presentatie: een grote plak feta bovenop, maar na die in stukken hebben gesneden bleek de smaak uitstekend (enige minpuntje was wel dat expliciet om zonder olijven was gevraagd en die toch hun weg hadden gevonden in de salade - echter hebben we met die olijven een van de buren een plezier kunnen doen, iedereen blij). De Burger was goed gekruid, niet te doorbakken, op een goed broodje, en met heerlijke knapperige cajunfrites erbij: smullen. Al met al een heerlijk terras, op een fantastische plek, met prima eten! Wij komen hier zeker vaker terug.
Jan-Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Heerlijk terras aan de westkant van het Vondelpark, bij de ingang aan de Amstelveenseweg. Zon op het hele terras, dus het maakt niet uit waar je zit. Biertje erbij, genieten. Ook het eten is prima (saté is mijn favoriet!), en dat is de afgelopen jaren weleens anders geweest. Vrij jong personeel, maar daarom niet minder vriendelijk of enthousiast. Aanradertje!
Maren G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
De Vondeltuin is het fijnste terras van Amsterdam. Heerlijk om overdag lekker in de zon te zitten of 's avonds een hapje te eten. De geitenkaasravioli en de cheeseburger zijn mijn favorites! Drankjes en eten bestel je binnen, maar daar staat tegen over dat er niet steeds iemand aan je tafel staat of je nog wat wilt, top systeem wat mij betreft.
Rosalisa .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Heerlijke plek in het mooie Vondelpark. Lekker chillen in de tuin, met een drankje en een hapje. De tapasmix bij de borrel is heerlijk ,de broodjes royaal belegd, grote salades & zeer smakelijk, het avondeten is goed, lekker & betaalbaar. Hamburger & sate zijn voortreffelijk! Kortom, een super plek!
Ludzer S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Wat is het eten verbeterd! Het menu is een stuk simpeler en de exotische uitspattingen zijn de deur uit. Ze hebben goed naar de kritiek geluisterd. Chapeau! Wij hadden de hamburger en de Griekse salade. De hamburger was goed op smaak op een vers broodje. De frietjes die waren gekruid en knapperig. De Griekse salade was royaal met een goede plak verse feta. Al met al een hele meevaller. Bediening is joviaal, maar dat mag ook wel in het wat stijve Amsterdam-Zuid! Wij komen zeker terug.
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
De Vondeltuin is een plek om met kleine kinderen te ontspannen, waar je ook kan drinken en eten. In die volgorde. Veel jonge ouders met kroost die met rietjes uit flesjes drinken en ijsjes van stokjes likken. Je komt er niet voor het eten; de hamburgers zijn nog net op het randje van degelijk, niet veel beter dan bij de snackbar op de hoek. Pasta, vis, gehaktballetjes, allemaal te krijgen, geen hoge standaard, zelfs nog een beetje aan de prijs voor de geboden kwaliteit. Bestel nog een biertje bij de bar en een appelsap voor de kleintjes en ontspan.