De Vleeschhouwerij

Raadhuisstraat 28 2101 HG Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant De Vleeschhouwerij

De echte vleeskenners van Heemstede

Zoals dan de naam al zegt, is De Vleeschhouwerij in Heemstede echt een tent voor de carnivoren onder ons. De eigenaren zijn door en door vleeskenners en hebben ook al 25 jaar een slagerij op hun naam staan. Of je nu zin hebt in een biefstuk in een ouderwetse jus, een saté van de grill, of hun befaamde broodje carpaccio voor de lunch, je kunt hier voor alle vleesvariaties terecht. Er is geen andere tent in Heemstede met zo'n passie voor vlees!

Meer informatie over restaurant De Vleeschhouwerij

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijke soep, en een heerlijk vers heel goed belegd broodje. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Hier is het zoals het moet zijn. Heel gezellige ambiance, uitermate leuke meiden in de bediening en ook nog eens eten waar je je bordje bij af wil likken.
Leonie G.
Ontzettend lekker gegeten!
Nog nooit zo'n biefstuk gegeten, hoefde haast niet te kauwen zo mals! Voor -en nagerecht waren ook heerlijk. Je proeft dat jullie verse producten gebruiken.
Prima service, gezellig en op een leuke locatie.
Daan T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke vlotte bediening en goede sfeer. Gaan we zeker nog eens heen!
queyan.bvi .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een "eerlijke" prijs. Mooie entourage. De bediening had het erg druk en kon het maar net bijhouden, maar dat was voor ons prima. Zeer tevreden.
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een gezellig restaurant met mooie gerechten en prima wijnen.
Er heeft een prima sfeer en kent leuke bediening.
Wat kan een mens nog meer wensen!
M P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
De gerechten worden wat inspiratieloos op het bord gepresenteerd. De vleesgerechten waren stevig gekruid. De geserveerde pepersaus was een soort sambal.
De bediening was vriendelijk en adequaat. Ook de aankleding van de zaak is geslaagd..
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Vrijdagavond een erg gezellige avond beleefd bij de Vleeshouwerij. Lekker eten, attente bediening en een gezellige sfeer. De vleesliefhebber kan zeker zijn of haar hart hier ophalen, want het vlees is van uitstekende kwaliteit. Aanrader: de proeverij van de Vleeshouwerij. Wij komen zeker een keer terug!
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het eten was goed.
We waren met zijn tweeën.
En hadden de onbeperkt kip eten genomen.
Dit is alleen op donderdag.
De salade was vergeten maar was gauw genoeg gehaald bij navraag.
Was ook wat vreemd dat wij 1 patatje moesten delen.
Maar je kan zoveel rondes kippenpootjes bestellen als je wilt.
Dus hebben het zo gelaten.
Sausjes werden steeds bijgevuld.
Heel fijne sfeer.
Was een top avond.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
heerlijk gegeten.
de onbeperkt kip eten op donderdag is echt een aanrader.
lekkere frietjes erbij.
sla moest ik wel om vragen.
maar kwam spoedig genoeg.
sausjes werden iedere keer bijgevuld.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Een redelijk restaurant, waar geen bijzondere gerechten op de kaart staan. Men gaat voor veiligheid. Ik koos voor het maandmenu, bestaande uit gegrild buikspek met dito courgette en paprika (beetje karig), gevolgd door Black Angus entrecote met winterse groente en afsluitend een brownie met ijs. Eenvoudig, maar smakelijk.
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij De Vleeschhouwerij. Voor de liefhebbers van een heerlijk stuk vlees een echte aanrader! De kwaliteit van de producten is van hoog niveau. Gezellige sfeer, de chefs-table biedt uitzicht op de open keuken waar twee koks zeer gecontroleerd en rustig de bestellingen in orde maken. Prima bediening en voldoende keuze. Wij komen zeker een volgende keer terug.
anoniem P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Via de AH actie wezen eten bij De Vleeschhouwerij . Ik weet niet of het aan de kortingsactie lag maar de gehele ervaring wat minder. De op de kaart aangegeven spare-ribs (meervoud) vertaalden zich in een slecht (taai) smakende spare-rib (enkelvoud). Dit gaf een domper op de avond. Nee , de AH actie heeft niet het effect gehad van een nieuw bezoek.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mooie gevarieerde kaart voor de vleesliefhebber, alle gekozen gerechten van goede kwaliteit en smaak , ondanks 100% bezetting op vrijdagavond relaxte sfeer; en dat alles op 10 minuten van (ons) huis, maar nu pas ontdekt!
m.kossen2 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij binnenkomst werden we wat kil ontvangen en werd de bestelling van het drankje pas na ca. 15 minuten opgenomen. Daarna duurde het nog 15 minuten voor we het drankje kregen (eerst nog het verkeerde). Een koel begin Het menu kregen we ook pas later en uiteindelijk hebben we tussen aankomst en voorgerecht een uur gewacht. Het voorgerecht (carpaccio) was ok. Daarna ging het qua wachten redelijk goed. De biefstuk en het nagerecht waren heerlijk, niets op aan te merken. Het was blijkbaar druk in de keuken, dit had best gemeld kunnen worden, mensen hebben daar begrip voor. Te lang wachten zonder enige uitleg maakt een slechte indruk. Al met al, prima restaurant, lekker eten, maar de service laat hier en daar te wensen over, dat is jammer, maar wel iets aan te doen. Succes!
Stijn D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mooie locatie en heel attent personeel. De kwaliteit van de kok laat echter te wensen over. Ik had vooraf een steak tartaar. Het vlees was koud, gemalen in plaats van gesneden en het ei was gebakken in plaats van gepocheerd. Het ergste is nog dat het geheel zonder smaak wordt geserveerd en het aan de gasten wordt overgelaten om kruiden of saus toe te voegen. Kom op chef, dat is toch armoede troef! Als hoofdgerecht had ik het hertenbiefsruk. Er was niet gevraagd hoe ik deze wilde hebben waardoor het door de kok dan maar medium werd bereid. Dat is natuurlijk niet erg goed, maar als de kok m vervolgens ook nog te lang na laat garen wordt het een taai grijs stuk vlees. Al met al een zeer matige avond. Gelukkig werd de rekening getemperd. Met de vriendelijkheid van de obers is gelukkig niets mis.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk geluncht met mijn man top lunch! Goed personeel en heerlijk kaart waar we uit mochten kiezen, we komem zeker nog een x terug.
John K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We werden goed onthaald en de bediening was erg vriendelijk,de uiensoep was heerlijk, en gevuld met vlees,en het broodje met de biefstuk en de groenten erg smakelijk,alom een aanrader om nog eens te gaan eten.
Moniquerobheemskerk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk geluncht met de ah-actie. Heel veel keus en heerlijke gerechten.
De bediening is heel erg behulpzaam en vriendelijk. Gezellige frisse meiden, eigenlijk zoals het hoort in zo'n soort restaurant. Kortom niks op aan te merken. Was al vaker bij de Vleeschhouwerij geweest, en ga er nog veel vaker komen!
jec M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voorafjes Vitello Tonato was lekker beetje weinig tonijnsaus maar oke, proeverij was ook goed.
Als hoofdgerecht koetje en kalfje, teleurstellend voor een slager als eigenaar, het vlees op zich is denk ik goed maar kalfje erg droog en koetje eigenlijk ook, kan niet tippen aan bijvoorbeeld een Loetje of Wilma en Albert.
Dessert Dame Blanche, waterig ijs, waterige chocoladesaus (niet zelfgemaakt lijkt mij) en fake slagroom, geen nootje of koekje erbij, matige presentatie jammer.