De Vliegende Hollander

Berlikumermarkt 15 8911 LB Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Vliegende Hollander

A-vanden-hoek .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Bij ons om de hoek, we komen hier graag en het stelt nooit teleur. Bediening uitermate behulpzaam, en heerlijke gerechten. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed eten, ruime porties en veel keus. Ook zijn ze erg kindvriendelijk! We maken wel eens een uitstapje naar een ander restaurant maar komen toch altijd weer hier terug. Mag gezegd worden!
Keizer95 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Helaas was het bezoek aan de vliegende Hollander geen succes. het voorgerecht was lekker, alleen het hoofdgerecht voldeed niet aan onze verwachtingen. De schnitzel/cordon bleu was erg vettig en boterig. De echte smaak van de schnitzel verdween hierdoor. De porties waren aan de kleine kant en betalen voor de mayonaise is niet echt meer van deze tijd.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Hier hebben mijn vrouw en ik op woensdagavond 8 april 2015 heerlijk gegeten (Médaillons Du Porc en Cordon Bleu), je kon zien én proeven dat de kok de gerechten met liefde had bereid! De gerechten werden geserveerd met goudbruine, krokant gebakken aardappeltjes, gemengde salade met overheerlijke dressing, bietjes en verrukkelijke, zelfgemaakte appelmoes. De prijs/kwaliteit verhouding is prima, ook voor de drankjes. Een bijzonder compliment verdienen de deskundig getapte lentebokjes: een prachtige, romige schuimlaag en goed van temperatuur. Als dessert bestelden we twee kopjes koffie, die werden heel gezellig op een mooi blaadje geserveerd waarop ook twee glaasjes koffielikeur met een dot slagroom stonden, een keurige service! De bediening is vlot en zeer vriendelijk met alle aandacht voor de klanten. De inrichting van het restaurant is intiem en sfeervol, deze doet een beetje aan een bruin café denken. De toiletten zijn brandschoon. Wij wonen in Rotterdam maar als we besluiten om weer een trip naar Leeuwarden te maken, dan komen we weer heel graag voor een hapje en drankje bij de Vliegende Hollander terug. Een adres om aan te bevelen!
Marn0 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Wij hebben hier tijdens ons verblijf in Leeuwarden gegeten en het eten was echt erg goed. Bij de ingang kregen we even het gevoel dat we een café binnen liepen, het ziet er wat sober uit, maar het is een leuk restaurant en alles (inclusief toilet) is erg schoon. Ik had een vegetarische maaltijd genomen en dat was de meest smakelijke maaltijd die ik in tijden ophad. Ook de salade smaakte goed, de frieten waren precies goed (niet doorbakken of te zout). We waren zo'n 35 euro kwijt voor twee personen en we liepen met een overvolle maag naar buiten. De bediening is ook erg attent en vriendelijk.
Courantcanon .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
We werden direct vriendelijk ontvangen door een jonge dame die zich netjes voorstelde en ons naar de tafel bracht.
De presentatie en de smaak van de voorgerechten waren verrassend goed daarna kregen we een heerlijk "opkikkertje" van het huis en de kok deed ons weer versteld staan met de kwaliteit van het hoofdgerecht. Als slot werd de koffie aan tafel gezet op een leuke en spontane wijze. De bediening was vriendelijk, spontaan en had een goede kaart en wijnkennis, eten was top. We komen hier zeker weer heel snel eten!
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
onlangs dus weer 'ns uitstekend kogelbiefstukje lekker rood met frietjes+salade gegeten, hier schenkt men sowieso al jaren de weduwe, mijn favourite aperatief en ditmaal, overigens naast verrukkelukke toetjes, als koffie vd maand ditmaal met frysk hynder, single malt friese whiskey.. heerlijk, nazit met goede bekende onder genot van nog enkele frysk hynders verrassend betaalbaar..(ivm.elders..) geen 8eneenhalf vandaar (wat geflatteerd) 'n 9tje.. decor beetje saaitjes mn. funktionneel..
service doorgaans prima/perfect..
RikHen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Een gezellig restaurant, sfeervol verlicht waar je goed kunt eten voor een een redelijke prijs. De bediening is super, heel erg attent zonder hinderlijk aanwezig te zijn. En dat terwijl het restaurant in korte tijd aardig vol liep. Aanrader!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Heb hier laatst heerlijk gegeten alleen een beetje krapjes.
maar mijn dochter was ook mee die zat te genieten van het eten!
wij konden wel 5 nagerechten op!
zo lekker waren die!
maar het hoofdgerecht was ook heel lekker.
Een best goeie aanrader.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
prima prijs kwaliteit dus veel goeds voor weinig geld.. geen wonderbaarlijkheden maar wel boter bij de vis.. biefstukje friet+salade tientje ofzo... gewoon hs oke+gezelligheid troef