Over het restaurant De Vleeschhouwerij

De echte vleeskenners van Heemstede

Zoals dan de naam al zegt, is De Vleeschhouwerij in Heemstede echt een tent voor de carnivoren onder ons. De eigenaren zijn door en door vleeskenners en hebben ook al 25 jaar een slagerij op hun naam staan. Of je nu zin hebt in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of hun befaamde broodje carpaccio voor de lunch, je kunt hier voor alle vleesvariaties terecht. Er is geen andere tent in Heemstede met zo'n passie voor vlees!

Meer informatie over restaurant De Vleeschhouwerij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Marijke A.
Christien E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De biefstuk was boterzacht.
Bediening was top. Vrolijk en zeer vriendelijk.
Kortom een echte aanrader.
We komen zeker terug.
GGJM H.
Reint H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Ik ben de afgelopen 14 dagen 2 keer geweest. Beide keren was het eten voortreffelijk. Ook met de AH restaurant actie. Alle lof voor de bediening en de kok.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Beschaafde, persoonlijke bediening (zonder te amicaal/populair te worden). Kwaliteit keuken uitstekend. Wij komen zeker terug!
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijke lunch en veel diversiteit in lunchgerechten. Bijzonder vriendelijke bediening. Aanrader om te lunchen in de binnenstad van Heemstede!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We hadden gereserveerd met de ah - restaurantactie. Wat ons tegenviel was dat je niet al carte kon ete zoals op de site staat vermeld maar dat je kan kiezen van een aangepast menukaart. We hebben lekker gegeten maar het was niet bijzonder,wel een zeer vriendelijke bediening.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Ik zie dat de service haar niveau heeft opgekrikt. Eten is al sinds het begin erg lekker. Vooral de 'koetjes en kalfjes' is mijn favoriet. De vanillecoupe met warm rood fruit mag wel met iets meer fruit. Kortom prima tent met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zeer lekker gegeten en een leuke avond gehad!
De biefstuk van de grill en uit de boter waren beiden heerlijk mals en zacht.
De 3 soorten varkenshaas waren wat droog.
Maar al met al lekker gegeten!
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wat een fijn restaurant om te eten! Heerlijke gerechten, goede vriendelijke bediening en de prijskwaliteit is goed!
Ik zal het restaurant aan iedereen van harte aanbevelen.
helena58 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, er werd goed rekening gehouden met het zoutarme dieet van mijn man. Porties waren erg goed en prettig dat je om extra sla kon vragen . Bediening was attent en vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.
aatveenhof .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk restaurant om te eten. Eten was goed. Wel veel bedienend personeel aan je tafel. Ik hou ervan als er 1 aanspreekpunt is en hier waren wel 4 of 5 mensen aan tafel. Het eten werd vlot geserveerd en we hoefden niet lang te wachten. Precies goed.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
proffesioneel en vriendelijk bediening, lekkere gerechten, helemaal top! enige minpuntje: het was binnen erg warm, gelukkig mocht op ons verzoek de voordeur even open blijven staan zodat het wat afkoelde, dus puntje voor de directie: klimaatcontrole!
reneevi1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De botermalse biefstuk was niet te eten. Teruggestuurd, maar nummer 2 moest je ook doorzagen. De lambsracks waren aangebrand, de desserts stonden zo lang op de balie dat de boel compleet gesmolten was, de koffie daarna was lauw. Kortom: een desillusie, hier gaan wij echt niet meer eten. Wel complimenten voor de bediening: die rennen zich rot, maar volgens ons moet het personeel in de keuken snel worden aangevuld en/of vervangen,
We vinden dit wel een beetje vreemd maar goed reageren op Google en daar nog op Iens mag natuurlijk altijd!
Jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad. Vorige keer gaf u ons een 10 dus zal dit absoluut een incident zijn gezien alle andere recensies.
josephine H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het is een gezellig klein restaurant met een lekker kokende koks,de bediening is geweldig,erg attente
Meisjes. Je bent echt even uit.
laurens1958 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke bediening , ons hoofdgerecht Koetjes en Kalfjes was alleen té gegrild en gegaard. Heerlijke patatjes en de weinige groente was wel zeer leuk gevarieerd. Peultjes, tuinboontjes, courgette, aubergine etc.
Pat van der W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het was weer heerlijk en gezellig! De kaart wisselt voortdurend. We wachten op de kalfswangetjes op het menu.......
We waren met zijn vijven, zodat er van meerdere gerechten werd gesnoept.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goede kwaliteit vlees want ze hebben ook een slagerij. Vriendelijke bediening en intiem decor. En 's avonds vrij parkeren voor de deur
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals altijd: heerlijk gegeten, leuk plekje aan het raam. Hartelijke bediening. Het was erg druk dus de wachttijden waren wat lang. Er was wat luidruchtig publiek waardoor je elkaar niet kon verstaan en iedereen wel harder moest gaan praten. Toen die gasten verdwenen waren, was het op slag weer rustig. Trouwens, deze herrie is ons hier nooit eerder opgevallen. En natuurlijk niet de schuld van de vleeshouwers......
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vader tracteerde op vaderdag, onverwacht, en goed uitgepakt. Voor herhaling vatbaar!
Door de restaurantactie van AH goed betaalbaar. En, niet onbelangrijk; lekker en gezellig.