De Vleeschhouwerij

Raadhuisstraat 28 2101 HG Heemstede Nederland Kaart

Over restaurant De Vleeschhouwerij

De echte vleeskenners van Heemstede

Zoals dan de naam al zegt, is De Vleeschhouwerij in Heemstede echt een tent voor de carnivoren onder ons. De eigenaren zijn door en door vleeskenners en hebben ook al 25 jaar een slagerij op hun naam staan. Of je nu zin hebt in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of hun befaamde broodje carpaccio voor de lunch, je kunt hier voor alle vleesvariaties terecht. Er is geen andere tent in Heemstede met zo'n passie voor vlees!

Meer informatie over restaurant De Vleeschhouwerij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
J.w. L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
2 weken tevoren besproken met open vakje via IENS AH-actie. Veel gezeur met inleveren ah kaart. Restaurant: je had rechtstreeks moeten reserveren!!! Mijn vraag: Wat doet IENS eigenlijk?
Centzand .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alle gerechten prima van smaak en smaakvol opgediend door bijzonder vriendelijk en attend personeel.
Er kon uit de kaart ook worden samengesteld en bij afrekenen werd ook hier de 50 procent regeling gehanteerd, bijzonder.
Gaan graag terug.
Maartje J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het totale plaatje is prima. Vlees goed en smakelijk hoewel we de eindrekening best aan de prijs vonden. 170 euro voor vier personen., als je bedenkt dat je naast het vlees doodgewone friet eet en een paar sperciboontjes. Dat is niet feestelijk. Wat echt jammer was dat er geadverteerd werd met koffie en huisgemaakte kletskoppen, ook niet goedkoop, en dat de kletskop een doodgewone bastognekoek blijkt te zijn. Ik zet mijn bezoek echt nooit een bastognekoek voor. Dat is geen vervanging voor de huisgemaakte frandises. Dan ga je toch met een truckerscafe gevoel weg. Dan valt de rekening met je volle patat gevoel en bastogne een beetje rauw op je dak. De vorige keren was het allemaal net even rijker en feestelijker.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Snelle, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Mes gleed door het vlees.
De open keuken is leuk om te zien. Echt een aanrader!
Reneevi1 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten - met AH-bonnen, maar waar komen zeker nog eens terug.
Geen enkele negatieve opmerking te verzinnen over dit restaurant!
A3tje .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een bezoek aan De Vleeschhouwerij is zeker een bezoek waard. Gezellig restaurant met ontzettend vriendelijk personeel Het voor Ah samengestelde menu was voortreffelijk. Daarnaast was het ook nog mogelijk om het AH menu te combineren met het maandmenu.
Mee komen vast en zeker nog een keer terug
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima gelegenheid, Goede kwaliteit van de gerechten, was zelfs mogelijk om een voorgerecht van het maand menu te kiezen. Vooraf Vitello Tonnato en Herfst salade met huisgerookte eendeborst filet. Als hoofdgerecht Botermalse Biefstuk en Koetje & Kalfje. Nog nooit zo'n lekkere biefstuk in roomboter gebakken gehad. Ook de nagerechten waren smaakvol en mooi opgemaakt. De Bijpassende Merlot wijn was een goede keuze, Vriendelijk en alerte bediening. Kortom een geweldige avond
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke bediening en ontvangst.
We zaten in het keuken gedeelte, dat was gehorig, druk en warm.
De koks bereiden hun gerechten daar ,herhaaldelijk ging het vuur hoog op, ook bij ons werd het erg warm.
Het eten was verzorgd en van goede vele kwaliteit.
Volgende keer willen we in het restaurant gedeelte zitten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ik begrijp de lovende woorden van andere gasten niet zo erg. Ik koos voor het herfstmenu: ik heb nog nooit zo'n droge en taaie zwijnesteak gegeten. Er was geen doorkomen aan. De bijgeserveerde saus was een simpele (smelt?)jus.De salade vooraf telde 4 stukjes eend bij heeeeel erg veel salade.
Mijn vrouw koos voor de biefstukspies: niets bijzonders qua smaak en ook hierbij geen saus maar weer (smelt?)jus.
Misschien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen: maar van een slager/traiteur mag m.i. veel meer verwacht worden.

Voor € 178,-- met vier personen een afknapper. We komen hier zeker NIET terug.
Stes1952 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij de Vleeshhouwerij!
Het vlees komt uit eigen slagerij en is verrukkelijk!
Ook is de sfeer zeer gezellig en wij zien dan ook uit naar een volgende keer!
Een minpuntje: een flesje Rivella van 0.20 cl kost 3.25 euro!!! Wij hebben nog nooit zoveel betaald voor een flesje frisdrank!!
Ingeborgh L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Fijne rustige en goed ingerichte ruimte, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Voor-, hoofdgerecht en koffie toe voor gemiddeld €20.- pp. Kom ik zeker nog eens terug!
Jwbouman .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
voortreffelijk vlees! gratis karaf water. Idem broodjes met kruidenboter. Attente bediening. Hier kom je zeker terug!
Kaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima gegeten, smaakvol, snelle bediening, menu van de actie wat beperkt v.w.b. het hoofdgerecht.
Kalfsoester was heerlijk en de lamsrack ook. Aanrader is de proeverij als voorgerecht. Onze wijnglazen werden iets te snel weggehaald (waren nog niet leeg), we kregen snel een nieuw glas. Kom zeker nog eens terug.
M.I.J. G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben hier een verrukkelijke lunch genuttigd. Alles zeer smakelijk, vers èn mooi gedecoreerd op het bord. Onze complimenten!
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vanavond hier gegeten op basis van de goede resencies. Wat een tegenvaller. We bestelden als voorgerecht 3 keer de steak tartare. We kregen een half bevroren tartaar op ons bord. Toen ik dit aangaf ging het meisje navraag doen in de keuken. De levering van de tartaar uit de slagerij was te laat en de koeling van de slagerij staat maar op 2 graden. Er was dus niks aan te doen. Ze suggereerde om maar langzaam te eten! Op de rekening stond 3 x € 9! Waardeloos, hoe kun je zo met klanten omgaan. Het zit overigens vol met mensen met Ah bonnen. Dat kan dan weer wel????
Ingrid616 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het vlees was super mals en de bediening erg vriendelijk. Leuk restaurant om terug te komen.
Twoxx .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben goed gegeten in een sfeervolle ambiance met vriendelijke bediening. Punt van kritiek: het vlees wordt geleverd door Ton de Wit (die ook de uitbater van dit restaurant is). Dus kwaliteit viel te verwachten. In mijn geval echter was het vlees van mijn biefstukspies weliswaar zeer mals maar wat vlak van smaak. De pittige sambalsjus was niet pittig en voegde derhalve dus weinig toe. Het restaurant en z'n bediening nodigt wel uit tot een tweede kans, hetgeen ik binnenkort zal gaan waarmaken.
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten.
De bediening is erg vriendelijk.
Erg leuk restaurant in het winkelhart van Heemstede.
Bulletin B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij hebben hier geluncht
Soep vooraf was goed maar broodjes zeer karig
Een bolletje met beleg en er tussen een blad sla verder niet bijzonder opgemaakt
en geen lepeltje bij de saus
Jw R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
vooral bediening vriendelijk, goed eten, makkelijk parkeren, ook kinderen vonden het eten lekker, maar af en toe iets te lang tussen de gerechten.