De Viszaeck

Krommestraat 52 3811 CD Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Viszaeck

Vanaf dinsdag 17 februari opent de Viszaeck haar deuren. We heten u van harte welkom om te genieten van o.a. Fruits de mer, Fish 'n Chips of een van onze andere al la carte gerechten.

''De Viszaeck is een restaurant zoals we hem allemaal kennen, maar tot nu toe mist in Amersfoort. Een echt puur visrestaurant met kreeft, oesters en bijvoorbeeld fish & chips. En… een rookton in de tuin, waarin we zelf paling gaan roken. Eten aan het water in de prachtige tuin. Hoe vissig wil je het hebben?''

De werknemers van De Viszaeck delen de liefde voor vis, schaal- en schelpdieren van Lie en Rianne en weten u te adviseren over mooie wijn en spijs combinaties.

Meer informatie over restaurant De Viszaeck

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Viszaeck

Roland V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijke rode poon, vriendelijk personeel. Ze denken vanuit klantperspectief.
Supergezellige avond
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super oesters, voorgerecht (coquille) en hoofdgerecht (Poon).
Ik vind friet bij fijne vis wat ruw en kan de smaak overheersen. Idem eigenlijk de seizoensgroenten. Zou aanraden beide voor een wat subtieler item te vervangen zoals toch een mooie puree.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Erg lekker gegeten
Regina J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima zaak! Lekker eten en nette service.
Toon G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk eten in een hele prettige ambiance met attente bediening. Een prima avondje uit. De prijs komt terug in de kwaliteit. Aanrader!
eline V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Supervriendelijke en gastvrije bediening met kennis van zaken. Genoten van goede wijn en heerlijke gerechten!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Oesters en vis waren perfect. Aardige attente bediening! Open keuken en niet zo goed werkende afzuiginstallatie zorgen voor sterke etenslucht... dat zou verbetert moeten worden....
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Voor Amersfoort een van de beste restaurant
Giuseppe D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Supervers en heerlijk. Ook heerlijke gin-tonic. En ze bestaat pas 3 jaar... Ik zou zo weer een uur rijden voor zo'n diner...
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldige ambiance, elk gerecht van ons kerstdiner was van uitzonderlijke kwaliteit. Het bijpassende wijnarregement top!! Ons kerstdiner voor 2018 staat vast. Brigade bedankt voor deze geweldige avond!!!
Susan W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Ik word altijd erg blij van eten bij De Viszaeck. Woensdagavond Kreeft met GT is mijn favoriet maar daarnaast is het de bediening die het bijzonder maakt. Complimenten!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Lekker gegeten.
Goede bediening
Sfeervolle ambiance
Wat kan men zich nog meer wensen!!
Bénédicte L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Verfijnd en puur. Het krokante korstje van de lekkerbek is zo luchtig, heerlijk! We komen zeker terug.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De Viszaeck is leuk restaurant met vriendelijke, leuke bediening en lekkere gerechten. Het is gevestigd in een leuk straatje binnen het centrum van Amersfoort. Zeer zeker de moeite waard voor een bezoek.
Wijnand B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goede ontvangst. Heerlijk gegeten in een goede sfeer. Wijn per glas, dus je kan goed afwisselen tussen de verschillende wijnen. Gerechten zijn van goede kwaliteit.
sannelot .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik ben zo blij dat er een visrestaurant is in Amersfoort en dan ook nog één met fijne, ongedwongen service en een ruim assortiment oesters. We hebben (weer) de dorade gegeten. Zo lekker mals. En wat ook prettig is, is dat de groenten lekker zijn. Niet altijd hetzelfde, vers en smakelijk. Raapstelen dit keer, paste helemaal bij de sneeuw. Ik ben er nu meerdere keren geweest en blijf dat doen.
Yara K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima gegeten. bijpassende inrichting en in de zomer een heel mooi terras buiten. Ben hier al een paar keer geweest en was elke keer goed
Johan Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer samen met mijn dochter,die ook heel tevreden was.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Esmée D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Voor het eerst bij jullie gegeten en wat was het heerlijk. Uitstekende bediening, perfect eten en een geweldige sfeer! Komen zeker nog eens terug