De Vleeschhouwerij

Raadhuisstraat 28 2101 HG Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Vleeschhouwerij

De echte vleeskenners van Heemstede

Zoals dan de naam al zegt, is De Vleeschhouwerij in Heemstede echt een tent voor de carnivoren onder ons. De eigenaren zijn door en door vleeskenners en hebben ook al 25 jaar een slagerij op hun naam staan. Of je nu zin hebt in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of hun befaamde broodje carpaccio voor de lunch, je kunt hier voor alle vleesvariaties terecht. Er is geen andere tent in Heemstede met zo'n passie voor vlees!

Meer informatie over restaurant De Vleeschhouwerij

Een goed stuk vlees!
Biefstuk heel mals
Kalfsoester heel zacht
Heerlijke peperjus
Proeverij wel veel worst, misschien iets meer variatie zonder worst
Gamba's waren heerlijk
Desserts stuk voor stuk om te smullen
Bediening mag iets meer lachen en wat pittiger zijn
Met 4 personen heerlijk gegeten
We komen zeker terug
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Genoten van een heerlijke high tea.
Superlekkere sandwiches, quiches zoetigheden als scones soesjes fruit chocoladetaart. Teveel om op te noemen. Zeer vriendelijke bediening en ja de inrichting is verzorgd gezellig met oude slagerij accenten. Een aanrader. Niet alleen voor high tea overigens !
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Uitstekend eten in een gezellig restaurant, het enige is (voor ons) dat als wij zonder Iens of AH komen, dat dan de totaalprijs ( nogmaals voor ons) te hoog is. Verder is alles heel vriendelijk en gezellig.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
we hebben hier heerlijk gegeten met de AH actiebon. Ik wilde graag iets anders buiten de kaart, dit was totaal geen probleem. Lekkere gambasalade gegeten, fantastisch! Ook de witte wijn (zusje van Meursault) is heel goed en maar € 21, echt een aanrader. We komen hier ook wel zonder actiebon, wordt altijd vrolijk van de bediening en het eten.
Dorien H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten , het vlees lekker mals ! Voor herhaling vatbaar !!! Al meerdere keren geweest, is gewoon uitstekend !!
C.E. F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ondanks dat het een AH lunch was, hadden wij van dit restaurant meer kwaliteit verwacht.
De soep was goed, maar de salade beneden peil, met zoet-zure saus uit een flesje bij zgn "hete kip". Smakeloos!
De biefstukreepjes waren taai.
Jammer! Gemiste kans om juist met deze aanbieding klanten te winnen door kwaliteit te leveren.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima lunch! Wel lange wachttijd maar 1 meisje in de bediening! Misschien tijdens lunchtijd meer personeel, verder prima eten!
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten. Het was echt een avondje genieten. Personeel zeer vriendelijk in een gezellige ambiance. Een top restaurant waar we meer gaan komen.
Anoniem -.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
High tea was ver onder maat. Broodjes waren wel lekker, maar rest viel tegen. Er waren kletskoppen, bonbons en sinaasappelsap beloofd, geen van dit kregen we. We hadden keiharde scones, natte soezen en koffiebroodjes en lichtaangebrande hapjes uit de oven. Zoetigheden waren het goedkoopste van het goedkoopste en niet smakelijk. Bij bijvragen van heet water reageerde het personeel onvriendelijk. Ga hier niet heen voor een High Tea.
robpel .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima gegeten. Maar: bij het reserveren wordt aangegeven dat er gewoon a la carte gegeten kan worden. Bij aankomst kregen we echter een kaart speciaal voor de AH actie met een beperkte keuze. Aangeduid als "speciaal AH menuutje". Nogmaals: prima gegeten en er was op het eten en de bediening niets aan te merken. Maar het zou wel prettig zijn als het restaurant duidelijk aangeeft voor de AH actie toch een speciale kaart te hanteren.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijke soep, en een heerlijk vers heel goed belegd broodje. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Hier is het zoals het moet zijn. Heel gezellige ambiance, uitermate leuke meiden in de bediening en ook nog eens eten waar je je bordje bij af wil likken.
Leonie G.
Ontzettend lekker gegeten!
Nog nooit zo'n biefstuk gegeten, hoefde haast niet te kauwen zo mals! Voor -en nagerecht waren ook heerlijk. Je proeft dat jullie verse producten gebruiken.
Prima service, gezellig en op een leuke locatie.
Daan T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke vlotte bediening en goede sfeer. Gaan we zeker nog eens heen!
queyan.bvi .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een "eerlijke" prijs. Mooie entourage. De bediening had het erg druk en kon het maar net bijhouden, maar dat was voor ons prima. Zeer tevreden.
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een gezellig restaurant met mooie gerechten en prima wijnen.
Er heeft een prima sfeer en kent leuke bediening.
Wat kan een mens nog meer wensen!
M P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De gerechten worden wat inspiratieloos op het bord gepresenteerd. De vleesgerechten waren stevig gekruid. De geserveerde pepersaus was een soort sambal.
De bediening was vriendelijk en adequaat. Ook de aankleding van de zaak is geslaagd..
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vrijdagavond een erg gezellige avond beleefd bij de Vleeshouwerij. Lekker eten, attente bediening en een gezellige sfeer. De vleesliefhebber kan zeker zijn of haar hart hier ophalen, want het vlees is van uitstekende kwaliteit. Aanrader: de proeverij van de Vleeshouwerij. Wij komen zeker een keer terug!
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het eten was goed.
We waren met zijn tweeën.
En hadden de onbeperkt kip eten genomen.
Dit is alleen op donderdag.
De salade was vergeten maar was gauw genoeg gehaald bij navraag.
Was ook wat vreemd dat wij 1 patatje moesten delen.
Maar je kan zoveel rondes kippenpootjes bestellen als je wilt.
Dus hebben het zo gelaten.
Sausjes werden steeds bijgevuld.
Heel fijne sfeer.
Was een top avond.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
heerlijk gegeten.
de onbeperkt kip eten op donderdag is echt een aanrader.
lekkere frietjes erbij.
sla moest ik wel om vragen.
maar kwam spoedig genoeg.
sausjes werden iedere keer bijgevuld.