de Vogelensangh

Vogelenzangseweg 182 2114 BD Vogelenzang Nederland Kaart

Over het restaurant de Vogelensangh

In de duinrijke omgeving van gemeente Bloemendaal is een plek waar de vogels altijd lijken te zingen. Niet voor niets heet dit restaurant Vogelensangh. Het is er aangenaam, voor jong en oud wat te beleven. Maak een sportieve fietstocht of organiseer een high tea met vriendinnen. Je kunt er zelfs vergaderen, de locatie is dik in orde. Ook met de kaart zit het wel goed. Hartige en zoete pannenkoeken, maar ook verse broodjes voor de lunch en een driegangendiner.

Meer informatie over restaurant de Vogelensangh

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00 geopend

Jouw recensie over het restaurant de Vogelensangh

Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bij binnenkomst 3 man personeel, die ons lieten staan??? Liepen gewoon weg en langs ons heen.
Personeel die meer tijd aan hun mobiel besteden dan aan de klant. 1,5 uur binnen geweest en alleen bij binnenkomst een drankje kunnen bestellen, geen personeel te vinden of ze zeiden gewoon dat ze terug zouden komen en kwamen dan niet.
Waarschijnlijk was de grote groep interessanter?? Dit vonden wij erg jammer, want het eten was prima en betaalbaar.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
De keuken bleef speciaal voor ons langer open. Lekker gegeten en snelle service in een gezellige omgeving.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ondanks dat het restaurant vol was, kregen we toch een plaats voor 5 personen en werden uitstekend geholpen!
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Normaal schrijf ik geen recensie maar in dit geval wil ik toch even mijn verhaal doen.
Zondag was erg druk, echter om 90 minuten te moeten wachten op het hoofdgerecht met 2 kinderen is gewoon niet goed! Excuus was dat ze maar een X aantal pitten hebben in de keuken... Prima maar maak dan je restaurant kleiner zodat je de capaciteit wel aankunt.
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Onze grote groep (9 personen) kon zonder problemen buiten gaan zitten, toen bleek dat we elkaar binnen door de band niet konden verstaan. Bediening informeerde ons dat het wat langer kon duren omdat er 2 feestjes gevierd werden: niets van gemerkt. Ontspannen en lekkere avond.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en een hele mooie aankleding van het restaurant.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Dit is de tweede keer dat wij hier komen en het zal zeker niet de laatste keer zijn
Het is een heel leuk gezellig en goed restaurant
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
prima plek voor een lunch. Vooral op het terras was het prettig. Ontvangst was wat "afwezig" en mijn reservering via Iens was onbekend. Ik mocht zelf een plek kiezen, wel zo prettig, helaas was de door mij uitgekozen tafel niet schoon was.
Waspik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vriendelijk personeel,leuke plek wel langs een enigszins drukke weg,lekker buiten zitten en gunstig geprijsd.
Een aan te bevelen lokatie !
Myriam V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten en complimenten voor de kok Frank!!
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We waren vaak langs gereden, maar nog nooit binnen geweest, tot vandaag.
En dat is zeker niet de laatste keer.
Een heerlijke lunch,aardig personeel.
Kortom ,hier komen wij zeker terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten met familie. Super lekker eten, zeer vriendelijk personeel en een eigenaar die erg betrokken is bij zijn personeel en gasten. Aantal nieuwe gerechten op de kaart. Heb zelf de fish en chips genomen en mijn man de ribeye. Was heerlijk! Wij zullen hier zeker blijven komen!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We hadden van tevoren even reviews gezocht en daar enkele minder positieve, maar vooral veel positieve reacties gelezen. En eerlijk is eerlijk, dit is een restaurant om zeker naar terug te gaan. Het eten was heerlijk en het ontvangst zeer gastvrij met personeel dat naast oog voor de volwassenen, ook echt oog had voor de kids. Geweldig om te zien en te ervaren.

Het eten, de service en de prijs. Top geregeld! We komen zeker nog een keer terug
joke N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima lunch, prettige ambiance en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
Sweetims .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vanmiddag met een grote groep (kinderen en volwassenen) hier pannenkoeken gegeten. Het was een supergezellige middag/avond. Bij binnenkomst werden we welkom geheten en werden de jassen aangenomen. De bediening was uiterst vriendelijk, geduldig en behulpzaam. De pannenkoeken kwamen snel en waren prima. De kinderen kregen hun pannenkoeken eerst, en zaten aan een aparte tafel vlakbij de speelhoek. De rest van de pannenkoeken kwamen meteen daarna. Bij vertrek werden we ook nog gedag gezegd, terwijl de zaak behoorlijk vol zat. Echt complimenten voor de service, met een glimlach en met aandacht, zoals het hoort, maar zoals je het niet vaak meer ziet! We komen zeker in de zomer nog een keertje terug!
Phineke H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Zondag 30 oktober met Familie hier gegeten.Onze kleindochter had haar zwemdiploma gehaald en vandaar ons etentje.Mijn schoonzoon had om 18.00 gereserveerd en erbij verteld dat het wat eerder of later kon worden.
We werden vriendelijk ontvangen,het was erg druk,duurde even voordat we de kaart kregen en drinken.Er werd gevraagd wie van de kinderen er diploma gezwommen had.Daarna nog een keer gevraagd wat haar naam was.Na het eten kreeg de zwemster een cadeaukaart van 5 euro en een lief verhaaltje op de kaart.
Dit vonden we allemaal heel leuk.Het eten was prima.de meesten van het gezelschap koos voor de satéspies,goed vlees met pindasaus.Erbij konden we kiezen voor brood of frites.Jammer dat het wit brood was.De salade erbij was wat weinig.De pannenkoek met shoarma was ook aan de kleine kant maar wel lekker.Er wed regelmatig gevraagd of alles naar wens was.Wij hebben een leuke avond gehad en gaan er nog wel eens eten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Sinds een jaar of zo heeft dit restaurant een nieuw concept en is van naam (en eigenaar?) veranderd: van 'brasserie Vogelensang' naar 'pannenkoekenrestaurant De Vogelensangh' voor 'pannenkoeken en meer'. Vroeger at ik graag in de brasserie en ik heb nu drie keer in het pannenkoekenrestaurant gegeten (1xlunch, 2x diner). Ik vind het eten een stuk minder dan vroeger. De pannenkoek ( lunch) vond ik te vet. Het diner was ok maar niet bijzonders en erg kaal. Een biefstuk in een plas jus met te lang gebakken friet en een salade die zo van AH lijkt te komen. De spareribs idem dito. Bediening was vriendelijk maar wat onervaren. Jammer!
Soeza .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De hamburger smaakt goed.
Wat mij betreft is een broodje eronder niet nodig.
De rode wijn smaakte prima. Redelijk prijzig!
Heel aardige jonge ober!
hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
afgelopen zondag bij de vogelensangh gegeten, wij namen plaats op het achterterras erg leuk en rustig plekje om te zitten. Het eten was erg goed evenals de bediening.
jeha26 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Mooi aangekleed familie restaurant , met een simpele kaart , vandaag met het gezin gegeten , vriendelijke bediening die erg hun best doen , echter het was lang wachten voordat het eten op tafel kwam . Eten was redelijk met uitzondering van de spare ribs , die hadden te kort in de magnetron gelegen , na het personeel aangesproken te hebben over de wachttijd , kwam het dessert in een record tijd , echter de chocolade was koud , en de cremebrulee was verbrand ,