Over het restaurant De Vleeschhouwerij

De echte vleeskenners van Heemstede

Zoals dan de naam al zegt, is De Vleeschhouwerij in Heemstede echt een tent voor de carnivoren onder ons. De eigenaren zijn door en door vleeskenners en hebben ook al 25 jaar een slagerij op hun naam staan. Of je nu zin hebt in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of hun befaamde broodje carpaccio voor de lunch, je kunt hier voor alle vleesvariaties terecht. Er is geen andere tent in Heemstede met zo'n passie voor vlees!

Meer informatie over restaurant De Vleeschhouwerij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Vleeschhouwerij

MCJ E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ons favoriete restaurant! Eten is heerlijk, personeel zeer vriendelijk. Er hang altijd een fijne gezellige sfeer.
Prijs/kwaliteit zeer goed.
hanversteeg .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Ben hier vaker geweest, altijd tevreden dit keer vond ik het eten een beetje tegen vallen.
De biefstuk was iets te medium en niet zo botermals .Ik miste een van de vaste koks.
Het voorgerecht proeverij was een teleurstelling, te weinig op het bord voor dat bedrag, er zat zelf ei-salade bij, dat het niets met vlees te maken, voorheen was dat veel beter.
De communicatie naar de keuken verliep duidelijk minder , de bediening is echter altijd even leuk.
cor V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Bediening goef
Patsy Girl .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg leuk en gezellig restaurant. Alleen had één van mijn gasten toch nog wel trek, zij had het proeverijtje, misschien toch nog 1 broodje erbij.... Verder was het prima!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Warm ontvangst, heerlijke gegeten. Vriendelijke bediening en gemoedelijke sfeer. Wij wonen 10km boven Alkmaar en kwamen bij jullie restaurant terecht ivm bezoek aan het Theater in Heemstede, maar ik kom zeker nog een keer terug om bij jullie aan tafel te zitten om voor te genieten.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Duurt te lang tussen de gangen
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Uitermate vriendelijke ontvangst. Jas werd keurig aangenomen en het eerste drankje stond snel op tafel. Toen we in gesprek waren en vergaten de kaart te bekijken werd daar zeer vriendelijk op gereageerd. Het eten was verrukkelijk. Het nagerecht en daarna de thee en koffie waren goed. Een zeer geslaagde avond.
NiBos .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Verrukkulluk gegeten met familie bij en in deze oude slagerij. Prima eten, vriendelijke maar te langzame bediening (personeelstekort op deze zaterdagavond), met een full house wel een tikkie te rumoerig om een goed tafelgesprek te voeren met de familie.
G T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was op zich goed maar vleesproeverij was karig zat wat americanfilet op maar daar niks van toast of brood bij en was het geld niet waard. Nagerecht moesten we ruim drie kwartier op wachten en crème brulee was koud niet de moeite waard om nog eens via ah terug te komen....
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was prima en de bediening was erg aardig en vriendelijk, maar de wachttijd tussen de gerechten vonden we te lang. Niet alleen wij maar ook kennissen van ons
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima alles bediening Zo Goed en Vriendelijk. .......................................................................................................................................................
w.happe .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Er was erg weinig groente bij zowel het voorgerecht alsq het hoofdgerecht.
De chocoladesaus bij de dame blanche viel tegen. Jammer.
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Moesten lang wachten op bediening, drankje en beloofde brood. Tent zat goed vol dus dat kan gebeuren. Naar mijn gevoel liep er wel genoeg bediening maar verliep het gewoon wat chaotisch en was de dame die ons bediende een invalkracht. Hoofdgerecht viel tegen: burger pulled pork proefde chemisch, zout en de 2 vrienden die de gambas hadden genomen waren unaniem van mening dat de (soja?) saus beter weggelaten had kunnen worden.
m.kossen2 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor een tweede maal hier gegeten. Het was heerlijk! Het enige was dat we lang op ons voorgerecht moesten wachten, maar dat werd goed gemaakt door het aanbieden van een broodplankje. Een mooi "vuurwerk" als afsluiter van een fijn avondje uit voor mijn verjaardag. We komen zeker nog eens terug.
yvonnezandvoort .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het restaurant is erg gezellig, er hangt 'n hele goede sfeer. Bediening is vriendelijk. De keuze van het menu is goed en het eten smaakte heerlijk. Zeker weten voor herhaling vatbaar.
carla P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het is een gezellig restaurant en het eten is echt verrukkelijk. Ik kom hier geregeld, een aanrader. Van mij mag het restaurant iedere dag open zijn.
taco18 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten, alles was met zorg bereid door de keuken.
De bediening was super, daar kunnen sommige restaurants nog een voorbeeld aan nemen.
Zeker voor herhaling vatbaar, jammer dat ze met kerst niet open zijn.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was erg rumoerig en tevens erg warm.
fenna V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Echt hele vriendelijke bediening je voelt je echt welkom en het eten was top zoals al eerdere keren dat ik daar ben geweest .
Alleen de ruimte vind ik te klein maar is wel heel mooi aangekleed
djve .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Dit was niet de avond. Hoekje achteraf, uit het oog van de bediening. Personeel duidelijk . Niet ingewerkt en (nog) niet capabel voor een drukke avond.
A la carte eten was redelijk / goed. Portie voorgerecht te klein, stoofpot prima, T-bone te dun en droog. Jammer.