De Vleeschhouwerij

Raadhuisstraat 28 2101 HG Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Vleeschhouwerij

De echte vleeskenners van Heemstede

Zoals dan de naam al zegt, is De Vleeschhouwerij in Heemstede echt een tent voor de carnivoren onder ons. De eigenaren zijn door en door vleeskenners en hebben ook al 25 jaar een slagerij op hun naam staan. Of je nu zin hebt in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of hun befaamde broodje carpaccio voor de lunch, je kunt hier voor alle vleesvariaties terecht. Er is geen andere tent in Heemstede met zo'n passie voor vlees!

Meer informatie over restaurant De Vleeschhouwerij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede en accurate service. charmante bediening. Prima eten. Gezellige sfeer. Wij gaan hier zeker 's avonds ook nog een keer genieten van de heerlijke gerechten
Chee Woo J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier wezen lunchen afgelopen weekend met AH actie. Ontvangst was hartelijk en we mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Kwaliteit van de gerechten was OK, maar niet spectaculair. Vooraf soep: tomatensoep was erg goed van smaak, maar de erwtensoep viel tegen. Flauw en niet genoeg gebonden. Daarna de broodjes. Verschillende broodjes genomen. Op zich niets mis met de smaak, maar jammer van het broodje biefstuk. Vlees was helemaal gaar gebakken. Daarnaast vonden we tot 2 keer toe een stukje sticker van de citroen in de frisdrank. De bediening hier vriendelijk op attent gemaakt, maar er werd verder niets mee gedaan helaas. Gemiste kans... Bij het verlaten van het restaurant was er ook niemand van het personeel om even gedag te zeggen. Het was dus wel OK, maar heb niet het gevoel dat we snel terug zouden moeten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Mooi menu zalig vlees en zeer prettig personeel. Daar gegeten met AHactie hadden apart menu met meer dan genoeg keus
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Vooraf de vitello tonato: heerlijk mals gekruid vlees met dressing en kappertjes, vervolgens malse biefstuk met bospaddestoelensaus (deze was wel wat aan de dunne kant maar heerlijk van smaak) en als toetje vanille cheesecake met ijs en slagroom op aanraden van serveerster. Echt heerlijk. Mijn man had als voorgerecht tartaar en de t-bone-steak. Super lekker en mals. Als nagerecht het chocoladetaartje. Hmmmm ook heerlijk. Gezellige sfeer. Leuk personeel. Komen hier zeker nog eens terug.
Meinsters .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben hier ( niet voor de eerste keer ) heerlijk gegeten. Voorgerecht - proefjes - werd keurig uitgelegd.
Prima bediening en het hoofdgerecht en het toetje waren helemaal naar wens.
Een aanrader!
padequ .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk geluncht met de AH Restaurantactie. Ondanks giervoor speciaal samengestelde kaart toch een ruime keuze in diverse vorstelijk belegde broodjes. Vooraf gegaan door een soepje, keuze uit 3 soorten ...prijs hiervan vond ik wat aan de hoge kant. € 7,25 voor een bakje erwtensoep is best vrij prijzig.
Christien S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Mals vlees en de porties zijn prima. Het personeel proffesioneel en heel erg vriendelijk. Zeker een aanrader.
PjenHa .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goede ontvangst, konden een tafel uitkiezen en werden snel voorzien van een drankje. Weldra kwam het voorgerecht (vitello tonnato), was prima van smaak . Het hoofdgerecht (koetje/ kalfje en lamsrack) duurde wat langer, maar smaakte ook goed. Het dessert (wafel met kersen, cheesecake) was de kers op de taart. Lekker gegeten in een goede ambiance en attente bediening. Helaas hadden we een tafeltje uitgekozen met slechte verlichting : we konden niet goed zien wat op ons bord lag.
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Weinig menu keuze mogelijkheid maar de kwaliteit was goed. Gezellige ambiance. Hartelijk welkom geheten maar een tot ziens bij vertrek kon er niet vanaf.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Keuze van het AH menu summier verder prima gegeten,goed stuk vlees en genoeg groente puntzak friet was er lekker bij.Bediening correct en vlot.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Doet de naam eer aan, want echt een restaurant voor carnivoren.
Bistro-achtig ingericht. Vlotte leuke meisjes in de bediening.
Eerst wat lekker brood, genuttigd samen met een glas Chileense sauvignon blanc.
Voorgerechten: voor Tmijn vrouw de vitello tonato.
Voor mij de steak tartare.
(Jammer dat ie niet met de hand gesneden was, maar duidelijk machinaal gemalen en dat gebakken eitje er bovenop sloeg nergens op. Moet natuurlijk gewoon alleen een eidooier zijn.) Verder wel goed op smaak.
Hoofdgerecht:
Als hoofdgerecht voor mijn echtgenote een Heemsteeds stoofpotje met aardappelpuree.
Voor mij een gegrilde black angus ribeye.
(Jammer dat er geen goed steakmes bij geleverd werd. Moest nu wel erg mijn best doen om het vlees te snijden met het gewone bestek.)
Conclusie:
Voor een simpele, goede vleeshap kan je prima terecht bij dit restaurant. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, gewoon eerlijk eten met vriendelijke bediening voor een redelijke prijs.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Echt een aanrader.heerlijk eten mooie zaak en bediening erg vriendelijk
jwalsarie .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met AH actie hier gegeten. Goede service Heerlijk gegeten. Inrichting erg sfeervol. En vriendelijk personeel. Kom zeker terug .
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Eten kan je ook thuis maken. Niets bijzondrs. Bedienong was vriendelijk. Trffelsause op vlees was slecht. Had niets met truffel van doen. Groenre was slappe hap.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Erg lekker gegeten , alles klopt, bediening vriendelijk maar niet heel erg ervaren , sfeer etc uitmuntend . een echte aanrader, jammer dat er in December en Januari geen plaatsen beschikbaar zijn voor de albert heyn actie gasten ...
Tiny W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Nadat we van 'n heerlijke carpattio hadden genoten viel de biefstuk tegen te gaar terwijl we medium hadden besteld.kortomniet voor herhaling .
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Toen we binnenkwamen dienen we even aan de bar te wachten. Helemaal niet erg. Daarna mochten we aan een hoge tafel naast de keuken plaats nemen met zicht op de chef. We begonnen met een carpaccio en loempia's van pulled pork. Prima maar niet onderscheidend. Helaas vond ik een haar in de loempia die niet van mij was. Werd vrij laconiek op gereageerd door de bediening. Als hoofdgerecht duo kalf en rund en een stukje kalfsoester. Voor een restaurant met deze naam verwacht ik meer. Med rare is in mijn ogen rosé kalfsvlees niet tegen het witte aan. Garnituur ok, wat saai. Friet werd voor t opdoemen nog even in de frituur gegooid dus was loei heet. Zonde... Niet van gegeten. Crème brulee was eigenlijk t lekkerste. Wijn ook goed. Totaal plaatje was wat inspiratieloos en daarmee in mijn ogen te duur voor wat je krijgt. Bediening goed, aardig afgezien Vd haar in de loempia.
Barbera S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geweldige kwaliteit eten. Wij komen hier regelmatig en altijd is het heerlijk! Het personeel is super vriendelijk en de inrichting is gezellig.....echt een aanrader!
mickmoolhuizen .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijk hardwerkend personeel. Door drukte lieten ze echter wat steken vallen: jassen werden niet aangenomen, terwijl er wel een gardeobekast bleek te zijn, drinken bestellen of iets vragen lukte niet altijd omdat personeel te snel weer wegliep van tafel. De rekening was € 22,50 te hoog omdat de korting niet helemaal juist was doorgevoerd. Werd natuurlijk direct rechtgezet. De vitello tonnato was net iets te koud, waardoor de smaak niet goed werd ervaren. De kalfsoester had wat zachter gemogen, net als de groenten. Het was ons eerste bezoek en we komen zeker terug, want personeel en sfeer is heel prettig. En er is genoeg keuze aan heerlijke gerechten.