Over het restaurant De Vleeschhouwerij

De echte vleeskenners van Heemstede

Zoals dan de naam al zegt, is De Vleeschhouwerij in Heemstede echt een tent voor de carnivoren onder ons. De eigenaren zijn door en door vleeskenners en hebben ook al 25 jaar een slagerij op hun naam staan. Of je nu zin hebt in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of hun befaamde broodje carpaccio voor de lunch, je kunt hier voor alle vleesvariaties terecht. Er is geen andere tent in Heemstede met zo'n passie voor vlees!

Meer informatie over restaurant De Vleeschhouwerij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Vleeschhouwerij

Roger V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Fantastisch restaurant waar je altijd heerlijk a la carte kunt eten of de keuze hebt uit een voortreffelijk 3-gangen menu. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed maar dat kan ook niet anders met het vlees van slager Ton de Wit. Compacte, diverse wijnkaart. Aanrader: bizon!
fam.klaassens .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Leuk, gezellig restaurant met uitstekende kwaliteit eten, gemoedelijke sfeer en leuke bediening. Personeel was zeer vriendelijk! Echt een aanrader! We gaan hier zeker nogmaals heen!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Personeel zeer dienstbaar en doorvragen naar de wens van de klant.. en...men neemt tijd voor de klant ook bij afscheid.!
Ursula S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Geweldig lekker en gezellig gegeten!!! Vlees top kwaliteit ???????? neem altijd de steak tartaar vooraf en dit blijft ook mijn favoriet!
Manfred V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gegeten samen met een vriendin zij bestelde een burger deze was goed ik zelf een T Bone lekker zin in vlees met lekkere smaak maar deze was ronduit SLECHT nog nooit z’n slecht stuk vlees gegeten toch jammer vorige keren was het hier prima nu ben ik er wel klaar mee. Wat een teleurstelling!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijke goede lunch genuttigd, goed wijntje erbij en de dame in de bediening was helemaal top!!!
Sake V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Carpaccio was erg zout.
De spareribs waren niet op temperatuur. Dit is na melding aangepast.
Bij een biefstuk hoort een steakmes en niet een bot normaal couvert.
Verder hebben we er een gezellige avond gehad.
Jean-Pierre K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was mijn 2e bezoek. 1e keer een lunch, nu diner.
Het personeel is erg vriendelijk en vlot: bij de lunch was het erg druk voor 2 man met alle tafels bezet. Bij het diner; genoeg personeel en erg vriendelijk.
Bij het diner was de garing van 2 van de 3 stukken vlees niet goed (medium well done ipv medium rare). Erg vreemd voor een vlees specialiteiten restaurant.
Ook 2 vd 3 (traditionele) nagerechten waren niet lekker (garing en smaak).
Wat mij betreft lijkt het er op zijn zachtst gezegd op dat de kok niet zijn beste dag had.
Ik ga er niet zo snel weer naar toe, jammer, want de slagerij vind ik top.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Via Iens gereserveerd en om een rustig plekje gevraagd. Dat was prima geregeld! Heerlijk 3 gangen gegeten. Vooraf een zeer goede carpaccio en een zeer smakelijke vega burratta. Op een andere manier omdat de avocado op was. Daarna een heerlijke saté met lekkere frites en een vega pompoencurry met rijst. Lekker pittig wat helaas in andere restaurants wel eens ontbreekt in vega gerechten. Voor de vegetariër ook keuze uit 3 heel verscilende hoofdgerechten. Complimenten daarvoor! Toe een tarte tartin met stoofpeer en kaneelijs plus een Irish Coffee. Heerlijke huiswijn en bier van het vat gedronken. Bediening zeer voorkomend, attent en aardig. Inrichting gezellig en smaakvol. Wij hebben hier al vaker lunch en diner gegeten en het is iedere keer perfect!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
teskee .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het jaarlijkse etentje met mijn broers en schoonzussen was een groot succes. Allen waren tevreden over accommodatie, bediening en prijs- kwaliteitverhouding.
Leonoor W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Helaas vergat het personeel meerdere keren onze drankjes te brengen.
De kwaliteit van de bison was ronduit slecht, echt heel taai en niet weg te kauwen. De rest van de gerechten was gelukkig wel goed.
Wij vinden het niet echt een aanrader vooral omdat het eten ook best prijzig is.
R.L.H. I.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede ingrediënten: prima rood vlees, verse kabeljauw etc. Wordt meestal gegrild of gebakken. Wat garnituur erbij, maar graag volgende keer wat meer verse groenten. Zak vette patat met mayo op een standaard. Bediening meest frisse meiden die goed hun best doen, maar soms met hun rug de zaak in de gaten houden.
Wijnen standaard horeca inkoop, maar niets mis mee.
Als je in of bij Heemstede woont, niet thuis wilt eten en er wat meer voor over hebt, zit je hier goed.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
prima leuke bediening
Ludia D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het hoofdgerecht zat wel wat te dicht op het voorgerecht. Dit aan de serveerster gemeld. Deze nam het goed op met een nette uitleg.
Marika E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ons favoriete restaurant! Eten is heerlijk, personeel zeer vriendelijk. Er hang altijd een fijne gezellige sfeer.
Prijs/kwaliteit zeer goed.
hanversteeg .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Ben hier vaker geweest, altijd tevreden dit keer vond ik het eten een beetje tegen vallen.
De biefstuk was iets te medium en niet zo botermals .Ik miste een van de vaste koks.
Het voorgerecht proeverij was een teleurstelling, te weinig op het bord voor dat bedrag, er zat zelf ei-salade bij, dat het niets met vlees te maken, voorheen was dat veel beter.
De communicatie naar de keuken verliep duidelijk minder , de bediening is echter altijd even leuk.
cor V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Bediening goef
Patsy Girl .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg leuk en gezellig restaurant. Alleen had één van mijn gasten toch nog wel trek, zij had het proeverijtje, misschien toch nog 1 broodje erbij.... Verder was het prima!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Warm ontvangst, heerlijke gegeten. Vriendelijke bediening en gemoedelijke sfeer. Wij wonen 10km boven Alkmaar en kwamen bij jullie restaurant terecht ivm bezoek aan het Theater in Heemstede, maar ik kom zeker nog een keer terug om bij jullie aan tafel te zitten om voor te genieten.