Over het restaurant De Vleeschhouwerij

De echte vleeskenners van Heemstede

Zoals dan de naam al zegt, is De Vleeschhouwerij in Heemstede echt een tent voor de carnivoren onder ons. De eigenaren zijn door en door vleeskenners en hebben ook al 25 jaar een slagerij op hun naam staan. Of je nu zin hebt in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of hun befaamde broodje carpaccio voor de lunch, je kunt hier voor alle vleesvariaties terecht. Er is geen andere tent in Heemstede met zo'n passie voor vlees!

Meer informatie over restaurant De Vleeschhouwerij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Vleeschhouwerij

Ria H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
eggepie .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een heel fijn restaurant. Met de AHactie geweest. Goede kaart om uit te kiezen. Voor en hoofdgerecht keuze uit 5 dingen. Dessert uit 3.
Vlees erg lekker en zeer mals.
Een aanrader en zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan, want zelfs zonder de AH actie goed te betalen.
jokeruigrok .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Aardige gastvrije bediening. Deskundige keuken. Alles onder controle.
Nodigt uit om er meer te komen.
Maakte gebruik van AH aktie.
2e persoon gratis.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Bij binnekomst wisten het personeel niet goed waar we moesten gaan zitten, terwijl er duidelijk tafels leeg waren. Heel erg rommelig. Lekker gegeten. Maar erg lang moeten wachten op alles. Ook vonden we het vreemd dat er staat a la carte bestellen. Alleen krijg je dan een aangepaste kaart. Heel vreemd.
j-kal .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Met ah-bonnen een kwalitatief hoogstaand 3-gangendiner genoten. 1e-klas vlees. Veel zeer goede keuze uit heerlijke gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Dit vleesrestaurant doet zijn naam eer aan.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Fantastisch gegeten. Kwaliteit en hoeveelheid waren goed. Ambiance uitstekend. Zelfs kregen wij een extraatje na het dessert, omdat wij even moesten wachten op het menu aan het begin van de avond. Het was toen druk.
Bediening was erg vriendelijk en maakte de avond tot een geslaagd etentje. Hier komen wij vaker terug.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed restaurant als je een vleesliefhebber bent. Heerlijk gegeten. In het weekend altijd reserveren, zagen een aantal mensen die niet gereserveerd hadden de deur uitlopen. Echt een aanrader !
Christien E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super lekker gegeten. Biefstuk was boter zacht. Erg leuke en proffesionele bediening. Gezellige ambiance .Top avond gehad.
ew_ms .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Lekker eten. Goede proporties. Zeer vriendelijk personeel. Schoon. Hele gezellige middag vertoefd in dit prettige restaurant.
Christien E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Super lekker gegeten. Biefstuk was boter zacht. Erg leuke en proffesionele bediening. Top avond gehad. Echt een aanrader.
Stes1952 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten in de Vleesschouwerij.
Het eten wordt mooi opgediend en het smaakt verrukkelijk!
Je mes glijdt door het vlees heen!
De bediening is ontzettend aardig en behulpzaam.
Men is echt een avondje uit eten!!!!
Greet Z.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ons bezoek aan de Vleeschhouwerij hebben wij als zeer goed ervaren, wij bevelen dit restaurant aan iedereen aan, heerlijk eten, vlotte bediening, prima prijs/kwaliteit verhouding , leuke omgeving
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellige avond gehad, het eten was van prima kwaliteit en allemaal keurig netjes gepresenteerd Dit is absoluut voor herhaling vatbaar.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuke gelegenheid, tafel bij het raam last van airco tocht.
Ze waren ons even vergeten voor de drankjes.
Eten prima, persoonlijk zou ik er de volgende keer meer groenten bij bestellen of een salade.
We komen zeker een keer terug.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Erg lekker en gezellig. Leuke bediening en goed auto kwijt.
co M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
lekker gegeten
CRA .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De Vleeschhouwerij is een leuk restaurant met een rustige prettige atmosfeer. Hoewel het druk was (er moesten gasten wachten op een tafel) werd dat goed opgelost.
Het eten is ronduit goed en lekker. Je kunt zien en proeven dat er goede en verse ingrediënten worden gebruikt en het met zorg is bereid. Gewoon zoals je het eigenlijk overal zou verwachten, maar niet altijd krijgt.
Wij gaan er zeker binnenkort weer eens eten.
hansbuldog .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een hartelijke ontvangst.... een nette zaak, nog rustig toen wij er binnen kwamen. Wat later meer klandizie en dus ook gezelliger. Kregen een mooi rustig hoekje om te zitten. Sfeer prima, leuke bediening en ook de nodige nazorg. Kortom...... echt aan te bevelen met z'n tweeën, maar ook voor grotere gezelschappen.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het eten was zeer goed.
Leuk dat je flesjes saus krijgt bij de onbeperkte kip.
Ik kom zeker nog eens langs.
Het is zeker een aanrader.
Soms lang wachten.
Maar dat komt omdat ze zo populair zijn.
lous D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben super lekker gegeten. De bediening was dik in orde ! De wachttijden tussen de gerechten heb ik als plezierig ervaren. Niet te gehaast. Precies goed !