De Viszaeck

Krommestraat 52 3811 CD Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Viszaeck

Vanaf dinsdag 17 februari opent de Viszaeck haar deuren. We heten u van harte welkom om te genieten van o.a. Fruits de mer, Fish 'n Chips of een van onze andere al la carte gerechten.

''De Viszaeck is een restaurant zoals we hem allemaal kennen, maar tot nu toe mist in Amersfoort. Een echt puur visrestaurant met kreeft, oesters en bijvoorbeeld fish & chips. En… een rookton in de tuin, waarin we zelf paling gaan roken. Eten aan het water in de prachtige tuin. Hoe vissig wil je het hebben?''

De werknemers van De Viszaeck delen de liefde voor vis, schaal- en schelpdieren van Lie en Rianne en weten u te adviseren over mooie wijn en spijs combinaties.

Meer informatie over restaurant De Viszaeck

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Viszaeck

Edu S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima bediening en lekker gegeten.
De spinkrab als voorgerecht op de menukaart is dan wel lekker maar vind ik echter veel te duur voor wat je ervoor krijgt (een 20cm stukje poot , doormidden). Verder wel goede boulabaisse en prima wijnkaart.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Opnieuw prima gegeten, deze keer op het ruime, aangename terras. Om mee te beginnen natuurlijk de garnalenkroketten: rijk gevuld met Hollandse garnalen en met een knapperige korst. Echt de lekkerste van Amersfoort, misschien wel van Nederland. Daarna heilbot, ook met een heerlijk krokant korstje. Prima frites en uitstekende, niet te gare groenten. Toe een iets te zoet, maar wel lekker citroentaartje. Kortom: we verlieten tevreden de Viszaeck.
Esmée D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten en super service, lekkere ravioli met daarbij AIX rosé gedronken. Leukste zaak van Amersfoort!
Christien D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk op terras aan het water gezeten, goede ambiance. Eten was goed, smakelijk, en de hoeveelheid voldoende, hoewel niet voor grote eters. Prijs/kwaliteitverhouding matig.
Belangrijkste minpunt vond ik bediening, en dan vooral de houding: beetje nonchalant-chic, would be, en daardoor te duidelijk aanwezig. Van mij mag het wel iets minder.
Twee keer geweest, viel me beide keren op.
Esmée D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Super gezellig terras met sfeer en echt heerlijk eten, bediening een dikke 10! Vlot, vriendelijk en zeer professioneel.
marjolein1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zowel het eten als de bediening zijn top! Echt heel gastvrij en vlot. Maar wat jammer dat de acoustiek zo slecht is!! Door de herrie kun je je eigen tafelgenoten nauwelijks horen. Voor mij een reden om hier niet meer te komen, behalve op het terras.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Erg lekker gegeten en de bediening was heel goed. De ijzeren stoelen op het terras zaten redelijk, maar de plek aan de gracht maakt het weer goed.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Eindelijk een restaurant die weet waar het om gaat! Heerlijke pure vis, die tot zijn perfect tot zijn recht komt met subtiele smaken hieromheen. Wij hadden de coquille, king crab en kreeft. Echt subliem. De sfeer was top en de service excellent! Aanrader dus.
Margreet O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk terras aan het water. Attente bediening, lekker vlot en ontspannen. Goede visgerechten en zeer smakelijk. Aanrader de bouillabaisse en garnalenkroketten
Weerdder D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prijs kwaliteit kwam niet helemaal over een. Wintersalade was saai en niet aangemaakt . Oesters waren niet echt koud. Producten waren goed maar met weinig fantasie op gediend.
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mooi en blijf zo betrokken en trots op je eigen bedrijf.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker gegeten in joviaal en lekker gehorig -en echt- visrestaurant.
Er was flink wat gaande,leveranciers kwamen wat halen en brengen en ze werden luid toegeschreeuwd door het personeel. Aangezien alles strak en hip is betegeld klinkt het goed.
Het eten, de wijnkaart mocht er zijn. Wat veel! En vooral, waarom?
Afijn, het eten was prima, goed bereid, mooie combinaties, gedurfd zelfs. En ook vonden we het net te prijzig, 2 tarbotvleugeltjes voor 22,50 gewoon net te duur.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk voorgerecht makreelsalade, daarna woensdag special: halve kreeft met glas gin tonic. Ik twijfelde of ik die combi okay vond maar wilde het graag proberen. Moet zeggen dat ik het volgende keer bij witte wijn houd. Geweldige combi’s en heerlijke salade en frietjes erbij. Ik kom terug!
Christine C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening!
Jaco B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Goeie sfeer met goed personeel die goede adviezen gaf en verstand van zaken. Dikke aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
We hebben hier het plateau Fruits de Mer gegeten en een heerlijke aanbevolen witte wijn uit Italie (Vigneti Radica).
Voor wat betreft de inrichting heb ik de opmerking dat de tafels te klein zijn voor een Fruit de Mer met bijbehorende gerechten.
Je zit nog net niet met je bord op schoot.
De Fruit de mer was verder prima, alleen de mosselen vond ik wat minder (klein en verschrommpeld) zeker geen Jumbo's.
Als nagerecht hadden we voor een dubbele expresso gekozen met wat lekkers.
We kregen als lekkers een schaaltje met 3 chocolaatjes voor 2 personen.
Hoe gaan we dat verdelen?
Toen ik hier een opmerking over maakte, werd het prima opgelost door ons nog een schaaltje te geven.
De bediening was erg attent en vriendelijk.
We komen zeker terug om een ander gerecht te proberen.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Super plek, heerlijk eten en topservice!!! Een aanrader!!!
babs G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
wil je echt een keer super verrast
worden met mooie producten... met als basis vis... bent u hier op het juist adres... ze weten waar ze het over hebben. luisteren goed wat je wel of niet wil... echt super top!! ????
Babs G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wil je echt een keer verrast worden, om mooie vis gerechten te proeven? Is de viszaeck echt een aanrader.
Personeel is beleeft en aardig. Je voelt je meer dan welkom!
theo M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We hebben erg genoten van jullie restaurant.