De Vlinder

De Wertstraat 20 5715 BA Lierop Nederland Kaart
31-492520909

Over het restaurant De Vlinder

Restaurant De Vlinder in Ter Aar is de plek om lekker te eten, te drinken en voor een feestje! Heb je iets te vieren? Een verjaardag, jubileum, huwelijk of bruiloftsfeest? Daar kunnen ze je bij De Vlinder in verrassen. Je vindt er een mooie locatie met diverse geschikte ruimtes voor je feest.

Liever gewoon een hapje eten tijdens een lunch, high wine of diner? Natuurlijk kan dat ook. Bovendien verzorgen ze bij De Vlinder ook vergaderingen, bedrijfsfeesten en zelfs catering. Voor catering op locatie kun je kijken op JouwHapjes.nl.

De Vlinder is uw sfeervolle locatie om te eten, te drinken en te feesten! Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High tea: €15,95 p.p. (reserveren 2 dagen van te voren)
High tea deluxe: €19,95 p.p. (reserveren 2 dagen van te voren)
High wine: €18,95 p.p. (reserveren 2 dagen van te voren)
High wine deluxe: €27,50 p.p. (reserveren 2 dagen van te voren)
High wine dessert: €11,25 p.p. (reserveren 2 dagen van te voren)

Meer informatie over restaurant De Vlinder

9,3
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Vlinder

Jos en Diny H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Dat komen we vast weer eens doen. We werden vriendelijk ontvangen.
Met onze wensen werd goed rekening gehouden .
Natasja T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening super!!
Ook met grote groepen is het top geregeld om daar tapas te eten.
Gaan we zeker nog eens doen!!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuke locatie en vriendelijk personeel, waar het eten (tapas) kwalitatief echt goed was/is en voor een vaste prijs onbeperkt is.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Tapas was heerlijk, bediening vriendelijk. Mijn enige aanmerking is dat het eten soms wat lang op zich liet wachten, maar dat is niet heel gek op een rustige doordeweekse avond, met slechts 1 persoon om het eten voor meerdere tafels te bereiden.
Meerkoet .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij werden gastvrij onthaald . De bediening is erg vriendelijk. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug om de rest van de kaart uit te proberen.