De Vissershaven

Bellamypark 2 4381 BV Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Vissershaven

Margriet1952 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben best redelijk gegeten, het enigste wat ons tegen viel was dat bij het pannentje mosselen de sausjes in kleine plastic bakjes (die je ook wel bij de friettent krijgt met zo'n dekseltje erop) dit kan echt niet voor een goed restaurant. We vonden de kwaliteit en prijs niet echt in verhouding staan.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Met mijn vriendin er heerlijk gegeten. Mijn vriendin had sliptongen en ik een vispannetje was heel erg lekker. Dit was ons vijfde bezoek aan de Vissershaven. En het ook nooit slecht getroffen. Jan van Vondelen.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
De mosselen waren lekker, de bediening was slecht. Halverwege het voorgerecht werd het hoofdgerecht al voor onze neus gezet. Geen uitleg over wat de sausjes waren. Een derde persoon kwam de tafel afruimen, heeft geen boe of bah tegen ons gezegd. Nog nooit zo snel gedineerd, binnen 3 kwartier stonden we weet buiten. Dit heeft helemaal niets met gastvriendelijke horeca te maken.
Loa6 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Lekkere mosselen gegeten, gewoon zoals ze horen! De creme brulee van roomboterbabbelaars was erg smakelijk! prima restaurant
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Wij hebben zojuist prima kwaliteit mosselen gegeten bij de vissershaven. Wat ons echter buitengewoon stoorde was dat het personeel keihard krijsend vanuit de keuken hun aanwezigheid duidelijk maakte. In eerste dachten wij een geintje is gezellig. Totdat het echter een gewoonte bleek en niet meer ophield. Ook andere gasten keken steeds verschrikt op. Nadat wij dit meldde bij de kelner werd dit op een zeer onprofessionele manier opgepakt en werden wij het restaurant uitgekeken. De kelner had kennelijk geen idee hoe hij met kritiek om moest gaan en dit werd geuit in het wegjagen van de klant. Een zeer vervelende ervaring!
Eva A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Geweldig gegeten in dit restaurant. Als voorgerecht huisgemaakte tomatensoep die supervers smaakte, als hoofdgerecht mosselen met knoflook en Zeeuws spek (heel erg smaakvol, echt om je vingers bij op te eten) en een lekker toetje (dame blanche). En wat ik verder zo waardeerde was de vriendelijkheid en zorgvuldigheid van het personeel. Het zit 'm in van die kleine dingen. De koffie kwam wat later, excuses en we kregen 't van het huis. Je pannetje mosselen wordt tussentijds nog even voor je opgeschud. Met een handschoentje aan wordt het bestek neergelegd. En grapje, een praatje tussendoor. De sfeer tussen de collega's is ook leuk en gezellig. Je voelt je echt gast. Ik heb het personeel dan ook een groot compliment gemaakt, en we komen graag nog eens terug!
Brel .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vanavond voor de tweede maal in de vissershaven gegeten.
De bediening is erg vriendelijk. mijn man had mosselen,hij vond ze erg lekker.
Zelf had ik de dikbil biefstuk,erg smakelijk.
Kortom kunnen wij dit restaurant alleen maar aan bevelen.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Met tweeën gegeten in dit gezellig zaakje op wellicht de beste lokatie van Vlissingen. Uitgebreide kaart. Vooraf rundertartaar op in combinatie met coquilles. Een combinatie die we niet snapte en waarbij de coquilles heel zout waren waardoor je de rundertartaar nauwelijks proefde. Als hoofdgerecht had ik kabeljauw omwikkeld in Zeeuws spel. Helaas was de kabeljauw niet helemaal gaar. Wel prima op smaak. Mijn vriendin had de kalfsentrecote. Deze had veel vet en was aan de taaie kant. Speciale vermelding voor het toetje ( crème brûlée met een bolletje ijs van Zeeuwse bolus). Deze was overheerlijk en naar haar smaak de lekkerste crème brûlée die ze ooit op heeft. Voor het toetje komen we terug, maar in eerste instantie niet voor de voor en hoofdgerechten.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Bisque van schaaldieren best lekker, erna gamba's in roomsaus met lekkere knapperige groente en frietjes. Vrij prijzig voor de eenvoudige gerechten. Maar best OK. Het lange wachten beviel ons minder, evenals de beperkte wijnkeuze. Kan wel beter. Het personeel was heel vriendelijk.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Plateau fruit de mer warm zag er niet heel erg leuk uit, maar de smaak was des te beter. Heerlijke kreeft, superieure kabeljauw, coquilles perfect gebakken en zalige garnalen. Zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader.
De bediening was erg goed, Zeeuwse gezelligheid, oren op steeltjes en ons commentaar op de opmaak werd zeer professioneel opgepakt. Klasse en we komen zeker terug!
Yaella Denise F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
We gingen op het terras zitten 20 min gewacht toch maar naar binnen gegaan om te vragen of we wat te drinken mochten bestellen.
binnen gaan zitten en mosselen besteld allebij 2 pannetjes half vol waarvan er 10 tot 15 mosselen dicht zaten en bij beide pannetjes de mosselen koud waren.
friet was helemaal minimaal ik denk +- 10 frietjes pp.
nadat de serveerster vroeg of het gesmaakt had was het antwoord van ons allebij niet echt met een uitleg.
geen korting gewoon volle pont betaald.

eens en nooit meer !!
EsBo .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Vanavond in de Vissershaven gegeten. Het eten was prima, vooral mijn tafelgenoot heeft genoten van de mosselen. Het personeel was vriendelijk, maar uitte zich onprofessioneel. Tot twee keer toe kwamen vrienden/ kennissen van de medewerksters het restaurant binnen en kregen we ongewild alle gesprekken te horen die niet heel smakelijk waren. We waren vlak voor sluitingstijd en dat was goed merkbaar door alle opruimwerkzaamheden. Hierbij werd ook de voordeur lange tijd open gelaten bij een temperatuur van 2 graden.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Hier geluncht met mosselen. Vriendelijke bediening, kwamen tussendoor vragen of alles naar wens was. Halverwege werden de pannetjes omgeschud, zodat de warme mosselen boven kwamen drijven. Prima gegeten, hoewel de mosselen niet heel pittig waren terwijl dit wel op de kaart aangegeven stond.
RuudMusman .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
De meningen over dit restaurant blijken nogal uiteen te lopen. Reden te meer om er eens met een frisse randstedelijke blik naar te kijken. Om te beginnen over de bediening geen kwaad woord. Allervriendelijkst en behulpzaam, zelf bij het vinden van de juiste locatie in Ritthem. De gerechten zijn van een gemiddeld niveau. De trilogie van gerookte paling, zalm en makreel zag er goed uit en ook de smaak was dik in orde. Mijn vrouw koos voor de uiensoep, waar ik de gehele terugreis last van heb gehad ????. Waarschijnlijk is dat een goed teken. Daarna nam zij de slibtong, waar niet veel aan te verklungelen is, wat dan ook niet gebeurde. Mijn vispotje daarna met zalm en kabeljauw bevatte de aangename verrassing van een gamba en een coquille, maar uiteindelijk wel te veel krieltjes. Een heel redelijk restaurant met wel een te dure kaart voor de kwaliteit. Al met al niet zo extreem als de eerdere recensies doen vermoeden.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Door vrienden attent gemaakt op dit restaurant. Hierdoor ben ik met mijn vrouw ook naar de vissershaven gegaan. Wij hebben samen het spiegelmenu genomen. Leuke menuutje, prijs/kwaliteit is goed en attente bedoening.
Door deze leuke ervaring zijn wij in de zelfde week nogmaals geweest en hebben beide mosselen genomen, ook deze waren voortreffelijk en ook hier weer een vlotte en attente bediening. Prijs/kwaliteit en bediening is goed en netjes. Wat ons betreft een aanrader.
VanGasten .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Zaterdag 9 november 2013, laat in de middag, hadden wij met een gezelschap gereserveerd. Mijn zoontje van 8 nam als enige vissoep. Na 1 lepel hield hij het al voor gezien. Ik heb deze vissoep toen van hem overgenomen, mij bleek dat deze zeer gekruid was en zwaar gepeperd, de peper en kruiden overheersten enorm. De kwaliteit van de Vissoep was zodanig dat ik het hoofgerecht, Zeebaars, onmiddellijk heb afbesteld. Ook de benadering door de vertegenwoordiging van De Vissershaven was alles behalve professioneel. Voor mij nooit meer De Vissershaven.
Hans1958 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Gezellige gastheer , maar hiermee alleen bereik je geen monsterscores.
De salade met kreeft was in orde, maar waarom moet dit ijskoud uit de koelkast geserveerd worden ? dit geldt ook voor de carpaccio.de smaak was prima.
De kinderen gingen voor een huisgemaakte hamburger en vonden dit gewoon lekker.
De prijzen zijn heel christelijk maar verwacht hier geen hoogstandjes.
Interieur is redelijk gedateerd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Ik ben met mijn vriendin wezen eten bij "de Vissershaven" in Vlissingen. Heerlijk gegeten Mosselen met spekjes erin en mijn vriendin had 3slibtongen met garnalen. Een kaasplankje wat niet de kaart staat. (Wel van tevoren geregeld) Heerlijk geluncht. 2,5uur erover gedaan. Wij vinden dit restaurant een aanrader voor iedereen. Met vriendelijke groet. Jan van Vondelen.
Graperover .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Mosselen eten in Zeeland! Wel vier verschillende bereidingen! Dat leek ons wel wat. 2 x klassiek gekookte mosselen met "friet", 3 sausjes en sla. voor %u20AC 19,50 p.p. Er kwam een "2-persoonspan" mooie grote mosselen, een bakje bleke, taaie, friet die uit de diepvries leek en een minuscuul slaatje. De mosselen waren goed bereidt, maar veel te weinig voor 2 pers. Maar dat in een aardappelprovincie als zeeland niet gewoon verse friet op tafel kan komen is onbegrijpelijk! Alles bij elkaar zeer onbevredigend voor een Mossel ambassadeur. Veel geld voor weinig, Zeeuwse zuinigheid?
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Mooi restaurant in het hart van Vlisisngen. Aangetrokken door de locatie en uitstraling hier naar binnen voor de lunch. Buiten stond aangekondigd op twee grote schoolborden dat de mosselen in de aanbieding waren voor € 15,-. Deze besteld plus 1x oesters vooraf en 1x escargots. Prima oesters. De ene helft naturel en de andere 'sashimi-style' wat neerkwam op badje van sojasaus met veel sesam. Best smakelijk. De mosselen waren top. Allemaal goed van smaak, open en lekker dik.
Toen afgerekend en dat was iets minder plezierig. De mosselen werden berekend voor € 19,95 in plaats van de buitenpromotie van € 15,-. De reden? De ober zei vergeten te zijn de borden binnen te halen! Nu kan ik me niet voorstellen dat ze de hele nacht daar buiten hebben gestaan. Ben geen discussie aangegaan, maar was wel geïrriteerd. En betalen met de credit card? Dat kan, maar dan wel met 3% toeslag. Zeeuwen zijn zuinig, maar hier gaan ze iets te ver en naar mijn idee over de schreef. Jammer. Want de mosselen: die waren top!