de Vogelensangh

Vogelenzangseweg 182 2114 BD Vogelenzang Nederland Kaart

Over het restaurant de Vogelensangh

In de duinrijke omgeving van gemeente Bloemendaal is een plek waar de vogels altijd lijken te zingen. Niet voor niets heet dit restaurant Vogelensangh. Het is er aangenaam, voor jong en oud wat te beleven. Maak een sportieve fietstocht of organiseer een high tea met vriendinnen. Je kunt er zelfs vergaderen, de locatie is dik in orde. Ook met de kaart zit het wel goed. Hartige en zoete pannenkoeken, maar ook verse broodjes voor de lunch en een driegangendiner.

Meer informatie over restaurant de Vogelensangh

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00 geopend

Jouw recensie over het restaurant de Vogelensangh

Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten prima sfeer, vriendelijk personeel
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Sfeervol restaurant met heerlijke gerechten!!!
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Toprestaurant! Leuke locatie en perfecte gerechten ! Echt een aanrader! Ook kindvriendelijk en enthousiaste medewerkers!
Bernadette H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima service en fijne, serviceverlenende en attente bediening. Mocht zelfs zonnebrandcreme lenen in verband met het mooie weer????.
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk, alleen jammer dat ze bestelde dingen vergaten.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gerechten werden niet tegelijk aan tafel gebracht. Hamburger werd ak eerste gebracht.
Moest zeker 5 min wachten eer de maaltijdsalade gebracht werd en toen konden we samen eten.
Ruim 15 min gewacht eer de vuile borden weggeruimd werden terwijl er 3 vd bediening lekker bij de bar aan het keuvelen was.
Vervolgens wordt t dessert ook weer niet tegelijkertijd gebracht.

Eten was matig: croutons vd salade zat op bodem tesaam met de parmezaanse kaas. Croutons soggy.
Burger was niet gaar genoeg.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij hebben hier met pasen gegeten met de familie. Wij hadden ruim van te voren gereserveerd en werden een beetje krap weggezet. Gelukkig waren we met kinderen dus het paste net. Wij hadden om 12:00 gereserveerd. De drankjes opnemen ging erg vlug. Wij hebben alleen erg lang moeten wachten op het eten. Als eerst krijgen wij het brood geserveerd. Vervolgens (koude) kaaskroketjes en croissantjes. De rest van de brunch leef op zich wachten dus wij zijn maar aan de croissantjes begonnen. Ruim 15 min later kwam de rest van de lunch. Omdat wij alle croissantjes al hadden opgegeten vroegen wij om extra, dit was helaas niet mogelijk. Ook miste er eieren, dezen zouden nog nagebracht worden. Maar helaas de eieren hebben wij niet gezien. Het eten was lekker. Bij het toetje kregen we een bolletje ijs met een macaron. Alleen dezen waren blijkbaar op, dus een paar kregen een paasei ipv macaron, is toch wel jammer. Wij kregen het idee dat de keuken de drukte niet aankon en er te weinig was ingekocht. Wij hebben ons vermaakt maar komen niet snel terug.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten, bediening vlot en vriendelijk
Linuccia V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het was heerlijk goed verzorgd en zeer vriendelijk personeel.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We zijn al een paar keer geweest voor de lunch en het is elke keer weer naar alle tevredenheid.
Het eten is heel goed, leuke gerechten op de kaart en een vriendelijke bediening.
Een aanrader
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij kwamen voor het eerst maar we komen zeker terug. We hebben zo genoten.
Wat een fantastisch restaurant. Het eten was echt heel goed, heel sfeervol ingericht en de eigenaar is zo ontzettend gastvrij en aardig. Maakt met iedereen een praatje en heeft hardwerkend personeel in dienst.
Ze hebben een dikke pluim verdiend.
DM D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten leuke entourage en vriendelijke bediening
Was al eerder geweest met collega’s kom beslist nog een keer.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Helaas had ik gereserveerd voor 24 Dec maar sprak vandaag de eigenaar 24 Dec om 17.00 gesloten om gezet naar 23 Dec
Groeten Joke du Pon.
DM D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zag er leuk uit goede akoestiek en eten was heel goed.
Alleen was reservering niet goed gegaan, terwijl ik smorgens nog een herinnerings app had gekregen.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met een aantal vriendinnen van een High tea genoten. Nog nooit eerder zo'n uitgebreide High tea gehad! Als starter een plank met allerlei hartige hapjes, waaronder wraps met carpaccio, quiches en gerookte zalm. Vervolgens een glaasje tomatensoep, pasteitje met kalfsragout en kreeftkroketjes. Daarna kwam het zoet, drie planken met allerlei heerlijks (waaronder taartjes van Tummers) en geweldige scones.
En als je denkt alles gehad te hebben, verschijnt er als afsluiter nog een hoorntje gevuld met chocola, fruit en een bolletje ijs!
De theepotten werden regelmatig gevuld met heet water, op tafel lag een selectie van thee dus iedereen kon zelf per kop zijn eigen keuze maken.
Ook heel fijn dat er een grote pot met citroen ijswater op tafel stond waar we zelf uit konden tappen.
De dames in de bediening waren erg vriendelijk, er werd steeds een toelichting gegeven over de gerechtjes die op tafel kwamen. Ik miste alleen een schoon bordje na al het hartigs voor de zoete ronde.
Kortom, absoluut een aanrader om hier je High tea te houden!
Gertrud N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vandaag van een geweldige High tea genoten met nog 6 vriendinnen van de middelbare school(kleine reünie)
Een echte aanrader!!
Heerlijke hapjes zowel hartig als zoet en een vriendelijke bediening.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vandaag ben ik om 18:00 gaan eten bij restaurant de Vogelensangh. Ik heb hier geregeld met plezier gegeten, maar vandaag was echt de slechtste ervaring ooit.

Ik weet haast niet waar ik moet beginnen.

1). Mijn zoontje had biologische frambozen limonade besteld. Dit wordt geserveerd als glas water met een los zakje vruchtensiroop. Na dat m’n zoontje het glas op had en mij vertelde dat het anders smaakte als de vorige keer viel onze oog op de houdbaarheidsdatum van de biologische limonade, wat bleek, de limonade was al 5 maanden over de uiterste houdbaarheidsdatum heen. Dit hadden we aan de serveerster gemeld en ze was met ons eens dat dit echt niet kan en bood nieuw drinken aan.

2.) Om 19:00, een uur later hadden we ons eten nog steeds niet. Dit ook weer aan de serveerster gemeld, en ze excuseerde zich en zei dat het nog 20 minuten zou duren en vroeg of we wat brood van het huis wilden. We barsten ondertussen van de honger dus we hadden hier mee ingestemd. Echter om 19:15 hadden we nog steeds geen brood. We hadden de serveerster hier weer op aangesproken en ze vertelde dat het nog 4 minuten zou duren. Uiteindelijk kregen we om 19:35 het brood.

Het eten kwam om 19:38, we hebben dus meer dan anderhalf uur op ons eten gewacht.

3). Ik hoopte dat het eten zo goed zou zijn als dat ik gewend was, maar helaas, de kipsate was lauw geserveerd. Tevens was de friet van alle gerechten in 1 bak geserveerd niet rekening houdend met het extra portie friet die we hadden besteld, kortom veel te weinig. Dit hadden we meteen gemeld maar de andere serveerster die zei dat de hoeveelheid juist was.

4). Helaas moesten we de serveerster ook nog roepen om de tafel schoon te maken voor de rommel van de vorige gasten.

Het restaurant is ons wel tegemoet gekomen door de gerechten niet te rekenen, maar de limonade die 5 maanden over datum was hebben we nog wel betaald.

Op het randje naast onze tafels stond met houten letters de tekst “like ons op facebook”. We hebben voor vandaag maar het duimpje omlaag gezet.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de Pronto bon.
Vriendelijke bediening.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bij binnenkomst 3 man personeel, die ons lieten staan??? Liepen gewoon weg en langs ons heen.
Personeel die meer tijd aan hun mobiel besteden dan aan de klant. 1,5 uur binnen geweest en alleen bij binnenkomst een drankje kunnen bestellen, geen personeel te vinden of ze zeiden gewoon dat ze terug zouden komen en kwamen dan niet.
Waarschijnlijk was de grote groep interessanter?? Dit vonden wij erg jammer, want het eten was prima en betaalbaar.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
De keuken bleef speciaal voor ons langer open. Lekker gegeten en snelle service in een gezellige omgeving.