De Vogelmolen

Meer informatie over restaurant De Vogelmolen

• Catering , Huisdieren welkom , Terras
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
We hadden een 3 gangen menu besteld met 15 personen Toen we aankwamen werd er besloten om er toch een 4 gangen van te maken .Dat ging, ze zijn super flexibel en vriendelijk. Heerlijk geeten en een lekkere open wijn .Goede koffie na. We hebben genoten . En gaan zeker vlug weer terug.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
De Vogelmolen is mooi gelegen in een bosrijke omgeving. Prettig beschermd terras achter het restaurant. Jammer dat er binnen niet van die omgeving te merken is, het voelt wat opgesloten aan. Alles oogt klassiek en dat kom overeen met de keuken, naar mij weten is er niets aan het interieur veranderd sinds ons laatste bezoek een paar jaar geleden.

Mooie en goede gerechten, lekker van smaak en gevarieerd. Alleen klassiek zoals eerder gezegd, en daar is soms niets mis mee.

Wel jammer is dat de dame in de bediening (de vrouw van de chef denk ik) steeds wat afgemeten reageert, dat komt in dit soort zaak niet prettig over. De chef is een stuk sympathieker, met goede toelichting bij de gerechten.

Maar samengevat een prettig adres voor de klassieke keuken.

Lekkerbek-Jos .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Prima 4-gangen asperge-diner voor een nette prijs (45 euro). Witte open wijn erbij was ook prima.
Vooraf salade met stukjes roerbak asperges en bresse-hoen filet; heerlijk op smaak met subtiele dressing. Tussengerecht van zalm en coquille op een ondergrond van stukjes asperge; op zich heerlijk maar wel wat zware hollandaise-saus. Had wat subtieler gekund dus de saus heb ik grtendeels laten liggen.
Hoofdgerecht van een mooi stuk tongschar bij asperges. Aan de versiering van stukjes groente en aardappelpuree ben ik niet toegekomen omdat de porties van voor- en tussengerecht ruim waren. Van tafelgenoten hoorde ik dat de frieten helaas te vet waren.
Dessert, ijs met verse aardbeien en saus, was zondermeer verrukkelijk. Echt jammer dat ik dat niet meer helemaal op kon! Bij de koffie en thee na een ruime schaal zoetigheid.
Service was zeer vriendelijk maar (wijn)kennis van een hulpje was beperkt.
Al met al een heerlijke avond gehad, maar er blijft nog ruimte voor verbetering over.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Nadat wij een heel lange tijd niet meer hadden gegeten in dit Restaurant besloten wij het toch maar weer eens te proberen. En ..... eerlijk gezegd is het me erg tegen gevallen. De entourage was somber, donkere kleurstellingen en nergens een fleurige noot d.m.v. een fris bloempje of tafellichtje.
De zeer vriendelijke kok/serveerder en de "gemaakt-vriendelijke" serveerster runden vlg. mij het hele restaurant waar om dat moment ongeveer 13 personen aanwezig waren. De voorgerechten waren in orde, maar erg prijzig en weinig creatief opgediend. De hoofdgerechten smaakten goed maar ook daarbij weinig creativiteit en zeer weinig begeleidende groenten, anders dan een "prutje van verschillende bietensoorten". Voeg daarbij een klein kommetje met niet verse frites, en alles is gezegd. De diverse desserts waren goed en werden vriendelijk gepresenteerd door de kok. Tenslotte wil ik nog vermelden dat de diverse gangen wel heel erg lang op zich lieten wachten. En de prijzen waren absoluut niet in verhouding met het gepresenteerde. Als men op deze wijze door gaat vraag ik me in alle eerlijkheid af of dat nog lang zal goed gaan.