de Vogelensangh

Vogelenzangseweg 182 2114 BD Vogelenzang Nederland Kaart

Over het restaurant de Vogelensangh

In de duinrijke omgeving van gemeente Bloemendaal is een plek waar de vogels altijd lijken te zingen. Niet voor niets heet dit restaurant Vogelensangh. Het is er aangenaam, voor jong en oud wat te beleven. Maak een sportieve fietstocht of organiseer een high tea met vriendinnen. Je kunt er zelfs vergaderen, de locatie is dik in orde. Ook met de kaart zit het wel goed. Hartige en zoete pannenkoeken, maar ook verse broodjes voor de lunch en een driegangendiner.

Meer informatie over restaurant de Vogelensangh

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00 geopend

Jouw recensie over het restaurant de Vogelensangh

DM D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten leuke entourage en vriendelijke bediening
Was al eerder geweest met collega’s kom beslist nog een keer.
du P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Helaas had ik gereserveerd voor 24 Dec maar sprak vandaag de eigenaar 24 Dec om 17.00 gesloten om gezet naar 23 Dec
Groeten Joke du Pon.
DM D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zag er leuk uit goede akoestiek en eten was heel goed.
Alleen was reservering niet goed gegaan, terwijl ik smorgens nog een herinnerings app had gekregen.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met een aantal vriendinnen van een High tea genoten. Nog nooit eerder zo'n uitgebreide High tea gehad! Als starter een plank met allerlei hartige hapjes, waaronder wraps met carpaccio, quiches en gerookte zalm. Vervolgens een glaasje tomatensoep, pasteitje met kalfsragout en kreeftkroketjes. Daarna kwam het zoet, drie planken met allerlei heerlijks (waaronder taartjes van Tummers) en geweldige scones.
En als je denkt alles gehad te hebben, verschijnt er als afsluiter nog een hoorntje gevuld met chocola, fruit en een bolletje ijs!
De theepotten werden regelmatig gevuld met heet water, op tafel lag een selectie van thee dus iedereen kon zelf per kop zijn eigen keuze maken.
Ook heel fijn dat er een grote pot met citroen ijswater op tafel stond waar we zelf uit konden tappen.
De dames in de bediening waren erg vriendelijk, er werd steeds een toelichting gegeven over de gerechtjes die op tafel kwamen. Ik miste alleen een schoon bordje na al het hartigs voor de zoete ronde.
Kortom, absoluut een aanrader om hier je High tea te houden!
Gertrud N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vandaag van een geweldige High tea genoten met nog 6 vriendinnen van de middelbare school(kleine reünie)
Een echte aanrader!!
Heerlijke hapjes zowel hartig als zoet en een vriendelijke bediening.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vandaag ben ik om 18:00 gaan eten bij restaurant de Vogelensangh. Ik heb hier geregeld met plezier gegeten, maar vandaag was echt de slechtste ervaring ooit.

Ik weet haast niet waar ik moet beginnen.

1). Mijn zoontje had biologische frambozen limonade besteld. Dit wordt geserveerd als glas water met een los zakje vruchtensiroop. Na dat m’n zoontje het glas op had en mij vertelde dat het anders smaakte als de vorige keer viel onze oog op de houdbaarheidsdatum van de biologische limonade, wat bleek, de limonade was al 5 maanden over de uiterste houdbaarheidsdatum heen. Dit hadden we aan de serveerster gemeld en ze was met ons eens dat dit echt niet kan en bood nieuw drinken aan.

2.) Om 19:00, een uur later hadden we ons eten nog steeds niet. Dit ook weer aan de serveerster gemeld, en ze excuseerde zich en zei dat het nog 20 minuten zou duren en vroeg of we wat brood van het huis wilden. We barsten ondertussen van de honger dus we hadden hier mee ingestemd. Echter om 19:15 hadden we nog steeds geen brood. We hadden de serveerster hier weer op aangesproken en ze vertelde dat het nog 4 minuten zou duren. Uiteindelijk kregen we om 19:35 het brood.

Het eten kwam om 19:38, we hebben dus meer dan anderhalf uur op ons eten gewacht.

3). Ik hoopte dat het eten zo goed zou zijn als dat ik gewend was, maar helaas, de kipsate was lauw geserveerd. Tevens was de friet van alle gerechten in 1 bak geserveerd niet rekening houdend met het extra portie friet die we hadden besteld, kortom veel te weinig. Dit hadden we meteen gemeld maar de andere serveerster die zei dat de hoeveelheid juist was.

4). Helaas moesten we de serveerster ook nog roepen om de tafel schoon te maken voor de rommel van de vorige gasten.

Het restaurant is ons wel tegemoet gekomen door de gerechten niet te rekenen, maar de limonade die 5 maanden over datum was hebben we nog wel betaald.

Op het randje naast onze tafels stond met houten letters de tekst “like ons op facebook”. We hebben voor vandaag maar het duimpje omlaag gezet.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de Pronto bon.
Vriendelijke bediening.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bij binnenkomst 3 man personeel, die ons lieten staan??? Liepen gewoon weg en langs ons heen.
Personeel die meer tijd aan hun mobiel besteden dan aan de klant. 1,5 uur binnen geweest en alleen bij binnenkomst een drankje kunnen bestellen, geen personeel te vinden of ze zeiden gewoon dat ze terug zouden komen en kwamen dan niet.
Waarschijnlijk was de grote groep interessanter?? Dit vonden wij erg jammer, want het eten was prima en betaalbaar.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
De keuken bleef speciaal voor ons langer open. Lekker gegeten en snelle service in een gezellige omgeving.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ondanks dat het restaurant vol was, kregen we toch een plaats voor 5 personen en werden uitstekend geholpen!
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Normaal schrijf ik geen recensie maar in dit geval wil ik toch even mijn verhaal doen.
Zondag was erg druk, echter om 90 minuten te moeten wachten op het hoofdgerecht met 2 kinderen is gewoon niet goed! Excuus was dat ze maar een X aantal pitten hebben in de keuken... Prima maar maak dan je restaurant kleiner zodat je de capaciteit wel aankunt.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Onze grote groep (9 personen) kon zonder problemen buiten gaan zitten, toen bleek dat we elkaar binnen door de band niet konden verstaan. Bediening informeerde ons dat het wat langer kon duren omdat er 2 feestjes gevierd werden: niets van gemerkt. Ontspannen en lekkere avond.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en een hele mooie aankleding van het restaurant.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Dit is de tweede keer dat wij hier komen en het zal zeker niet de laatste keer zijn
Het is een heel leuk gezellig en goed restaurant
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
prima plek voor een lunch. Vooral op het terras was het prettig. Ontvangst was wat "afwezig" en mijn reservering via Iens was onbekend. Ik mocht zelf een plek kiezen, wel zo prettig, helaas was de door mij uitgekozen tafel niet schoon was.
Waspik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vriendelijk personeel,leuke plek wel langs een enigszins drukke weg,lekker buiten zitten en gunstig geprijsd.
Een aan te bevelen lokatie !
Myriam V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en complimenten voor de kok Frank!!
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We waren vaak langs gereden, maar nog nooit binnen geweest, tot vandaag.
En dat is zeker niet de laatste keer.
Een heerlijke lunch,aardig personeel.
Kortom ,hier komen wij zeker terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten met familie. Super lekker eten, zeer vriendelijk personeel en een eigenaar die erg betrokken is bij zijn personeel en gasten. Aantal nieuwe gerechten op de kaart. Heb zelf de fish en chips genomen en mijn man de ribeye. Was heerlijk! Wij zullen hier zeker blijven komen!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We hadden van tevoren even reviews gezocht en daar enkele minder positieve, maar vooral veel positieve reacties gelezen. En eerlijk is eerlijk, dit is een restaurant om zeker naar terug te gaan. Het eten was heerlijk en het ontvangst zeer gastvrij met personeel dat naast oog voor de volwassenen, ook echt oog had voor de kids. Geweldig om te zien en te ervaren.

Het eten, de service en de prijs. Top geregeld! We komen zeker nog een keer terug